Šta je novo?

TS IPTV Informacije, cene, itd.....

Menja se i broj fiksnog telefona ,ako centrala nije ok .Nece da menjaju pre isteka ugovora ,ali kako vidim maki22 je zamenio i tokom trajanja.Menjaju se risiveri .Iskren da budem ja ne vidim neka poboljsanja ,sa novom, platformom ,sem ta 72 sata unazad koja sam aktivirao ,a jos nijednom nista nisam gledao.Cak sta vise ,mogu da primetim da mi kanali cak i gore rade nego sa starim risiverom ,jer posle promene kanala cesto se desi da se kanal zamrzne na par sekundi pa promeni ,kod stare c,mi se to nikad nije desavalo .Jedino sto primecujem da je bolje je brza promena kanala .
 
Menja se i broj fiksnog telefona ,ako centrala nije ok .Nece da menjaju pre isteka ugovora ,ali kako vidim maki22 je zamenio i tokom trajanja.Menjaju se risiveri .Iskren da budem ja ne vidim neka poboljsanja ,sa novom, platformom ,sem ta 72 sata unazad koja sam aktivirao ,a jos nijednom nista nisam gledao.Cak sta vise ,mogu da primetim da mi kanali cak i gore rade nego sa starim risiverom ,jer posle promene kanala cesto se desi da se kanal zamrzne na par sekundi pa promeni ,kod stare c,mi se to nikad nije desavalo .Jedino sto primecujem da je bolje je brza promena kanala .
Neka ga za sada ovako, ako bude nekih problema kao sto sam imao, zvacu ih pa da vidim...
 
Menja se i broj fiksnog telefona ,ako centrala nije ok
Broj fixnog nema veze sa tim,tj broj telefona ti se menja samo ako uzimas BOX paket i ne zavisi od toga da li imas IPTV uslugu ili ne!Zapravo ti prebacuju fixni broj na BBTF telefoniju ako ti je dosadasnja analogna/digitalna centrala starije generacije pa ne ispunjava sve usluge/uslove koji su potrebni za BOX paket!
 
Poslednja izmena:
Broj fixnog nema veze sa tim,tj broj telefona ti se menja samo ako uzimas BOX paket i ne zavisi od toga da li imas IPTV uslugu ili ne!Zapravo ti prebacuju fixni broj na BBTF telefoniju ako ti je dosadasnja analogna/digitalna centrala starije generacije pa ne ispunjava sve usluge/uslove koji su potrebni za BOX paket!

Mislio sam na box ,a nisam napisao ,hvala.
 
Da li neko zna, postoji li opcija da mi koji nismo sa teritorije Vojvodine gledamo RTV1 i 2?
 
telekom portal korisničko ime ili e-mail adresa ??

Poštovanje,

Moram da prijavim jedan problem ovde, i verujem da će pametni ljudi znati da pomognu, kad već Telekom neće (a trebao bi, jer su korisnici nešto što bi im trebalo biti na prvom mestu).

Probaću što sažetije da opišem problem:
Devojka mi je na Box 3 i nameravala je da postojeći telekom ugovor za mobilni spoji u Box 4 i da usput uzme telefon Samsung A5.
Naravno dok nije ušla u taj Box 3, odnosno dok nije dobila IPTV, muke su trajale dva meseca skoro, sa jedno 5 odlazaka u poslovnicu u SU, gde jednostavno nije bilo moguće ubrzati proces jer smo navodno zahtevali da za montažu IPTV-a urade njihovi monteri na licu mesta. Što realno nije bio slučaj, nego su nešto u sistemu pobrkali u zahtevu za IPTV, sa prethodnim našim zahtevom za izlazak na teren zbog kvara par dana pre zahteva za IPTV (usled kvara koji je onemogućio fixnu telefoniju i ADSL).
I eto, pošto smo mi tražili montere (kao), a oni prezauzeti, sve dok nismo NATERALi osobe u Telekom poslovnici, da otkažu taj dolazak montera i da nam samo izdaju opremu da sami montiramo IPTV (jer nismo *****i), tek onda smo i dobili IPTV.
Naravno pre toga je rešen taj kvar kad nije radila fixna telefonija i IPTV ta tri dana, ne znamo uzrok, ali znamo da nisu smanjili račun,a trebali bi, za ta tri dana nedostupnosti usluge koje im jelte plaćamo.

Nova epopeja, nabavka mobilnog telefona preko Telekoma na 24 mesečne rate – dakle svesno se upuštaš i sa IPTV i sa mobilnim ugovorom u još dve godine očajne podrške , jer nažalost, realno u SU nema bolje zaokružene celine od tog Box 4 (dakle nemaš izbora), ali ne očekuješ baš takve patnje.
Telefon Samsung A5 naručen pre tri nedelje još nije stigao, ni posle dodatna 4 odlaska te u jednu, te u drugu Lelekom poslovnicu u SU, jer eto moraju da pronađu telefon u nekoj drugoj poslovnici, pa da ga pošalju njim u SU ?!
A telefona ima na netu, a mi jadni ni ne pomišljamo da možda možemo da ga naručimo preko neta, nego strpljivo čekamo po obećanju jedne (jedine) ljubazne žene tamo..
Posle tri nedelje puca nam film, i odlazimo peti put tamo... polunaspavana i nezinteresovana službenica nam kaže da će ona sad da okrene neku tamo koleginicu, i ono: „ej, jes ti naručila neki beli samsung za jednu ovde... aaa čekaj.. a jesam, al nema ga još“ i tako...“
Odlučujem da naručim telefon preko neta da više ne čekamo Godoa, i imamo šta da vidimo: na sajtu nema više A5, pa ni A7,ima samo A3.. grrr. Ajde, iskeširaćemo se za S6 32Gb i nek ide život, u PM :)
Njihov portal traži logovanje, sa korisničkim imenom (ili e-mail adresom), i šifrom.. https://www.mts.rs/Kupovina/Korak2Logovanje
Mi u čudu ??
Ajde ima opcija za reset šifre, gde bukvalno piše: ZABORAVLJENA LOZINKA / KORISNIČKO IME i gde smo uspeli da promenimo lozinku jeej !!! koristeći JMBG i mobilni telefon (broj), i ovo radi bez problema.
Ali, koje je korisničko ime ??? bukvalno na tom portalu, piše da ste resetovali šifru, ali ne piše za koje korisničko ime ?! :wall:
Dakle, vi ne znate koje vam je korisničko ime, jer taj nalog je pretpostavljam, bio kreiran, kada ste zaključili prvi ugovor za ADSL, a to je bilo pre tri godine !! i niko nije bio normalan od tih koji kreiraju taj portal, da ako vam daju mogućnost reseta šifre, da makar informativno (ako već radite nešto višeg sigurnosnog nivoa), da vidite nešto na nižem nivou, a to je korisničko ime ili e-mail adresa (nešto što nije privatna stvar jer tu telekomu e-mail adresu dajete ljudima sa kojima želite da komunicirate preko iste).
Dakle, iako je nagovešteno da može da se promeni i korisničko ime, ta funkcija ne radi, i prinuđeni smo da zovemo korisničku podršku na 19818 jer nemamo pojma ni koje je korisničko ime, ni koja je e-mail adresa.

Naravno, u duhu Lelekoma, ne dobijamo podatke na korisničkoj podršci, jer to je striktno privatni podatak ?!??! e-mail adresa je striktno privatni podatak ?! dakle, i posle pozitivne identifikacije, sa brojem fixnog telefona, mobilnog telefona (sa kojeg i zoveš), JMBG-a, adrese, oni sumljanju u tvoj identite, i nedaju ti tvoju sopstvenu e-mail adresu. Nego kažu vidite u ugovoru ?!
Alo *****i, mi taj ugovor od pre tri godine NEMAMO ! a na Vašem cenejnom sajtu, ***** programer ili ko već, nije pružio uvid u korisničko ime ni e-mail adresu posle reseta šifre ej !! to nema ni na jednom sajtu koji koristi logovanje, da li je taj ikada probao da se uloguje na neki portal i video kako je jednostavno vratiti podatke, ako ste se prethodno pozitivno identifikovali.
Dolaziš u paradox da na sajtu ne možeš da uradiš proveru korisničkom e-maila ili imena, nemaš praistorijski ugovor, na podršci ti kažu da je to privatni podatak ?! dakle, nema naručivanja telefona.

Da li neko zna u kom formatu može biti Telekomova e-mail adresa kada je kriraju za novog ADSL korisnika ?? pitam ovo jer prepostavljam da je to ono što tražimo.. ta e-mail adresa krirana tada i ni jedan druga.
Da li je format ImePrezime ili ime.prezime, ili prezime pa naprimer godina.. ili ? da li neko može da pogleda u svoj ugovor tu Telkom adresu, ili korisniičko ime da li je nešto generički, ili ima neke logike ??
probali smo svašta, ali nismo uspeli da pogodimo koja be default telekom e-mail adresa mogla biti..

Nakon ovih peripetija, istog dana (subota popodne), presečen nam je kabl i nema sad ništa, ni telefona, ni neta, ni IPTv-a !! šlog na tortu.. nedelja je, niko ne radi, kad će sada ovo biti rešeno ne znamo.. da li će nam umanjiti račun za to ?
Naravno da neće :)
 
U bre puno pitanja i patnji ajd da pomognem malo.
Email tj. korisnicko ime ti je email adresa koju si prijavio/la tada na potpisivanju ugovora tacnije pre potpisivanja i u formatu je [email protected]
E sad sta je tvoja devojka tada stavila pre tog telekom.rs sada mts.rs to samo ona zna ili ne zna.
Ako imas IPTV mozes da udjes u menu i videces koji je user name tj adresa.
Toliko mogu da ti pomognem ali za nesto detaljnije kad dodjem kuci pa ako ne uspete da nadjete cu ti objasniti gde se tacno nalazi ta informacija.
BTW meni su bez oroblema to dali korisnicko ime a CAK i lozinku sto sam se iznenadio znaci da nije uopste kriptovana i svako od njih moze da tu udje u mail sto je nedopustivo, ali ajde.
 
Da li neko zna u kom formatu može biti Telekomova e-mail adresa kada je kriraju za novog ADSL korisnika ?? pitam ovo jer prepostavljam da je to ono što tražimo.. ta e-mail adresa krirana tada i ni jedan druga.
Da li je format ImePrezime ili ime.prezime, ili prezime pa naprimer godina.. ili ? da li neko može da pogleda u svoj ugovor tu Telkom adresu, ili korisniičko ime da li je nešto generički, ili ima neke logike ??
probali smo svašta, ali nismo uspeli da pogodimo koja be default telekom e-mail adresa mogla biti..
Покушај име_презиме. Не сећам се да ме је при потписивању питала коју адресу желим тако да је ово генеричка. Уговор потписан пре 2 године.
 
Poslednja izmena:
@igysa

a jel moraš da se patiš sa nesretnim Telekomom i njegovom vizijom "poslovnosti" i "odnosom prema klijentima " ???
Čemu peripetije za svoje pare
Menjaj
 
Najjednostavnije ti je bilo, za telefon, da pozoves 0800 100100,i za par dana ti dođe na kućnu adresu, zajedno sa ugovorom.Što se tice adrese u formatu je ime prezime,i neki broj na kraju,kolko se sećam.
 
Pa nije zavisi, vec sam mu napisao posle 12min od njegovog posta kako jeste a vi posle samo koliko se secate a ni to nije tacno.
Lepo samu napisao a moglo je bilo sta da bude ispred tad @telekom rs a sada po novom mts.rs.
I sad vi posle mislite da je ime i [email protected]
Nije striktno to evo meni nije a mozda ni njoj nije, zasto ga zbunjujete?
Inace dobar savet to da pozove pa da mu posalju na k. adresu, ukoliko je to zaista moguce to je stvarno ok sa mts strane jer eto neko izgubi ugovovor pa eto sta se desi.
 
Pa nije zavisi, vec sam mu napisao posle 12min od njegovog posta kako jeste a vi posle samo koliko se secate a ni to nije tacno.
Lepo samu napisao a moglo je bilo sta da bude ispred tad @telekom rs a sada po novom mts.rs.
I sad vi posle mislite da je ime i [email protected]
Nije striktno to evo meni nije a mozda ni njoj nije, zasto ga zbunjujete?
Inace dobar savet to da pozove pa da mu posalju na k. adresu, ukoliko je to zaista moguce to je stvarno ok sa mts strane jer eto neko izgubi ugovovor pa eto sta se desi.
Hvala puno svima na odgovorima, ali pre svega kolegi "Enraged" ..verujem da jw onako kako si napisao u prvom postu, ali nazalost ne mozemo to sad potvrditi, jer eto isecen nam je telefonski kabl u ulici od subote popodne, zbog polaganja optickog kabla ?! Tako da sada nema nicega..
Pokusacemo dotle i onaj broj sto je Dijabolik napisao.. Javljam !
Hvala jos jednom. :)
 
Uveo telekom 60 dana probe svih mogucih paketa,ko nije zadovoljan 59 daan vraca opremu bez obaveza i ikakvih penala.ko je zadovoljan produzava jos 10 mesesi osnovni paket.
Padace rode sto se mts otvorio gahahah :)
 
Gde se nalazi taj info na njihovoj strani?
Nikada nisam umeo da se snadjem.
 
Broj fixnog nema veze sa tim,tj broj telefona ti se menja samo ako uzimas BOX paket i ne zavisi od toga da li imas IPTV uslugu ili ne!Zapravo ti prebacuju fixni broj na BBTF telefoniju ako ti je dosadasnja analogna/digitalna centrala starije generacije pa ne ispunjava sve usluge/uslove koji su potrebni za BOX paket!

Drugarica mi dobila na probu iptv uredjaj za meseca dana da vidi ako joj odgovra ( telekom). Posto sam i ja na adsl telekoma i imamo isti ruter tamo gde je ulaz lan 3 predvidjen za iptv, da li mogu uzeti od nje uredja i prikljuciti kod mene oce raditi??
 
Neće. Usluga se vezuje za fixnu liniju, podešavanja porta na tom broju ili šta god. Uglavnom ja sam donosio ćaletov ruter i STB na moju fixni na kom je Telekomov 20/1 ADSL i šipak, ne radi IPTV, radi samo net. Ista centrala, ista ulica kuća do kuće :d
 
U tekstu stoji:

Ukoliko želite da raskinete ugovor i vratite korisničku opremu, to možete da uradite pre isteka probnog perioda.
 
To sam i napisao, za nove korisnike lepa opcija,ali kao sto rama napisa,ako vratiš pre isteka probnog perioda nisi obavezan.
 
Cao svima. Da li linija treba da ispunjava neke posebne uslove da bi se preslo na novu iptv platformu? Imam dva stara amino stb-a i 10mbit net.Bio sam juce do poslovnice na Spensu u Novom Sadu da zatrazim stb sa podrskom za HD kanale. Neljubazna salterska radnica mi je prvo sugerisala da dodjem pre podne "posto popodne oce nesto da zapne na centrali" pa nece moci da me prebaci na novu platformu te cu ako se to desi ostati bez televizije taj dan. Nakon sto sam pristao na "rizik" doticna je krenula sa poslom. Prvo mi je deaktivirala sekundarni stb da bi onda videla da moja telefonska linija ne podrzava novu platformu i da ona moze samo da prosledi mejl kolegama da vide da li mogu da mi nameste u centrali. Sekundarni stb, koji je predhodno deaktivirala, vise nije mogla ponovo da aktivira iz nekog razloga pa sam morao danas idem po njega:mad: Kolege naravno nisu odgovorile danas na njen mail.
 
Cao svima. Da li linija treba da ispunjava neke posebne uslove da bi se preslo na novu iptv platformu?
Pazi ovako,obavestenje koje imam je to da neki uredjaji u centralama konkretno samo uredjaji tipa MSAN ne mogu da podrze i da na njima radi nova platforma i nove usluge (gledaj propusteno i 72h unazad).Vec je potrebno da te prebace na DSLAM ili mini IPAN!
 
Nisam video na sajtu informaciju da li je multiscreen ograničen na određeni broj uređaja i da li je obavezan telekomov net. Da li neko zna nešto više o ovome? Imam SBB kablovsku, a kod roditelja je iptv. D3GO je namešten na roditeljskom tabletu, sada bi bilo lepo da mi vrate uslugu :). Da li je neko probao da gleda kanale preko mts mobilnog interneta, pošto vidim da se protok ne naplaćuje? Ja imam problem u vidu seckanja i kočenja sa tv kanalima koje je moguće pratiti prko mts centra. Problem se javio kada sam prešao na m1 note telefon, dok je sa starim alcatelom 992d sve radilo kako treba. Hvala unapred na odgovorima, siguran sam da će se ovih dana viš pričati o multiscreenu,
 
https://www.mts.rs/privatni/televizija/mts-multiscreen

Konačno su pustili za sve. slika je super, mnogo je bolja nego na onom starom ...

Ček jel ovo čudo (gledanje na PC-u, u browseru) dostupno za Box korisnike (koji nisu išli uzimali 4G SIM karticu) ? Pogotovo još i na staroj IPTV platformi :D Isti PIN kao za IPTV STB?
I jel može tu da se gleda Arena?

edit: Da odgovorim sam sebi, ne može da se aktivira Multiscreen opcija za nalog koji je na staroj IPTV platformi.
 
Poslednja izmena:
Auuuu, nisam znao.... menjajte platformu. Ali stvarno dobro radi.

Sve arene, 72h unazad, dobro uradjeno
 
Poslednja izmena:
Nisam dobro pročitao vest. Maksimalni broj uređaja na kojima može da se gleda multiscreen je 3. Nisam uspeo da aktiviram uslugu, jer je potrebno da se zameni set-top box.
 
Da,mora da se menja set-top box,i ja sad zovem da pitam za broj telefona od poslovnice koja je meni najbliza,da ih nazovem i da vidim dali imaju te nove uredjaje,i kazu mi da poslovnice nemaju telefone,nego moras da odes licno!Znaci poskidam sve kablove i opremu,odem tamo,i na primer kazu mi da nema novih!Umesto da se lepo telefonom raspitam....joj!
 
Ma ima sigurno, ja sam tako uradio... poskidao sve i otišao...vratio se za 10 minnuta sa novom platformom.
 
Vrh Dno