Šta je novo?

[VIP] Pomoc! - Ogroman racun zbog greske sluzbenika VIPa

42% odlaznog saobracaja u Srbiji prave Telenor korisnici. To smo vec apsolvirali :)
 
Ukljucujuci internet?
Sve da nije :) Brojke mogu reci sta god pozelis, ali da Telenor ima 42% saobracaja - not a chance.

Ako mislis izmedju mreza, opet, ne verujem nikako (mozda % iniciranog, ali ne % ukupnog saobracaja u sekundama/SMSovima), mada to mozda, ali to nije ukupni saobracaj (ne ukljucuje saobracaj unutar mreze i internet).
Imas li predstavu koliko bi Telenor bio u minusu za interconnect fees da on cini 42% outgoing saobracaja?
 
Poslednja izmena:
To je RATELov podatak, koji je Telekomov drugar. :)

Dodatak:

Udeo operatera u ukupnom broju poslatih SMS:
MTS=48.8%
Telenor=31.1%
Vip=20.1%


Udeo operatera u ukupnom broju poslatih MMS:
MTS=29.7%
Telenor=36.9%
Vip=33.4%
 
Poslednja izmena:
Nisam siguran da je to sav saobracaj.
Gde je internet?
 
Internet je pod Internet provajderi, ovo je mobilni saobracaj :).
 
Telenor nema prometa (jer to kosta korisnike, pa stekaju kao Kubanci), pa mu se moze.
MTS i VIP imaju prometa i opterecuju se sistemi :)

E evo je najbolja izjava koju sam čuo u poslednje vreme :D :D :D

da ne umeju da urade tj. puste u rad sistem - ne verujem)

Ne znam baš koliko je za neverovati... aj baš da vidimo koliko će im trebati vremena da odrade "izuzetno komplikovanu proceduru" da uvid u stanje potrošenih megabajta ljudi mogu da vide i preko koda, ne samo na portalu :) :)
 
Pod Telenor nema prometa = Telenor ne da saobracaj korisnicima :D
 
I jel pobedila pravda na kraju?

Ostasmo bez odgovora. Dođe mi da napišem mejl vipu.
 
Stvarno, Lazo, kazi dokle si stigao?
 
Stigao sam do...status quo-a.
Znaci,nista se ne desava,niko se ne oglasava (ni VIP,ni RATEL,ni Trzisna,pa ni ja).

Tako da...trenutno nemam nista novo da vam javim :)

Nisi rekao da li njegov broj ima Telenor pozivni (62/63/69)?
Ako ga ima vec 6-7-8 godina naravno da ima i Telenorov pozivni ;)
(konkretno,predznak mu je 063)
 
^^^^
Ko ja sa mojim slucajem sa PayPal teme, al mr3i me vise da smaram ljude...elem, da ih pritisnes jos malo?
Ocigledno je da niko nece ti dati papir na kome pise "ne moras platiti", ali na mala vrata ti to, kao sugerisu?
To na mala vrata, mo3da ti bude problem nekad? Cini mi se da se ti dugovi 3a mob operatere u3imaju i 3a kreditni biro?
 
Ja sam bio svojevremeno u sličnoj sitaciji, naime serija brojeva na firmu uzeti smartfoni i tarife koje podrazumevaju besplatan saobraćaj. Kraj meseca račun za seriju brojeva u neboooooo otišao, samo da se naježiš. Pozovem svog biznis savetnika u vipu ili kako se već zove tj. Osobu sa kojom sam zaključio ugovore. Kažem da je račun astronomski zbog data saobraćaja, pošto sam koristio isti jer se podrazumeva u tim tarifama. Zatim na moje iznenađenje iznenađenje u bizz zero tarifama u tom trenutku se nije podrazumevalo ma koliko one velike bile. Već je bilo potrebno na memorandumu podneti zahtev da uključe data saobraćaj inače isti se ne naplaćuje dodatno. Ali je zaboravio da mi kaže tj da uradimo. I tako napišem reklamaciju, prođe 10 - 20 - 30 dana povem da vidim šta se događa i šta da radim kako mi nebi isključili brojeve, dobio sam odgovor da se strpim i da nema razloga da plaćam dok se ne donese rešenje. Nakon otprilike 50dana dobijem odgovor da je reklamacija pozitivno rešena i da samo trebam da dođem kako bi retroaktivno potpisao zahtev za data saobraćaj.

I vuk sit i sve ovce na broju barem u mom slučaju, ali sam dobrih 50 dana bio pod solidnim stresom.
 
Pa sad, koliko ste vi bili ovce, nisam siguran, poslovni korisnik, sa vise vezanih brojeva, nikako nije ovca, dok mi mali smrtnici, ipak jesmo.
 
Stigao sam do...status quo-a.
Znaci,nista se ne desava,niko se ne oglasava (ni VIP,ni RATEL,ni Trzisna,pa ni ja).

Tako da...trenutno nemam nista novo da vam javim :)

Nemoj ti cekati da oni rese situaciju, jer se nece dobro zavrsiti po tebe. Nemas imovine, pa nemaju sta da plene? Sigurno ne zelis da do kraja zivota vuces neke repove (npr. pomenuti kreditni biro) i da objasnjavas kako te je radnik u poslovnici pogresno informisao?! Napravi i twitter nalog ako nemas, kukaj na FB strani VIP-a (opet), pisi na svakom javnom mestu gde ce VIP procitati tvoju zalbu, los marketing sigurno ne zele...
 
Kako sam sistematski unisten od VIPa....npr, moze biti ime tvoje fan stranice, smisli nesto...ukljuci i Olju Beckovic!
 
Ocigledno je da niko nece ti dati papir na kome pise "ne moras platiti", ali na mala vrata ti to, kao sugerisu?
To na mala vrata, mo3da ti bude problem nekad? Cini mi se da se ti dugovi 3a mob operatere u3imaju i 3a kreditni biro?
Pa...ne bih bas rekao da mi to sugerisu (da ne platim).
Cak mi poprilicno jasno sugerisu da MORAM da platim.Time sto me ova agencija za uterivanje dugova stalno zove.

Inace okmijum...
Pisi normalno to "z" i druga slova - kao npr. ovde:
... sa vise vezanih brojeva
da te lepo i bolje razumemo ;)

... ali sam dobrih 50 dana bio pod solidnim stresom.
A meni taj stres traje evo od 21. septembra.Dakle,vec 3 meseca.


Nemoj ti cekati da oni rese situaciju, jer se nece dobro zavrsiti po tebe. Nemas imovine, pa nemaju sta da plene? Sigurno ne zelis da do kraja zivota vuces neke repove (npr. pomenuti kreditni biro) i da objasnjavas kako te je radnik u poslovnici pogresno informisao?! Napravi i twitter nalog ako nemas, kukaj na FB strani VIP-a (opet), pisi na svakom javnom mestu gde ce VIP procitati tvoju zalbu, los marketing sigurno ne zele...
Naravno da ne zelim da mi to vecito "visi na glavom",al...nisam upucen cemu tacno sluzi Twitter?

Kako sam sistematski unisten od VIPa....npr, moze biti ime tvoje fan stranice, smisli nesto...ukljuci i Olju Beckovic!
Od samog Facebook-a mi je bas muka,a pravljenje fan-stranica mi je...jos gore.
 
Ja sam bio u slicnoj situaciji sa mts-om, nisam resetovao internet sesiju nakon aktivacije dodatka i napravih 23k.
Srecom uvazili mi zalbu. Ne znam dal bih platio. Mislim operateru bih mozda i platio, ali tamo nekoj agenciji za uterivanje dugova mozda iz inata ne bih. Uzimanje kredita u Srbiji je potpisivanje dozivotne robije. Jedino je problem ako su povezani tj jednog dana se povezu i sa drugim zemljama pa i tamo budes na crnoj listi.
Probaj sve zivo da ti uvaze zalbu. Takodje sam cuo da i sa tim agencijama mozes da se dogovoris da platis manje od punog duga, ali sa njima treba biti oprezan. Najgore je da ih neko vreme ignorises, a onda odlucis da platis, raspitaj se koliko raste kamata.
Za sada nek ti operateri te agencije budu izduvni ventil ;)
 
Takodje sam cuo da i sa tim agencijama mozes da se dogovoris da platis manje od punog duga, ali sa njima treba biti oprezan....a onda odlucis da platis, raspitaj se koliko raste kamata.
Ma,ne placam ja njima nista.
Za ono za sta nisam kriv.

Sto se kamate tice,na brzinu mi je izracunao jedan drug da ce mi kamata (+ kamata na kamatu) za 2 godine biti koliko i glavnica (tj. osnovni dug),ako ne i veci :)
Al svejedno,ni dinara nece dobiti od mene.


Kod svih ovih (Trizne inspekcije,savez potrosaca,RATEL,itd.) se VIP pravda time da sam ja pri sklapanju ugovora potpisao tamo da sam upoznat sa tarifom i mogucnostima u okviru tarife.I to im je glavni argument da odbiju sve moje zalbe/primedbe.
Inace,poslali su mi iz VIP-a "vanredno obavestenje",tu negde posle bozica,da ako ne platim sve zivo i mrtvo - i to momentalno - da ce raskinuti ugovor samnom.
Videcemo kako cemo dalje...
 
Drugar, koji se ne razume bas najbolje u tehniku (nema predstavu koliki je MB) je dobio ogroman račun od VIP-a - 60000 dinara prouzrokovanih data saobraćajem. On je na staroj Pospaid 325 tarifi koja uključuje 325MB prenosa podataka. Međutim, čovek je tek nedavno počeo da koristi smart telefon, svideo mu se YouTube na telefonu i, pretpostavljate šta se desilo, povukao je 1200MB izvan tarife. Ja znam da, na prvi pogled, nema pravo da se žali jer mu je sve naplaćeno u skladu sa tarifom koju je potpisao (1kB = 0,05 din), ali da li bi moglo da se uradi nešto što bi mu pomoglo da makar smanji račun.

1. Realno gledano, naplaćivati 50din/MB van tarife je, po meni, zločin protiv čovečnosti, ali je cena korektno navedena u cenovniku. Da li bi nekako mogao da se žali da "nije pravedno" da mu se nešto naplaćuje 20-30 puta skuplje nego u okviru tarife? (male šanse)

2. Možda bi mogao da se vadi na neažurnost obračuna? Kompletan saobraćaj je napravljen u večernjim satima. Čovek je probao par klipova, učinilo mu se da je skinuto samo 50ak MB i nastavio da sluša muziku naredna 2h. SUTRADAN oko 11 pre podne dobija upozorenje zbog prekomerne potrošnje i da mu je račun oko 35k din. Bez dodatnog saobraćaja, za dva sata dobija poruku da mu je dug 60k din što se ispostavlja da je konačna cifra.

Hvala na predlozima
 
1. Ако се зове Калимеро, можда ово прође. ;)
2. Неажурност? Могли су да му уопште не јаве па да га пусте да направи 600.000 ... онда би било боље?

Све ми се чини да ће другар овога пута да добро научи шта је мегабајт. ;)

А ја мислио да сам лоше прошао када сам са првим андроид телефоном направио 3.500 за недељу дана. ;)
 
Da se vadi na te sitnice, tesko ce ista postici :)
Neka proba eventualno da napise zalbu/molbu, objasni da je to za njega ogromna suma i da nije ni znao sta znaci uopste taj prelazak, zamoli da mu izadju u susret nekako ovaj put.
Nisam video da je neko igde javio da mu je VIP umanjio racun zbog raznih zalbi na konto neazurnosti ili slicno. (mada nisam ni na osnovu moje ideje :D)
Laza se ne javlja...

Ja sam mislio da sam lose prosao kad mi je E52 napravila racun od 115RSD u romingu :) (za data)
 
krastavac, to sam i pretpostavio, hvala u svakom slučaju. Žao mi ga, ali tako je.

Vrhunac je što nisu slušali muziku na telefonu na kome je napravljen račun. Podigli su hotspot na njemu i dva telefona su se kačila preko WiFi. A YouTube app automatski prebacuje na HD kada je veza preko WiFi...:rupa:

Uvek zvati korisnički servis i postaviti limit postpaid računa na neku razumnu cifru (3x prosečna potrošnja, npr)
 
Samo sto to jedino kod Telenora mozda i funkcionise :)
Kod VIP-a ima za 50RSD/mesecno da se limitira racun - mada je postavljeno kao usluga samo za poslovne korisnike.
 
...
Vrhunac je što nisu slušali muziku na telefonu na kome je napravljen račun. Podigli su hotspot na njemu i dva telefona su se kačila preko WiFi. A YouTube app automatski prebacuje na HD kada je veza preko WiFi...:rupa:
...

Sta bi tek uradio (i koliki racun dobio) da se razume u tehniku :) Ovako, samo je podigao hot-spot i nakacio dva telefona - a mogao je ceo komsiluk da dobije "besplatan" internet.

Salu na stranu, jedino da proba nekom molbom da mu smanje racun/podele na rate, itd...

Pozdrav
 
Zna da podigne hotspot, a ne zna sta je megabajt ;-)
 
Upravo to i meni pade na pamet :)
 
Nazad
Vrh Dno