Šta je novo?

Koja preporuka za tv?

• Začetnik teme Začetnik teme ICE
  • Datum pokretanja Datum pokretanja

ICE

Čuven
Učlanjen(a)
30.12.2001
Poena
715
Uzeo bih tv, ali posto sam totalni laik za tu tehniku moze preporuka za neki model..isao bih na 40" ili 42", nije mi neophodno da bude smart..usao sam u par radnji i video par modela:

1.LG42LS5600
2.Philips 42PFL4007h
3.Samsung UE40EH52

Kako vam se cine ovi modeli?
Dao bih izmedju 60-80hiljada gore/dole..

Pozdrav

Ovaj prvi je bolji samo ako ima Sharpov panel. Kazu da mu je mana zvuk. Nemogu da se setim hrvatskog sajta koji je dao recenziju za ovaj model(tu valjda pise i kako da se proveri koji je model panela). Ja doduse posedujem LG LM seriju i nisam nesto bog zna sta zadovoljan pa cu videti da vratim tv. Ja sam pre za dobar kvalitet slike nego za tamo neki 3D ili koje kakve smart funkcije. Pre nego sto sam se z*****o i kupio LG ja sam se dvoumio bas izmedju tog Philipsa i Panasonik plazme ST50.

Poslednja izmena:
Ovaj prvi je bolji samo ako ima Sharpov panel. Kazu da mu je mana zvuk. Nemogu da se setim hrvatskog sajta koji je dao recenziju za ovaj model(tu valjda pise i kako da se proveri koji je model panela). Ja doduse posedujem LG LM seriju i nisam nesto bog zna sta zadovoljan pa cu videti da vratim tv. Ja sam pre za dobar kvalitet slike nego za tamo neki 3D ili koje kakve smart funkcije. Pre nego sto sam se z*****o i kupio LG ja sam se dvoumio bas izmedju tog Philipsa i Panasonik plazme ST50.
Navedeni Philips bio sa Sharp-ovim ili Samsung-ovim panelom u praksi sto se tice kvaliteta slike nema nikakve razlike. Philips PFL5507 daje odlicnu sliku sto u SD tako i u HD formatu. Jedine mane koje mogu da mu prikacim je jako spor prolazak kroz MENI i jako tanak zvuk. A za Panasonic ST50 jos nije kasno da ispravis gresku. :wave: