Šta je novo?

Msi karte od Ewe, bulk pakovanje?

Ma ewe, nista vise preko njih... samo kimtec.
 
Ok ako vec ne smem da kacim razgovor (mada voleo bi da cujete tu drskost) ukratno dobio sam odgovor direktno od njih da se ne dobija nova garancija i da se nastavlja stara. Onda su mi navodili primere sa nekim friziderom i kolima ako kao zadnjeg dana se pokvari i dobijem nov frizider da li za njega treba nova garancija.. ili za auto kao nikad ne bi morao nov auto da kupujem ako bi dobijao novu garanciju itd itd... Znaci uzas...Ja reko pa dobio sam od 3 sluzbe zavoda za zastitu potrosaca info da vas kontaktiram jer smatraju da treba da dobijem novu garanciju po zakonu o obligacionim odnosima.. kazu posaljite nam pismo mi cemo vam usmeno odgovoriti. Nema nikakve vajde od toga...
 
Zahtevaj im da se pismeno izjasne, da vidimo ko ce da stane iza tog dopisa.
 
Naravno da smeš da okačiš. Zašto bi bilo zabranjeno. I mene a siguran sam i druge na forumu interesuje kako se završilo to sa EWE jer očito je da nisu postupili u skladu sa zakonom, već po nekom svom nahođenju. Po principu ako prođe prođe.
Moja greška, pogrešno sam razumeo. Nisam razumeo da si ti snimao razgovor koji je obavljen ili telefonom ili lično kod njih u njihovim prostorijama. Mislio sam da objaviš prepisku koju sam mislio da si imao sa njima preko mejla. Mislim da objavljivanje prepiske nije nezakonito.
 
Ok ako vec ne smem da kacim razgovor (mada voleo bi da cujete tu drskost) ukratno dobio sam odgovor direktno od njih da se ne dobija nova garancija i da se nastavlja stara. Onda su mi navodili primere sa nekim friziderom i kolima ako kao zadnjeg dana se pokvari i dobijem nov frizider da li za njega treba nova garancija.. ili za auto kao nikad ne bi morao nov auto da kupujem ako bi dobijao novu garanciju itd itd... Znaci uzas...Ja reko pa dobio sam od 3 sluzbe zavoda za zastitu potrosaca info da vas kontaktiram jer smatraju da treba da dobijem novu garanciju po zakonu o obligacionim odnosima.. kazu posaljite nam pismo mi cemo vam usmeno odgovoriti. Nema nikakve vajde od toga...

To je olos karakteristican za Srbistan.
Nista, pravac trzisna inspekcija.
Inace, *****i EWE citaju kao IV, ali se u stvari cita IJU i na engleskom znaci OVCA.
 
Da ne bih pravio novu temu posto je ova tema vezana za EWE ''gospodu'' i za pricu o garanciji i ja da pitam nesto. Vec mesecima mucim muku sa mojom karticom koju sam dobio u zamenu, cas oce da baci sliku, cas nece. Ja sam jos pre skoro 3 godine dobio karticu u zamenu preko EWE kao dobavljaca za staru koja nije bila od istog proizvodjaca i nije uopste bila isti model, dakle navodno nova kartica, za koju bi kako sam ovde procitao trebala da vazi nova garancija, pa bi po toj racunici imao jos otprilike 2 meseca garancije. Ali kad sam pre koji mesec zalio u servisu u mom gradu odakle sam kupio prvu karticu za problem s karticom i pitao da li mi jos vazi garancija rekli su mi bukvalno da sam smesan i da to ne moze tako, ne mogu ja da imam garanciju citavih 6 godina jer se racuna garancija koja mi je ostala od stare kartice, iako su mi kada sam dobio ovu koju trenutno imam u zamenu rekli da imam novu garanciju. E sad ja imam problem sto na garantnom listu koji sam dobio uz ovu karticu nigde ne pise ime proizvoda, ni kolka je garancija, samo pecat i kao to je taj papir koji ja odnesem u servis i oni kontaktiraju dobavljaca ukoliko ima problema, tad su mi pricali ovu pricu a sad se prave ludi. Bilo mi je i tad sumnjivo ali su ljudi po sajtovima prodavali kartice koje su dobili u zamenu upravo sa istim takvim praznim garantnim listom sa pecatom uz koji se uvazava garancija.

Tl;dr da li ja imam pravo na garanciju i ukoliko imam da li ja mogu da se pozovem ne neki akt zakona o zastiti potrosaca ako se prave ludi i tvrde da vise nemam prava na garanciju,? Jer koliko sam procitao za novu uredjaj drugog proizvodjaca vazi nova garancija, ali je problem sto ja nemam garantni list od prethodne kartice jer su mi ga uzeli kada sam dobio novu karticu i dali mi drugi prazan garantni list samo sa pecatom .

Nadam se da ce neko moci da mi pouzdano da mi odgovori ima li resenja za moj problem. Pozz.

Imam i kutiju od kartice ako to nesto menja...
 
Poslednja izmena:
Procitao sam to jos kad sam napisao ovaj post, moj problem je sto nemam racun uz garanciju, nisam dobio, dobio sam samo zamenski list na kome pise duzina trajanja garancije i ima pecat EWE i potpis ovlascenog lica, sad koliko sve to meni znaci bez racuna, procitao sam juce da je moguce utvrditi i garanciju putem serijskog broja proizvoda koji servis belezi u svoju bazu podataka, ali je pitanje da li su oni to uopste uradili.
 
Pa jel si se u opste javio u servis?

Za ewe ti i ne treba racun, prakticno ti ne treba ni taj papir.
 
Ne bih hteo njih da kontaktiram, jer na osnovu prethodnog iskustva ne zelim da kidam zivce s tom ''gospodom'', voleo bih da to moze da se zavrsi sa prodavnicom preko koje je isla zamena kartice, ali zadnji put mi je serviser pricao kako nemam prava na zamenu. Nisam nista jos preduzeo jer je kartica sa manjim problemima i velikim temperaturama nekako i radila ''normalno'' do sinoc, ostaje mi da proverim u nekom drugom kompu, pa da vidim sta cu...
 
Pa onda ti posreduj preko prodavnice, gubi vreme, i igraj se gluvih telefona.
 
Problem sam imao s prethodnom karticom koja je uzeta preko EWE, nisu hteli da uvaze kvar iako su postojali dokazi do samog kraja garancije, jedva sam dobio zamenu, pritiskao sam prodavnicu, a onda sam zvao i njih, malo je reci da su bili drski, a ja imam kratak fitilj, voleo bih da sad izbegnem to, jer ako moram njih direktno da kontaktiram vozace me jos vise nego servis, jer ne zivim u bg, pa ne mogu licno da ih napinjem, a onda ce njima biti lakse da me vozaju da je kao sve ok... Naravno ako mora cimacu se, samo je problem sto je ostalo jos malo do isteka garancije.
 
Brate, nema tu pomoci kad zivimo tu gde zivimo.
Zato sledeci put gledaj gde kupujes I kod koga. Za par stotina dinara nije vredno nerviranja sto bi uzeo jeftinije.
 
To je olos karakteristican za Srbistan.
Nista, pravac trzisna inspekcija.
Inace, *****i EWE citaju kao IV, ali se u stvari cita IJU i na engleskom znaci OVCA.

Pa evo ti si pravi primer toga.
Moderatori ako se u pravo ne razumete, ovo spada u govor mržnje, vređanje... Molim da po zakonu reagujete.:rtfm::smash::whip::smackbum:
 
Govor mrznje, vredjanje, lol. Jedino ako si mislio da reaguju zbog pogresnog izgovora, EWE se cita JU, ne "iju".
 
Pa to je ''downgrade'' ako je imao gtx 780, verovatno su obe karte koje nude verzije od 2gb, cak i da su od 4gb ne bi mogle da se porede sa onom koju je imao. Nek trazi gtx 970 ili nek mu vrate pare.
 
Pa to je ''downgrade'' ako je imao gtx 780, verovatno su obe karte koje nude verzije od 2gb, cak i da su od 4gb ne bi mogle da se porede sa onom koju je imao. Nek trazi gtx 970 ili nek mu vrate pare.

Pare nece da vrate.. Kazu da mora ceka. Nemaju trenutno u magacinu.
 
Danas mi rekli da mi je uvazena garancija i da cu dobiti zamenu, ali je problem sto kao ja nemam izbora za zamenu nego to sto mi posalju bukvalno moram da prihvatim i da kao EWE nece da razgovara sa mnom o zameni nego sve ide preko prodavca. Strah me da mi ne uvale neki krs ili neku slabiju od moje kao sto je bio slucaj sa clanom strade62 i zamenom gtx 780 za slabiju gtx 960. U prinipu oni bi za moju trebali da mi daju r9 280 jer je to adekvatna zamena, li moze da se desi da mi daju neku od 2gb a to je po meni opet downgrade. Kao za koji dan cu da dobijem zamenu ali valjda bi morali prvo da me obaveste da li mi odgovara. Verovatno trenutno nemaju nista pa cekaju neku repariranu ili koriscenu...
 
Samo da javim da sam nakon reklamiranja zamenske kartice(oko koje sam imao problema sa novom garancijom a kasnije i sa temperaturama), posle prvobitnog neuspeha kada karticu nisu dovoljno testirali zbog neazurnosti operaterki u call centru jer nisu prosledili sve podatke serviseru sa slikama itd, dobio povracaj novca u iznosu prvobitne kupovine sa fiskalnog uz saglasnost prodavca i servisera(sa kojim sam morao da pricam licno da bi testirao karticu onako kako je to bilo potrebno)..

Tako da je na kraju sve ispalo posteno i korektno. Nema vise smaranja sa centrima za zastitu potrosaca kao ni sa trzisnom inspekcijom(od kojih i nema neke vajde po mom misljenju)...
 
10 dana proslo i jos uvek se ceka da stigne karta.
 
Hmm, tacno sam znao da nesto nece da bude kako valja, dobio sam 7950 gigabyte ali u bulk pakovanju iako mi je receno da cu dobiti sa kutijom i novom garancijom. U prodavnici mi kazu da je to kao razduzenje i da mozda nemam nikakvu garanciju i da oni ne znaju nista, nego ja da zovem EWE pa da vidim. A na kartici crnim markerom pise ''reklamacija na crni ekran'', znaci nema sanse da je kartica nova. Ovde sam citao da bi trebao da dobijem garanciju na 2 godine za reparirane kartice, ali nikakv garantni list nisam dobio.
 
Znas sta ti je ciniti ;)
Lepo i kulturno odes i zahtevas svoja prava i to je to,ako te prave budalom opet,lepo kazes sta su tvoja prava i da moras po zakonu dobiti novu karticu sa novom garancijom.Najvaznije je lepo uci u razgovor jer zivimo na balkanu a ako si drzak sa nekim zavrsio si jer se svi zainate...Pokusaj 2x lepo.Ako te opet prave budalom nemoj lepo,stisni zube,MORAJU da postuju zakon,preti im trzisnom, itd.

PITANJE za sve: Npr. uzeo sam pre 2 god 6950 2gb dc2 a u zameni dobio npr 7850 2gb dual x.Da li oni moraju da daju NOVI racun(jer na starom racunu stoji 6950) uz novu garanciju?
 
Poslednja izmena:
Nepotreban je racun, ali naravno na garanciji mora pisati 7850.
 
Znas sta ti je ciniti ;)
Lepo i kulturno odes i zahtevas svoja prava i to je to,ako te prave budalom opet,lepo kazes sta su tvoja prava i da moras po zakonu dobiti novu karticu sa novom garancijom.Najvaznije je lepo uci u razgovor jer zivimo na balkanu a ako si drzak sa nekim zavrsio si jer se svi zainate...Pokusaj 2x lepo.Ako te opet prave budalom nemoj lepo,stisni zube,MORAJU da postuju zakon,preti im trzisnom, itd.

Ok je to ali ne znam ko je sad odgovoran, da li prodavnica gde sam dobio zamenu ili EWE kao dobavljac? Sa kim da se ganjam? Karticu sam probao, radi, ali je jedan od ona dva produzetka na zadnjem limu (ne znam kako se zove) iskrivljen i izgleda zbog toga kartica jedva ulazi u PCI i ne mogu nikako da zasrafim karticu na kuciste.
 
Ako si kupio u radnji, onda ganjas radnju..Dobavljac nema nista sa tobom on radi sa radnjom i to je njihov posao..Ja kad sam reklamirao tablet otisao sam u radnju gde sam kupio i to je to,oni dalje preuzimaju jer su mi oni i izdali racun...Jedino sad vremenski nznm,verovatno je sve brze ako ti radnja nije posrednik ali manje gnjavaze imas :)
 
Ako si kupio u radnji, onda ganjas radnju..Dobavljac nema nista sa tobom on radi sa radnjom i to je njihov posao..Ja kad sam reklamirao tablet otisao sam u radnju gde sam kupio i to je to,oni dalje preuzimaju jer su mi oni i izdali racun...Jedino sad vremenski nznm,verovatno je sve brze ako ti radnja nije posrednik ali manje gnjavaze imas :)

Radnja kaze da je tako poslato od dobavljaca jer je u pitanju zamenska kartica i da oni ne znaju nista, i meni je nekako logicnije da dobavljac treba da da garanciju ako se kod njih salje na reklamaciju. Zvacu EWE sutra pa cu da vidim. **** lud zbunjenog ili mene hoce da naprave i ludim i zbunjenim :trust:.
 
Dobio danas list koji je kao garantni na 3 godine, bio je nesporazum jer je jedan serviser zaboravio da mi preda list. E sad postoji problem sto ne znam dal je ovaj list dovoljan za uvazavanje garancije, nigde ne pise kolika je garancija nego samo ime proizvoda i ''Robno razresenje kupca''. Da li je ovo dovoljno za garanciju ili oce nesto da me ushinu?
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno