telekom portal korisničko ime ili e-mail adresa ??
Poštovanje,
Moram da prijavim jedan problem ovde, i verujem da će pametni ljudi znati da pomognu, kad već Telekom neće (a trebao bi, jer su korisnici nešto što bi im trebalo biti na prvom mestu).
Probaću što sažetije da opišem problem:
Devojka mi je na Box 3 i nameravala je da postojeći telekom ugovor za mobilni spoji u Box 4 i da usput uzme telefon Samsung A5.
Naravno dok nije ušla u taj Box 3, odnosno dok nije dobila IPTV, muke su trajale dva meseca skoro, sa jedno 5 odlazaka u poslovnicu u SU, gde jednostavno nije bilo moguće ubrzati proces jer smo navodno zahtevali da za montažu IPTV-a urade njihovi monteri na licu mesta. Što realno nije bio slučaj, nego su nešto u sistemu pobrkali u zahtevu za IPTV, sa prethodnim našim zahtevom za izlazak na teren zbog kvara par dana pre zahteva za IPTV (usled kvara koji je onemogućio fixnu telefoniju i ADSL).
I eto, pošto smo mi tražili montere (kao), a oni prezauzeti, sve dok nismo NATERALi osobe u Telekom poslovnici, da otkažu taj dolazak montera i da nam samo izdaju opremu da sami montiramo IPTV (jer nismo *****i), tek onda smo i dobili IPTV.
Naravno pre toga je rešen taj kvar kad nije radila fixna telefonija i IPTV ta tri dana, ne znamo uzrok, ali znamo da nisu smanjili račun,a trebali bi, za ta tri dana nedostupnosti usluge koje im jelte plaćamo.
Nova epopeja, nabavka mobilnog telefona preko Telekoma na 24 mesečne rate – dakle svesno se upuštaš i sa IPTV i sa mobilnim ugovorom u još dve godine očajne podrške , jer nažalost, realno u SU nema bolje zaokružene celine od tog Box 4 (dakle nemaš izbora), ali ne očekuješ baš takve patnje.
Telefon Samsung A5 naručen pre tri nedelje još nije stigao, ni posle dodatna 4 odlaska te u jednu, te u drugu Lelekom poslovnicu u SU, jer eto moraju da pronađu telefon u nekoj drugoj poslovnici, pa da ga pošalju njim u SU ?!
A telefona ima na netu, a mi jadni ni ne pomišljamo da možda možemo da ga naručimo preko neta, nego strpljivo čekamo po obećanju jedne (jedine) ljubazne žene tamo..
Posle tri nedelje puca nam film, i odlazimo peti put tamo... polunaspavana i nezinteresovana službenica nam kaže da će ona sad da okrene neku tamo koleginicu, i ono: „ej, jes ti naručila neki beli samsung za jednu ovde... aaa čekaj.. a jesam, al nema ga još“ i tako...“
Odlučujem da naručim telefon preko neta da više ne čekamo Godoa, i imamo šta da vidimo: na sajtu nema više A5, pa ni A7,ima samo A3.. grrr. Ajde, iskeširaćemo se za S6 32Gb i nek ide život, u PM

Njihov portal traži logovanje, sa korisničkim imenom (ili e-mail adresom), i šifrom..
https://www.mts.rs/Kupovina/Korak2Logovanje
Mi u čudu ??
Ajde ima opcija za reset šifre, gde bukvalno piše: ZABORAVLJENA LOZINKA / KORISNIČKO IME i gde smo uspeli da promenimo lozinku jeej !!! koristeći JMBG i mobilni telefon (broj), i ovo radi bez problema.
Ali, koje je korisničko ime ??? bukvalno na tom portalu, piše da ste resetovali šifru, ali ne piše za koje korisničko ime ?! :wall:
Dakle, vi ne znate koje vam je korisničko ime, jer taj nalog je pretpostavljam, bio kreiran, kada ste zaključili prvi ugovor za ADSL, a to je bilo pre tri godine !! i niko nije bio normalan od tih koji kreiraju taj portal, da ako vam daju mogućnost reseta šifre, da makar informativno (ako već radite nešto višeg sigurnosnog nivoa), da vidite nešto na nižem nivou, a to je korisničko ime ili e-mail adresa (nešto što nije privatna stvar jer tu telekomu e-mail adresu dajete ljudima sa kojima želite da komunicirate preko iste).
Dakle, iako je nagovešteno da može da se promeni i korisničko ime, ta funkcija ne radi, i prinuđeni smo da zovemo korisničku podršku na 19818 jer nemamo pojma ni koje je korisničko ime, ni koja je e-mail adresa.
Naravno, u duhu Lelekoma, ne dobijamo podatke na korisničkoj podršci, jer to je striktno privatni podatak ?!??! e-mail adresa je striktno privatni podatak ?! dakle, i posle pozitivne identifikacije, sa brojem fixnog telefona, mobilnog telefona (sa kojeg i zoveš), JMBG-a, adrese, oni sumljanju u tvoj identite, i nedaju ti tvoju sopstvenu e-mail adresu. Nego kažu vidite u ugovoru ?!
Alo *****i, mi taj ugovor od pre tri godine NEMAMO ! a na Vašem cenejnom sajtu, ***** programer ili ko već, nije pružio uvid u korisničko ime ni e-mail adresu posle reseta šifre ej !! to nema ni na jednom sajtu koji koristi logovanje, da li je taj ikada probao da se uloguje na neki portal i video kako je jednostavno vratiti podatke, ako ste se prethodno pozitivno identifikovali.
Dolaziš u paradox da na sajtu ne možeš da uradiš proveru korisničkom e-maila ili imena, nemaš praistorijski ugovor, na podršci ti kažu da je to privatni podatak ?! dakle, nema naručivanja telefona.
Da li neko zna u kom formatu može biti Telekomova e-mail adresa kada je kriraju za novog ADSL korisnika ?? pitam ovo jer prepostavljam da je to ono što tražimo.. ta e-mail adresa krirana tada i ni jedan druga.
Da li je format ImePrezime ili ime.prezime, ili prezime pa naprimer godina.. ili ? da li neko može da pogleda u svoj ugovor tu Telkom adresu, ili korisniičko ime da li je nešto generički, ili ima neke logike ?? probali smo svašta, ali nismo uspeli da pogodimo koja be default telekom e-mail adresa mogla biti..
Nakon ovih peripetija, istog dana (subota popodne), presečen nam je kabl i nema sad ništa, ni telefona, ni neta, ni IPTv-a !! šlog na tortu.. nedelja je, niko ne radi, kad će sada ovo biti rešeno ne znamo.. da li će nam umanjiti račun za to ?
Naravno da neće
