Šta je novo?

Tablet umesto dvd u autu

• Začetnik teme Začetnik teme milosh
  • Datum pokretanja Datum pokretanja

milosh

Cenjen
Učlanjen(a)
29.09.2011
Poena
180
Imam u planu da kupim neki android tablet, ali pre toga me zanimaju njegove funkcije, posto sam laik otvaram temu. Zanima me da li tablet mogu da koristim u autu, da ga okacim na suvozacevo sediste pozadi npr., da ga prikljucim na struju automobila (najbolje bi bilo na usb ako moze posto vec imam usb punjac) i pustim detetu crtace da gleda? 🙂

Naravno da moze, mnogo bolje tablet nego dvd.Tablet ces pored toga koristiti za jos mnogo stvari...

Jedna od namena tableta je i navigacija i multimedija u autu tako da ne vidim sto ne bi mogo.

Svaki tablet pusta filmove, ali moze i da uradi mnogo vise od toga. Ako uzmes neki jeftini, moci ce manje da uradi nego skuplji modeli, neka srednja kategorija vec dosta vise, visa kategorija ce biti odlicna navigacija sa fenomenalnim ekranom i kostace. U svakom slucaju, cak i najjeftiniji ce moci da pokrene igrice i preko wifija pristupi internetu.

Ako vec gledas za kola, moj savet je da ne gledas preterano 10" modele, posebno ako gledas sebi neki sa navigacijom. Telenor ima ok ponudu u okviru internet paketa, ako ti to treba (npr. Google mape po Srbiji).

Ja sam uzeo tablet za potpuno istu namenu i mogu ti reci da je sve ispod 10" malo.
Ja sam konkretno uzeo Archos 101 i prezadovoljan sam. Tablet je lagan tako nosac moze
da ga izdrzi bez problema. Jako dobro drzi bateriju, moze da gura 8 sati divx materijala, tako da
ti punjac za auto i nije neophodan. Inace se i ne dobija uz tablet ali se moze kupiti posebno.
Nosac sam porucio preko neta, mada za ovaj Archos konkretno moze i kod nas da se nadje nosac.
Za druge, vece 10tke nisam siguran.

Solidno gura prostije igrice tako da moze da posluzi i za tu namenu.