Šta je novo?

Targo Telekom

Pretpostavljam da i dalje nije moguće promeniti paket u bilo koji drugi NET ili TWIN (bez obzira dali postoji ugovorena obaveza ili ne) ?
 
Ne, a skoro sam zvao, trebalo mi je da kod jednog prijatelja da promenimo da umesto neta bude net+TV i rekli su da trenutno nemaju mogućnosti da to promene, kao pozovite za mesec-dva ponovo, pa onda da vidimo.

Izgleda da im sistem radi po principu ne diraj ništa, ako je fizički kvar (loše signal, prekid na optici i sl.) to još i mogu da srede, ali ostalo slaba vajda.

Je iskreno, do sada, ne mogu da se požalim, što se neta tiče na dve lokacije (kuća i posao) sve super radi, ali nikad ne znam hoću li sutra imati net.

Mada na poslu imamo nekoliko linkova, TT je samo backup, a kući imam i 3G modem i pretplatu, pa ću preživeti nekako dok ne uvedem alternativu, nadam se da toga neće doći. Nada umire poslednja.
 
Posle 3 dana bez neta, pojavila se konekcija danas, u 12,20. Net je nestao u četvrtak, 12.juna u 14:00, a pojavavio se u nedelju 15.juna u 12:20, što znači bez neta 70 sati i 20 minuta.
Podneću u ponedeljak zahtev za obračun i umanjenje računa za mesec jun, za ovo vreme.
Uveliko razmišljam da podnesem zahtev za RASKID Ugovora, jer je ovakvo stanje u TT za mene ne prihvatljivo, u pogledu nepouzdanosti od strane davaoca usluge, jer sam stalno pod pritiskom da li će net biti dostupan, jer imam neke privatne aktivnosti direktno vezane za stalnu dostupnost neta.
Nedostatak neta mi pravi direktnu materijalnu štetu, u pogledu nemogućnosti ostvarenja prihoda.
 
Ako je tako, onda je neozbiljno sa tvoje strane da nemaš neki backup link. Za hiljadu dinara mesečno za adsl ti rizikuješ kako sam kažeš materijalnu štetu. Ali stoji da usluga nije pouzdana kao ranije.
 
Kada mi nestane neta preko TT, za nuždu koristim konekciju preko mt:s sim kartice, ali to nije rešenje, to je samo nužna i loša konekcija.
Poenta je da je TT postao apsolutno nepouzdan, u mom slučaju imao sam nekoliko dana prekida u martu, pa u aprilu (obračunali su mi umanjenje nadoknade, na moj zahtev), pa sada ovaj trodnevni prekid u junu.
Za mene previše! Sa žaljenjem se sećam kako je net bio bez problema na početku, kada sam sklopio Ugovor, od oktobra 2012.
Dve godine ističu u oktobru ove godine, ali moje strpljenje je isteklo ranije. Stalna pucanja konekcije, sa restartovanjem, kada se net i TV odmah vrate, nekako i podnosim (mada i to ne bi smelo da se događa), ali ove višednevne prekide, ja jednostavno ne mogu da tolerišem.
 
Nedostatak neta mi pravi direktnu materijalnu štetu, u pogledu nemogućnosti ostvarenja prihoda.

Lepo kaže @daxyco ako ostvaruješ prihode i potreban ti je pouzdan net sa nagoveštajem da si već imao probleme sa TT jednostavno i na vreme to rešavaš bilo kojim drugim vidom pristupa internetu. I ja radim poslove preko net-a pa ne čekam da mi nastane nedostatak koji direktno utiče na poslovne obaveze nego rešavam odmah kako bi izbegao "finansijsku štetu" na uštrb rokova koje imam prema poslodavcu to se ne toleriše pogotovo znaju oni koji rade za ino tržište.

Ako je "pristojna" zarada backup link od 15-20e na mesečnom nivou je mizeran izdatak u odnosu na ono što donosi posao kojim se baviš. Kako je neko rekao "Radim posao od par stotina dolara, a tražim umanjenje za 10$"
 
Poslednja izmena:
@Abonimus: A sto se jednostavno ne opustis i ne koristis, umesto da prizivas prekide i nesrecu ;)



Olako je proslo ovo pitanje, i ostalo bez odgovora. Mislim da je bitno.... BECKS, jel mozes da nam das nekakav info oko ovoga? Sta se desava sa svim onim korisnicima kojima istekne ugovorna obaveza? Jel nastavljaju da placaju "po starom" bez ugovorne obaveze, jel se potpisuje novi ugovor (ako se zeli), ili se placa regularna cena po cenovniku? Ovo je po meni, poprilicno bitna stvar!

Matori nista ja ne prizivam vec samo kazem ono sto je realno.

Vec odavno se svi pitamo "sta" ce i kako biti.

Bilo bi posteno od TT da napokon posle svog ovog vremena nesto kazu. Koliko prema korisnicima toliko i prema svojim zaposlenim.

Ja doduse imam jos godinu dana ugovora (potpisao pocetkom a prikacem krajem juna).
 
Raspitacu se sutra pa javljam

Pitao sam vezano za ovo.
Ispada da ugovorna obaveza traje dve godine a sam ugovor nema rok vazenja.
To znaci da se ugovor automatski produzava bez ikakve potrebe za potpisivanjem novog ugovora.
Nakon isteka ugovorne obaveze, ugovor moze da se raskine bez ikakvog obrazlozenja, penala i sl.

Jedini razlog za potpisivanje novog ugovora bi bio neke nove benificije koje bi korisnik dobio tipa, tv za 1din i sl.

Ipak savetujem da pozovete Call Centar pa da pitate, da ne bude da ja nisam lepo razumeo objasnjenje.
 
Jedini razlog za potpisivanje novog ugovora bi bio neke nove benificije koje bi korisnik dobio tipa, tv za 1din i sl.

A kad ce TO moci, mislim da se ostvare neke nove beneficije ili barem da se dobije neka nova, drugacija usluga?!
Htedoh reci, kada ce poceti firma da radi umesto da lagano odumire?
 
@BECKS: Hvala za info... I samo nek uskoro bude i to sto si spomenuo kao mogucu teoretsku opciju ;) Uh, kad bi se vratili u zivot, da sve ponovo profunkcionise kao pre... Ja se i dalje nadam...
 
A kad ce TO moci, mislim da se ostvare neke nove beneficije ili barem da se dobije neka nova, drugacija usluga?!
Htedoh reci, kada ce poceti firma da radi umesto da lagano odumire?
Podržao bih te u ovom pitanju da si ga postavio nekom od menadžera/vlasnika TT-a. Odgovor na ovo pitanje tebi samo znači (ne)izvesnost konekcije, a čoveku kome si ga uputio je to možda stvar egzistencije.
Malo više razumevanja za BECKS-ove napore ovde na forumu. On nije PR TT-a.
 
@goran064
Vidim da imaš slične probleme, u isto vreme kao i ja.
Koliko se sećam od ranije ti si u zgradi u BNT 2-14 (četvorospratna zgrada sa sedam ulaza), ispravi me ako grešim... Ti u toj zgradi imaš istureni stpen telekoma Srbija, tako da bar imaš alternativu preko VDSL (ja sam u drugom stanu na kraju te zgrade obezbedio net 50/2 za 1900 din. mesečno sa ugovorom na 24 meseca).
Da imam takvu soluciju ovde u L.Adamiča, ne bih više jednog sekunda dangubio sa raspalim Targom, ali na žalost druge opcije su klasični ADSL, preko nekog provajdera, ili internet preko PoštaNet KDS.
 
Podržao bih te u ovom pitanju da si ga postavio nekom od menadžera/vlasnika TT-a. Odgovor na ovo pitanje tebi samo znači (ne)izvesnost konekcije, a čoveku kome si ga uputio je to možda stvar egzistencije.
Malo više razumevanja za BECKS-ove napore ovde na forumu. On nije PR TT-a.

Druze pitao bi ja i cistacicu u TT za info, ma i slucajnog gosta u poseti kancelariji kod njih, koga god da vidim i znam da je u TT dolazio/radio/sta god... samo da oni prorade i to punom parom.
Ovo moje pitanje becksu je glas "ocaja" i tuge sto ih "nigde nema"...
 
A kad ce TO moci, mislim da se ostvare neke nove beneficije ili barem da se dobije neka nova, drugacija usluga?!
Htedoh reci, kada ce poceti firma da radi umesto da lagano odumire?

Ja sam po prirodi realan sa blagim naklonom mracnoj strani univerzuma.
Nemojte mene da pitate kad ce firma da krene da radi i kad ce se nesto desiti jer cu vas ubiti u pojam :) (zamracicu vas toliko da svetla neceti videti godinama)
 
Cekaj zar moze da bude i mracnije od ovoga?

Mozda sam ja optimista sa blagim naklonom ka "svetloj" strani ali ovde je svetlo ugaseno odavno. Oni koji se jos trude kao i ti samo bog zna iz kog razloga to rade ...
 
Бексе, не знам волиш ли научну фантастику али ако волиш знај да је у теби јака светла страна силе. (Да си Сит не би, бре, оволико помагао народу напаћеном.) smiley_emoticons_star-wars-yoda1-gruen.gif
 
@goran064
Vidim da imaš slične probleme, u isto vreme kao i ja.
Koliko se sećam od ranije ti si u zgradi u BNT 2-14 (četvorospratna zgrada sa sedam ulaza), ispravi me ako grešim... Ti u toj zgradi imaš istureni stpen telekoma Srbija, tako da bar imaš alternativu preko VDSL (ja sam u drugom stanu na kraju te zgrade obezbedio net 50/2 za 1900 din. mesečno sa ugovorom na 24 meseca).
Da imam takvu soluciju ovde u L.Adamiča, ne bih više jednog sekunda dangubio sa raspalim Targom, ali na žalost druge opcije su klasični ADSL, preko nekog provajdera, ili internet preko PoštaNet KDS.
Tako je,imam i IKOM,nego ne volim da menjam provajdera ili me mrzi,neznam ni sam.
Od juce sam poceo ozbiljnije da se bavim ponudama drugih,pa cu videti sta je najbolje.
Nekako mi je Ikom blizi u svakom smislu.U svakom slucaju hvala za info o VDSL-u,kao i BECKSU za ugovor.
 
Cekaj zar moze da bude i mracnije od ovoga?

Mozda sam ja optimista sa blagim naklonom ka "svetloj" strani ali ovde je svetlo ugaseno odavno. Oni koji se jos trude kao i ti samo bog zna iz kog razloga to rade ...

Lampica Internet i dalje blinka, blinka, evo već treći dan... Godinu dana sve je bilo lepo, al izgleda da sve što je lepo mora da nestane... Ovo je krajnje neozbiljno da problem ne može da se reši. Alternativa, opet spor adsl od 2M, više ne može zbog savremene tel.linije... A tako sam se navikao...
 
@sofke
Vidim da ti je ovo poruka br.1. Pretpostavljam da si se registrovao na forum da i ti potvrdiš problem kod TT.
Izgleda da je ovo masovnije nego što, na prvi pogled, izgleda...
Sa tugom i žaljenjem, upravo pripremam Zahtev za raskid ugovora sa Targo Telekomom.
 
Uspeli su da ih shebu, šteta. Koliko god da su u pozadini bile mufte (ili nisu, nego se trude da to tako prikažu), bolje da je država preuzela čitavu priču i nastavila uspešno da je gradi. Njihova pokrivenost je veoma ograničena u odnosu na celu teritoriju Srbije, tako da ne verujem da bi ozbiljno uzdrmali dežurne monopoliste.
 
Zvao, kol centar, ljubazna predstavnica Targo Telekoma mi je saopštila da zahtev za raskid ugovora mogu dostaviti lično, ili putem e-maila (ukoliko imam načima da ga pošaljem).
Evo ga:
Zahtev za raskid Ugovora i umanjenje iznosa računa za JUN

Targo podrška

Данас у 9:57 пре подне

За'Igor'

Poštovani Igore,

Vaš zahtev je prosleđen nadležnoj službi.

S poštovanjem,

Targo Telekom

From: Igor ...
Sent: Wednesday, June 18, 2014 9:36 AM
To: [email protected]
Subject: Zahtev za raskid Ugovora i umanjenje iznosa računa za JUN

Poštovani,
u toku tekućeg meseca 3 dana neprekidno nisam imao internet konekciju od 12.06. (14:00) do 15.06. (12:20). Kvar sam blagovremeno prijavio u četvrtak, 12.06. vašem kol centru, putem telefonskog poziva.

Ponovni nestanak neta je primećen 17.06. u 09:00. (prijavljeno putem telefona kol centru u 10:40), nema ga još uvek (za sada preko 24 sata).

Prethodni nestanci neta su bili u martu i aprilu u trajanju od nekoliko dana, kao i veliki broj kratkotrajnih prekida, sa resetovanjem uređaja i trenutnim ponovnim uspostavljenjem veze.

Iz svih navedenih razloga, sa velikim žaljenjem i neizmernom tugom, zbog dobijene informacije o vašoj nemogućnosti da tekuće i trajno rešite problem, prinuđen sam da podnesem zahtev za raskid ugovora.

Igor ...
 
@sofke
Vidim da ti je ovo poruka br.1. Pretpostavljam da si se registrovao na forum da i ti potvrdiš problem kod TT.
Izgleda da je ovo masovnije nego što, na prvi pogled, izgleda...
Sa tugom i žaljenjem, upravo pripremam Zahtev za raskid ugovora sa Targo Telekomom.

Pratim ovu temu od samog početka, ali nisam imao potrebu da se javljam jer je kod mene Targo internet radio bez problema, uz par prekida koje smo svi imali, ali eto, od nedelje nemam internet. Imam običaj da kada odlazim na duži put pogasim sve iz struje, pa je i targo ont bio isključen od 10.6. do 15.6.
Ni meni se ne raskida ugovor jer sam do uvođenja targa imao raspali adsl koji, kao što sam već ranije spomenuo, nije mogao da radi brže od 2M zbog zastarelih vodova i udaljenosti centrale... jedina alternativa je PTT KDS koji je opet priča za sebe...
 
Evo i mene samo da podsetim neke da sam upravo pricao o ovome sto se sada dogadja!!! Par klovnova me napalo kao da sam "Sloba slikar"...

Rekao sam sta ce se desiti kada neko ostane bez neta, kada otkaze ONT ili kada ne budu u mogucnosti da rese problem. Korisniku ostaje da proba sam da resi problem,a ako ne uspe jedino moze da raskine ugovor.

Vise manje sve korisnike Targa ceka takva sudbina...

P.S. Upravo o tome sam ja pricao, korisnik je ostavljen na cedilu da sam resava problem sto je van svake pameti, a par targovih advokata me napljuvase i naravno cisto reda radi okace SS speed testa da se vidi da njima sve radi OK :d
 
Poslednja izmena:
@Даутовић, или не читаш тему или намерно прескачеш оно што ти се не допада.

...Korisniku ostaje da proba sam da resi problem...
На претходној страни теме написао сам да сам имао проблем и да га је екипа решила пар сати после пријаве квара. Дакле, нисам био препуштен сам себи.

Vise manje sve korisnike Targa ceka takva sudbina...
А како ти то знаш??? Како знаш шта ће бити са Таргоом када ни они сами не знају шта ће бити са фирмом. Ти си изгледа сигуран да ће ТТ пропасти и да их нико неће купити или на неки други начин решити проблеме.

Сви знамо да имају проблеме које не могу да реше јер власник неће да улаже новац али то не значи да ће фирма нужно пропасти. А ти, чини се, то призиваш и канда уживаш у туђим мукама. Е, на то реагујем(о).
Једно је написати да ТТ има проблеме које није у стању да реши а сасвим друго сеирити над тим.
 
@Даутовић, или не читаш тему или намерно прескачеш оно што ти се не допада.


На претходној страни теме написао сам да сам имао проблем и да га је екипа решила пар сати после пријаве квара. Дакле, нисам био препуштен сам себи.


А како ти то знаш??? Како знаш шта ће бити са Таргоом када ни они сами не знају шта ће бити са фирмом. Ти си изгледа сигуран да ће ТТ пропасти и да их нико неће купити или на неки други начин решити проблеме.

Сви знамо да имају проблеме које не могу да реше јер власник неће да улаже новац али то не значи да ће фирма нужно пропасти. А ти, чини се, то призиваш и канда уживаш у туђим мукама. Е, на то реагујем(о).
Једно је написати да ТТ има проблеме које није у стању да реши а сасвим друго сеирити над тим.

Aj nemoj se loziti, pa onda mozemo diskutovati. Ja sam korisnik Targa, imao sam situaciju da sam morao sam da resavam problem, nisam jedini koji je bio u toj situaciji procitaj poslenjih par strana na temi...

Oprema ne moze vecno da traje, ONT ce morati kad tad da krene da otkazuje, a drugih nema. Gde sam ja napisao da ce TT propasti? Sto bi mene interesovalo da li ce se prodati ili ce propasti? To nije moja stvar, ja sam korisnik koji placa mesecnu pretplatu, nisam akcionar ili suvlasnik.

Pa nije meni rod vlasnik Targa pa da se ja saosecam sa njima i njihovim problemima. Sta mene briga za njihove probleme? Pored svojih ja treba da razmisljam i o problemima Targa i da se sa njima saosecam? Jel to poenta? Znaci pogresno je razmisljanje - ja sam korisnik, placam uslugu, ne zanima me sta rade oni u Targu, ja samo hocu da dobijem ono za sta svaki mesec placam pretplatu?
 
E tako kad kazes i zvuci realno da.

Zato sam i rekao da bi neka informacija od nekoga iz TT bila korisna. Mnogo ljudi ima problema i jos vise ih je odustalo i raskinulo ugovore. Bilo bi dobro da nemoramo cekati zadnji minut pa da se raspravljamo sa nekim tamo.

Nesto kao da cekaju iz TT ali ko bi to znao sta cekaju. Ako cekaju neku kintu od korisnika onda im sledi hladan tus. Ocigledno da ce korisnika biti sve manje i manje usled njihovih namernih ili ne, propusta.

Ja do sada nista nisam morao da resavam sam, ali cinjenice da nedeljom call centar neradi, da ONT nema reset dugme vec samo software su nesto sto mi strasno smeta a tu se nista nemoze.
 
Nazad
Vrh Dno