Šta je novo?

Automobili

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nelegalna jer smo u srbiji. Gomila mambo-dzambo-a zarad popunjavanja "slova EU" koje inace nema u vecini EU zemalja, sviranje klincu. Procitaj proceduru iste stvari u Bosni, i u Srbiji. U bosnu dovezes auto sa Zoll tablama i radis sta oces, kod nas ide 14 papira za gluposti.

Dok god ova zemlja bude naplacivala "porez na luksuz" na osnovu kubikaze, ja cu da radim sve u svojoj moci da zaobilazim svaki pojedinacan zakon koji je *****ski.

konkretno mislim na cinjenicu da Mercedes 124 230d, placa porez na luksuz i proizveden je 1984 godine, dok jedan novi BMW 520 iz salona koji kosta 50 hiljada evra ne placa porez na luksuz. A ovo je samo jedan od primera koliko nas ovi kecaju gde stignu, zajedno sa neosnovanim povecanjem osiguranja od 45% koje ide iskljucivo u dzep privatnim kucama, odobrila NBS i slicno ..
 
Vidim ja da tebe svrbe pare. Ne mogu sad da iskopam, ali citao sam skenirane strane iz revije SAT gde je sve detaljno objasnjeno oko carinjenja, sta moze a sta ne moze. Probaj da iskopas, ako ne raspitaj se, ali znam, tako kako ti hoces ne moze.
 
@Dzekson
Ti si napisao da je sve legalno, pa sam te zato pitao kako će auto da uđe u srbiju, legalno ne može.
 
Pa problem je sto ONI prave zakone koji nemaju smisla.

imas opciju da odes u nemacku, i kupis auto i tamo ga na licu mesta prepakujes i vratis u srbiju, sve legalno. samo si uzeo od tudjeg auta kompletno sve delove. nijedan papir, nista, najnormalnije si otisao i vratio se. A nasi ti ne daju da uradis i takvu nebulozu bez tone papira i "taksi" za sve i svasta.

a c a -

A kako da me ne svrbe u drzvi gde je sistem do maksimuma podesen protiv obicnog coveka ? Sve oce da prekopiraju iz evropske unije, ALI SELEKTIVNO i na nacin gde se obicnom narodu otima a NISTA ne daje. I onda dodje nova i nova i nova vlast, i ne pada im napamet da regulisu otimacinu i zulum koju su uveli prethodni

Akciza kao specijalna taksa za predmete ne-fluktuabilne cene za TNG ne postoji NI U JEDNOJ drzavi EU. U srbiji postoji. Toliko o tome kako "mene svrbe pare". Svrbe njih jer se rolaju u parama, mene retko kad zavrsbe ako cemo iskreno. Njim se mnogo svidela ta "definicija" akcize da ocekujem da ce da je uvedu za sve komunalije uskoro.
 
Bolje se raspitaj da li možeš da uvezeš pojedine polovne delove sa automobila, nego što propagiraš krivično delo (prijavu u EU da je auto nestao) i carinski prekršaj (uvoz takvog automobila u Srbiju).

Inače, mislim da na automobile starije od 20 godina nema uvećanja taksi po kubikaži.
 
Mislim, kako tebi uvek padnu ideje na pamet kako da izvrdas drzavu? Ako ceo zivot tako razmisljas posle ce ti biti tesko da se prilagodis da radis obican posten posao i placas PDV i zivis normalno. Ili kako "zaboravis" na te ideje kad odes preko? Kod nas sve moze, cak i ono sto ne moze, a preko se niko ne usudjuje da tako razmislja.
 
Zar ne mozes sa registrovanim autom iz Nemacke da udjes u Srbiju i odvezes gde zelis, potom skines table, vratis u Nemacku i odjavis auto?
 
Ljudi jedno pitanjce vezano za automobile. Imam na autu 205 45 17 gume bile su obicne m s i pumpati sam ih ja 2.1 pritisak. Međutim sada imam istu velicinu ms ali run flat ... Vulkanizer mi je stavio pritisak 1.8 i rekao da drzim taj zbog udobnije voznje ... Moze li neki savet po ovom pitanju? Hvala
 
Zar ne mozes sa registrovanim autom iz Nemacke da udjes u Srbiju i odvezes gde zelis, potom skines table, vratis u Nemacku i odjavis auto?

moze, to je i poenta. Ne moras ni da ga odjavis ako odjavis osiguranje. Nista tu nema nelegalno osim cinjenice da taj auto nece biti ni vozen ni prodavan sto BI zapravo bilo protiv zakona. Samo sto ljudi ovde konstantno ignorisu velike kradje koje su im ispred nosa svaki dan, a sitna snalazenja koja su krivljenje a ne krsenje zakona najgore osudjuju. Zaboga u pitanju je B3 pasat koji samo u stbiji vredi 2000 evra, a u svetu 100 evra ...
 
Poslednja izmena od urednika:
Igorice, niko ovde nista ne ignorise, samo ti konstatno gledas sta drugi rade. Jos si mlad, zavrsi neki dobar faks, i pali napolje, nije Srbija za tebe. Ti nikad neces ovde biti zadovoljan.
 
Koliko znam igoriza je zavrsio faks ali verovatno mu se vise isplati da prodaje na kupindu/limundu nego da radi kod gazde za 400e/500e. Sto se mene tice skroz ok izbor,bitno je da kaplje :)
 
Poslednja izmena:
Ja ne znam da li sam ja jedini koji u tome vidi nesto lose. Ali da ne okrecemo pricu u off, stacu ovde, tema su automobili. Ne igraj se sa uvozom starog auta osim ako nisi 100 % informisan sta moze a sta ne.
 
Moj pokojni djed je usao u Bosnu sa Audijem 1982. prije dve-tri godine, registrovanim tamo na njegovo ime i posto je umro, auto se prodao u dijelove (nekom mehanicaru ovdje u Banjoj Luci), a neki rodjaci su u Linz odnijeli tablice da odjave tablice/osiguranje i sve je proteklo bez problema. Samo sto mi zivimo u Bosni i ne znam da li ima ikakvih proceduralnih razlika sa Srbijom mada vjerujem da nema. Slican postupak kao i kod tebe Majkle, samo sto ga ti ne bi u djelove vec bi te dijelove prebacio na drugi auto.
 
Poslednja izmena:
Koliko znam igoriza je zavrsio faks ali verovatno mu se vise isplati da prodaje na kupindu/limundu nego da radi kod gazde za 400e/500e. Sto se mene tice skroz ok izbor,bitno je da kaplje :)

MATF, radim i u struci (web/graphic design za jednu stranu firmu pod ugovorom), radim popravku telefona, i pored toga sam preuzeo trgovinski lokal od roditelja jer su matori. I na sve to, radim internet prodaju jer imam neku svoju sopstvenu viziju o tome sta i kako hocu u zivotu a u pravu si, 50k din kod privatnika nije dovoljno za ambicioznog coveka, bar po pitanju napretka jer cak i sa 800 evra plate, sta na kredit (primer) trebas da otplacujes 10 godina, ovde. Drugar koji radi za 60k din u dobroj firmi je uzeo Lagunu 2004 od šefa firme, i otplacuje je vec 3 godine tako sto mu je manja plata u dogovoru sa šefom, i jos nije otplatio.

to sto se ja akam sa ovim starim kolima je koliko iz potrebe da trenutno nemam za bolji jer sam dva slupao (majke mi :) )

Stilo:

1016875_10151813025316860_1821370929_n.jpg


Golf:

img20140524130814.jpg
 
Moze li neko da odgovori na moje pitanje. Bio bih jako zahvalan :)

Pogledaj u dokumentaciji za tvoje vozilo koliki pritisak u gumama je predvideo proizvodjac vozila i na toliko stavi. Obicno postoji nalepnica na A ili B stubu sa tim detaljima.

Neki proizvodjaci guma imaju na sajtu preporuceni pritisak za dato vozilo i gumu, pa mozes i tako da potrazis.

I, da, promeni vulkanizera...

Pozdrav
 
Zar ne mozes sa registrovanim autom iz Nemacke da udjes u Srbiju i odvezes gde zelis, potom skines table, vratis u Nemacku i odjavis auto?
Ne možeš. To može da uradi samo vlasnik koji ima regularne papire za boravak u Nemačkoj, ili druga takva osoba sa ovlašćenjem vlasnika. Srpski državljanin sa prebivalištem u Srbiji može da pređe preko granice vozeći automobil sa stranim tablicama samo ako ga je kupio i odmah na granici ga prijavljuje za uvoz. Nakon prelaska granice može da ga vozi samo do carinskog područja koje je naveo na granici. Ako auto ne ispunjava uslove za uvoz, od toga nema ništa.

Osim toga, na takav način sastavljati automobil nije normalno ni u jednoj zemlji.


moze, to je i poenta. Ne moras ni da ga odjavis ako odjavis osiguranje. Nista tu nema nelegalno

A kako ćeš da ga voziš bez osiguranja?
 
Poslednja izmena:
Pogledaj u dokumentaciji za tvoje vozilo koliki pritisak u gumama je predvideo proizvodjac vozila i na toliko stavi. Obicno postoji nalepnica na A ili B stubu sa tim detaljima.

Neki proizvodjaci guma imaju na sajtu preporuceni pritisak za dato vozilo i gumu, pa mozes i tako da potrazis.

I, da, promeni vulkanizera...

Pozdrav

2.1 je preporuceno znaci to nema veze sto je run flat guma da stavim isto toliko ?
 
^^ Može biti nešto drugačije za run flat. Idi na sajtove preoizvođača guma i tamo proveri informacije.
 
Džekson i ostali, započeli ste još jednu beskonačnu priču o "snalaženju" u Srbiji i traženju rupe u zakonima, pa ajd' da je ne širimo. Nigde u svetu ne možeš prepakovati auto kompletnim drugim autom "al' samo da zadržim brojeve". Zapravo može, ali je to svugde polulegalna radnja i funkcioniše po principu "niko ne proverava". Kod nas su dok je moglo, masovno uvozili strudiju za delove, a onda prepakivali neku drugu starudiju i time izokola uvozili starija vozila. Dakle ne nisu (što je trebalo) držali stock-ove polovnih delova za majstore i radionice, već su masovno radili "ma samo zadrži brojeve"

Tako je jedan drugar imao ideju (dok je moglo da uvezeš stari auto za delove) da u stojadina ugradi motor i školjku od Golfa, uradi reatest i vozi Golfa sa papirima od stojadina. :d :d :d Verovali ili ne, to jeste bilo legalno, dok se mogao uvesti "auto za delove", s' tim da su ovi na atestima rekli: "e ajde nas ne loži, ne može atest za to"

U Srbiji će svaka olakšica da se zloupotrebi koliko god može. Zato nam i ukidaju sve olakšice.
 
2.1 je preporuceno znaci to nema veze sto je run flat guma da stavim isto toliko ?

Ako nije tajna, koji je auto u pitanju? Malo mi je cudno da je preporuceni pritisak samo 2.1 bar, a da je auto pravljen za run flat gume. Nadam se da znas da se run flat gume stavljaju samo na kola koja su predvidjena za tako nesto, kao i da se RF gume ne popravljaju u slucaju busenja, nego menjaju.

Pozdrav

P.S. RF gume se pumpaju na isti pritisak kao i obicne. Zbog konstrukcije su manje udobne za voznju, ali to ne znaci da treba da se manju napumpaju. Sa manjim pritiskom samo ces je brze upropastiti, narocito ako je budes vozio probusenu - sto je i jedina svrha RF gume.
 
Poslednja izmena:
Ako nije tajna, koji je auto u pitanju? Malo mi je cudno da je preporuceni pritisak samo 2.1 bar, a da je auto pravljen za run flat gume. Nadam se da znas da se run flat gume stavljaju samo na kola koja su predvidjena za tako nesto, kao i da se RF gume ne popravljaju u slucaju busenja, nego menjaju.

Pozdrav

Nije pre imao run flat ali sam kupio polovne. U pitanju je mg zr i na obicnim 205 45 17 po fabrickim je 2.0 2.1 a mene zanima da li isto da stavim na ovim run flat ?
 
Zar ne pise na pneumatiku na koliko se pumpa?
 
Kao sto sam napisao gore, ako nije predvidjen za run flet, onda nemoj da ih stavljas. Ako nema fabricki senzore pritiska u gumama, onda ne idu run flet.
Pozdrab
 
Kao sto sam napisao gore, ako nije predvidjen za run flet, onda nemoj da ih stavljas. Ako nema fabricki senzore pritiska u gumama, onda ne idu run flet.
Pozdrab

Sve se mi to razumemo. Ali gume su vec na autu. Mene zanima da li pritisak u gumama ostaje isti ako je guma run flat ili je ?
 
Tako je jedan drugar imao ideju (dok je moglo da uvezeš stari auto za delove) da u stojadina ugradi motor i školjku od Golfa, uradi reatest i vozi Golfa sa papirima od stojadina. :d :d :d Verovali ili ne, to jeste bilo legalno

Mislim da ti ipak nije bilo legalno. Mogao je da se uveze polovnjak za delove, ali samo ako imaš auto za čiju popravku ga uvoziš. Ne sećam se više detaljno procedure.

Ipak, slažem se - zato što sve zloupotrebimo, više ni nemamo nikakve olakšice.
 
Ne možeš. To može da uradi samo vlasnik koji ima regularne papire za boravak u Nemačkoj, ili druga takva osoba sa ovlašćenjem vlasnika.

Tako sam i mislio. Moj kolega je tako uzeo britanski Pug405 za delove, naletela mu kombinacija za 100 evra, Englez doso autom u Srbiju, vracao se avionom. Zato i kazem da je to tako valjda moguce i legalno. Doduse, to je bilo pre par godina.

Inace, daleko bilo da nam ukidaju povlastice zato sto ih pojedinci iskoriscavaju...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno