Šta je novo?

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

Ja sam u jednoj njihovoj podruznici kupio memorijsku davno nekad, crkla posle par meseci, reklamiram je, prodje mesec dana, zovem prodavnicu, prodavnica zatvorena, uvoznik me odjebao, pojeo vuk magarca.
 
winwin call centar? winwin servis?
 
Meni je skoro, posle godinu ipo dana crkla microSD, otisao u radnju da reklamiram, oni popunili neke papire, verovatno reklamacioni list i odmah mi dali novu. Winwin je u pitanju.
 
Kakve ste vas dvojica konkretno probleme imali? Bas me interesuju vasa LICHNA iskustva?

Upravo sam ti napisao u postu iznad. Nije moje licno iskustvo, ali sam bio sa drugarom sve vreme, dali su mu ulubljeno kuciste direktno iz radnje. Jeste da nije neko ultra kvalitetno kuciste, ali zar to znaci da treba da bude ulubljeno?
 
Vratis u radnju? Budesh ljubazan, vrate ti pare/daju drugo? (ovo sam video X puta u winwin da radnici bez mnogo cimanja vrate pare ako se predomislish/neshto ti se ne svidja....

Ti si "oklevetao" u postu da namerno ostecuju uredjaje koji se odnesu na servis (to je krivicno delo koje si pocinio ili ti ili oni i slucaj je za sud), a to nema veze sa ovime sto si sada napisao.
 
Da, niko nikad nije imao iskustvo sa krivljenjem pinova ili da je u mob usla voda
 
Moj racunar je upravo na reklamaciji (problem sa integrisanom graf. - procesorom), upravo u Alti servisu u NS, sve je pod garancijom... nadam se da ce utisci biti pozitivni.
Mada moj prijatelj je do sada radio par reklamacija kod njih i nije imao problema.
 
Vratis u radnju? Budesh ljubazan, vrate ti pare/daju drugo? (ovo sam video X puta u winwin da radnici bez mnogo cimanja vrate pare ako se predomislish/neshto ti se ne svidja....

Ti si "oklevetao" u postu da namerno ostecuju uredjaje koji se odnesu na servis (to je krivicno delo koje si pocinio ili ti ili oni i slucaj je za sud), a to nema veze sa ovime sto si sada napisao.

Oklevetao sam iz onoga sto sam video sta se pise ovde, a ne bez razloga. Ja nisam ni povezao te 2 recenice koje sam napisao.

Vecina ljudi ovde ce ti potvrditi da su se takve stvari dogadjale i da se dogadjaju(evo ti odma post ispod tvog, darko je napisao 2 primera), a sto se tice kucista, drugar nije hteo opet da se cima do njih, njegova stvar. Ja bi sigurno vratio ali ako njemu ne smeta, ne smeta ni meni. Posto je nasa drzava, jelte, "pravna" i sve se radi po zakonu, ovde mozes samo da okacis da ne kazem sta o klin sto se tice suda.
 
Vratis u radnju? Budesh ljubazan, vrate ti pare/daju drugo? (ovo sam video X puta u winwin da radnici bez mnogo cimanja vrate pare ako se predomislish/neshto ti se ne svidja....

Ti si "oklevetao" u postu da namerno ostecuju uredjaje koji se odnesu na servis (to je krivicno delo koje si pocinio ili ti ili oni i slucaj je za sud), a to nema veze sa ovime sto si sada napisao.
Kleveta nije krivicno delo. Drugo, trebalo je da po preporuci procitas temu unazad i procitas svedocenja o pokrivljenim pinovima, ljudi nisu mogli da se iscude sta im se desava. Ili pravo niotkuda linija srafcigerom posred ploce, i odbijena reklamacija.
 
ja sam samo fasciniran posto znam gde radi lik "sto je imao problem sa winwin" i odjednom se pojavilo jedno 20 "preprichavacha", za vas dvojicu ne znam gde radite . Zato sam pitao da li ste imali lichna iskustva posto inace benchmark postaje kurir ;)


Izvinjavam se za dezinformaciju zbog moje neupucenosti, stvarno od 2012 kleveta nije krivicno delo, nisam pravnik ali IZVINITE ako sam nekog naveo u zabludu.
 
Ukratko, znaci ni jedan od vas dvojice nije imao losa iskustva samo voli da ............... Jedan ima druga kog je za sebe mrzelo da se iscima za svoj problem(nazove jedan broj i pita ili se vrati do radnje), a drugi je procitao nesto na tarabi pa sada trci po selu i prepricava kao da se njemu desilo.
Hvala za informaciju. Znaci od sada da vas ne shvatam ozbiljno.
----------------------------------------------------------
Shvatite da dosta ljudi cita ovaj forum i zbog vas i slichnih vama se boji garancije kao da je to nesto strashno. Najnormalnije je da odredjeni broj uredjaja treba da se vrati nazad u garantnom roku i to nije nishta strashno i serviseri/prodavci su ljudi u a ne neka chudovista koja su tu samo da zeznu nekog. Znaci ovo je za LICHNA iskustva, kako bi se ukazalo na probleme u maloprodajama i kako da se pomogne ljudima da ostvare SVA svoja prava.
 
Ja se izvinjavam sto mi tudja iskustva ostanu u secanju, stvarno veliki greh. S druge strane, TVOJE licno iskustvo vredi ocito kao iskustvo hiljadu drugih korisnika, jer trosis milion godisnje, pa si samim tim jedino ti merodavan da procenjujes sta je istina i ko je u pravu. Hvala bogu da nisi prelistao temu unazad, niti je posecujes redovno, jer sta ce to tebi - ti si sam dovoljan da presudis.
 
Ne razumem i dalje sta tebi nije jasno. Ti imas pozitivno iskustvo, masa ljudi nema. Nije sigurno 10-20 ljudi doslo na ideju, e ajde, sad cemo da pljujemo Emmi, nemamo sta pametnije da radimo. Oni su najjeftiniji na trzistu i zasto bi sad neko bez razloga njih pljuvao?

Evo ti isto primer, gde su ljudi kupili ves masinu u winwin-u. Dovezli oni masinu posle par dana, otvaraju je, kad ono, ulubljena sa jedne strane. Nista, spakuju oni to nazad, kazu, donecemo novu. Donesu posle par dana drugu, sve na prvi pogled uredu, medjutim zena hoce lepo sve da proveri, otvori vrata od bubnja i vidi da je polomljena ona "brava" i da vrata ne mogu da se fiksiraju. Masina je bila obmotana onom providnom folijom pa zato nije ni moglo da se skonta dok se nisu otvorila. Da ona to nije videla na licu mesta, mogu samo da zamislim kakav bi krajnji ishod bio i kakvo bi natezanje bilo sa njima. Na kraju su kupili istu masinu u B** B*** i sve je bilo ok.

Poenta price je, da ljudi masovno dobijaju fizicki ostecenu robu, neispravnu robu, robu koju reklamiraju uglavnom cekaju kao po nekom pravilu, sto duze, a nekad im vrate robu sa obrazlozenjem da se reklamacija ne prihvata jer je fizicki ostecena zamisli. I ajde ti sad meni reci, zasto se to toliko cesto ne desava u nekim drugim prodavnicama, vec bas u njihovom lancu? Pricas tu neku svoju pricu, kako ti nemas problema, imas milionski promet, bla bla bla. Ti nemas, al stotine drugih ljudi imaju. Mozda zato sto trosis milione kod njih, pa im ne bi bilo svejedno da predjes kod nekih drugih, a mozda eto, tako ti se zadesilo. Ne mozes ti na osnovu tvog pozitivnog iskustva da demantujes izjave drugih ljudi i da ih nazivas lazovima. Nisi ti nigde jasno rekao da mi, ostali clanova foruma lazemo, ali to se vidi iz tvog posta.

Kao sto ti je rekao Jericho, idi prelistaj malo unazad temu i pogledaj. Ja licno nemam losa iskustva sa Emmi-jem, al to je zato jer nikad nista nisam ni reklamirao kod njih, sve i dan danas radi, hvala Bogu, a kupljeno je 2011. Kada bude bilo nesto za reklmacaiju i ako rese to normalno, pohvalicu ih bez problema i imacu pozitivno iskustvo sa njima, al opet necu omalovazavati iskustva drugih i pricati kako je to kod njih nemoguce da se desi. Znam ljude koji su imali problema sa njima, vidim sta ljudi pisu na ovde na forumu i nemam razloga da mislim da svi ti ljudi lazu, kao sto ne mislim da ti lazes kad kazes da ti je kod njih sve super.
 
Poslednja izmena:
Ja se izvinjavam sto mi tudja iskustva ostanu u secanju, stvarno veliki greh. S druge strane, TVOJE licno iskustvo vredi ocito kao iskustvo hiljadu drugih korisnika, jer trosis milion godisnje, pa si samim tim jedino ti merodavan da procenjujes sta je istina i ko je u pravu. Hvala bogu da nisi prelistao temu unazad, niti je posecujes redovno, jer sta ce to tebi - ti si sam dovoljan da presudis.

Nek tebi lepo ostanu u secanju, ali nije lepo ici i tracarariti. Ljudi misle da si dokon ili da kazem sta drugo.
Da li ti lichno imash IKAKVO iskustvo sa winwin (alti)? Malo pre si rekao da negativno nemas, da li imas pozitivno? Ako imas pozitivno zashto njega ne iznesesh? Ako nemas nikakvo zasto se ti uopste javljas? Jesi ti neki drveni advokat ili dokona baba?
 
Ne razumem i dalje sta tebi nije jasno. Ti imas pozitivno iskustvo, masa ljudi nema. Nije sigurno 10-20 ljudi doslo na ideju, e ajde, sad cemo da pljujemo Emmi, nemamo sta pametnije da radimo. Oni su najjeftiniji na trzistu i zasto bi sad neko bez razloga njih pljuvao?

Evo ti isto primer, gde su ljudi kupili ves masinu u winwin-u. Dovezli oni masinu posle par dana, otvaraju je, kad ono, ulubljena sa jedne strane. Nista, spakuju oni to nazad, kazu, donecemo novu. Donesu posle par dana drugu, sve na prvi pogled uredu, medjutim zena hoce lepo sve da proveri, otvori vrata od bubnja i vidi da je polomljena ona "brava" i da vrata ne mogu da se fiksiraju. Masina je bila obmotana onom providnom folijom pa zato nije ni moglo da se skonta dok se nisu otvorila. Da ona to nije videla na licu mesta, mogu samo da zamislim kakav bi krajnji ishod bio i kakvo bi natezanje bilo sa njima. Na kraju su kupili istu masinu u B** B*** i sve je bilo ok.

Poenta price je, da ljudi masovno dobijaju fizicki ostecenu robu, neispravnu robu, robu koju reklamiraju uglavnom cekaju kao po nekom pravilu, sto duze, a nekad im vrate robu sa obrazlozenjem da se reklamacija ne prihvata jer je fizicki ostecena zamisli. I ajde ti sad meni reci, zasto se to toliko cesto ne desava u nekim drugim prodavnicama, vec bas u njihovom lancu? Pricas tu neku svoju pricu, kako ti nemas problema, imas milionski promet, bla bla bla. Ti nemas, al stotine drugih ljudi imaju. Mozda zato sto trosis milione kod njih, pa im ne bi bilo svejedno da predjes kod nekih drugih, a mozda eto, tako ti se zadesilo. Ne mozes ti na osnovu tvog pozitivnog iskustva da demantujes izjave drugih ljudi i da ih nazivas lazovima. Nisi ti nigde jasno rekao da mi, ostali clanova foruma lazemo, ali to se vidi iz tvog posta.

Kao sto ti je rekao Jericho, idi prelistaj malo unazad temu i pogledaj. Ja licno nemam losa iskustva sa Emmi-jem, al to je zato jer nikad nista nisam ni reklamirao kod njih, sve i dan danas radi, hvala Bogu, a kupljeno je 2011. Kada bude bilo nesto za reklmacaiju i ako rese to normalno, pohvalicu ih bez problema i imacu pozitivno iskustvo sa njima, al opet necu omalovazavati iskustva drugih i pricati kako je to kod njih nemoguce da se desi. Znam ljude koji su imali problema sa njima, vidim sta ljudi pisu na ovde na forumu i nemam razloga da mislim da svi ti ljudi lazu, kao sto ne mislim da ti lazes kad kazes da ti je kod njih sve super.

Ajde posto ste se urotili isto pitanje za tebe, rekao si da nemas nikakvo lose iskustvo sa winwin(alti)lichno da li imas pozitivno ? Sada si rek rekao da od 2011 nisi nista kupio tamo. Pa sto ti uopste pricas covece? Stvarno nemas nista korisnije da radis nego da prepricavas tudja "iskustva". Ja tebe zamishljam kao baku na klupi ispred zgrade koja prica: "Smiljka jesi chula shto je Plamenka procitala u Kuriru da se nekoj Andjeliku u Vranju desilo da kupi brasno a u brasnu ima mrvica uglja".

alti grupa ne uvozi ves masine, ali samo zbog tebe kad ti budes uzimau alti grupi (posto uz tolika silna TUDJA losa iskustva ti ces uzeti u alti grupi ves masinu zbog cene jel bi se da kazhem shta za dinar) ima da sredim da ti izlupaju sa svih 6 strana :) Poenta je za ves masinu da ti "ljudi" shto ih znash su na kraju ostvarili sve zakonsko, niko ih nije OTKACIO i rekao sami ste udarili masinu i nema ni druga masina ni pare nazad, zar ne? Ja bih bio 70% sredjan zbog toga i 30% nesrecan shto sam "baksuz"
Razlog sto se deshava alti-ju je velik promet robe koji ti nemash pojma koliko je veci nego kod konkurencije o kojoj prichash. kad smo vec kod konkurencije i tvog Big Banga gde su "ljudi" kupili ves masine, pozdravi te shto su kupili i pitaj kako ce sada da ONI rese garanciju posto dotichni Big Bang vise ne postoji ;) Zamisli tu garanciju ako servis kaze crko motor mora novi uredjaj, pa prenesi utiske kako se resava garancija kad kupite od firme koja je propala. Uvek se setim bivshe firme u kozjachkoj 4 koja dugovala uvoznicima milione pa mnogi nisu mogli da ostvare svoje garancije.

Opet ponavljam da znam jednog "ljuda" sa pinovima i da znam gde radi i nije mi jasno shto je plochu kupio kod direktne konkurencije.
 
E komedije, znaci u nekoj tamo radnji prodaju ostecene masine a u nekoj tamo drugoj iskljucivo neostecene.
Pa da li vi citate sta napisete?
 
Ajde posto ste se urotili isto pitanje za tebe, rekao si da nemas nikakvo lose iskustvo sa winwin(alti)lichno da li imas pozitivno ? Sada si rek rekao da od 2011 nisi nista kupio tamo. Pa sto ti uopste pricas covece? Stvarno nemas nista korisnije da radis nego da prepricavas tudja "iskustva". Ja tebe zamishljam kao baku na klupi ispred zgrade koja prica: "Smiljka jesi chula shto je Plamenka procitala u Kuriru da se nekoj Andjeliku u Vranju desilo da kupi brasno a u brasnu ima mrvica uglja".

alti grupa ne uvozi ves masine, ali samo zbog tebe kad ti budes uzimau alti grupi (posto uz tolika silna TUDJA losa iskustva ti ces uzeti u alti grupi ves masinu zbog cene jel bi se da kazhem shta za dinar) ima da sredim da ti izlupaju sa svih 6 strana :) Poenta je za ves masinu da ti "ljudi" shto ih znash su na kraju ostvarili sve zakonsko, niko ih nije OTKACIO i rekao sami ste udarili masinu i nema ni druga masina ni pare nazad, zar ne? Ja bih bio 70% sredjan zbog toga i 30% nesrecan shto sam "baksuz"
Razlog sto se deshava alti-ju je velik promet robe koji ti nemash pojma koliko je veci nego kod konkurencije o kojoj prichash. kad smo vec kod konkurencije i tvog Big Banga gde su "ljudi" kupili ves masine, pozdravi te shto su kupili i pitaj kako ce sada da ONI rese garanciju posto dotichni Big Bang vise ne postoji ;) Zamisli tu garanciju ako servis kaze crko motor mora novi uredjaj, pa prenesi utiske kako se resava garancija kad kupite od firme koja je propala. Uvek se setim bivshe firme u kozjachkoj 4 koja dugovala uvoznicima milione pa mnogi nisu mogli da ostvare svoje garancije.

Opet ponavljam da znam jednog "ljuda" sa pinovima i da znam gde radi i nije mi jasno shto je plochu kupio kod direktne konkurencije.

Isnogood....ako nije tajna u kojoj to firmi radis/posedujes koja kupuje par milion od Altija godisnje?
I da se ne lazemo.....licno ja sam im oprostio pre 5 godina dva HDD jer su hteli da me razduze za tipa 1500 dinara po hard disku....
Licno ja sam video 20 komada MSI grafika koje sustigle HD 7950 i bile su vec probane,licno ja sam video bar 10 puta da su ljudi dosli u radnju WinWin i zalili se da im je stiglo ulubljeno kuciste racunara,ves masine,ostecen tv,racunar bez memorije,hdd-a .....
Isto tako sve reklamacije su uredno i resili.....ali zasto nije moglo odmah na prvu loptu i prvi put da sve bude kako treba?
 
Firma se ne bavi trgovinom nego uslugom tako da ime firme nije bitno.
Tvoja firma se pak bavi trgovinom it opreme i tebi je alti grupa u su uzela dobar deo kolaca zar ne?
Poenta je da poshtuju zakon, a da dolaze stvari oshtecjene udarene desi se. Ja sam dobio fractaldesign kuciste bez noge, to sam primetio kad sam sklopio kuci pc devojci i shta sada...Mrzelo me da raspakujem i da nosam, moja krivica ne winwinova.
 
Ne napadaj coveka, vec argument :)

To sto neko ne iznosi licna iskustva, vec prepricava tudja sa ovog foruma nije greh. Mozda da napomene da nije njegovo, ali toliko. A da cuti - to je za one koje istorija pregazi!
 
Sto se tice toga da alti grupa ne uvozi ves masine: http://www.winwin.rs/bela-tehnika/ves-masine.html
Ne znam ko ih uvozi ali win win je deo alti grupe i kod njih mozes kupiti ves masine.

To kako ti mene zamiljas me stvarno zabole, ja tebe zamisljam kao njihovog bota koji je jedini od svih imao pozitivno iskustvo sa doticnnom firmom. U prethodnom postu sam ti napisao zbog cega nisam imao losa iskustva(nisam imao ni prilike) i takodje sam napisao da ako budem imao pozitivna, da cu ih naravno, podeliti ovde. Ti malo bolje pocni da citas, jer ispadas ti da si baba koja ne vidi bas najbolje pa ne procita sve sto se napise.
Dosao Kalimero da deli pravdu, da kaze kako nije tako, da je nepravda sto ocrnjujemo firmo za koju mnogi kazu da su imali negativna iskustva.

Dobio su kuciste bez noge I TO JE TVOJA KRIVICA? Druze, blago tebi kad ti daju nekompletno kuciste i ti sebe okrivljujes za to, sad tek vidim da nema poente vise sa tobom ulaziti u raspravu. Isto tako, da ti daju ******o nesto i ti to ne primetis odmah, ti bi rekao da je tvoja krivica. :D Poenta je da oni postuju zakon u nekim granicama, ali se maksimalno trude da ga izbegnu.

Sto se tice tebe i tvog stava, uzivaj i krivi sebe za to sto dobijas krs i ulubljene komponente od doticnih. Kupi tako auto, nov, iz salona, nemoj da ga probas, izadji na ulicu i skontaj da ti kocnice ne rade i razmisli ko je kriv. Po tvom razmisljanju, verovatno ti.
 
Nek tebi lepo ostanu u secanju, ali nije lepo ici i tracarariti. Ljudi misle da si dokon ili da kazem sta drugo.
Da li ti lichno imash IKAKVO iskustvo sa winwin (alti)? Malo pre si rekao da negativno nemas, da li imas pozitivno? Ako imas pozitivno zashto njega ne iznesesh? Ako nemas nikakvo zasto se ti uopste javljas? Jesi ti neki drveni advokat ili dokona baba?

Dakle, osim toga sto si sklon tendencioznom i jednostranom gledanju na stvari, gde si ti jedini sudija, alfa i omega arbitraze, sva tudja iskustva su nistavna prema tvom - ti si i funkcionalno nepismen. To objasnjava zasto nisi citao temu unazad, tvoje citanje je selektivno i ostrasceno, samim tim i uzaludno. Lepo sam na prethodnoj strani napisao da sam kupio 2-3 sitnije stvari u Emiju, a tebi je to uspelo da promakne.
 
@alfaunits: o da, ja se izvinjavam. hehehe :)
@Sp!R1T: ne uvozi, prodaje, konkretne LG sto se meni pojavi reklama na tvom linku uvezao je PIN iz NS. Ja tebe ne zamishljam. Vas dvojica ste smisao moje pauze za ruchak. Da vas nema propushio bih ali eto ovako ne moram. Eto meni je dosadno pa pisem, a tebi je dosadno pa prichash o firmi od koje nikad nisi nishta kupio. Pa to je divno. Ne znash koji je ludji :)
Naravno da je moja krivica ako ne reklamiram neshto za shta imam osnova. Zamisli imash grafichku sa 3 godine garancije i imash popunjen garantni list na 36meseci i grafichka crkne posle 30 meseci i ja ne odnesem grafichku karticu na servis, pa ko je kriv ? JA! Dobio sam neraspakovano kucishte sa slomljenom nogo, desi se.....mene je mrzelo da se cimam da vracjam, chekam novo, raspakujem....hteo sam devojci taj dan da dam pc i eto...malo se klacka ...big deal...da necu zbog toga sada 4 godine (toliko je proshlo od kada ste ti ili tvoj kolega <ne razlikujem kuckate kao klonovi> ) hejtujem zbog nozhice na forumu ? Pa nisam toliko dokon, valda imam i neshto drugi da radim u zhivotu.
Kupio sam nov auto iz salona i zamisli sve je radilo i odma posle drugog redovnog servisa kad sam krenuo kuci neshto je umrlo(auto naravno u garanciji)....I zamisli auto nije iz ALTI....AAAAAAAA :) I sada cu da idem da hejtujem po njima narednih 30 godina :) Minimum :) hehehehe :)
Poenta je ...da dokle god se stvari reshe to nisu problemi :) Problemi su kad te zavlache i ne reshe...meni su auto reshili i meni bi kucjishte reshili da sam hteo da mi je znachilo :) Ali vashem liku sa kucjishtem ochito nije smetalo da je ulubljeno nego vama? Fenomen :) Komshija efekat:)
@Jericho osoba koja za 4 godine napise 2x vishe postova nego ja za 12 godina i to kakvih postova ...bozhe....sa kim sam ja nashao da se prepirem. Izvini vishe te necju nikad prozvati..... Nadam se da prihvatash moje izvinjenje.

@Jericho & Sp!R1T : Drage kolege forumasi, zelim vam obojici da nikad nishta ne kupite od ALTI grupe (kao i do sada) i da budete srecjni do kraja zhivota(i u srecji i zdravlju pljujete firme koje nikad niste posetili, a kamoli kupili neshto od njih) sa delovima iz magacina iz kojih i ALTI dobija robu, ali da vam ih neko drugi proda. Over and Out.
 
Evo, on opet tambura o tome da niko od nas nista nije kupio u alti, a oboje smo rekli da smo kupili. xD
Drugo, ti uporedjujes novu grafiku i grafiku koriscenu 30meseci...
Trece, auto ti je radio kako treba kad si ga kupio novog, kad je nasatao neki problem, oni su ga otklonili, nisu te zavlacili zakonskim rokom od 30 dana cekanja.
Sto se tice garancije i reklamacije, nije ni cudo sto nisi shvatio poentu kad nista ni ne citas. Bolje ti na toj tvojoj pauzi za rucak idi obrni jos jedanput azbuku i abecedu posto drugi put ponavljas iste stvari, za koje smo te demantovali u prethodnim postovima. Da li ne znas da citas ili je nesto drugo u pitanju, to je vec na tebi. Ti se drzis svog, ko pijan plota, da mi nismo nista kupili u Emmi-ju, da nismo ni bili tamo, a mi ti lepo rekli da smo kupili. :D Nema smisla objasnjavati nesto osobi koja nije sposobna da procita i razume jedan post do kraja.

Stvari se kvare, pogotovo tehnika, to je normalno, moja poenta je da se ALTI kao grupa ne odnosi korektno prema potrosacima KOJI NEMAJU MILIONSKI PROMET.
Ti se drzis toga da je ALTI NAJBOLJI ZA REKLAMACIJE PO TEBI, sve oni resavaju kako treba, svi ljudi lazu, samo ti govoris istinu, pa se pitam da nisi ti propusio nesto drugo...
 
Poslednja izmena:
@Sp!R1T : ja ovo "Ti se drzis toga da je ALTI NAJBOLJI ZA REKLAMACIJE PO TEBI, sve oni resavaju kako treba, svi ljudi lazu, samo ti govoris istinu, pa se pitam da nisi ti propusio nesto drugo..." nikad nisam rekao.

Ne postoje najbolji, najgori, postoje koji postuju zakon i koji ne postuju zakon. 30 dana nije zavlacenje nego zakonski rok, ako ti smeta zakonski rok uchlani se u vladajucu stranku pa menjaj zakon. Ako za godinu dana izguras zakon da bude 7 dana ja cu ti prvi biti zahvalan i nadam se da ce ga sve maloprodaje postovati. Unapred hvala na tvom politichkom zalaganju.
 
Poslednja izmena:
Poenta je ...da dokle god se stvari reshe to nisu problemi :) Problemi su kad te zavlache i ne reshe...meni su auto reshili i meni bi kucjishte reshili da sam hteo da mi je znachilo :) Ali vashem liku sa kucjishtem ochito nije smetalo da je ulubljeno nego vama? Fenomen :) Komshija efekat:)
@Jericho osoba koja za 4 godine napise 2x vishe postova nego ja za 12 godina i to kakvih postova ...bozhe....sa kim sam ja nashao da se prepirem. Izvini vishe te necju nikad prozvati..... Nadam se da prihvatash moje izvinjenje.

Genije, poenta i jeste u tome sto je Emijev servis, po svedocenju ostecenih forumasa namerno pokrivio pinove kako bi odbio reklamaciju. (pokusavam sad sa boldiranim, ako to ne uspe, prelazim na underline i italic, mozda ti je samo potrebno malo vise vizualizacije, ima ljudi koji sporije zakljucuju, nista neuobicajeno).

Sto se tice broja postova, ako su ti i ostali postovi kojima se ponosis ovakvi (opet boldirano radi lakseg razumevanja), onda zaista nemamo dalje o cemu da pricamo. Hvala ti na razumevanju.
 
Izvinite sto vam kvarim razgovor,
ali interesuje me kako su resene te situacije sa "pokrivljenim pinovima"? I da li su resene uopste, postoji li nacin i koji je?
 
Jericho znaci po tebi plocha ode u servis pre prodaje:) Pa oni tamo krive pinove i onda vrate u prodavnicu pa prodaju:)
Samo za tebe : stvari se prodaju u prodavnicama/maloprodajama:)
A kad se utvrdi da su neispravne onda idu u servis.
Jesi sada razumeo?:)
 
Molim te, samo nemoj ti nista da mi objasnjavas, pokrivicu pinove na ploci ako budem sledio tvoj konzistentni tok misli. Odmori malo od teme, prezalogaji malo, valjda Emmi stavlja u sendvice bolju sunku od ostalih.
 
Vidi se da ne znash nishta, emmi je prodavnica kompjuterskih delova. Sendvice ne prodaju tamo :(
Lepo je shto si vecj krenuo put politike da nam skratis zakonski rok resavanja garancije, sendvici(botovanje) su prvi korak ka tvom politichkom uspehu od kog ce sav narod Srbije da profitira posto ce nam garancije biti resene za 7 dana. Hvala ti kao botu, ovaj bratu.
 
Nazad
Vrh Dno