Šta je novo?

The Witcher 3

Upravo potvrdjeno da je E3 demo radio na 30 fps na Geforce 680...
ALI,iz CDPR kazu da je takav bio slucaj zato sto je igra u pre-alpha fazi i da jos nije prosla proces optimizacije i da ce u krajnjem proizvodu igra moci da radi i na konfiguracijama ispod minimalne zahtevnosti...
 
Poslednja izmena:
Upravo potvrdjeno da je E3 demo radio na 30 fps na Geforce 680...

Ocekivano s obzirom u kojoj je fazi igra. Ja ocekujem recommended settings da budu neki quad + gtx580. Mada ce physx-u najvise da koristi neka sli konfiguracija
 
Poslednja izmena:
Ocekivano s obzirom u kojoj je fazi igra. Ja ocekujem recommended settings da budu neki quad + gtx580. Mada ce physx-u najvise da koristi neka sli konfiguracija
Ovakva konfiguracija se nagadjala i na W3 zvanicnom forumu...
Puno obecavaju sto se tice optimizacije..Nadam se da ce na tom polju igra biti izglancana maksimalno..
 
Super. Markeri, indikatori, strelice, text po ekranu koji pokazuje stetu... sto se mene tice nek sve to izabace. Igre su bolje bez tih gluposti.

Nek izbace i fast travel i ubace nesto sto ima smisla u svetu igre.
 
Super. Markeri, indikatori, strelice, text po ekranu koji pokazuje stetu... sto se mene tice nek sve to izabace. Igre su bolje bez tih gluposti.

Nek izbace i fast travel i ubace nesto sto ima smisla u svetu igre.

Fast Travel ce sigurno biti u igri,ali,naravno,fast travel ce moci da se koristi samo za lokacije do kojih je igrac prethodno dosao peske/na konju/camcem...



Jako dobar intervju..Na pocetku opet ima spojler za knjigu,ali ostatak je spoiler-free..
 
Poslednja izmena:
Najbolji fast travel (mada je mozda tacniji naziv prevoz :)) je imao Morrowind imo. Posle toga je sve otislo u materinu.
 
Pa o tome pricam, treba ubaciti nesto sto ima smisla kao sto su Silt Strideri u Morrowindu. Ti fazoni, tu si bio pa mozes i da se teleportujes nazad su bezveze. Ajde da je to class specific i to za opasno nabudzene magove ali da bude uobicajena mehanika za sve je bezveze.

Ako je igra fantasy medieval onda sve u toj igri treba da bude u tom maniru. A ne high tech fore ko iz Minority Reporta sa lebdecim HUD-om i slicno. To moze u Deus Ex da prodje, u Elder Scrolls, Witcher, Gothic is ostalima ne sme toga da bude zbog imerzije.

Na UI-ju fantasy igara treba svi da rade, da bude jednako upotrebljiv a da ima smisla u tom svetu. Takve sitnice puno znace, pogotovo za sandbox igre koje se trude da budu jako realisticne u granicama sveta u kojem se odvijaju.
 
Možda će jahanje konja da bude dovoljno "fast"?
Slažem se za fast travel ali ne želimo da nam se igranje svede na pešačenje/jahanje s jednog kraja mape na drugi :) Meni teleport u Gothicu npr nije smetao, čak sam voleo da pokupim sve tp rune.
Prvi put istražiš dobro lokaciju, prevrneš svaki kamen i posle ti znači da što pre dođeš tamo.

Možda uz dobro isplaniran dizajn kvestova i nema potrebe za "fast travelom", na primer, podeliš svet na neke regije unutar kojih je konj dovoljan a smanjiš potrebu za neprestanim putovanjem iz jedne regije u drugu

EDIT: e da, i ja sam u oba prelaska poštedeo Leta, mada sam doduše poštedeo sve koje sam mogao :D
Čak sam sa Jorovetom išao da spasim zmaja a ostavio Tris na cedilu (drugi prelazak pa sam znao da će Leto da je spasi) Bila je teška odluka ali nadam se da vredi Zmaj da se spasi :)
 
Poslednja izmena:
Nove informacije o fast travelu:Mocice samo da se putuje izmedju oblasti i gradova,ostatak ce igraci morati da prelaze peske ili nekim drugim putem...
 
Malo o witcher sense-u..
It looks like you'll probably need to use the Witcher senses. When Geralt was investigating the village, looking at a certain individual in detective mode triggered the next step in the quest and an internal dialogue.

I asked the director about the prevalence of detective mode abuse that just happens naturally in the Batman games when there is little to no down side to remaining in it and tons to miss out on by not using it. He told me that you won't need to use it every five seconds to check for secrets; your Witcher amulet will shake when something is in the vicinity, and then you'll look around in detective mode and see what's up. Detective mode goes monochrome and slows your movement, too, so you won't want to walk around that way.
 
Nove informacije o fast travelu:Mocice samo da se putuje izmedju oblasti i gradova,ostatak ce igraci morati da prelaze peske ili nekim drugim putem...

Super. Nadam se da ce biti u formi nekog prevoza, kao sto su kocije u Skyrimu. Jos kada bi uticao protok vremena na putovanje, ja bih bio prezadovoljan tim segmentom.

Svidja mi se sto dizajneri razmisljaju svojom glavom i trude se da kreiraju smislen svet. To je zaista retkost danas.
 
U mogim igrama fast travel je opcija, i ne moras je koristiti.
 
E sad,otvara se tema o witcher sensu..
Plasim se da ne bude silovanja te opcije kao u Arkham seriji...Tu mi je Detective mode bio upaljen bukvalno svakih 5 sekundi...
 
[YOUTUBE]sTkSGmLA1qM[/YOUTUBE]
 
U mogim igrama fast travel je opcija, i ne moras je koristiti.

Ne treba ni da bude kao opcija. Takve opcije i ljudska lenjost su igre dovele do stadijuma u kojem se sada nalaze.

Opcija je i automatika u Ryse, ne moras koristiti ako neces. Mozes pritiskati prave dugmice i igrati kao covek ali ako neces tu je opcija da igra sve odradjuje umesto tebe a ti zavaljen gledas "film".

Auto aim je takodje samo opcija.

Kapiras poentu?
 
Da. Ne koristi ako ti se ne sviđa. Kao što ja ne koristim auto aim, i nikad mi nije smetalo što drugi mogu. Mislim da je HL imao opciju za to, koja mi nije predstavljala ni najmanji problem.
 
E sad,otvara se tema o witcher sensu..
Plasim se da ne bude silovanja te opcije kao u Arkham seriji...Tu mi je Detective mode bio upaljen bukvalno svakih 5 sekundi...

Ako su pametni, nece biti tako. Nije problem takve moci uciniti retkim.

Na primer, jedna od milion falinki Skyrima a bogami i Witcher dvojke je kombat sistem tj. postojanje neke stamine koja se kao trosi ali se brze dopunjava nesto sto se trosi. Takve gluposti unistavaju odredjene aspekte igre. Primer kako to treba biti odradjeno je Dark Souls, nikada se neces naci u situaciji da si potpuno bespomocan ali nema ni konstantnog kotrljanja/blokiranja/napadanja. Ako uzmemo u obzir da su programeri obicno inteligentni ljudi, dolazi se do zakljucka da se takve greske prave namerno i to je klasicno povladjivanje igracu.
 
Da. Ne koristi ako ti se ne sviđa. Kao što ja ne koristim auto aim, i nikad mi nije smetalo što drugi mogu. Mislim da je HL imao opciju za to, koja mi nije predstavljala ni najmanji problem.

Posto je Witcher jedna od igara koja mi se cini da bi mogla biti po mom ukusu, kompromisi ne dolaze u obzir. Nemam nista protiv da jedan Dragon Age 3 ima i fast travel i da bude kvazi RPG i sve sto ide uz to jer me igra ne zanima ni 2%.
 
Ne treba ni da bude kao opcija. Takve opcije i ljudska lenjostsu igre dovele do stadijuma u kojem se sada nalaze.

Opcija je i automatika u Ryse, ne moras koristiti ako neces. Mozes pritiskati prave dugmice i igrati kao covek ali ako neces tu je opcija da igra sve odradjuje umesto tebe a ti zavaljen gledas "film".

Auto aim je takodje samo opcija.

Kapiras poentu?

Ljudska glupost!

Ne treba svaki element uproscavati i zaglupljivati. Ali fast travel meni licno ne smeta.
 
Ljudska glupost!

Ne treba svaki element uproscavati i zaglupljivati. Ali fast travel meni licno ne smeta.
Fast travel u nekim slucajevima je zaista koristan...U mnogim igrama dizajneri su napravili gresku time sto su terali igraca da prelazi pola mape,jer usput nije bilo nicega sto je igrac mogao da radi i sve te voznje su bile dosadne...
CDPR,s druge strane, zeli da putovanja izmedju lokacija nacini zanimljivim ubacivanjem rucno napravljenih,ne generickih questova koji ce imati uticaj na pricu...
 
CDPR,s druge strane, zeli da putovanja izmedju lokacija nacini zanimljivim ubacivanjem rucno napravljenih,ne generickih questova koji ce imati uticaj na pricu...
Ovo zvuči lepo. GTA igre su najbolje rešile taj fast travel - putovanja su zanimljiva. U 4-om delu je bio fast travel (zoveš taxi), ali ga ja nikad nisam koristio. Mnogo je lakše napraviti zanimljivu vožnju nego zanimljivo jahanje konja, ali ako neko može, mogu oni. Ne bih voleo da mi putovanje od lokacije do lokacije bude "drži W određeno vreme, i skreni ako baš moraš"...
 
Meni nije jasno zasto svako ocekuje da sa nekim varvarinom od 150 kila misica i pola grama mozga moze da se teleportuje sa jednog kraja sveta na drugi. Takve stvari treba ostaviti za magove, kao i levitaciju, telekinezu i ostalo.

GTA nije RPG tako da nije relevantan u ovoj diskusiji.

Jahanje konja moze biti zanimljivo ako ga ucinis izazovnim. Na primer, da ne moze svaka budala da jase svakog konja i da su oni najbrzi najneposluniji. Mnogima se jahanje u Two Worlds 2 nije svideli a meni je bilo okej jer su (iako na pogresan nacin) bar pokusali da promene to drzi W dok ne stignes na odrediste.

Edit: Da se razumemo, ja nemam problem sa fast travel mehanikom tipa kocija ili neko drugo prevozno sredstvo od lokacije do lokacije ali kliktanje na mapu i teleport u sekundi bez da kosta ista i da zahteva ikakav skil je glupost.
 
Poslednja izmena:
Da, kočije koje koštaju, to mi je sasvim ok. Retka stvar u Skyrimu koja mi se svidela.

GTA je relevantan jer je Witcher3, osim RPG, i open-world igra, a tu se zna ko je najbolji.
 
http://www.gameshampoo.com/magazine...aking-on-skyrim-drm-developing-in-poland.html
GS: So going on that, it needs to be the best one yet, I was curious when you mentioned during the presentation that the combat would be a little snappier, maybe a little more streamlined, because I’ve played the first two Witcher games, and I liked them a lot, but the swordplay was very animation-driven. How is it going to manifest in gameplay that this is a quicker, snappier system?
K: We want to get visually stunning combat, and we got it. But we changed our approach to it. In the first Witcher, we had sequences of animations, and you cannot break this sequence because this is one animation. You cannot blend it into another one. Now we’ve changed it. Now, one tap of the button is one attack and one animation. Every animation has the same timing, and it’s less than a second. That means that the combat is very responsive, and if you’re up against one enemy, you’re building this sequence, this, uh –
GS: Like a combo sequence.
K: Yeah, exactly. And it looks very stunning. For the purpose of the presentations we lowered the HP of the enemies because we have only 45 minutes, and it’s a long presentation now. That’s why we didn’t show the full sequences and how they look. But first of all, you have many of them. Second of all, when you develop your character you will get new animations, which will make the combat even more stunning. It will give you more damage you can do to the enemies. And of course you get all of this other stuff. As you remember from the first and second Witcher, you have these stances. There’s the fast one, the strong one, and the group one. Now we’ve got the fast one and the strong one on the buttons, and the group ability and the other abilities will be active abilities which you can choose [to toggle on and off].
GS: So it’s almost like a light/heavy attack buttons.
K: Yes, exactly.
GS: Okay, great.
K: And you can build these sequences when you connect a fast attack with a strong attack and an ability, for example. It will look stunning, and of course we have unique animations for every direction you attack in. You can attack an enemy who is in front of you and the camera will show you everyone, and you can turn to attack an enemy behind you next and the animations will switch fluidly and quickly. I assure you that it will just look awesome.
Vise informacija o borbi..
 
stvarno bre, sta je tu toliko lose u fast travelu?
do lokacija koje je igrac vec otkrio

ko nece da ga koristi ne mora, a nekad je bas dosadno da se ide sa jednog dela sveta na drugi peske
 
Sve zavisi od toga kako ce igra biti dizajnirana?

Nekad se moras vratiti zbog sitnice u grad recimo. Tu fast travel dobro dodje.

A i to teleportovanje bas odgovara ovakvoj igri. Geralt i jeste polu-mag.
Opet teleportacija ne mora biti vezana uz skill, vec uz nekakav mehanizam.
 
Fast travel za vec posecena podrucja je potreban i bilo bi glupo izbaciti ga ali takodje bi bilo glupo da može da se koristi kada poželiš...treba da košta pa na bilo koji način u zlatu, sklilu ili kao što reče starac mehanizmu...inače meni je ta ideja da je travel do neotkrivenih lokacija popunjen side questovima koji su random prirode fenomenalna...to bi stvarno bilo jedinstveno igracko iskustvo a putovanje se ne bi samo svelo na branje cveca i ciscenje usputnih dungeona ako zelis da istrazujes. Ipak mislim da to i nije jednostavno resiti jer ako je open world ti side questovi bi imali problem sa skriptovanjem trigera obzirom da od jedne do druge tacke mogu kako ja hocu...ako bi to vezali za vremensku komponentu gde se nakon nekog vreman generise bot koji daje quest ili bilo koji map triger onda bi moglo da postane repetativno jer svako malo gde bi krenuo znao bi da ce da iskoci neki baja koji ce da ti ponudi zlato za koze vukova ili sl tome. Ti side questovi bi trebalo da imaju svoje price zacinjene puzzlama a ne da se baziraju na loot-u...To vec usloznanjav znatno problem i navodi na povecanje linearnosti ili bar neke uslovne linearnosti gde bi bio u stanju da na adekvatan nacin pokupis quest...
 
Nazad
Vrh Dno