Šta je novo?

Targo Telekom

Ja sam slucajno sinoc gledao bas tu web stranicu i stajalo je jos blokirano, u medjuvremenu su promenili.
Zabrinutih komsija na ovoj temi ima vise nego korisnika TT usluga.
 
************INFO**************

Trenutno je u prekidu optika u ulici Ivana Ribara(pokidan OK).
 
Poslednja izmena:
1. Дужник: TARGO TELEKOM DOO BEOGRAD (NOVI BEOGRAD)
Адреса: ĐORĐA STANOJEVIĆA 12/III
Место: Beograd (Novi Beograd)
Порески број: 106044736
Матични број:
20525134
Укупан износ блокаде: 0.00
Дани неликвидности у протекле три године:

Од до Број дана
28.01.2013. 29.01.2013. 1
06.12.2013. 20.01.2014. 45
Укупно: 46


Od danas nisu u blokadi, zvao sam ih da pitam za prikljucenje ali kazu tek ce za oko mesec dana poceti sa novim prikljucenjima
 
Odblokiran transakcijski račun Targa. Nadam se da će sada prestati prepucavanja između korisnika Targovih usluga sa jedne strane i protivnika i zabrinutih komšija s druge strane.

http://www.rating.rs/sr/bonitet/TARGO-TELEKOM


Odlična vest, nadam se da će zabrinute komšije odahnuti malo.

P.S.

Vezano za kidanje kabla, da li se možda zna na kojoj dubini su postavljani? Jer treba biti slep pa ne primetiti one linije po asfaltu duž celog novog beograda, a i pločice na kojima piše targo? Ko god je ovo uradio bio je veoma bahat...
 
Kidali su se i daleko jači i dublje ukopani kablovi, nema tu leka kada naši savesni "neimari" krenu negde sa mehanizacijom :)
Možda se neko i seća prekida visokonaponskog kabla na Konjarniku pre nekoliko godina, koji je ukopan dosta duboko i prilično izdržljiv, Mile za komandama rovokopača ga je prekinuo kao slamku. Posle je popravka koštala nešto oko 100k € jer ovi naši to nisu mogli sami :(
 
Koliko znam, nije u pitanju mikro rov(strafte po trotoaru). Mislim da je ovo deo glavne trase. On bi trebalo da je na 0.8m - 1.2m dubine.
 
Ko je pogođen ovim oštećenjem? Samo Ivana Ribara?

Na poslu sam, pa ne mogu da vidim.
 
Samo Ivana Ribara.


***********INFO***********

Upravo javljeno sa terena da je saniran prekid.
 
Poslednja izmena:
1.Дужник: TARGO TELEKOM DOO BEOGRAD (NOVI BEOGRAD)
Адреса:ĐORĐA STANOJEVIĆA 12/III
Место:Beograd (Novi Beograd)
Порески број:106044736
Матични број:
20525134
Укупан износ блокаде: 0.00
Дани неликвидности у протекле три године:

ОддоБрој дана
28.01.2013. 29.01.2013. 1
06.12.2013. 20.01.2014. 45
Укупно:46


Od danas nisu u blokadi, zvao sam ih da pitam za prikljucenje ali kazu tek ce za oko mesec dana poceti sa novim prikljucenjima

Da li to znaci da prikljucuju one kod kojih je kabl vec dosao ili se misli na potpuno nove korisnike kod kojih tek treba da dodje kabl a prethodno su dali saglasnost za uvodjenje usluge.
 
Zabrinutih komsija na ovoj temi ima vise nego korisnika TT usluga.

Citat sa jednog drugog foruma:

Sceka je napisao(la):
Malo se brkaju pojmovi, narocito kod foruma kao takvog. Pravo da se ucestvuje na temi se stice registracijom na ES-u i samim tim se dobija pravo ucesca na svim temama u okviru ES foruma. Potpuno je nebitno ko je u pitanju, bitno je ono sto se napise! Mislim da se to na ovoj temi prilicno zanemaruje (od pojedinih ucesnika, naravno) pa se tako dobija utisak "neki protiv nekih" iako je to potpuno pogresno.

...

A u svakom slucaju, "izjave" tipa "ja sam zadovoljan, tacka" nikome nista ne govore niti su korisne po bilo cemu jer spadaju u varijantu licnog dozivljavanja necega (u ovom slucaju neke usluge), a narocito kad se tu zavrsava svaka misao, bez pojedinosti, tehnickih objasnjenja zasto se zadovoljno... a to se uglavnom dogadja kad su ucesnici ujedno i korisnici TT usluga.

I potpuno pogresno se postavlja/razume kritika prema TT-u. Svima je cilj da TT bude sto bolji provajder i to u svakom segmentu svog delovanja - zasto je to tesko svatiti?!


Pozdrav!
 
Da li to znaci da prikljucuju one kod kojih je kabl vec dosao ili se misli na potpuno nove korisnike kod kojih tek treba da dodje kabl a prethodno su dali saglasnost za uvodjenje usluge.

Misli se na sve korisnike osim na Mirijevu.
 
Bez novih prikljucenja mogu odmah da stave katanac nije im potrebna deblokada racuna jer im je trenutni broj korisnika ravan ništici,nažalost.
 
E daj boze da krenu da se sire. Blizu mog ulaza se zavrsava mikro rov sa optikom i plocicom na kojoj pise Nuba Invest. Nadam se da je to u pitanju.
 
I ja imam problem sa targom i konstantno se igram gluvih telefona sa njima!!!Inace se nalazim u 62 bloku.Brzina mi retko kad predje 4 (a da ne govorim da konstantno puca).Zvala sam ih svakodnevno.Te stavljaju na stanje te prosledjuju tehnickoj podrsci te sluzbi...a nikako da proslede informacije,odgovore i resenje meni.Od 3 meseca konstantnog zvanja i prijavljivanja problema,zahtevanja da dodju i pogledaju,tek pre nedelju dana sam dobila odgovor da su "pronasli" 2 prekida na ruteru te da "ja uzmem neki moji ruter i prikkljucim"(jeste specijalno cu bacati jos dodatno para).NEBULOZAAA!!!!Kad sam im rekla da to nije moja greska vec njihova i da mi posalju nekog da mi zameni ruter rekli su da ce "proslediti" tehnickoj sluzbi.Danas sam ih zvala da pitam gde su do sad dobila sam odgovor da su tek danas poslali moj "slucaj" tehniskoj sluzbi pa ce oni tek sad poslati "kome god" da bi izasli na teren(zvuci jako smesno ali i iritantno).
Njihovo poslovanje je ravno 0.Ubedjuju me da je problem do mojih aparata,zidova...da bi na kraju posle toliko vremena moje torture i pomena o raskidu ugovora rekli da je ipak problem u njihovom aparatu.Inace problem sa internetom imam skoro pa od samog potpisivanja ugovora s tim sto mi to tad nije predstavljao bas toliki problem ali sad s obzirom da imam jos jedan uredjaj koji zahteva internet(4) ovakvo stanje njihove konecije i stalnog pucanja iste mi je ne dopustiva.
 
I ja imam problem sa targom i konstantno se igram gluvih telefona sa njima!!!Inace se nalazim u 62 bloku.Brzina mi retko kad predje 4 (a da ne govorim da konstantno puca).Zvala sam ih svakodnevno.Te stavljaju na stanje te prosledjuju tehnickoj podrsci te sluzbi...a nikako da proslede informacije,odgovore i resenje meni.Od 3 meseca konstantnog zvanja i prijavljivanja problema,zahtevanja da dodju i pogledaju,tek pre nedelju dana sam dobila odgovor da su "pronasli" 2 prekida na ruteru te da "ja uzmem neki moji ruter i prikkljucim"(jeste specijalno cu bacati jos dodatno para).NEBULOZAAA!!!!Kad sam im rekla da to nije moja greska vec njihova i da mi posalju nekog da mi zameni ruter rekli su da ce "proslediti" tehnickoj sluzbi.Danas sam ih zvala da pitam gde su do sad dobila sam odgovor da su tek danas poslali moj "slucaj" tehniskoj sluzbi pa ce oni tek sad poslati "kome god" da bi izasli na teren(zvuci jako smesno ali i iritantno).
Njihovo poslovanje je ravno 0.Ubedjuju me da je problem do mojih aparata,zidova...da bi na kraju posle toliko vremena moje torture i pomena o raskidu ugovora rekli da je ipak problem u njihovom aparatu.Inace problem sa internetom imam skoro pa od samog potpisivanja ugovora s tim sto mi to tad nije predstavljao bas toliki problem ali sad s obzirom da imam jos jedan uredjaj koji zahteva internet(4) ovakvo stanje njihove konecije i stalnog pucanja iste mi je ne dopustiva.

sad ce soboslikar da ti objasni neke stvari :D
 
Da,sad će da ti blagosilja onu jednu ploču koja je još u životu.
 
Jel treba da kačimo speedtest, ili ste, po ko zna koji put, ožalili Targo?
 
Ja samo ne znam iz kog razloga mi je obrisana poruka u ovoj temi.
 
Ma, sad i ne mogu, ide torrent 6MB/s, moram da čekam pola sata da se skine BluRay. :p
 
Zar skidas BluRay??? Pa koliko ces to dugo morati da seed-ujes ako si na privatnom trackeru?? Godinu dana?
 
Zar skidas BluRay??? Pa koliko ces to dugo morati da seed-ujes ako si na privatnom trackeru?? Godinu dana?
Ide mi nakako :)
pic1.jpg


pic2.jpg
 
Da ne ureknem izgleda da sam jedan od retkih koji je imao ludu srecu sa Targom. Vec godinu i po dana sve radi besprekorno. Kada odem kod nekog ko ima adsl skoro da se setim starih dana dail up-a, bude mi neverovatno da to jos postoji, stvar navike izgleda. Sta god radio ja ovaj link (najmanji paket) skoro da ne mogu da preopteretim u realnim uslovima koriscenja.
Medjutim znam i sam ljude koji imaju bas zesce probleme sa njima. Da stvar bude jos gora Targovi odgovri korisnicima koji su sa pravom nezadovoljni umeju da budu ignorantni, pa i bezobrazni. Tako se ne moze poslovati! Ali budimo realni nije to do Targa (idite u prvu prodavnicu, postu, banku, dom zdravlja, bilo gde). Problem je u nasem *****skom mentalitetu i ustaljnom obicaju da je kupac/potrosac/korisnik stoka koju treba gaziti.
U svakom slucaju verujem da ove negativne komentare vecinom nisu pisale zabrinute komsije. Nadajmo se da ce na dobrobit svih nas uspeti da rese probleme i nastaviti da se sire, tek onda mozemo da ocekujemo i reakciju drugih. Setitte se, kad se targo tek pojavio i dok jos nije bilo problema, svi su gotovo odmah podigli brzine, uveli nove pakete ili smanjili cene. Ako Targo skroz propadne ocekujte i dalje ADSL ili kablovski net po nerealno visokim cenama i bez promena u infrastrukturi sledecih XY godina...
 
Dosta nas je na ovoj temi aktivno iz perioda pocetka TT. Dok su se kopali rovovi, radile vertikale... E sad, svi mi koji smo uveli TT u tom prvom talasu, ovde iznosimo mahom pozitivna iskustva. Ima i onih koji imaju probleme, ali cini mi se znatno manje. Najvise "pljuvanja" je bilo od korisnika koji kao da su se registrovali samo da bi dosli na ovu temu i pljunuli TT.
 
Nazad
Vrh Dno