Šta je novo?
pa bio je fps, jedan bedan bedan fps (tps za konzole za svaki slucaj da se ne uvrede)
pazi kad onaj usljivi tod kaze "vats je bio ******" (orly) , pa ce sad napraviti twist!! totalno zaokret!! salto mortale...
napravice cist fps - sa time bullet fazonom od pre 10 godina, i sa mogucnoscu da rucno aktiviras kritikal ! :D pa kakvi pobednici ljudi moji
i eto konacno prave cistu fps avanturu sa rpg elemntima i to otvoreno kazu, mora da im je lakse jer se sva vrelina od pljuvacine pred izlazak trojke smanjila
i onda uzmes da citas komentare fanova trojke koji sa uzbudjenjem srecno komentarisu postojanje BOSa pre rata
da li smo čitali isti intervju?
I wanted to talk about the VATS system in Fallout 3. People loved it, but they also needed to rely on it, because the baseline first-person shooting was...
It was mehh...
FPS was mehh a ne VATS
i onda najavljuje:
So it seems like, you can use the VATS system, but if you prefer you can play Fallout 4 as though it was an FPS.
Yes, absolutely, although we want players to have the edge if they use the VATS system. If you're building your character for VATS, it's really powerful.
a nekad mislim da samo ja prelećem pogledom :)
 
Ne igras novije Bethesda igre, ali ipak se raspravljas ovdje oko tih igara? I onda drugima kazes kako troluju i smaraju?
Gori si ti od kelhusa. Njemu kad kazes i dokazes da pise nebuloze, bar se utisa malo.
oooo, pa hvala. etiketa koja govori više o onome ko ju je nalepio nego o meni.

ja sam se ovde zakačio na vašu, kako ti kažeš NEBULOZU, da je "raspala" bethesda jedan od najgorih neinvetnivnih izdavača i razvojnih timova za pc, a mislim da sam u svojim postovima itekako pokazao da ne samo da nisu raspali, nego da su kad je trebalo bili itekako inventivni, da su na neki način definisali to tržište i pomogli mu da prevaziđe svoje najgore dane i postane danas čak ozbiljnije tržište nego što je konzolaško. pritom su od jednog malog i beznačajnog izdavača postali gigantska kompanija koja mlati milione baš na igrama. i između ostalog, ovu franšizu su oživeli i učinili je popularnijom nego što je ikada bila.

možeš mi svašta reći, ali da smaram i trolujem, posle vaših četrdeset strana fanboyesvskog smaranja i trolovanja teme o falloutu 4 svojim beznačajnim nostalgijama za fo1 i fo2 nikako ne.
odnosno možeš, ali to opet govori više o tebi nego o meni.

a ako je ban jedini odgovor na priču koja vam se ne sviđa, i to govori više o vama nego o meni.
 
Svojim postovima si samo dokazao da si (iz samo tebi znanog razloga) fanboj izdavacke kuce koja ti servira poslednjih 10 godina istu stvar... Nisi pokazao ni jednim svojim postom da zelis argumenotavano da razgovaras nego se na poslenjih 10 strana zalis kako si ugorzen od strane "nas" koji truju temu i ne dozvoljavaju "vama" da pricate o ovom naslovu ...
 
Poslednja izmena:
da li smo čitali isti intervju?

FPS was mehh a ne VATS
i onda najavljuje:

a nekad mislim da samo ja prelećem pogledom :)

...because the baseline first-person shooting was...
It was mehh...


pucanje u FPu je bilo meh, *** citas li ti
dakle vats je kao bio ok konceptualno, ali je pucanje bilo njesra

zato ukidaju skilove (ili ih u najbolju ruku pretvaraju u perkove), vats se samo imenom zove tako a u stvari je bullet time sa manuelnim koriscenjem Criticala :|

dakle sve je manje RPG-a, sve vise akcione igre sa statistikom i inventarom
i to je ok, to jedino i znaju da prave poslednjih godina, komercijalne priproste igre
 
oooo, pa hvala. etiketa koja govori više o onome ko ju je nalepio nego o meni.

ja sam se ovde zakačio na vašu, kako ti kažeš NEBULOZU, da je "raspala" bethesda jedan od najgorih neinvetnivnih izdavača i razvojnih timova za pc, a mislim da sam u svojim postovima itekako pokazao da ne samo da nisu raspali, nego da su kad je trebalo bili itekako inventivni, da su na neki način definisali to tržište i pomogli mu da prevaziđe svoje najgore dane i postane danas čak ozbiljnije tržište nego što je konzolaško. pritom su od jednog malog i beznačajnog izdavača postali gigantska kompanija koja mlati milione baš na igrama. i između ostalog, ovu franšizu su oživeli i učinili je popularnijom nego što je ikada bila.

možeš mi svašta reći, ali da smaram i trolujem, posle vaših četrdeset strana fanboyesvskog smaranja i trolovanja teme o falloutu 4 svojim beznačajnim nostalgijama za fo1 i fo2 nikako ne.
odnosno možeš, ali to opet govori više o tebi nego o meni.

a ako je ban jedini odgovor na priču koja vam se ne sviđa, i to govori više o vama nego o meni.

Ja tebi ne prijetim banom. Jos nikog nisam banovao.

Ostalo, no comment.
 
Svojim postovima si samo dokazao da si (iz samo tebi znanog razloga) fanboj izdavacke kuce koja ti servira poslednjih 10 godina istu stvar... Nisi pokazao ni jednim svojim postom da zelis argumenotavano da razgovaras nego se na poslenjih 10 strana zalis kako si ugorzen od strane "nas" koji truju temu i ne dozvoljavaju "vama" da pricate o ovom naslovu ...
fanboj?
to zato što ne pljujem, a poštujem šta su sve učinili za tržište pc igara?
ne sine, to je samo - realan.


ukidaju skilove (ili ih u najbolju ruku pretvaraju u perkove), vats se samo imenom zove tako a u stvari je bullet time sa manuelnim koriscenjem Criticala :|
dakle sve je manje RPG-a, sve vise akcione igre sa statistikom i inventarom
we want players to have the edge if they use the VATS system. If you're building your character for VATS, it's really powerful.
ne bih baš rekao. kako ćeš to buildovati za vats bez da imaš šta da budžiš?

a što se tiče teze - sve je manje rpg, ni tebi nije smetalo što je u xcomu sve manje taktike i preciznog opremanja. jednostavno, kad nisi fan neke igre ne smeta ti što je pojednostavljuju, kad jesi fan, onda galamiš unedogled. nije to baš fer.

to hoću sve vreme da ti kažem.
 
10246370_10153108487471185_947029044877708030_n.jpg

e to je hajp :whip:
 
Pa Gari Postar i nije za bolje :p
 
Au, je l' Hari dno ili ima još dole? :p

Bilo bi dobro kad bi ubacili bulet time i vats, pa ko kako voli da igra. Pa biraš ili nišanjenje ili usporeni snimak koji ti daje kao više AP-a.. i da ne možeš oba na istom liku. Slično kao fast shot trait iz starog fallouta.
 
Poslednja izmena:
Za izvođenje iz 1. lica VATS je glupost..To je akcioni rpg iz 1. lica a onda ces da klikces kao na ruletu...nestane tu adrenalin i onda ceo koncept gubi poentu, nije mi jasno zasto je uopste i ostavljen...Poenta fallouta posle rimejka je akcija, akcija, adrenalin...to je koncept koji su sami plasirali vats je tu potpuno obesmisljen...da je izometrijski onda ok ovako ne...ne znam nikoga ko ga je koristio sve vreme u igi osim da je probao i batalio...igra i bez vats-a brzo krece da smara a tek sa njim...
 
Ja sam koristio vats. Bez vatsa samo ideš unazad i pucaš, a to baš brzo smori.

Nego ova zamena fast shota sa nekim bulet time usporenim snimkom ne bi bila loša. Čak bi mogli da ubace da se i vreme trajanja tog usporenog snimka menja zavisno od oružija koje koristiš. U trejleru za novi Deus Ex sam video takvu sličnu varijantu, mislim da je neki skil.

Edit:

Evo ga ovde na 22:54:

... i da ostave najduže trajanje ako koristiš neko melee oružije ili unarmed :-devil-:

SlayerFNV.png
 
Poslednja izmena:
Project Nevada je već ubacio klasični bullet time u NV, crpi akcione poene isto kao i VATS. Ja sam VATS zamrzeo još kada sam počeo da igram FO3. Na netu ga često zovu "i win" taster, iz mogu iskustva je pre "mašim pogotak sa dva metra razdaljine i onda stojim u mestu dok protivnik dođe do mene i počne da me mlati" taster.
 
fanboj?

we want players to have the edge if they use the VATS system. If you're building your character for VATS, it's really powerful.
ne bih baš rekao. kako ćeš to buildovati za vats bez da imaš šta da budžiš?

a što se tiče teze - sve je manje rpg, ni tebi nije smetalo što je u xcomu sve manje taktike i preciznog opremanja. jednostavno, kad nisi fan neke igre ne smeta ti što je pojednostavljuju, kad jesi fan, onda galamiš unedogled. nije to baš fer.

to hoću sve vreme da ti kažem.

ti se pravis malo lud :)
izvodjenje ce biti obican fps sa bullet-time opcijom - cak ces i critical rucno da ispaljujes
tako ce izbaciti osnovnu manu trojke na koju su se svi novi fanovi zalili, to je da u free fps modu pogadjas nekog u glavu 12 puta i pravis mu demage od 3 hp-a

ja nisam samo fan fallouta ja sam fan RPG igara izmedjuostalog, ovo sto oni rade je da izopstavaju rpg sve vise
za XCOM sam ti vec rekao, nije pravo mesto za raspravljanje, nemas pojma sta mi se svidelo a sta ne i zasto u xcom-u, najsnovnije xcom nije postao real time strategija - poz

p.s. mislim ovo za fo4 pominjem kao predvidjanje na osnovu vidjenog, nisam toliko sulud da tvrdim da ce tako apsolutno biti, mislim zato i komentarisemo to sto komentarisemo na ovoj temi
 
e, ne mogu više. u pravu si sigurno :))))) (((((:) :))))

kao da me zanima šta se tebi dopada u novom xcomu :p dovoljno je da ti se dopada, to mi sve govori.
 
naravno da sam u pravu kao i mnogi drugi koji postiju, jer ti nisi u pravu nit imas kakve argumente osim random nabacanih licnih ubedjenja

sa druge strane krecu PR baljezgarije Bethesde :)

zasto se stavlja VO u FO4
http://www.ign.com/articles/2015/06/22/why-fallout-4s-protagonists-have-voices
dakle u fo3 nije problem bio sto je losa prica, los zaplet i sto je linearna igra vec to sto glavni junak (u duhu fallout serije) nije imao voice over :D

a onda na forumu bethesde fanovi koji komentarisu - pa ko jos igra fallout zbog price :d
 
igra ce biti fantasticna u stilu lesi se vraca kuci
 
naravno da sam u pravu kao i mnogi drugi koji postiju, jer ti nisi u pravu nit imas kakve argumente osim random nabacanih licnih ubedjenja
naravno da nisi kao ni malobrojni tebi slični bez obzira što ste se svi ovde skupili na jednom mestu. pritom moji argumenti se ne svode na - ja znam, ja sam fan, što je suština tvog pristupa; nego su precizni i konkretni. bethesda je kuća koja je donela brdo inovacija u pc igrama, fallout je franšiza koja je oživljena i ima mnogo više poklonika nego onomad. redguard je sjajna igra za svoje vreme, seadgos je i dalje nenadmašan i fo3 nikako nije postao fps promenom načina izvođenja. ništa od ovog nisu uspeo da pobiješ, samo drviš i dalje jedno te isto, i to po maksimi - samo oštro i bez veze.

a onda na forumu bethesde fanovi koji komentarisu - pa ko jos igra fallout zbog price :d
i uopšte mi nije jasno zašto nipodaštavaš drugačiji prilaz igrama, ti koji si dokazano neozbiljni igrač kome se dopada novi xcom?
mount and blade warband je totalan dokaz da se rpg i to ne bilo kakav rpg nego savršen rpg može napraviti bez ikakve priče. primera van rpg sveta ima zilion - elite: dangerous, space engineers, rust, faster than light... sve su to savršene igre koje nemaju priči niti im treba. ima i primera gde je priča totalni kliše (dakle trivijalna) a igra je opet sjajna. pritom, ako malo bolje zagledaš, fallout teži (i uvek je težio) da bude open world sandbox iskustvo, a to podrazumeva da priča ide polako u drugi plan, baš da bi igra imala neku replay vrednost. sandbox-eva koji se mogu igrati iznova i iznova a imaju priču je u suštini jako, jako malo.
pa čak i taj xcom (originalni, naravno) nema nikakvu priču dalje od - eto vanzemaljaca, a to nije priča nego, jelte, settings, i opet je legendarna i savršena igra.

u tom smislu, zbog čega mene, koji nisam fallout igrao zbog priče nego zbog settingsa, budženja i mlaćenja žiuvljki, ti neozbiljni igraču prozivaš? jasno mi je da ima takvih kao ti, ali i tebi treba da bude jasno da ima takvih kao ja i da zbog toga što nemamo nerava da pratimo sinematike i slične gluposti nismo manje igrači. možda smo čak i više igrači, jer očigledno više volimo da se igramo, a ne da pratimo nečije (spram filipa k dika, vernona vindža, salvatorea i mnogih drugih) nazovi literarne pokušaje.

dobra priča je nešto što ljudi poput mene očekuju od knjige, ne od igre. ili ni ti ne čitaš knjige kao neki?

kad ćeš više konačno da shvatiš da to što se tebi nešto sviđa (sve i da sakupiš sve svoje drugare ovde da te podrže) ne znači da je to bitnije od toga što veliku većinu ostalih to isto manje više uopšte ne zanima?
 
Poslednja izmena:
Dobra priča je zadnje što očekujem i tražim kod ovakvih igara, ali nekad se na priču ne misli samo kao na ono narativno kroz glavnu radnju, uvod-zaplet-rasplet, nego i na seting i igranje kroz dijaloge i c&c... npr. otkriješ neki detalj u igri i kasnije u dijalogu sa nekim npc-om otvori ti se da možeš to da koristiš:
1. da mu otkriješ to što si saznao i čekaš posledice te odluke.
2. da prećutiš ili slažeš - posledice
3. iskoristiš to saznanje za npr. ucenu - posledice
4. otkriješ nekom drugom npc-u...
5. ...

Mnogi takvo igranje nazivaju priča. Meni je to gameplay.
 
Poslednja izmena:
kapiram na šta misliš, ali to je zapravo gameplay.
 
u tom smislu, zbog čega mene, koji nisam fallout igrao zbog priče nego zbog settingsa, budženja i mlaćenja žiuvljki, ti neozbiljni igraču prozivaš?

Ama zasto uvek kad ne znas sta ces da napises uzmes i vredjas ostale clanove sa sine, neozbiljni igracu ( zato sto voli neke druge igre koje ti ne volis ? LOOL ) itd ? Daj ***-e malo smiri strasti, pocinjes da budes isti oni koji su vec ovde bili banovani..
 
Nije fo3 bas toliko losa igra, nemojte preterivati. Meni je bila ok da je odigram, jeste da me je smorila pri kraju i da mi je fnv posle toga dosadio na pola igre ali taj seting je i meni prijao, da je moglo bolje - moglo je. mmike je donekle u pravu, fransiza je nakon rimejka stekla neke nove poklonike i uyela je doabr deo kolaca...i nastavak ce u to nema sumnje. Sama igra je imala dosta nedostataka a najvise taj betezda genericki fazon sa bar 30% beskorisnih questova i sa ipak losim napucavanjem, sto je pokazalo se za akcioni rpg jedan od kriticnih momenata.
Inace betezda pravi prosecne igre glupo je dizati ih u nebesa ali nisu ni za dno...mene licno opasno smaraju njihove igre u poslednjih 5+ godina sve je to na isti kalup na granisi retardiranosti ali opet ne predju tu granicu...
 
Ama zasto uvek kad ne znas sta ces da napises uzmes i vredjas ostale clanove sa sine, neozbiljni igracu ( zato sto voli neke druge igre koje ti ne volis ? LOOL ) itd ? Daj ***-e malo smiri strasti, pocinjes da budes isti oni koji su vec ovde bili banovani..
kakva grozna zamena teza. kad kažu bethesdine baljezgarije to nije uvreda, kad meni kažu da pišem nebuloze to nije uvreda. a uvreda je da nekog oslovim sa sine, ili da konstatujem da je neozbiljan igrač.
ccc..
evo - ti si neozbiljan sagovornik. je l sam te sad uvredio ili samo konstatujem da izvrćeš istinu?

pritom, baš se ja borim da to što neko voli drugačije igre ne bude povod za, kako ovde kažu pro*eravanja (i to nije uvreda, je li?) protiv igara koje drugi vole.


i ne znam šta ću da napišem? pa ima li dužih postova od mojih? :)))) (malo i na moj račun, realno zaslužio sam)
 
Poslednja izmena:
Inace betezda pravi prosecne igre glupo je dizati ih u nebesa ali nisu ni za dno...mene licno opasno smaraju njihove igre u poslednjih 5+ godina sve je to na isti kalup na granisi retardiranosti ali opet ne predju tu granicu...
ne kažem da ne prave, ali mi je totalno glupo diskvalifikovati one kojima se njihove igre sviđaju, a takvih očigledno ima mnogo više nego onih kojima se ne sviđaju. kad bi svi imali pristojno umeren stav kao ti, ne bi ni bilo toliko glupog hejta po forumima.

istina, i ja sam onomad pokušao (čak mislim baš na ovom forumu) da objasnim zašto taj xcom nije na liniji sa starim, ali sam vrlo brzo skapirao da ne samo da ima ljudi kojima se dopada, nego bre uživaju u njemu totalno neopterećeni stavom za koji sam i dalje ubeđen da je ispravan. ali, ispravan je za mene, i ne mora biti i za ostali svet, i zbog toga nemam nameru da ponižavam sve ostale kojima se pojednostavljene igre dopadaju.

i nisam ni reč rekao na temi o xcomu2, iako je jasno šta mislim o tome. kad nemam šta lepo da kažem bolje da ćutim.
 
je l problem to što poštujem nečiji minuli rad, ili što mi se mišljenje razlikuje od prosečne "forumske legende", a imam odgovarajući broj godina?
 
naravno da nisi kao ni malobrojni tebi slični bez obzira što ste se svi ovde skupili na jednom mestu. pritom moji argumenti se ne svode na - ja znam, ja sam fan, što je suština tvog pristupa; nego su precizni i konkretni. bethesda je kuća koja je donela brdo inovacija u pc igrama, fallout je franšiza koja je oživljena i ima mnogo više poklonika nego onomad. redguard je sjajna igra za svoje vreme, seadgos je i dalje nenadmašan i fo3 nikako nije postao fps promenom načina izvođenja. ništa od ovog nisu uspeo da pobiješ, samo drviš i dalje jedno te isto, i to po maksimi - samo oštro i bez veze.


i uopšte mi nije jasno zašto nipodaštavaš drugačiji prilaz igrama, ti koji si dokazano neozbiljni igrač kome se dopada novi xcom?
mount and blade warband je totalan dokaz da se rpg i to ne bilo kakav rpg nego savršen rpg može napraviti bez ikakve priče. primera van rpg sveta ima zilion - elite: dangerous, space engineers, rust, faster than light... sve su to savršene igre koje nemaju priči niti im treba. ima i primera gde je priča totalni kliše (dakle trivijalna) a igra je opet sjajna. pritom, ako malo bolje zagledaš, fallout teži (i uvek je težio) da bude open world sandbox iskustvo, a to podrazumeva da priča ide polako u drugi plan, baš da bi igra imala neku replay vrednost. sandbox-eva koji se mogu igrati iznova i iznova a imaju priču je u suštini jako, jako malo.
pa čak i taj xcom (originalni, naravno) nema nikakvu priču dalje od - eto vanzemaljaca, a to nije priča nego, jelte, settings, i opet je legendarna i savršena igra.

u tom smislu, zbog čega mene, koji nisam fallout igrao zbog priče nego zbog settingsa, budženja i mlaćenja žiuvljki, ti neozbiljni igraču prozivaš? jasno mi je da ima takvih kao ti, ali i tebi treba da bude jasno da ima takvih kao ja i da zbog toga što nemamo nerava da pratimo sinematike i slične gluposti nismo manje igrači. možda smo čak i više igrači, jer očigledno više volimo da se igramo, a ne da pratimo nečije (spram filipa k dika, vernona vindža, salvatorea i mnogih drugih) nazovi literarne pokušaje.

dobra priča je nešto što ljudi poput mene očekuju od knjige, ne od igre. ili ni ti ne čitaš knjige kao neki?

kad ćeš više konačno da shvatiš da to što se tebi nešto sviđa (sve i da sakupiš sve svoje drugare ovde da te podrže) ne znači da je to bitnije od toga što veliku većinu ostalih to isto manje više uopšte ne zanima?

Bravo
 
je l problem to što poštujem nečiji minuli rad, ili što mi se mišljenje razlikuje od prosečne "forumske legende", a imam odgovarajući broj godina?

Ne. Problem je sto ti velicina prodaje diktira stav o kvalitetu. Sto se mene tice, samo nastavi. Moze samo da mi te bude zao.
 
Poslednja izmena:
veličina prodaje mi samo daje argument da vaša relativna brojčana nadmoćnost na ovoj temi (u koju ozbiljno počinjem da sumnjam) nije nikakav argument. kada se sakupi vas (cirka prebrojah osam, mada sam možda i preterao) nekoliko koji grmite na sav glas kako je mišljenje nas ostalih kojima se nešto dopada manje vrednije od vašeg, onda moram i da vas podsetim da je tih "vas" zapravo mnogo manje nego "nas" u stvarnom svetu van ove php strane.
realno, kvalitet nije nešto što se može izmeriti "elitometrom" koji misliš da imaš u džepu već je subjektivan i vezan za igračko iskustvo svakog pojedinačnog igrača. ako se nekome nešto dopada, dopada mu se, i tvoj stav o kvalitetu to sigurno neće izmeniti koliko god vi sebi davali prostora i pokušavali da me vozate u lingvističkim zamkama.
nisam ja taj koji osporavam ljudima pravo da im se nešto sviđa, nego vi. u tom smislu ja vama ne osporavam pravo da vam se to isto ne sviđa, nego lošu naviku da se ponašate nadmeno nad nama samo zbog toga što vam se to nešto ne sviđa, jer niste, niti ste ikada bili, veći (bitniji, kakvi god) gejmeri ili veći fanovi pa čak ni tog fallout serijala.
 
Nazad
Vrh Dno