Šta je novo?

Battletech

illidan

Nenadmašan
Učlanjen(a)
02.02.2005
Poruke
22,507
Poena
2,205
Moja oprema  
CPU & Cooler
amd 5800x3d, ek nucleus cr240 dark - phanteks t30
Matična ploča
asus rog strix b550-i gaming
RAM
g.skill trident z neo 32gb cl16
GPU
nvidia rtx 4070super founders edition
Storage
samsung 980 pro 1tb, wd black sn770 2tb
Zvuk
ifi zen dac v2 - s.m.s.l ao200 mk2 - kef q350, fiio ft1 balanced
PSU
corsair sf750 platinum
Kućište
lian li a4 h2o
Monitor
asus vg27aql1a
Miš & tastatura
mchose l7 pro, kbd.fans tofu65 raw alu - cream soda switches - gmk serika 2 keycaps
Pristup internetu
  1. Optički internet
Fino je to sve, možda će ovo lepo reći ljubiteljima PnP originala, ali više bih voleo kvalitetnu mech simulaciju poput Mechwarriora. Bilo ih je na gomile togom druge polovine devedesetih i početka prošle decenije, posle toga ništa osim Armored Core serijala.
 




bilo bi vreme da neko napravi kvalitetnu mech igru, mechwarrior online me je totalno razocarao

cak mi se i svidja ovaj turn based tactical pristup

4b31b8ac43ae581e1065c409b8cbb506_original.png


 
Poslednja izmena:
Jel vredi backovati ovo? Da li je neko od forumasa podrzao ovu igru na KS?

EDIT: Nek ide život! Backovo sam projekat minut do 12. Jeste da bih više voleo da smrvim malo klanovskog šljama, klanica između velikih kuća može da prođe.
 
Poslednja izmena:
Mislim da dosta ljudi promaši najbitniji dio: Turn-based tactical 'Mech combat.

Ovo je XCOM sa mekovima tako da nema nikakve veze sa MechWarrior Online, hawkenom ili starom "live" mech igrama. Fali dobrih mek igara ali me turn-based gameplay ni malo ne privlaci.
 
Poslednja izmena:
Sto mislis da su ljudi promasili taj deo? Ima gomila fanova samog settinga i lore-a, na stranu izvodjenje...
 
Ne govorim za bekere opcenito vec za dosta ljudi koji porede igru sa MechWarrior online.
 
Ne vidim kako je Battletech relevantan u 2016. godini. Isto vazi za mnoge druge fransize pa i Shadowrun koji su vec obradili. Univerzum koji se vrti oko jedne stvari nema mesta u ovom veku. Zato jedino WH40K vredi od svih prastarija, jer je preobiman. Tamo imas i mekove izmedju ostalog, doduse preovladjuju mech suites. Koji su po mom skromnom misljenju visestruko zanimljivi od velikih mekova.
 
Jel se secas sta se kaze za necije misljenje ? :p

Itekako ima prostora za battletech univerzum , a tu nisu samo mechovi , vec ima i oklopnih vozila koje igraci nisu mogli da voze. Na stranu to , ali stvarno niko nije uradio taj univerzum iz ugla pilota tih mechova.
Ovaj poslednji MechWarrior online ... ja vise nisam znao u sta da verujem. Natrpali mechove u arene (zamaskirane u mape) pa se napucavajte do mile volje..

Mogli su Robotech-a da koriste kao inspiraciju za obogacivanje igara , obrte i td. Mada sto se mene tice mech comander i MW3 su bili perfektni za svoje vreme.
 
Poslednja izmena:
Jesu, ali to vreme je proslo. Kao i vreme Robotecha, Transformersa, Himena, Nindza Kornjaca i ostalih fransiza koje su bile popularne 80-tih. U vreme kada je MW3 (MechWarrior 3, da se ne zbuni CoD generacija) zario i palio, igraci su sa nestrpljenjem iscekivali Daikatanu i Duke Nukem Forever. Posle su izasle igre poput Half Life, Homeworld i Deus Ex, koje su prosecnom igracu bile nezamislive (daleko ispred svog vremena). Postoji razlog zasto samo ovi likovi rade igre bazirane na Shadowrun i Battletech. Zato sto nikoga vise nije briga za te svetove. Sa druge strane, WH40K svako malo dobije neki naslov, obicno straobalno los, koji nije u stanju ni za milimetar da okrnji potentnost tog univerzuma.
 
Svi se ti univerzumi mogu ozivjeti da budu relevantni.. druga je stvar sto razvoj igara bude basement production. Slazem se da su danas sve zasnovane na nostalgiji pa se ne vidi šuma od drveca ali je recimo samo univerzum kornjaca fantastican za jednu RPG igru. Isto tako i transformersi i himen.

Ali za kvalitetnu igru takvog naslova treba ozbiljan studio i ozbiljna ulaganja da bi ispunili hajp animiranih filmova iz osamdesetih.
 
Ja jedva čekam. Sjajno razrađen universe, puno elemenata a to što je turn based... pa videćemo kako su zamislili. Nije uzbudljivo kao real time ali ima svoje čari i turn based gameplay.
 
Ja te crtane pogledam s vremena na vreme :) Mnogo su mi dobri :D
 
turn based pristup je za one koji imaju čime promisliti :)
 
na jednak nacin mozemo reci da je real time za one koji se više oslanjaju na reflekse nego na promisljenost.

u stvarnosti, maltene sve najbolje strateske a pogotovo takticke igre su turn based.
 
U neku ruku se slažem sa G@W. Mechwarrior sam igrao zato što mi se sviđa kao igra, univerzum i lore tog sveta mi ne znače ama baš ništa. Isto tako, ni igra iz potpuno drugog žanra koja je eto smeštena u taj univerzum mi ne znači ništa.
Zato i ne verujem da su ciljali na nostalgiju Mechwarrior fanova. Ovo je namenjeno ljudima koji su vezani za Battletech setting i PnP sistem.
 
na jednak nacin mozemo reci da je real time za one koji se više oslanjaju na reflekse nego na promisljenost.

u stvarnosti, maltene sve najbolje strateske a pogotovo takticke igre su turn based.



Sa takvim razmišljanjem na forumu smo raščistili kada je laxduke svojevremeno izazvao nekoga (zaboravio sam koga) na Starcraft duel, sa identičnim tvrdnjama i hrabrim izjavama kako njega igranje Civilizacije čini superiorno mislećim, pa ga je taj neko tako oprao da je posle morao da kuka da je igra prebrza :d
 
rekoh, maltene sve, a i tvoj opis dogadjaja samo potvrdjuje pricu o refleksima i brzom kliktanju.
pa nemoj mene da ubedjujes da je starcraft pobeda takričkog uma nad brzim kliktanjem :)
 
Jeste, ništa bez saća i nagađanja da li u narednom potezu ići na sigurno pa prvo udariti besvetom satarom level 2 pa potom stati u gard ili rizikovati pa iskoristiti priliku za critical sa boka dualnim noževima grozomorne izbodenosti level 3.

Više taktiziranja ne znači da je taktiziranje bolje ili smislenije. Taktiziranje postoji u određenim dozama i u real time i u poteznim igrama, i samo je stvar osmišljenosti sistema i želje developera šta će i u kojoj meri učiniti smislenim. Naravno da je veća šansa da u poteznoj igri bude više taktiziranja jer je sav gejmplej oko toga osmišljen, što ne znači da je to zahtevnija ili promućurnija igra koja traži više razmišljanja; naprotiv, neretko gomila tih parametara nemaju nikakve veze sa vezom.
 
Poslednja izmena:
pozdravio te ja2 :D
nema potrebe za karikiranjem turn based igara, jer bi tako mogli u nedogled sa jos tupavijim primerima rts igara

naravno da takticka igra sa poteznim sistemom u velikoj vecini znaci vise taktike :\ nema potrebe o tome razmisljati, fora je u tome sto svi kada se spomenu RTS igre imaju PVP u glavi a sa poteznim igrama u glavnom PVE, sto je nebo i zemlja kada malo sagledas stvari


u celoj prici samo je bitno da li developeri pogode "zicu" u jednom i drugom slucaju, vrlo vazno da li je ovako ili onako (da vise volim TB, ali je i njih lako upropastiti i jako komplikovano dobro izvesti)
 
pozdravio te ja2 :D
naravno da takticka igra sa poteznim sistemom u velikoj vecini znaci vise taktike :\ nema potrebe o tome razmisljati, fora je u tome sto svi kada se spomenu RTS igre imaju PVP u glavi a sa poteznim igrama u glavnom PVE, sto je nebo i zemlja kada malo sagledas stvari

u celoj prici samo je bitno da li developeri pogode "zicu" u jednom i drugom slucaju, vrlo vazno da li je ovako ili onako (da vise volim TB, ali je i njih lako upropastiti i jako komplikovano dobro izvesti)


Naravno, zato i rekoh gore da više taktiziranja ne znači da je ono bolje ili smislenije.

A moraju ipak barem malo i refleksi da se pitaju. U suprotnom, što smo se ikada pomerali sa stonih igara i kockica...:)
 
naravno da znaci da je bolje u smislu da mozes da osmislis najperfektniji potez ikada npr, imas prilike da osetis neocekivano, spori ritam poteznog igranja omogucava razmatranje i predvidjanje potezza unapred, do najsitnijih detalja, pri tom duboko analizirajuci sve moguce statitstike i shanse i na krajui taj veliki osecaj pobede da si odigrao nesto neverovatno i da uzivas u tom savrsenom momentu stvorenom iz samo tebi poznatih razloga :D

sto se mene tice ja2 princip je savrsenstvo u tom pogledu i steta sto nije usavrsavan dalje u nekom od ponudjenih naslova (nazalost dosta toga je samo islo na dole u igrama pa se iz xyz razloga nije desila evolucija poteznih igara u pravcu u kom sam se nadao)

refleksi u strategiji/taktici mogu biti zabavni, meni daleko manje naravno ali daleko od toga da sam iskljuciv ne daj boze :) nikada nisam uzimao za ozbiljno strategije gde je bitan broj kliktaja/min prosto refleksi su mi za fps daleko prirodnije okruzenje
odatle mi je coh sjajna kombinacija brzine gameplaya, real time-a, i strategije itditb

jedva cekam polovinu 2017. godine da probam igru koojoj je tema posvecena :d
 
pričati o smislenom taktiziranju i pritom apostrofirati starcraft kao dokaz u prilog tezi da su rts igre misaono intenzivnije od turn based igara govori o trivijalnom pristupu temi od strane gdin-a filipenka i tu se nema šta dalje komentarisati
 
Tako je, samo demagogijom uz demonstrativno povlačenje.

Starcraft naravno zahteva ogromnu količinu taktičkog razmišljanja, samo što je isprepletano sa refleksima i međusobno povezano i zavisno. Nije Starcraft nužan primer, G!!! je spomenuo Company of Heroes, a ja pratim i podižem za njegov uzor, Warhammer 40K: Dawn of War. Ignorisanje tog aspekta igara koje se odvijaju u realnom vremenu demaskira sagovornika kao potpuno nezainteresovanog i nepotkovanog, te otkriva da najverovatnije nije ni igrao takve igre nikada iole ozbiljnije i nije odmakao od prelaska uberlakih single misija. Da stigne da isklikće natenane.

Da podsetim, krenuli smo od toga da su "praktično sve najbolje strateške a pogotovo taktičke igre turn based". Naravno, to nije tačno.
 
kakva crna demagogija.

radi se o tome da je svakome, pa i tebi, jasno da je tvoja teza besmislena i nemam nameru o njoj više da polemišem. dikreditovanje pretpostavkama o tome šta sam i kada sam igrao samo pokazuje da se ne povlačiš kao čovek iz svoje ******ste prepiske, nego dolivaš balegu na gomilu.

naravno, moja teza je tačna, jer igre koje spiminješ pre svega zahtevaju brze reflekse, brzo snalaženje sa mišem, ili pola LSD-ja da bi se kompetitivno igrale, a to nema nikakve veze ni sa taktikom ni sa strategijom.
 
Razlika izmedju RTS-a i turn-based jeste sto u RTS-u se takmicis sa vremenom i veci je pritisak dok u turn-based taktici imas vremena za razmisljati. Turn-based je zapravo RTS u obliku: cekaj da ja nesto uradim, nemoj ti nista dirati pa cu ja tebe pustiti.

Po komentarima ispade da je turn-based za razmiškjane a RTS lupanje po dugmadima pa sta se desi. Pa ne igraju mamlazi RTS vec ljudi koji bas vole taktiziranje i razmišljanje pod pritiskom.

Jedini problem kod competitive RTS igranja jesu makro komade.. ko ih brze nafarma je u prednost ali ti i dalje ostaje taktika kako rasporediti resurse.

Pravite razliku izmedju RTS-a i turn-based kao da je racing VS RPG.

Oba žanra su takticka i strateška samo je turn-based lakši. To sto neko ne zna igrati live strategiju je njegov problem ali turn-based nije nista drugo do RTS sa pauziranim vremenom. shodno tome, sve turn-based igra su precizirane po vec odabranim putanjama. Tako moraju biti dizajnirane dok RTS daje punu slobodu sto igru cini jos raznovrsnijom i komplikovanijom.
 
Poslednja izmena:
ok. da preformulišem. rts je za igrače koji brzo razmišljaju pod pritiskom i nema nikakve veze sa, pogotovo kada je starcraft u pitanju, brzim kliktanjem, srkanjem resursa i rush-em.
ma idi...

naravno da real time izvođenje u strategijama i taktičkim igrama nije samo naumično lupanje po dugmadima, ali je itekako način izvođenja koji se oslanja na fizičku brzinu izvođenja operacija, što je nešto što ne mora da ima nikakve veze sa strateškim odnosno taktičkim umom. mogao bih i da dodam da ima tu i učenja mapa, učenja redosleda operacija, eksploatisanja eksploita i sličnog, ali sve pada u vodu pred brzim kliktanjem :)
 
RTS je brzina + taktika. Mozes ti biti brz koliko hoces kada ne znas sta radis. Turn-based nemaju apsolutno nista sto RTS nema samo se vrijeme pauzira da protivnik ne moze ostavriti nikaku prednost i tada mozes palamuditi do mile volje jer se nista ne desava dok ne pritisnes dugme.

RTS je taktiziranje kao i turn-based samo je live. Dok ti pravis svoj potez protivnik pravi svoj i krece nadmudrivanje. Nije samo spamanje po dugmadima ko ce biti brzi. Na znam kako pauzirana igra moze biti veci pritisak i zahtjevnija od live igre.
 
Vrh Dno