Rece zeljko nekom da razmislja kao dete. Pumpati pare u dev timove plus nacin na koji se gw implentira je totalno pogresan pristup i zato danas imamo gomilu aaa naslova koji na izlasku rade kriminalno.
Rece zeljko nekom da razmislja kao dete. Pumpati pare u dev timove plus nacin na koji se gw implementira je totalno pogresan pristup i zato danas imamo gomilu aaa naslova koji na izlasku rade kriminalno.
Kupi neku od AMD konzola ako ti se ne svidjaju performanse PC igara, kazu ljudi to su jedine platforme gde AMD hardver radi kako dolikuje. Zato sto neko drugi pise softver
Ali to nije normalno. Dev timovi imaju API, OS, graficke karte, svoj game engine, drajvere i opet nije dovoljno, nego je potreban GW, novih 50.000 linija u drajveru itdPa upravo to što si i citirao pokazuje koliko nV ulaže u softverski deo, koliko su miliona kodova ispisali i šta sve rade da isprave greške devova i budu njima pri ruci
Ali to nije normalno. Dev timovi imaju API, OS, graficke karte, svoj game engine, drajvere i opet nije dovoljno, nego je potreban GW, novih 50.000 linija u drajveru itd
To nije baš tako. Prvo, za sve što AMD nudi postoji detaljna dokumentacija, a postoji i podrška. Nije sjajna, posebno manjim developerima, ali ako ćemo iskreno, količina pitanja bez odgovora je slična i na crvenim i na zelenim dev forumima. Priča da nVidia ima odličnu podršku za male timove ne pije vodu. Ako još uporedimo stanje i budžete kojim raspolažu, stvarno se moglo više očekivati od nV-aPotpuno si obrnuo stvari. Ne pumpaju oni pare u (tuđe) dev timove kroz potplaćivanje kako to raja zamišlja, nego u armiju svojih programera koji zainteresovanim dev timovima (koji hoće da ubace tu funkciju jer misle da je super stvar, a i ne žele da gube stotine i hiljade radnih sati pokušavajući da izmisle ili realizuju nešto što već postoji) pomažu prilikom implementiranja tih funkcija. To je zayebana rabota, košta i treba je plaćati.
AMD nasuprot toga razvije nešto donekle, onda to prebaci u open source i prestane da daje podršku, ili je žestoko ograniči jer ne može da pomaže svim zainteresovanim timovima, pošto ne drži na platnom spisku more programera. Zato i prebacuje u open source, da bi kada dođe neki tim koji npr. hoće da implementira TressFX rekao "To nije naše, snađite se, otvoren je standard." I onda ti, posebno ako nisi veliki developer, jednostavno odeš kod Nvidije i kažeš "dajte taj vaš GW i Hairworks" a oni kažu "izvolite, i javite kako još možemo da pomognemo kada budete ubacivali i optimizovali kod."
Paradoksalno, taj pristup koji AMD forsira i koji korisnici pogrešno percipiraju kao nešto što je otvorenije i jeftinije ne ide na ruku malim i kreativnim developerima, već velikim i glomaznim, sa podrškom velikih izdavačkih kuća, dok ispada da je Nvidia sa svojim naoko zatvorenijim pristupom zapravo bolji izbor za saradnju sa svime što nije EA, Ubisoft ili Square Enix. Zato se i pitate stalno gde su te AMD tehnologije ili zašto developeri implementiraju nešto što ide Nvidiji na ruku, kao taj u nesrećnom videu gore.
Ali to nije normalno. Dev timovi imaju API, OS, graficke karte, svoj game engine, drajvere i opet nije dovoljno, nego je potreban GW, novih 50.000 linija u drajveru itd
Ne znam na koji novi DX12 feature mislis, ali AMD ne moze/ne sme da se osloni na Vulkan, prosto nisu u mogucnosti. Nisu se kladili ni na Steam i izgleda da su uboli
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari