Šta je novo?

Diablo 3

Pretpostavio sam. Hvala. :)
 
Follower dodaje i 20% od svog magic finda...
Na infernu ionako brzo svi pratioci zaginu, a templarov MF moze fino da se nabudzi preko shielda, prstenja i ogrlice

Nego, nigde ne mogu da nadjem informacije o funkcionisanju MF checka - da li se dogodi prilikom ulaska u prostoriju (to negde procitah), ili kao ranije ima smisla stavljati MF gear pre otvaranja kovcega ili zavrsnog udarca elite i boss-eva
 
Poslednja izmena:
Ovaj patch je treba da izadje sto ranije. Znaci necu nista da kraftam i ako sam BS nagurao na max LVL, i samo cu da skupljam resurse. Plus stvarno je tesko ili nemoguce sa nekim klasama solo preci na Act 2, ili moras da grindas stotinak sati za iteme i gold i isti da potrosis na AH.
 
Dobro deluje ovaj najavljeni patch, samo da ga ne otegnu previse.
 
Što bre smanjiše na po dva gem-a za jedan veći? Pa uvek je bilo tri za jedan...
 
Zasto mi ne pusta cinematice u drugom prelazu na nightmare?
 
Isto i meni nije htelo ponekad da pusti ali one scene na papiru sto prica heroj to uvek pusta.

I ovo za gemove meni je bilo ok i ovako jer vec ih imam brdo, mada cini mi se da posle lvl 8 ostaju po 3, ili sad su svi do kraja po 2 ?
 
To za ove low lvl gemove fala bogu, ja 20000 golda placao da spajam a AH bio pun tih gemova za 4000 golda lol

Za 9+ lvl gemove ostaje 3 komada tako da je ovo extra resenje.
 
Hoce li biti gemova ponovo na AH?
 
Pa to nema direktne veze sa ovim patch-em, to ce biti kad tad ponovo, mozda pre mozda posle :) Kao ugasili su taj deo AH jer opterecuje igru previse, kada ce to srediti ko zna.
 
moram da kazem da ja,jedan od onih koji se kunuo u diablo,pomalo postajem razocaran iz razloga da inf tezina nije teska jer nesto kad je tesko moguce je uraditi iz xxx pokusaja( da se nauciti) nego je to brainless pain in da ass jer pusim neke nebulozne oneshotve od nekih plavih "fallena sa teleportima" sto me dovodi u pitanje "da li je stvarno vredno igrati jedan diablo i nervirati se toliko". cinjenica je da je inf tezina ubacena iz razloga da bi blizard okretao lovu na AH( teraju te da pazaris sto vise itema na ah) i tako ziveo od 15% provizije koje uzimaju.i jos cega bi se dotakao je to " ok i sta kad predjem inferno?" likovi mi govore kao grind itema pare lova okretnje,mislim ne igram ja ****ni diablo il bilo koju drugu igru da bi zaradjivao(em nisam ****ni kinez a plus imam svoj posao kakav takav dovoljan da mogu da zivim i profita od igara)a tu dolazimo do toga je ogromna greska(bar po meni) od strane blizarda uradjena sto su capovali lvl na 60 i samim tim nisu ostavili prostora da se hardore igraci razlikuju od casuala. tipa znaci lik uzme 300eura,veze ih na bnet ,obrne 60lvl na brzinu ,pazari naj iteme i on za cirka 10sati igranja ima nesto sto likovi koji igraju danima nisu mogli uzeti.
ne kazem da cu prestati igrati diablo,al osecam se razocarano.
 
Da si čitao prethodne postove, video bi da će olakšati aktove 2-4 na infernu :)
 
procitao sam ceo patch notes al opet osta drugi deo mog posta "sta kad se nabije 60lvl i obrne inf" ?
 
Verovatno nista!Ostaje ti samo da ponovis taj isti postupak sa ostalim klasama i eventualni PvP!Mada posle toliko igranja sa jednom klasom,mislim da ce dosaditi,barem meni!
 
A ovo je isto vrlo zanimljivo

"Ultimately we felt that increasing repair costs was the best solution that preserves the fast paced style of the game. Repair costs on level 60 items are going to go up a lot. Our goal is the next time a player is graveyard zerging a boss, it should occur to them that “this is probably not an efficient way to go about things”. We’re currently evaluating repair costs between 4x and 6x their current values."
 
pa u diablu si imao 99 lvl i uvek si imao da juris taj "jos jedan lvl" dok ovde capujes max lvl za 7 dana i to je to
to stoji da mozes da obrnes igru iz aspecta nekog drugog lika al mi to nije neki gust (uvek sam za razvaljivanje jednog lika nego njih nekoliko koji nisu za smece)
a nesto se ne uzdam u pvp iz razloga od svega nekoliko spelova po charu,il nece nikako raditi il ce biti fejsrol jedne magije po klasi(predpostavka)


edit:
i nekako nemam mi taj gust,kao da je nasilu tesko napravljeno
25x sam poginuo u act2 na pocetku u roku od 30min. . .
i to ne zato sto sam ja tipa uleteo u neku vatru il se nisam pomerio na vreme nego nebuloze,tipa iz zemlje iskoci krok i oneshoot il me gripuje ona buba i pusti manje bubice. . .
 
Poslednja izmena:
ja kad (i ako) predjem inferno, i nabudzim se da to vise ne bude nocna mora :D onda krecem sa drugom klasom :)

dok predjem sa svih 5 (posto igram sporo kao puz), izaci se ekspanzija
 
Problem jeste replayabiliti. Za razliku od keca i dvojke gde si raspoređivao atribut i skill poene i morao da misliš o tome gde ih stavljaš, ovde su praktično svi likovi identični i jedina razlika je u opremi koju imaš.
Čak su i skill-ovi među klasama vrlo slični. Svako ima neki napad koji pravi veliki dmg na jednu metu i drugi koji pravi manji na više... sve ostalo su varijacije.
 
Problem jeste replayabiliti. Za razliku od keca i dvojke gde si raspoređivao atribut i skill poene i morao da misliš o tome gde ih stavljaš, ovde su praktično svi likovi identični i jedina razlika je u opremi koju imaš.
Čak su i skill-ovi među klasama vrlo slični. Svako ima neki napad koji pravi veliki dmg na jednu metu i drugi koji pravi manji na više... sve ostalo su varijacije.

Pa nije baš tako, da je tako ovo ne bi bio slučaj:

"The most common level 60 build in the game is only used by 0.7% of level 60 characters of that class (not including Passive diversity)"

Po meni ovakav vid izbora skill-ova je daleko bolji i raznovrsniji od skill tree-a, koji na prvi pogled daje neku raznovrsnost, ali kasnije kada se ide do kraja, daje mogućnost pravljena maskimum 2-3 korisna builda. I u D" su se tačno znalo koji je koristan build za grindovanje na većim težinama. A da ne pričamo o tome što si morao koristiti skill poene na beskoristne stvari, samo da bi napredovao u skill tree i otključao na kraju koju korisnu stvar.

Što se tiče atributa, tu je isti slučaj, tačno se zna za koju klasu koji su se attribute budžili.
 
Stvarno je *****o koliko se brzo leveluje u D3. U Diablu 2 ti je trebalo min 4,5h za prelazak sa lvl37 na 38 npr. Mogu da mislim sta je bilo sa 98 na 99, fazon par dana grindanja.
 
Stvarno je *****o koliko se brzo leveluje u D3. U Diablu 2 ti je trebalo min 4,5h za prelazak sa lvl37 na 38 npr. Mogu da mislim sta je bilo sa 98 na 99, fazon par dana grindanja.

Zavisi, ako si igrao Diablo 2 na B.netu, mogao si za par dana da stignes do level 60-70 i to jos da uzmes dobre unikate pri tom levelu (odnosno napravis Runewords).
 
Igrao sam skoro opet D2 na battlenetu, ali opet je leveling mnogo sporiji od ovog u D3.
Igrao sam 15-20 dana, do sredine ACT-a 5 i negde sam 34,35 lvl. Kojih crnih par dana, ko moze da sedi 15h dnevno i igra neku igru?!?
 
Vrh Dno