Šta je novo?

PTT adsl

Ja za sada ostajem jos neko vreme na PTT i posle isteka akcijskog ugovora jer sam zadovoljan sa njima i izadju u susret svom korisniku.
Mada praticu dalje ko i sta nudi, kolko su korisnici zadovoljni kod drugih provajdera itd. Da se PTT odlucio na 30% ali na 1 god bez obaveze produzavanja na jos 1 god. odma bi produzio. Ovako tih zadnjih 12 meseci mogu zaista dobre ponude da se pojave pa ne bi da budem ogranicem.
 
Od PTT-a sam dobio mail sledece sadrzine

Poštovani,

Primili smo Vašu prijavu za raskid ugovora na akciji.

Ukoliko želite da nastavite da koristite internet usluge PTT Net-a obaveštavamo Vas da možete sklopiti novi ugovor, u periodu od 01.07.2012. godine do 30.09.2012. godine i to po novim promotivnim uslovima - ukoliko zaključite ugovor za ADSL uslugu na 2 godine, u toku prve godine korišćenja ostvarićete 30% popusta u odnosu na cene utvrđene važećim Cenovnikom PTT internet usluga, dok se u toku drugih 12 meseci ugovorne obaveze plaća puna naknada, po važećem cenovniku. Akcija se odnosi na servis pakete počev od 4096/512 Kbps.

Takođe, možete sklopiti standardni ugovor za ADSL uslugu bez ugovorne obaveze.

Ukoliko ne želite više da koristite naše usluge, ugovor možete raskinuti najkasnije na dan kada ističe Vaša ugovorna obaveza. Ugovor možete raskinuti u pošti u Vašem gradu, gde ste preuzeli ADSL uređaj. U ovom slučaju potrebno je da modem, koji ste dobili na korišćenje, vratite u ispravnom stanju, sa svom pratećom opremom (modem, kutija, spliter, usb kabl, mrežni kabl, napajanje, instalacioni disk). Za izgubljen, nefunkcionalan ili uništen modem plaća se naknada u skladu sa važećim Cenovnikom PTT internet usluga.

Takođe, potrebno je da izmirite sve prethodno prispele obaveze. Račun za poslednji mesec korišćenja usluge biće Vam dostavljen naknadno.

Srdačno Vaš,

PTT NET
 
Meni ugovor istice krajem avgusta,a za sada kako stoje ponude najblizi sam da predjem kod SBB-a i prihvatim njihovu najnoviju ponudu.
Ugovor na 24 meseci
10Mb/1Mb internet
HD Mix televizija sa 114 kanala + 45 radio stanica
Wi-fi ruter
D3 Go za 1.890 dinara mesecno.
Ja koristim njihovu televiziju koju placam 950 dinara sto znaci da bi ostalo dobio za 950 dinara sto je veoma povoljno.
 
Jel ja kao korisnik koji je imao KDS infrastrukturu imam iste te mogucnosti kod SBB-ea?
 
Ja koristim njihovu televiziju koju placam 950 dinara sto znaci da bi ostalo dobio za 950 dinara sto je veoma povoljno.

Kako si to samo video, i sracunao lepo za sebe:)
tebe ce taj mix paket da kosta, 950(odrzavanje mreze) + 1890(cena tog paketa) = 2840 din
 
Nasmejao me je car do koske. Ajde ja sam imao dvojku iz matisa uvek, al da ovako sracunam, pa to je za zabaviste :D
 
:) U pravu ste.Ali na njihovoj stranici koju sam prvo pogledao,nije nigde stojalo kao napomena da se dodatno placa i odrzavanje mreze.

http://www.sbb.rs/Mix+paketi/5271/HD+Mix.shtml

Nakon razgovora sa njihovim Call centrom je sve pojasnjeno.A bilo je tako lepa ponudica :)
Znaci nista od SBB-a :) Cekamo 1 septembar,valjda ce se u ovom moru pojaviti neka zlatna ribica da mi da ponudu koju ne mogu da odbijem :)
 

Prilozi

  • sbb.PNG
    sbb.PNG
    14.4 KB · Pregleda: 57
Poslednja izmena:
Zasto se svaka tema vezana za internet zavrsi sa velicanjem i promocijom SBB-a? Poceli su ljudi da sektase kao sa Apple-om. SBB je isto s.... ko i svi ostali, imam ga na poslu i znam, kad nastane prekid desava se da nema interneta i po pola dana. A pametnjakovici ostave poruku na centrali da je doslo do prekida i da budemo strpljivi, da ih jelte, ne podsecate da im ne radi internet znaju oni to i sami. A sto posao stoji to ih boli uvo. Meni nije pukao net na ptt-u za 6 godina ko SBB-u za samo protekla 3 meseca.
 
Poslednja izmena:
Sasvim je poznata činjenica da je ADSL stabilnija veza od kabla. Samim tim što svaki korisnik ima svoju paricu do centrale je prednost u odnosu na infrastrukturu kablovskih operatera gde kabl delite sa ko zna koliko korisnika i gde ima ko zna koliko splitera i pojačivača dok signal ne dođe do vašeg modema, i naravno, svaki prekid ili kvar pomenutih komponenti stvara problem kod svih korisnika koji su iza toga.
Ali kao i kod kabla gde ima delova grada gde je sve ok i delova gde godinama loše radi tako i kod adsl-a postoje problemi, doduše drugačiji gde je glavni "problem" da nemaju svi paricu koja podnosi veće brzine. Čim to ljudi shvate izgubiće se predrasude da je jedan tip konekcije bolji od drugog, jer je sve pitanje konkretnog slučaja i kvaliteta same fizičke veze koji imate (ne)sreću da koristite.
 
Moram da vidim kakva je situacija kod mene. Postoji alternativa ili da se nastavlja ugovor ?

Ne nastavljam ugovor, a kako stoje stvari nema ni alternative. ;)
U ovih godinu dana imali smo recimo 4Mbita za 900 dinara, a sada neće moći da se dobije ni 1.5mbit za te pare.
O ovoj novoj zelenaškoj akciji sa vezivanjem na dve godine neću ni da trošim reči.

Mene samo zanima gde se (mesec dana pre isteka) najavljuje raskid ugovora i gde se vraća ruter.
Da li u lokalnoj pošti gde je ugovor potpisan ili u onoj ekspozituri u centru grada gde su podizani ruteri?
 
Najbolje da pozoves korisnicki centar, i pitas njih - za svaki slucaj.

A kako je bilo sa mnom. Zvao njih, oni mi rekli da posaljem mailom zahtev za raskid ugovora (na [email protected]), i nakon par dana dobio mail od njih da su primili mail i da time smatraju da sam podneo zahtev za raskid tog ugovora. A pre neki dan, dobio mailom ponudu, da potpisem ovu novu promociju, da potpisem novi ugovor bez ugovorne obaveze ili ako zelim da raskinem ugovor, da do datuma isteka ugovora donesem modem i drugo.
 
Steta za ovakvu akciju, 2 godine ugovora, a druga bez popusta... pa ko ce to da im uzme?
Ovako ce ili svi da se vrate na bez ugovornu obavezu ili da predju negde drugde. Godinu dana i 30% popusta bi bilo sasvim fino.

Nekako sam stekao utisak, da ovih 50% popusta sto smo imali, su neka realna cena, da kazem razumna. Bez ikakvog popusta mi bas deluje preskupo.
 
Ocigledno oni ne misle tako :)

Izgleda da su mislili da mnogi nece pazljivo citati claove ugovora, da ce mnoge navuci na jos godinu dana po punoj ceni, i kad su videli da su se zeznuli, resili su da "isprave" stvar i da stave ugovornu obavezu 24 meseca, a daju popust 12 meseci. Da su bar zadrzali popust 50%, pa da se nadaju nekakvoj racunici.... ovako ja prvi potpisujem ugovor BEZ ugovorne obaveze, pa cemo videti sta ce biti dalje - dal drugi ADSL operater ili mozda Targo.... ili ko zna sta....
 
Ugovor mi istice 1.Avgusta i zvao sam tipa u ptt da se raspitam kako da odjavim (tj. da ostanem i dalje kod njih ali bez ugovora).Njegov odgovor je bio da ne moram da zurim vec da mu se javim krajem jula,da se dogovorimo da li da produzim bilo kakav ugovor ili da vratim opremu ako necu nista ....Na moje insistiranje da mu bar pustim mail sa zahtevom za raskid ugovora ,da bi imao neki trag da sam na vreme trazio raskid(da me na zeznu),on kaze kako nema potrebe,vec da ga nazovem par dana pre isteka i to je to????Poslusao sam ga ali se nesta razmisljam,sta ako se tada bude pravio lud.....pa mi automatski produze jos 12 meseci bez popusta????Da li ipak da im pustim mail ili da mu verujem na rec(to je covek sa kojim sam i dogovarao internet kada sam prelazio kod njih)...ako neko ima neko slicno iskustvo neka slobodno podeli sa nama......
 
Pošalji, ništa te ne košta.
Ja sam poslao i misilm da je to dovoljan trag, ne mora pismeno.
 
Ma posalji samo. Ime prezime, pretplatnicki broj i ja sam stavio kontakt broj. Napises da zelis da obavestis raskid akcijskog ugovora.
 
Iskreno, ja ne volim to "na rec" iako se verovatno to tako i zavrsava. Ja bih u mailu napisao tipa: Samo da vas i ovako obavestim da zelim da raskinem ovaj ugovor i da nastavim da koristim vase usluge bez ugovorne obaveze. Moj pretplatnicki broj na kome je adsl je XXXXX.

Tom liku se onda slobodno javi dan-dva pred istek, i to je to. Ja cu od ponedeljka, ici do PTT-a i videcu kakva je procedura oko toga. Meni ugovor istice 6. jula, dobio sam sve moguce mailove kojim su potvrdili moj zahtev za raskid, kao i poziv da potpisem novi ugovor ili ako zelim da raskinem ugovor.
 
Odjava

Ja sam jutros zvao adsl podršku, a sve u cilju da se javim pre onih 30dana jer sam na akciji od prošle godine. Ugovor mi ističe 19. 08.2012. I sad ja kažem female operateru da zovem da se prijavim za odjavu neta, zbog ugovora a ona meni jelte zbori da sam poranio, već da ja treba da se javim u periodu između 19.07 i 19.08 tj u tih zadnjih 30 dana a ne pre isteka tih zadnjih 30dana. I tek pošto sam joj ja rekao da sam dovoljno pismen i da znam da čitam ugovor ona mi na to reče da da, upravu ste. I tamo me nešto prijavila za raskid ugovora i još sam im i mejl poslao. Ma ajde, hteli da me navuku. Nedam bre pare tante za mufte. Promocija im je sada takoreći koješta.
 
Poslednja izmena:
Ja sam emailom pisao u vezi sa raskidom ugovora i evo njihovog odgovora:
Poštovani,

Primili smo Vašu prijavu za raskid ugovora na akciji.

Ukoliko želite da nastavite da koristite internet usluge PTT Net-a obaveštavamo Vas da možete sklopiti novi ugovor, u periodu od 01.07.2012. godine do 30.09.2012. godine(u Vašem slučaju 15.08.12.) i to po novim promotivnim uslovima - ukoliko zaključite ugovor za ADSL uslugu na 2 godine, u toku prve godine korišćenja ostvarićete 30% popusta u odnosu na cene utvrđene važećim Cenovnikom PTT internet usluga, dok se u toku drugih 12 meseci ugovorne obaveze plaća puna naknada, po važećem cenovniku. Akcija se odnosi na servis pakete počev od 4096/512 Kbps.

Takođe, možete sklopiti standardni ugovor za ADSL uslugu bez ugovorne obaveze.

Ukoliko ne želite više da koristite naše usluge, ugovor možete raskinuti najkasnije na dan kada ističe Vaša ugovorna obaveza. Ugovor možete raskinuti u pošti u Vašem gradu, gde ste preuzeli ADSL uređaj. U ovom slučaju potrebno je da modem, koji ste dobili na korišćenje, vratite u ispravnom stanju, sa svom pratećom opremom (modem, kutija, spliter, usb kabl, mrežni kabl, napajanje, instalacioni disk). Za izgubljen, nefunkcionalan ili uništen modem plaća se naknada u skladu sa važećim Cenovnikom PTT internet usluga.

Takođe, potrebno je da izmirite sve prethodno prispele obaveze. Račun za poslednji mesec korišćenja usluge biće Vam dostavljen naknadno.

Srdačno Vaš,

PTT NET
 
Da, ja sam taj mail postavio u postu #932 na prethodnoj stranici :)

A danas, par dana pre isteka ugovora, otisao u postu, rekao da hocu da potpisem ugovor bez ugovorne obaveze, i oni mi samo popunili onaj odstampani (stari) Ugovor, napisali datum 6.7.2012. (tada mi istice ovaj sa popustom), i to je to... Znaci, nikakva komplikacija. E sad, da li oni tu nesto zavode, pa su u kompu imali da sam ja na vreme prijavio raskid - to ne znam. Al najbolje da se to uradi - za svaki slucaj ;)
 
I ja sam dobio taj generički odgovor kada sam im poslao mail za raskid ugovora. Za svaki slučaj, posle toga pošaljem im još jedan mail, gde sam ih pitao da li postoji ikakva šanse da se postojeći ugovor produži pod uslovima iz prve godime (50% popusta) :D i oni mi ponovo šibnu isti taj generički mejl - dakle nema šanse. Sad imam još malo više od 1 meseca da nadjem neku zanimljivu (čitaj:povoljnu) ponudu sa ugovorom od max. 1 godine...
 
Da li ovi iz PTT Net-a umanjuju račun ukoliko neko od njihovih korisnika nema net nekoliko dana?
Ja konkretno nisam imao internet bar 48h tj. 01. i 02. Jula, tek su me 03. ujutru uključili. Nisu mi još objasnili zbog čega nisam imao net. Pitao sam ih da me nisu oni greškom isključili, kažu nisu, a da li je Telekom nešto čačkao u centrali, kažu nije ih Telekom ništa obavestio. Bilo kako bilo ja nisam imao net bar 2 dana i hoću da mi umanje račun za Juli. To sam im tražio putem mejla još pre 3 dana i nisu mi ništa odgovorili. Znači ne planiraju da umanje račun! Pre njih sam bio kod Verat-a i umanjili su mi iznos za sledeći mesec kada su me greškom isključili nekoliko dana.
Interesuje me jer imao neko slično iskustvo sa PTT Net-om i kako se završilo?
 
Мени су умањили без проблема. Био сам без нета пар дана, звао рекао да нећу да плаћам оно што нисам добио, и није било никаквих проблема.
 
Što se toga tiče maksimalno su korektni. Ja sam bio odsutan neko vreme i zaboravim da nisam platio prethodni račun i naravno isključili me, kad sam dobio naredni račun bio je umanjen za dane kad nisam imao net i nikakvi penali za uključenje.
 
Ja tih problema nisam imao, ali sam od drugih cuo da oko toga ne prave problem. A to sto ti niko nije odgovorio 3 dana, pa to je za njih normalno. To je jedna velika, stara i troma firma, i njima treba dosta da odreaguju. Mada, ti mozes uvek da ih ponovo pozoves ili pitas mailom sta se desava sa time.....
 
Mozda ja nesto propustam, ali koja je racunica da cete nesto ustedeti raskidom ugovora i placanjem regularne cifre mesecno ? Pa cak da za godinu dana pojeftini net, nece biti vise od 30% jeftiniji, a ako ne bude jeftiniji uopshte, ispasce vas skuplje nego da potpisete ugovor. Ili ste toliki optimisti pa mislite da ce vam PTT opet dati popust kao prosle godine, iako svi ostali kostaju duplo vise :) To je bila samo navlaka, uzivali smo u 16Mbit za 1400, nece se to ponoviti brzo...
 
Racunica je da sam ja potpisivanjem ugovora na 2 godine vezan sa tom budjavom akcijom, dok placanje redovne cene samo premoscavamo period dok ne krenu da se kolju ovi za kablovsku (odn. Targo ne krene), a to je najvise mesec dana. Za dve godine moze da se promeni mnogo toga, prethodni ugovor je bio makar 1+1, ovaj je navlakusa klasicna.
 
Nazad
Vrh Dno