Šta je novo?

[jedini] thread o klima-uredjajima [2010/11/12/13]

Po svemu sudeci ove sa inverterom, od 40tak krecu. U sustini sto bolji potrosni razred i onda ides na granciju i funkcije, a imaj na umu da sam laik a serviseri daju savete da se najjeftinije galanz/midea i slicne najvise isplate. Verovatno njih zabole i za estetiku i slicno...

ma gledam za matorce, a zanimao me neki konkretni model da se preporuci. znam da su ranije ljudi preporucivali posebne modele Midea ili Galanz.
npr. vidim ovaj na akciji Midea MSR 12HRN1 R24, sto mi cenovno odgovara - mada vidim da se reklamiraju i neke Samsung uz ciju cenu ide i ugradnja.

Gde su na akciji (Midea i Samsung), ako nije tajna :)

kakve su ove klime za po 23-25.000 din? 12tice, uzeo bih a totalno sam nov u ovome, lepota i ostalo mi nije bitno, vazno mi je samo da vrsi posao?

koliko trose struje, vidim da su jeftinije D a ove skuplje A

Idi na sto bolji energetski razred. Ne zelis da se kuvas a imas ugradjenu klimu jer bi da ustedis malo na racunu za struju.

sta mislis o ovoj, ovo je 12tica ako se ne varam i klasa je A?
Vivax Cool ACP-12CH35AEFO kosta 25000 najjeftinija je

Idi na sto bolji energetski razred. Ne zelis da se kuvas a imas ugradjenu klimu jer bi da ustedis malo na racunu za struju.

A klasa ne znaci da hladi bolje, vec da manje trosi za isto hladjenje.
Kad sam poredio klase ves masina recimo, ispalo je da je totalno nebitno B naspram A+++ klase jer da bi se to iskoristilo, mora da se koristi neki proprietary Eco program koji je s***.
Nadam se da je za klima samo pitanje bolje energetske efikasnosti a ne neka zavrzlama kao ovo. Mada po poredjenju nekih high end i neki ispod (mid end) nisam primetio razliku u prosecnoj potrosnji na papiru.

A klasa ne znaci da hladi bolje, vec da manje trosi za isto hladjenje.
Kad sam poredio klase ves masina recimo, ispalo je da je totalno nebitno B naspram A+++ klase jer da bi se to iskoristilo, mora da se koristi neki proprietary Eco program koji je s***.