Šta je novo?

Logitech oficijalni servis (ComputerLand) bruka & sramota

A kakvu stetu moze da im napravi? Ako oces popravku moras da ides u "zvanican servis" i nemas tu mnogo izbora. 99% musterija nikada nece biti svesni postojanja ovog topica, inspekcija nece nista da uradi... i nista se nece promeniti.
 
Pa ima svakakvih ljudi, kaze se podaci btw.
Radi se o tome da si odgovoran za ono sto pises. I ako govoris lose stvari o nekom, i zalis se na nesto napisi brate ko si i sta si.
Da je neko napisao kako je ta firma dobra napisali bi da je reklamiranje zabranjeno.
Btw niti znam coveka niti znam firmu.
Pozdrav
 
svaka kompanija koja ovako posluje pravi stetu sama sebi...

za dalje nebuloze stvarno ne znam sta bih ti rekao... jel sad ceo forum treba da ostavi sve licne podatke da bi ti smatrao postove validnim? da li shvatas magnitudu svog ludila? :) ocigledno ne...

pozdrav
 
Dobio si besplatnu popravku a oni neka razmisle o svom modelu poslovanja ubuduće.

Inače, imaš zakonsko pravo da ne platiš ukoliko ne dobiješ fiskalni račun.
 
Poslednja izmena:
svaka kompanija koja ovako posluje pravi stetu sama sebi...

za dalje nebuloze stvarno ne znam sta bih ti rekao... jel sad ceo forum treba da ostavi sve licne podatke da bi ti smatrao postove validnim? da li shvatas magnitudu svog ludila? :) ocigledno ne...

pozdrav

Prva stvar je da nekoga ko ne razmislja kao ti ne nazivas ludim. Sigurno se ne bi slozio samnom kad bih rekao da je amplituda tvog bezobrazluka dostigla maksimum.
Druga stvar je posledica ovoga o cemu pricam. Posledica je da na forumima mozes da vidis samo pljuvanje. Pozitivna stvar je reklama, i kao takva se sankcionise. I kao korisnik mogu da ti kazem
da sam se svega nagledao. Ne znam ko si ni sta si, ali recimo imas konstanto pljuvanje ljudi koji rade u javnom sektoru, konstan hejt prema onima koji recimo rade planiranje i izgradnju.
Postali smo nacija ljudi kojima nikad nista ne valja, ni onih sto ciste sneg ni onih sto ciste ulice ni onih koji asfaltiraju u sred leta ni onih koji strajkuju u sred zime.
Najlakse je pljuvati, ali lepo napises ko si sta si, izlazes druge kritici bez da dozvolis to nekom da se brani. To jednostavno nije fer. Jos jednom ti kazem, ako je tako kao sto pricas apsolutno si u pravu.
Ja ne bih uzeo uredjaj, ili bi recimo trazio ziro racun i uplatio u posti ali to je pitanje stila itd.
 
ja ne znam gde si video "pljuvanje ljudi koji rade u javnom sektoru, konstantan hejt prema onima koji recimo rade planiranje i izgradnju"... kakvo planiranje? kakva izgradnja? CL je javni sektor? BG elektronik je javni sektor? planiraju i grade?

da li smatram da je moja duznost da prijavim ovde ljudima da budu oprezni u poslovima sa firmama u privatnom sektoru koje rade mickey mouse business modelom? svakako. inspekcija je sva korumpirana tako da nam ne preostaje nista nego rating sistem, ovako, interno.

inace ceo model ostvarivanja podrske i garancija na uredjaje je u teskom problemu za nas korisnike, otuda nedostatak pozitivnih iskustava... ja sam u najbolju ruku uspeo da ostvarim svoje zakonsko pravo na garanciju ili sta vec u nekom razumnom roku, spalo je na to da se to smatra velikim uspehom a nikad mi niko nije izasao u susret a na svaki moguci detalj su pokusali da me skinu s one stvari... izbledeo racun, nemas garanciju imas racun ***, nems racun imas garanciju ***, morao si da cuvas ambalazu, mi smo ti prodali uredjaj ali ne radimo servis, mi ti nismo uzeli pare mi smo samo servis, etc... nema price koju nisam cuo. mogao sam pola pravnog fakulteta da zavrsim prepucavajuci se sa prodavcima.

i na kraju ja sam smarac, dzangrizalo... aj, nek ti bude :)
 
ja ne znam gde si video "pljuvanje ljudi koji rade u javnom sektoru, konstantan hejt prema onima koji recimo rade planiranje i izgradnju"... kakvo planiranje? kakva izgradnja? CL je javni sektor? BG elektronik je javni sektor? planiraju i grade?

da li smatram da je moja duznost da prijavim ovde ljudima da budu oprezni u poslovima sa firmama u privatnom sektoru koje rade mickey mouse business modelom? svakako. inspekcija je sva korumpirana tako da nam ne preostaje nista nego rating sistem, ovako, interno.

inace ceo model ostvarivanja podrske i garancija na uredjaje je u teskom problemu za nas korisnike, otuda nedostatak pozitivnih iskustava... ja sam u najbolju ruku uspeo da ostvarim svoje zakonsko pravo na garanciju ili sta vec u nekom razumnom roku, spalo je na to da se to smatra velikim uspehom a nikad mi niko nije izasao u susret a na svaki moguci detalj su pokusali da me skinu s one stvari... izbledeo racun, nemas garanciju imas racun ***, nems racun imas garanciju ***, morao si da cuvas ambalazu, mi smo ti prodali uredjaj ali ne radimo servis, mi ti nismo uzeli pare mi smo samo servis, etc... nema price koju nisam cuo. mogao sam pola pravnog fakulteta da zavrsim prepucavajuci se sa prodavcima.

i na kraju ja sam smarac, dzangrizalo... aj, nek ti bude :)

ja to nisam rekao ali si ti rekao da je sva inspekcija korumpirana. Ne volim generalizovanje , iako priznajem i sam sebe ponekad uhvatim u tome.
 
jednom sam pricao sa drugarima o pravima potrosaca, i oni su se iznenadili kad sam im rekao da kupac moze da trazi neotvoren laptop ili mobilni. pa onda kad mu stigne moze da ga isproba i ako ne radi kako treba, tj. ako ne radi onako kako je on ocekivao da radi, da moze da vrati uredjaj i trazi novac nazad.... igrom slucaja je tu bio jedan covek koji je radio u jednoj manjoj prodavnici kompjuterske opreme kao serviser i prodavac i on mi je rekao da nisam normalan :D

a ti si apsolutno otisao korak dalje, da im trazis da ti napisu cene delova i sati koje je serviser utrosio u servisiranje! i posle ne platis i odes sa popravljenim uredjajem, i oni te puste da odes :d lvl over 9000!!! ja nikad nisam cuo da je ikome ikad ispostavljen takav racun za servis, popravljeno je to i to, cena delova tolika i tolika, cena servisera tolika i tolika :D ali si mi dao dobru ideju da se pazim ubuduce, i vrlo je moguce da cu je primeniti ako mi ne daj boze ikad bude zatrebalo... jer si apsolutno u pravu sa svojim zahtevima i stavom.

ja sa computerland servisom imam maximalno pozitivno iskustvo i zaista ne mogu a da ih velikodusko preporucim svima.

i dalje mi nije jasno kako su te pustili da iznezes zvucnike :D
 
Bukvalno sam se registrovao da podelim svoje iskustvo sa njima.

Ljudi moji. To su toliki trollovi da to nema nigde. Kod njih je bukvalno primenljivo ono da riba smrdi od glave.

Poslao sam im mis na servis. Gospoda izgubila receiver. U pocetku mi tvrde nista nisu dobili, na šta im ja kažem uredu nije problem samo potrebno je da pokrenete postupak pred Post Express-om kako bi isti nadoknadio štetu. Tu kreće neviđeni HAOS!

Prvo mi govore kako će rešiti sve i da ne brinem, a na ultimativno gej način mi pošalju paket nazad bez ikakvog objašnjenja ili obaveštenja. Što ja i odbijam da prihvatim. Pošto se nisu u roku žalili pošti (njihova obaveza bila) izgubim pravo žalbe kod pošte.

Zatim mi putem e-maila odgovore "zvanično" i pošalju mi sliku mog paketa PRE otvaranja. Ja pogledam meta datu slike ono slikano malo više od sat vremena pošto su me pozvali da kažu da nema receivera. Pošto je već i majmunu postalo jasno da oni tu levate, ja pozovem njihovu direktorku koja mi istu priču uradi. Obeća mi rešenje sve da bi sutra skroz okrenula priču i počela da mi priča priču kako su oni zapravo tu sliku poslali da ja mogu da se žalim pošti iako je lepo pravilinikom regulisano da je to njihova obaveza.

Tog momenta sam dobio nervni slom i rešio da presavijem tabak i tužim ih pošto imam ne tako jeftin miš koji je totalno van funkcije sada. Međutim u procesu kontaktiram Logitech koji mi se izvini za sve što i jesu i nisu uradili i pošalje mi nov receiver za džaba ali za uzvrat da ja prosledim njima celu konverzaciju sa gore navedenima što i učinih. Šta će sad Logitech da radi sa njima nije mi poznato (ni dal će) al ovolike trollove nisam sreo od Novela i Vlastislava Benke...


PS : Za neverne tome, ličnu kartu nedam al slobodno ako neko želi mogu da upload isto što sam i Logitechu dao.
 
Poslednja izmena:
Djubrad bre. Sa takvim firmama kad oces nesto da reklamiras, moras sa advokatom da ides i da im pripretis da ces ih odmah tuziti ako krenu da se glupiraju kao u tvom slucaju.
 
Ma treba snimati svaki razgovor sa njima. I onda kad pocnu da menjaju pricu, ti samo lepo pustis njima snimak ili posaljes, u tvom slucaju Logitech-u da vide sta sve umeju da kazu i kako lazu ljude.

Oni izgleda idu po principu da zavlace svaku musteriju, i to su poprilicno uporni u tome, pa ako prodje, super. Manje vise, tako rade svi veci lanci kod nas, samo sto su ovi izgleda bas uporni.
 
Pa uradiće to da su izgubili distribuciju Logitech programa za Srbiju [emoji1]
 
Ma treba snimati svaki razgovor sa njima. I onda kad pocnu da menjaju pricu, ti samo lepo pustis njima snimak ili posaljes, u tvom slucaju Logitech-u da vide sta sve umeju da kazu i kako lazu ljude.

Oni izgleda idu po principu da zavlace svaku musteriju, i to su poprilicno uporni u tome, pa ako prodje, super. Manje vise, tako rade svi veci lanci kod nas, samo sto su ovi izgleda bas uporni.


Snimanje telefonskih razgovora bez pristanka druge strane je nelegalno. Ja sam to predlozio međutim očito je to maksimalno izbegavanje odgovornosti. U početku je sve svaljivano na pravnu službu i talasano sa istom kao u nekom lošem filmu. Zatim kad je ta ista služba odgovorila pa došlo mi je d'umrem. Znači ona je svesno slagala. Da ludnica bude još veća ostavila mi je direktan dokaz o tome.

Dal se ovde uvek ide pod predpostavkom da smo glup narod ili šta ne znam. Al opet ne razumem logiku da su na sve to spremni zbog 25EUR... Ja sam se čak ponudio da kupim receiver preko njih, pošto naprosto da se tolko cimam oko 25EUR nema šanse. Ali kad sam video da me smatraju majmunom tu sam se smorio. Nek dvoje troje ljudi pročita šta na ovom topicu piše. I na osnovu toga odluči da ne sarađuje sa njima. Oni će izgubiti mnogo više od 25EUR (u mom slučaju) tako da ne razumem tu logiku. Pogotovo što posluju 10+ godina. Tokom razgovora sa Logitechom jedna od stvari koje me žena upitala što oni jednostavno ne poruče taj receiver, ovi će ga dati za džaba miš je pod garancijom znači nikakav problem. Ja joj saopštim da su oni rekli da to ne mogu da rade, da je sam Logitech zabranio njima. Žena na sve to doslovce kaže isuse hriste... Posle toga još jednom ponovimo priču pošto je to njoj bilo neverovatno da neko šalje lažne "zvanične" odgovore i da pravi tolku zavrzlamu oko nečeg što ovi daju BESPLATNO. Nakon toga me zamolila da joj pošaljem razgovor sa njima tj sporne e-mailove i ako mi nije problem da prevedem. Nisam hteo da prevodim da ne bude posle da sam nešto ja mutio i slično i kažem njima da nađu prevodioca. Čim je prošao vikend zvoni mi telefon i pitaju me dal imam nekog u EU pošto maksimalno izbegavaju da šalju u Srbiju jer nam je pošta na lošem glasu. Receiver je stigao u roku od 3 dana kod tetke UPS-om. Znači za 3 prokleta dana oni su rešili problem meni totalnom anonimosu. Šta je njih sprečavalo da to urade (stav i dešavanja ukazuju na to da su oni krivci) to samo oni znaju.

Generalno nisam imao loša iskustva sa servisima ili prodavcima do sada osim jednog, šta više bila su super iskustva. Ali problem je što je ovde kanda celo tržište poludelo i niko ništa ne kontroliše. Primera radi pogledajte na google koliko servisa se prodaje za oficijalne Apple servise dok samo jedan uzima uređaje pod garancijom.

Pa uradiće to da su izgubili distribuciju Logitech programa za Srbiju [emoji1]


Iskreno više bih voleo da gazda cele te priče ako nije deo te fele pročita ovo i uvede red među zaposlene nego da izgube distribuciju. Vidim da ljudi pišu da su imali i super iskustva sa njima ( u šta ne sumnjam ) al ovo trollovanje koje su meni priredili mi naprosto nije jasno.
 
Poslednja izmena:
... ako se menja recimo sijalica na faru automobila, sto je u sustini jednako ******* posao na svakim kolima, onda za maserati ta zamena sijalice treba da kosta 30 000e jer je nov maserati 100 000e, ajte molim vas... :)

Danas citao ovaj thread.... Sto se tice svega ( obavezno izdavanje racuna sa specifikacijom radova... tu si apsolutno u pravu...
Ali oko ovoga sto sam citirao debeli gresis..... Da, cene servisa se definitivno formiraju prema plateznoj moci odnosno ceni proizvoda... Nemoj ni jednog momenta da budes u dilemi da bi te zamena sijalice u Maserati servisu kostala mnogo vise nego u Dacija servisu... To vazi za sve proizvode a ne samo za automobile....
 
Nazad
Vrh Dno