Šta je novo?

PayPal (FAQ u prvom postu)

Preko Bosne, a vec je pisano o tome na zadnjih nekoliko stranica.

Pozdrav!
MrBigJump.gif

jel se onda pravi problem ako hocu da sa paypala podignem novac na karticu?
citao sam negde da je kao bezbedno da se registruje nalog na bosnu ili sloveniju i da se pare prime na paypal,ali da se ne podizu,vec da se trose sa paypala
 
PAre se u svakom slucaju svakog prvoh povlace na karticu vezanu uz racun sa Paypal-a bar kada je u pitanju bosanski nalog , tako da mislim da sam ti odgovorio na pitanje
Nema problema prilikom podizanja novca na karticu , jedino sto se ceka otprilike 5 dana od momenta povlacenja i ako pre prvog povlacis na karticu imas fee od 5 dolara , i maksimalno je moguce unutar 24 sata povuci 500 dolara
 
znaci recimo,napravim bosanski paypal,stavim srpske podatke i karticu
stignu mi pare i one su prvog na mojoj kartici i mogu da ih podginem na bankomatu?
 
Da one su negde oko 5-6 na tvom racunu u banci vezanom za karticu ili pre toga ako podneses zahtev pre prvog za prebacivanje to ti naplacuju 5 dolara
 
Može li neko da mi objasni kako da ubacim pare sa Intesa internet kartice na PayPal račun? Još pre neki dan sam verifikovao karticu, drugar koji radi u Intesi mi je rekao onaj četvorocifreni kod te sam karticu verifikovao. E sad ja sam na Intesi kartici uplatio 15 eura, kako sad te pare da prebacim na PayPal?
 
Ništa ne prebacuješ, kad budeš plaćao pare će biti povučene sa računa.
 
Aha tako to ide. A jel mogu da proverim nekako koliko para trenutno imam na računu kartice bez da odem u banku? Mislim ok sad znam koliko imam ali za ubuduće :)
 
Aha tako to ide. A jel mogu da proverim nekako koliko para trenutno imam na računu kartice bez da odem u banku? Mislim ok sad znam koliko imam ali za ubuduće :)

Pitaj drugara koji radi u Intezi,on će ti najbolje objasniti.
 
Ma rekao mi je bio on nešto kao pre je moglo ali sada mora da se ide tamo da se traži račun, mada nisam siguran da li je to samo za onaj četvorocifreni kod koji se šalje PayPalu za verifikaciju kartice ili i za stanje na računu?

Uglavnom puno hvala na odgovorima. ;)
 
Ma rekao mi je bio on nešto kao pre je moglo ali sada mora da se ide tamo da se traži račun, mada nisam siguran da li je to samo za onaj četvorocifreni kod koji se šalje PayPalu za verifikaciju kartice ili i za stanje na računu?

Uglavnom puno hvala na odgovorima. ;)

Treba da ti daju višecifren kod , ne taj za paypal ... U svakom slučaju moraš u banku , i traži šifru za internet - ućićeš već u priču sa službenikom .
 
Gde mi ode Dr. Who, ostavio me ovde u proslosti izgleda, vrtim se svaki dan, ono se isto ponavlja... upomoc! :D
 
Q: kako se prebacuju pare sa bankovng računa na paypal?
A: najbolje se uči pomoću pokušaja i greške, probaš pa ako nije to sledeći put promeniš nešto u pokušaju i tako u krug.

:-devil-:
 
Pre 6 dana pokrenuo sam dispute preko PayPal-a i zatražio parcijalnu refundaciju novca. Međutim, prodavac ne odgovara. Kako mi je ovo prvi put da je dispute bio neophodan, šta da radim? Koliko ima vremena prodavac da odgovori? Da li da čekam i dalje ili da eskaliram slučaj PayPal-u?


Svako iskustvo je dobrodošlo.
 
Ja sam cekao par dana oko informacije u vezi proizvoda koji sam kupio (mjesec dana je kasnila isporuka) i bez rijeci sam dobio refund. Sacekaj jos neki dan da li ce se javiti, eventualno posalji jos jednu poruku da ces dispute dici na visi nivo, ako ne bude odgovora, onda uradi to.
 
Drugačija je situacija u pitanju. Meni je proizvod stigao nakon 50 dana, ali sa manom tj. oštećenjem.

Ja sam prvo kontaktirao prodavca zvaničnim mejlom i dopisivao se danima sa njim. Nakon par razmenjenih mejlova, razvlačio je i kao da je namerno vrteo priču u krug:
-"Stvar X nije moguća.",
Potom sutradan: -"A ti želiš stvar X?",
ja mu odgovorim potvrdno,
onda on nakon par sati: -"A, pa to ne možemo. Doviđenja".

Na kraju mi je rekao da ne može da mi popravi uređaj i da mi nudi celih 5$ refundacije (što je uvreda sobzirom na cenu proizvoda). Dva dana kasnije, pokrenuo sam dispute preko PayPal-a i tu rekapitulirao naš razgovor i celu situaciju, potom zatražio parcijalnu refundaciju novca. On do danas nije odgovorio na to, a od juče ili prekjuče PayPay mi nudi mogućnost da eskaliram slučaj.
 
Moje misljenje, nevezano za PayPal i mogucnost eskaliranja, vec generalno: Uvek idi napred ako u toku 24h ne dobijes odgovor. Izgleda da *****ima mora da se udari po glavi da bi reagovali kako treba :)

(najgori su Kinezi, koji se prave da ne razumeju, ili Indijci koji uopste ne procitaju starije poruke :D)
 
PAre se u svakom slucaju svakog prvoh povlace na karticu vezanu uz racun sa Paypal-a bar kada je u pitanju bosanski nalog , tako da mislim da sam ti odgovorio na pitanje
Nema problema prilikom podizanja novca na karticu , jedino sto se ceka otprilike 5 dana od momenta povlacenja i ako pre prvog povlacis na karticu imas fee od 5 dolara , i maksimalno je moguce unutar 24 sata povuci 500 dolara

Jel to sve vazi i bez otvorenog zasebnog deviznog racuna, posto ga nemam, imam samo ovaj vezan za karticu, znaci nista bankomati i to. 5 dolara ce naplatiti svaki put kad povlacim pare sa paypala na karticu osim ako to ne radim prvog u mesecu?
 
Kakvu god karticu da imate, morate imati i devizni ili dinarski racun za nju (mozda mislite da nemate, ali banka vam je to otvorila, drugacije ne mogu funkcionisati kartice).

Da li imate onu karticu za devizni je samo pitanje koliko vam je lako da fizicki iz banke podignete novac sa kartice, ali u svakom slucaju - povlacenja na karticu ce raditi.
 
Drugačija je situacija u pitanju. Meni je proizvod stigao nakon 50 dana, ali sa manom tj. oštećenjem.

Ja sam prvo kontaktirao prodavca zvaničnim mejlom i dopisivao se danima sa njim. Nakon par razmenjenih mejlova, razvlačio je i kao da je namerno vrteo priču u krug:
-"Stvar X nije moguća.",
Potom sutradan: -"A ti želiš stvar X?",
ja mu odgovorim potvrdno,
onda on nakon par sati: -"A, pa to ne možemo. Doviđenja".

Na kraju mi je rekao da ne može da mi popravi uređaj i da mi nudi celih 5$ refundacije (što je uvreda sobzirom na cenu proizvoda). Dva dana kasnije, pokrenuo sam dispute preko PayPal-a i tu rekapitulirao naš razgovor i celu situaciju, potom zatražio parcijalnu refundaciju novca. On do danas nije odgovorio na to, a od juče ili prekjuče PayPay mi nudi mogućnost da eskaliram slučaj.


S obzirom na nivo bezobrazluka ja bih eskalirao koliko juče.
 
Imam Intesa internet karticu, prva je bila istekla pa sam dobio drugu. Izmenio sam samo osnovne podatke kartice na svom nalogu na PP-u, pa kupovinu kada sam hteo da obavim (preko Steam-a) nije nesto htelo i odradio sam unosenjem osnovnih podataka sa kartice.
Ovo mi stoji vec duze vreme na racunu
Pogledajte prilog 161280
cifre se nalaze u crvenom polju. Jel to treba da uradim neku verifikaciju kartice pa iz tog razloga nikako da se vrati tih 0.86e? Ako da, kako da to uradim? Ako nije to u pitanju sta je onda problem?
 
Samo da javim jos jedan slucaj, ne znam dal je imao neko nesto slicno pre...kupio sam neke diskove, platio, oni nisu stigli, a ovi sabani od kojih sam uzeo poslali samo parcijalni refund, tj. pola para, case zatvoren na ebay-u, tako da tamo ne mogu nista, kao ni sa paypal-om. Odem u Intezu da trazim povrat sredstava (chargeback), ovaj me gleda bledo, kao, pa sta mi da radimo, id1ot...reko pitaj nekog ko zna, onda krene da uci svoj posao, i daju mi na kraju neke papire kao da popunim reklamaciju, i da pratim stanje na racunu, rok je kao 45 dana...retardi.
 
Imam Intesa internet karticu, prva je bila istekla pa sam dobio drugu. Izmenio sam samo osnovne podatke kartice na svom nalogu na PP-u, pa kupovinu kada sam hteo da obavim (preko Steam-a) nije nesto htelo i odradio sam unosenjem osnovnih podataka sa kartice.
Ovo mi stoji vec duze vreme na racunu
Pogledajte prilog 161280
cifre se nalaze u crvenom polju. Jel to treba da uradim neku verifikaciju kartice pa iz tog razloga nikako da se vrati tih 0.86e? Ako da, kako da to uradim? Ako nije to u pitanju sta je onda problem?

Ne mogu vise da editujem poruku, a vidim da se ne vidi atacment pa da ubacim novi

2015-01-27_2308.png
 
Imam Intesa internet karticu, prva je bila istekla pa sam dobio drugu. Izmenio sam samo osnovne podatke kartice na svom nalogu na PP-u, pa kupovinu kada sam hteo da obavim (preko Steam-a) nije nesto htelo i odradio sam unosenjem osnovnih podataka sa kartice.
Ovo mi stoji vec duze vreme na racunu
Pogledajte prilog 161280
cifre se nalaze u crvenom polju. Jel to treba da uradim neku verifikaciju kartice pa iz tog razloga nikako da se vrati tih 0.86e? Ako da, kako da to uradim? Ako nije to u pitanju sta je onda problem?

Bas sam hteo da i ja napisem. Ja sam verifikovao 2 kartice (produzio rok vazenja) i na obe mi je skinuto po 1 $ od tada je proslo mesec dana, jos uvek nije vraceno.
 
Kad prodje 45 dana od tad pa ce vratiti
 
To sam i uradio danas. Javljam epilog.

Epilog: PayPal ništa ne čita šta mu se piše i ne zanima ih uopšte. Iako sam i prodavcu, a i PayPal-u opisao specifičnosti problema i naveo da ne mogu da vratim neispravan predmet jer bih i tada bio na gubitku (troškovi carine + transporta nazad), prodavac im je izgleda namerno rekao da će mi uraditi refundaciju ako mu vratim predmet, a PayPal je to samo prosledio i naložio da ako ne vratim - zatvara se slučaj. Po strani to što naš PayPal nalog ne može da primi više novca od onog koliko je platio (jer nemamo mogućnost primanja sredstava, samo refundaciju). Kupac, u ovom slučaju ja, je u svakom slučaju na gubitku novca i vremena.

Toliko o sigurnoj kupovini preko PP.
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno