Šta je novo?

Pillars of Eternity

Uh, jedva cekam malo da prodje guzva pa da sednem ko covek par dana da odigram, taman da do tada zakrpe ovakve bugove.

Stigao sam da odigram par sati, i sta reci- brutale. :)
 
Hvala @Uruk za info!Sreca pa imam jos aktivne efekte na svim likovima,a imam nekih 10-ak sati!Nije nesto puno,ali bi me iskreno mrzelo ponovo da krecem ispocetka!
 
Jel ima Human Fighter neki Active Effect? Sad sam pogledao i imam samo od itema izlistane efekte, ne sećam se dal je bilo nešto u početku, ali čini mi se da nema ništa...
Nisam igrao puno pa bih mogo da počnem ispočetka ako sam zabagovao lika.
 
Meni je poskidao efekte sa onog ribolikog rmpalije... ali izgleda da se od kompanjona mogu povratiti efekti, ako ih otkazes pa ponovo uzmes u party.
 
Jel ima Human Fighter neki Active Effect? Sad sam pogledao i imam samo od itema izlistane efekte, ne sećam se dal je bilo nešto u početku, ali čini mi se da nema ništa...
Ja isto igram sa Human Fighter-om,ali mislim da nisam imao nista na pocetku!Sada su mi bas kao i kod tebe izlistani samo efekti od opreme!
 
Jel ima Human Fighter neki Active Effect? Sad sam pogledao i imam samo od itema izlistane efekte, ne sećam se dal je bilo nešto u početku, ali čini mi se da nema ništa...
Nisam igrao puno pa bih mogo da počnem ispočetka ako sam zabagovao lika.

Napravi novog fighteran a brzinu pa proveri. Mada mislim da nema ni jedan efekat na pocetku...
 
To sam i uradio, nema ničega na novom liku tako da nisam obrisao ništa izgleda :d
 
Nisam dolazio na temu prethodna 2 dana da mi neko slucajno ne bi nesto spojlovao, posto ne volim ni najsitnije spojlere. Odigrah nekih 30 sati do sada, igram prilicno temeljno tako da jos uvek nisam daleko odmakao u glavnom questu. Moj utisak za ovih 30 sati je da je igra prilicno ishajpovana. Deluje mi kao dumbed-down verzija BG-a. Zapravo, kad sam pre 10-ak godina igrao prvi Neverwinter Nights o njemu sam imao identican osecaj kao sto imam sada, tako da mislim da je ova igra vise spiritualni nastavak NWN-a nego BG-a :)

Ne kazem da je igra losa, sasvim je solidna, drzi me za kompom satima, ali neke odluke developera su dovele do toga da me igra na trenutke smara.
Evo nekih stvari koje mi se ne svidjaju:

- Sistem pravila je nekako osakacen. Health/Endurance koncept mi se bas ne svidja. Deluje glupavo.

- Nakon borbe prakticno svi efekti iste nestaju i to mi poprilicno unistava imerziju i osecam se kao da igram neki h&s zbog toga.

- Inventar u kome nema ogranicenja nosivosti i stash koncept takodje unistavaju dozivljaj. Sta su hteli ovim da postgnu? Valjda da ubrzaju lootovanje i da se ne gubi mnogo vremena na mikromenadzment u inventaru (a to je nesto sto bas volim u rpg igrama). Bolje da su to resili tako sto nisu stavili tone bespotrebnog loota u igri, ali o tome u sledecoj tacki.

- Igra ima ogromnu kolicinu beskorisnih oklopa, oruzja i slicno.Dobro, ovo je bio problem i sa BG-om, ali je ovde to nekako posebno naglaseno. Ja do sada u igri osim opreme za kampovanje nista nisam kupio. Po meni to govori o tome da je trgovina prilicno obesmislena. Videcu kasnije delu igre da li ce ovo da se promeni, ali za sada je tako. Nemam onaj osecaj kao u Arcanumu kada udjem u neku dobru prodavnicu u vidim opremu od koje ti krene voda na usta jer znas da bi pravila razliku kada dodje do borbe. U Pillarsu je za ovo kriv mozda prethodno pomenuti ojadjeni sistem pravila.

- Igra je nekako cudna sto se tice tezine. 90% vremena je prelagana, uz povremenu malo tezu borbu. Igram na hard, expert mode (sta god on bio) i veliku vecinu borbi uopste nije potrebno razmisljati ili taktizirati. Samo krenes da cepas coporativno na jednu metu, pa kad je ubijes na drugu i tako dobijas 90% borbi. Posle borbe se svi regenerisu (endurance) i cepas dalje. Health je gotovo nebitan, jer dok on spadne na nizak nivo svejedno moras da restujes zbog kriticnog umora. U onim retkim situacijama gde ova taktika ne pali dovoljno je uraditi sledece: nadjes vrata ili neki uzak prolaz ako si outdoor, na njih postavis tenka, ostale sve postavis iza. Tenku prakticno ne mogu nista jer se polako samoregenerise, a ne mogu svi ni da ga udaraju odjednom jer nemaju prostora. Ako mu malo padne endurance imas iza priesta da se pobrine za to. Ostatak vremena ih sibas iz pozadine dalekometnim oruzjem. Najsveziji primer: vodim 4 lika - mage, priest, rogue i warrior. Borba protiv 9 ili 10 protivnika od cega su 4-5 paladini/sampioni, 2 mage-a, 1 priest i boss. Samo zastekao tenka na vrata i sacekao 2-3 minuta da ih pobijem svih 10 iz pozadine. Mozda kasnije bude drugacije, ali za sada je balans borbe veoma cudan. Danas sam igrao 6 sati i nisam nijednom poginuo u borbi, a to svakako nije dobro. Mozda me malo razmazio Age of Decadence gde sam se non stop patio u borbama :)

- Igra mi deluje prevse linearno za sada. Jedina "nelinearnost" na koju sam do sada naisao je da tipa izaberes da radis za suprotstavljenu stranu A ili stranu B. Jos nisam naisao na zamrsene questove i sheme kojih ima mnogo u BG-u. Ali dobro, mozda se kasnije stvari poprave u ovom pogledu.

Eto to je to sto se tice od stvari koje mi se ne svidjaju. Cisto da ne bude da igru samo hvale :)
Ako bih morao da ocenim dosadasnji deo igre rekao bih da je na nivou prvog NWN-a i dao bih joj ocenu 80/100.

Edit: Zaboravio sam da navedem jos jednu stvar koja me nervira: nepostojanje vise tipova strela (i druge dalekometne municije), kao i beskonacna kolicina istih (ne moraju da se kupuju).
 
Poslednja izmena:
- Igra je nekako cudna sto se tice tezine. 90% vremena je prelagana, uz povremenu malo tezu borbu. Igram na hard, expert mode (sta god on bio) i veliku vecinu borbi uopste nije potrebno razmisljati ili taktizirati. Samo krenes da cepas coporativno na jednu metu, pa kad je ubijes na drugu i tako dobijas 90% borbi. Posle borbe se svi regenerisu (endurance) i cepas dalje. Health je gotovo nebitan, jer dok on spadne na nizak nivo svejedno moras da restujes zbog kriticnog umora. U onim retkim situacijama gde ova taktika ne pali dovoljno je uraditi sledece: nadjes vrata ili neki uzak prolaz ako si outdoor, na njih postavis tenka, ostale sve postavis iza. Tenku prakticno ne mogu nista jer se polako samoregenerise, a ne mogu svi ni da ga udaraju odjednom jer nemaju prostora. Ako mu malo padne endurance imas iza priesta da se pobrine za to. Ostatak vremena ih sibas iz pozadine dalekometnim oruzjem. Najsveziji primer: vodim 4 lika - mage, priest, rogue i warrior. Borba protiv 9 ili 10 protivnika od cega su 4-5 paladini/sampioni, 2 mage-a, 1 priest i boss. Samo zastekao tenka na vrata i sacekao 2-3 minuta da ih pobijem svih 10 iz pozadine. Mozda kasnije bude drugacije, ali za sada je balans borbe veoma cudan. Danas sam igrao 6 sati i nisam nijednom poginuo u borbi, a to svakako nije dobro. Mozda me malo razmazio Age of Decadence gde sam se non stop patio u borbama :)

Ti si onda neki profesionalac. Ja igram na hard i to sto ti pricas ja nikako ne mogu da izvedem, ne znam kako si samo nabudzio tog warriora da tankuje sam na vratima, kad je to u mom slucaju prosto neizvodljivo jer nesretnika razvale iz nekoliko udaraca. Svi karakteri su mi lvl 4 i jako su teske borbe u Redrikovom zamku narocito sa paladinima.

Ne znam stvarno, ali ovo sto si ti napisao mi djeluje jako pretenciozno i dosta banalizujes stvari ili preuvelicavas sto je zaista fakat. Ovo ce ti potvrditi mnogi koji su igrali igru vise od deset sati.

Posto pominjes toliko BG2 meni je taj isti Baldurs Gate na istom nivou tezine djelovao isto izazovno ako ne i laksi od POT-a. Nista manje ni vise taktiziranja nema u BG-u, cak sta vise sistem pravila je dosta slican d&d ediciji iz BG2.

To sto se tebi sistem pravila ne svidja ne znaci da je to zaista tako.

- Igra mi deluje prevse linearno za sada. Jedina "nelinearnost" na koju sam do sada naisao je da tipa izaberes da radis za suprotstavljenu stranu A ili stranu B. Jos nisam naisao na zamrsene questove i sheme kojih ima mnogo u BG-u. Ali dobro, mozda se kasnije stvari poprave u ovom pogledu.

Meni bas igra djeluje jako nelinearno, mislim da sam bukvalno svaki sporedni kvest mogao da rijesim na vise nacina.
 
Poslednja izmena:
Necemo da spojlujemo pominjuci lokacije i nazive u igri. Ali ovaj moj opis borbe se upravo odnosi na tu lokaciju u zamku koji si naveo. Finalna borba u istom (tj. jedina borba posto moze da se sneakuje dotle).
Dakle u toj borbi, imas dole levo vrata gde mozes da zaglavis tenka. Ja sam isto lvl 4 na toj lokaciji. Ratnika sam pokupio u prvom gradu, tako da znas ko je. Rapid recovery + Wary defender + Larder Door stit (onaj sto izgleda kao vrata :D). Postavim ga na vrata i moze da drzi bas bas dugo (Poenta je da ne moze vise od 1-2 protivnika da mu pridje, a ti iz pozadine prvo poskidas mage-ove, priesta i dalekometne).
Bitno je da imas aktiviran defender mode naravno.
 
Probao sam to ali me pokidaju. Nesto mi ne ide tako glatko kao tebi.

Apropo nelinearnosti, sad sam potvrdjujes da se kroz skoro cijeli zamak mozes provuci sunjajuci. Cak i taj kvest moze na vise od 3 nacina da se rijesi. A da ne pominjem jos ostale kvestove prije toga gdje si imao opcije da svaki rijesis na vise nacina, skror svaki sam mogao da rijesim preko dijaloga.
 
Meni bas igra djeluje jako nelinearno, mislim da sam bukvalno svaki sporedni kvest mogao da rijesim na vise nacina.

Sta ti znaci na vise nacina? Je l mozes da das primere tri sporedna questa koja si mogao da resis na vise nacina? Stavi ih u spoiler tag.

I stavi samo questove do Caed Nua. Dotle sam stigao.
 
Probao sam to ali me pokidaju. Nesto mi ne ide tako glatko kao tebi.

Apropo nelinearnosti, sad sam potvrdjujes da se kroz skoro cijeli zamak mozes provuci sunjajuci. Cak i taj kvest moze na vise od 3 nacina da se rijesi. A da ne pominjem jos ostale kvestove prije toga gdje si imao opcije da svaki rijesis na vise nacina, skror svaki sam mogao da rijesim preko dijaloga.

Ne znam kako te pokidaju. Ja sad opet probao i bez problema ih pobio :)

Postavi priesta i koga jos imas u tu prostorijicu. I sad npr. s mageom izadji i opali im onaj freball ili nesto tamo da ih pulujes (meni je sad prvi put pulovao samo 5 njih, pa sam ih pobio iz dva puta).
Pobegnes mejdzom i zaglavis ratnikom vrata. Ako mu endurance padne na pola (kad dobije neki crit, ne desava se cesto) imas priesta pored da ga napuni.

Sto se tice tvrdjave to jeste nelinearno bilo. Ali manje vise se svodilo na to da li ces kroz podrum ili preko krova. Kad sam rekao nelinearnost mislio sam na vise mogucih ishoda koji bi bili zamrseni kroz neke podkvestove i sheme kao sto sam naveo u prvom postu. Ne znam da li si igrao Age of Decadence, mislio sam na takvu vrstu nelinearnosti. Ili kao u BG2 gde se neki kvestovi razvuku na potpuno neocekivane ishode (recimo sa onim oklopom od ljudske koze, questove sa leechevima i tako neke sitnice).
 
Necemo da spojlujemo pominjuci lokacije i nazive u igri. Ali ovaj moj opis borbe se upravo odnosi na tu lokaciju u zamku koji si naveo. Finalna borba u istom (tj. jedina borba posto moze da se sneakuje dotle).
Dakle u toj borbi, imas dole levo vrata gde mozes da zaglavis tenka. Ja sam isto lvl 4 na toj lokaciji. Ratnika sam pokupio u prvom gradu, tako da znas ko je. Rapid recovery + Wary defender + Larder Door stit (onaj sto izgleda kao vrata :D). Postavim ga na vrata i moze da drzi bas bas dugo (Poenta je da ne moze vise od 1-2 protivnika da mu pridje, a ti iz pozadine prvo poskidas mage-ove, priesta i dalekometne).
Bitno je da imas aktiviran defender mode naravno.

Ne znam kako to tebi uspeva, ja sam 4 level (Normal) i ako ih ne mrdam tamo ovamo izginu za cas, i da bas pricam za tog tenka.
Jer isto i drugi imaju dalekometne pa tvoj tenk je onda prvi na udaru plus barem dvojica melee mogu da ga kidaju istovremeno.
Takodje , posto je igra bagovita kakva jeste tvoji range clanovi partija s vremena na vreme prestanu da pucajju/bacaju i to sami od sebe, isto vazi i za melee.
To je valjda falinka ovog engine-a koja nikako da se ispravi.
Bezveze je isto sto se ne dobija experience kad ubijes nekog vec kad se zavrsi quest.
Ja sam pobio dosta njh koji su preko mog nivoa (Lvl 4) ali sam dobio Q...
Combat je bez veze jer zato sto je igra na ovako niskom nivou detalja jedva raspoznajem ko je ko.
Ogromna manjkavost je kad nastane clusterfuck i nit znas ko je od tvojih ili od neprijatelja ziv ili mrtav.
Takodje jedinice su neposlusne, kad mu das naredjenje da ode negde u toku borbe (sklanjas ga) on ce da ceka 2-3 sekunde da ga svi zivi izudaraju pa ce onda da se pomeri.
Isto i kad bezis od nekoga on umesto da bezi, on se okrece i juri pravo u fajt.
20 sati mi odose na igru ali ne vidim jos gde je tu materijala za 9/10 ili 10/10 a nadao sam se da ga ima.
Ne znam cak da li ga ima i za 8/10.
Inace probaj ovo sto sam ja uradio pa mi onda kazi da je igra laka
Umesto da odem na Redrikov zamak ja totalno zaboravim i nastavim ja ka jugu. tu sam naleteo na ale koje su me pokidale za nekoliko sekundi.
Pgwre koje idu uz ona drveca ubijaju na mesto, prvi put kad sam naleteo na jednu i dva drveta sama ona mi je skiinula 4 clana partija (inace imam ih 6). Kad sam ih nekako posle pobio, lavovi su me iskrivili.
Kad nekako predjoh lavove 4 Pgwre i 2-3 drveta :D
Nema prolaza bato, jednog-dva ako skines to je plafon, samo da ih zaobidjes.
A kad odes jos juznije naletis na neke druide koji kidaju sa munjama plus jos vise lavova.
Tu tek se ne moze nista, ceo party je mrtav za 5-6 sekundi
 
Poslednja izmena:
Nema sta da stavljam u spoiler, nelinearnost mislim prije svega na nacin na koji cu ih rijesiti. Ponovo cu reci da sam sve mogao da rijesim putem dijaloga a mogao sam i da budem zao i sve rijesim nasilnim putem. Nista manje ova igra nije ogranicena ili ti linearna u odnosu na BG2. Mogu slobodno reci da se za sada nosi rame uz rame sa pomenutim Badlurom.

Ne znam kako to tebi uspeva, ja sam 4 level (Normal) i ako ih ne mrdam tamo ovamo izginu za cas, i da bas pricam za tog tenka.

Evo i ja se cudim kako to on lagano predje, ja se mucim evo dva sata vec i nikako da taj fight predjem.
 
Poslednja izmena:
@Miskonius

Verujem da je *******o ako s malim levelom odes u neku zonu koja je napravljena za kasnije. Ja govorim iz svog iskustva, gde idem redom i radim sve sto je moguce uraditi u odredjenoj zoni pre nego sto nastavim dalje. Snimio bih video bas sa tom borbom, cisto da vidite da mi ratniku prakticno ne mogu nista, ali me stvarno mrzi da skidam te programe i posle da kacim na youtube.

@ronin
Pa dobro, ti si zadovoljan nelinearnoscu u dosadasnjem delu igre, ja nisam, sta sad. Ja se nadam da ce kasnije da se stvari poprave i da ce postojati sporedni kvestovi zanimljivosti kao u BG2, kao i neki "skriveni" kvestovi kao u toj igri. Nisam ja ovde dosao da pljujem bez razloga, nego da kazem sta mi se svidja a sta ne, te sta mi nedostaje u dosadasnjem delu igre.
 
Imam 6 likova, fighter, ranger, 2 priesta, mage i chanter. Zamak mi je bio jako tezak pa sam odustao i krenuo do strongholda pa onda do grada. Likovi su mi vec 6lvl i kvestovi koje dobijam u tom gradu su malo drugaciji, tezi i kompleksniji nego na pocetku koji mu dodje kao neki tutorial. Gotovo svaki kvest iz grada se moze resiti na vise nacina. Igram na normal i redovno mi ginu priestovi i mage.

Sto se tice itema, stoji da ima gomile nepotrebnih, ali kad dodjete u grad videcete da postoji gear na koji cete itekako balaviti, jer necete moci da kupite sta zelite i sta vam treba vec samo komad ili dva :)
 
Ma igra je prelaka. Moracu da prebacim na ekpert mod. :d
 
Svaka cast, ja samo kazem da je malo glupo pricati kako je igra laka kada to nije. To sto ti lagano prelazis ne znaci da svi ostali lagano prelaze. Objektivnost ti nije bas jaca strana, moras priznati.
 
Pa ***, ja mogu da pricam samo iz svoje perspektive. Kako mogu biti objektivan po pitanju da li mi je nesto tesko ili lako kad je to subjektivno misljenje?
Nisam ja vrsio istrazivanje kad sam pisao svoj post sa kritikama igre, nego sam samo izneo svoje misljenje. Nije mi jasno kako kod vas ne pali ova taktika sa vratima. Postoje samo dve opcije, ili niste uzeli iste talente kao ja ili kod mene nesto nije u redu. Kompresujem sada video sa tom borbom pa kacim na youtube. Snimio sam samo prvi pull gde se vidi kako ratniku ne mogu nista na vratima, pustio sam cak i da mi se onesvesti priest - cisto da se vidi da i bez njega moze da prezivi ratnik.
 
Pitanjce: da li i protivnički magovi & sveštenici imaju ograničenje na to koliko puta mogu da koriste neku magiju ili ladno mogu da ih beskonačno bacaju u toku iste borbe? Trenutno sam u
tamnici ispod statue, quest sa nestalom kćerkom onog elfa plemića
i oni kultisti me masakriraju svojim magijama.


Bezveze je isto sto se ne dobija experience kad ubijes nekog vec kad se zavrsi quest.
Ovo ne da je bezveze, nego ko god da je dobio tu genijalnu ideju treba da leti iz tima. Najjače je što su meni ljudski protivnici ubedljivo najteži (pod ljudski mislim i ljudi i elfovi i orlani i ostala bagra) a za njih dobijaš nula iskustva po ubistvu. Previše glupo, posebno kada se uzme u obzir koliko ima borbe i koliko je igra teška. Za zverove i monstrume bar dobijaš neke mrvice kako se popunjava njihova bestiary stranica, ali to su stvarno mrvice i kada 100% popuniš stranicu posle toga ne dobijaš ništa za ubijanje tog tipa kreatura.
 
Poslednja izmena:
Poslednja izmena:
@ Nothingman

Možda je ovaj bug razlog zašto ti je tenk tako jak:

http://forums.obsidian.net/topic/73...llowing-stats-to-grow-beyond-intended-values/

Zbog ovog buga izbegavam save-ovanje na mapi dok ne pređem na drugu...

Svaka cast, izgleda da je to razlog. A evo i video cisto da ne ispadne da sam lagao.

https://www.youtube.com/watch?v=P_t2Ox22q-4&feature=youtu.be

*** ne mogu da verujem kakvi su amateri ovi iz Obsidiana, ajde da je neki manji bag, nego mi upropastise dobar deo igre.
Kako sad da mu vratim statove na normalu? :D
 
Nemoj sad da ih krivis a tek si dobio kompleks uber RPG mastera :d

za ovaj problem sa sevovima neznam da li ce patch resiti, za onaj oko invertara rekli su da ce biti reseno i na starim savovima... patch se ocekujem tokom ove nedelje
 
Poslednja izmena:
Ako je uber rpg master skill to da se sakrijes iza neunistivog ratnika i odes u wc dok ih ne pobijes iz daljine, onda jesam uber master :D
I ja posle kad pricam da je igra previse lagana kazu mi da sam lud :D
 
Nazad
Vrh Dno