Šta je novo?

The Witcher 2: Assassins of Kings

@nex999: Hahaha, tako ste isto kukali i na "konzolaski vatreni mac" kad su se pravili comboi u kecu, a posle par meseci ste pisali hvalospeve o istoj borbi. :d

Gothic verovatno nisi ni igrao, sto samo pokazuje da se razumes u RPG koliko i Mara u kriv q. Bolje se ti vrati svom COD-u...

BTW, toliko cmizdrenja oko borbe a niko, osim G!!!-ja, nije ni pomenuo ocajnu kameru?...
 
Poslednja izmena:
Ja se inace ne zalim nesto puno, ali na kameru i ja moram da se pozalim...

@@nex999, hvala.
 
Hahaha, tako ste isto kukali i na "konzolaski vatreni mac" kad su se pravili comboi u kecu, a posle par meseci ste pisali hvalospeve o istoj borbi. :d

Gothic verovatno nisi ni igrao, sto samo pokazuje da se razumes u RPG koliko i Mara u kriv q. Bolje se ti vrati svom COD-u...

BTW, toliko cmizdrenja oko borbe a niko, osim G!!!-ja, nije ni pomenuo ocajnu kameru?...


Ja stvarno ne znam cije postove citas ili si pak popio nesto veceras?
Niti sam ja "kukao na konzolaski vatreni mac" niti pominjao Gothic, a nastavis li sa tim podyebavanjem ima da zavrsis pesmu u ovoj temi.
 
Poslednja izmena:
Ja stvarno ne znam cije postove citas ili si pak popio nesto veceras?
Niti sam ja "kukao na konzolaski vatreni mac" niti pominjao Gothic, a nastavis li sa tim podyebavanjem ima da zavrsis pesmu u ovoj temi.

Veliki broj usera su se zalili na mehaniku iz prvog dela, da bi posle par meseci okrenuli pesmu. Obrati paznju da sam koristio mnozinu. Sorry, ali ne cenim te dovoljno da bih ti persirao... :p

Gothic sam iskoristio samo kao komparaciju, zbog slicne borbe, na sta si ti skocio kao oparen. Suprotstavio sam tvom misljenju i stao u odbranu necega sto smatram da je solidno odradjeno. Ne mislim da za to zasluzujem kaznene poene...

Post mi jeste pomalo arogantan, kao i vecina uostalom, no to ti do sada nije preterano smetalo (kao ni vecini modova), inace bih odavno popasao ban. :)
 
Stao si u odbranu prozivanjem, a to tako nece da moze.

Mehanika borbe (i kamera) u prvom delu je bila odlicna i ja nisam "od tih" koje pominjes da su kukali nesto i sl. OK?

A za ovu dvojku, pazi ovako-

Kamera odmah iza ledja, free look sasiven za pecurku
Fajt u kome vise nema odabira stila borbe (high/low stance , fast/slow style), vec su to sveli na brzinu kliktanja (fast/power atack), kao saliveno za button mashing
Bacanje bombi u kome ne mogu prosto da kliknem na mesto gde hocu da je bacim, vec Splinter Cell style sa sve bullet-time, kao saliveno za pecurku/dugmic, pauza u borbi, sta to bese...
QTE da ni ne pominjem cemu je vise prilagodjen
Dodge/block su samo dva dugmeta i ne zavise ni od kakvog skilla vec od kliktanja, koje mogu da pritiskam kad god ocu i da se kotrljam do mile volje, mogu da trcim do mile volje, a blok jedino koliko-toliko zavisi od stats-a
Highlight item-a ... lol ... predvidjeno da se vidi iz daljine naravno
Meniji i sve u njemu je totalno preuredjeno za daljinac, cak je i neprakticno za mis (glavni meni u igri na primer, sa onim uvecavajucim slovima), cak je lakse kretati se strelicama, ostalo - zurnal/skill tree na istom nivou sta je uradio Bioware sa DAII u odnosu na keca, isto su uradili i ovi
I sta reci za glupavi auto-aim/auto lock...koji samo smeta (i prosto vapi za pecurkom lol)

Uostalom, prikaci dzojped, pa isprobaj Gothic i onda ovo ...I tako...
 
Poslednja izmena:
Znaci kroz 6-12 meseci ovo izlazi i za konzole. Ovo je politika kakvu je Rockstar do skoro praktikovao, samo obrnuto (prvo PC, pa konzole). Lepo. :)
 
Stao si u odbranu prozivanjem, a to tako nece da moze.

Mehanika borbe (i kamera) u prvom delu je bila odlicna i ja nisam "od tih" koje pominjes da su kukali nesto i sl. OK?

A za ovu dvojku, pazi ovako-

Kamera odmah iza ledja, free look sasiven za pecurku
Fajt u kome vise nema odabira stila borbe (high/low stance , fast/slow style), vec su to sveli na brzinu kliktanja (fast/power atack), kao saliveno za button mashing
Bacanje bombi u kome ne mogu prosto da kliknem na mesto gde hocu da je bacim, vec Splinter Cell style sa sve bullet-time, kao saliveno za pecurku/dugmic, pauza u borbi, sta to bese...
QTE da ni ne pominjem cemu je vise prilagodjen
Dodge/block su samo dva dugmeta i ne zavise ni od kakvog skilla vec od kliktanja, koje mogu da pritiskam kad god ocu i da se kotrljam do mile volje, mogu da trcim do mile volje, a blok jedino koliko-toliko zavisi od stats-a
Highlight item-a ... lol ... predvidjeno da se vidi iz daljine naravno
Meniji i sve u njemu je totalno preuredjeno za daljinac, cak je i neprakticno za mis (glavni meni u igri na primer, sa onim uvecavajucim slovima), cak je lakse kretati se strelicama, ostalo - zurnal/skill tree na istom nivou sta je uradio Bioware sa DAII u odnosu na keca, isto su uradili i ovi
I sta reci za glupavi auto-aim/auto lock...koji samo smeta (i prosto vapi za pecurkom lol)

Uostalom, prikaci dzojped, pa isprobaj Gothic i onda ovo ...I tako...

Ajde prvo da secekamo da se otkljuca "swordmanship" stablo pa da vidimo da li ce combat i dalje ostati "konzolaski jednostavan". Ovako ipak trcimo pred rudu...

Kameru smo apsolvirali...

Za QTE se slazem u potpunosti. Sto je najgore, izgleda da ce ih biti pun q u boss fajtovima, nesto u fazonu God Of War... :(

Sa druge starne, overall dizajn i atmosfera su fantasticni i odlicno leze knjigama Sapkovskog.
 
Ima li neko da je oduševljen? Pod uslovom da je igrao keca...
 
Ima li neko da je oduševljen? Pod uslovom da je igrao keca...

Prerano je da bi se donosili bilo kakvi ozbiljniji zaključci (ja sam jos u prologu :p), ali za sada mi deluje poprilicno dobro. Doduse, krajnji sud cu moci da donesem tek kad predjem igru. :)
 
Ima li neko da je oduševljen? Pod uslovom da je igrao keca...

Ja sam odusevljen i ako nisam presano bukvalno nista, jos radim questove kojih se Geralt priseca iz prvog dela.

Igrao sam prvi deo pre 2-3 godine, a ovaj je za sad odlican
 
Izasao prvi DLC Troll Trouble koji dodaje jos 90 minuta gameplaya,ali mora se registovati igra da bi se preuzelo!Nije nesto ni veliko 7 i kusur MB!
 
BTW, toliko cmizdrenja oko borbe a niko, osim G!!!-ja, nije ni pomenuo ocajnu kameru?...

Šta ima da se pomene, videlo se i pre nego što je igra izašla na svim onim klipovima da je i kamera i borba očajna. Sem grafike, nešto i nisam oduševljen.
 
Poslednja izmena:
Sad stagod da napisem ispasce da sam pristrasan jer sam kupio igru |>>

Meni se svidja, osim sto je suvise arkadno za moj ukus (i ME mi je takav)... no verujem da ce prica da mi nadoknadi stetu |> a i prebacio sam na easy, jer nisam znao da predjem kraj prologa na normal |(( nisam od te sec-trc-skok-tomb rider generacije...

nesto mi fight sa strazarem nije uspeo, kao da geralt uopste nije reagovao na tastere!? a desilo mi se u jednom momentu u prologu mis da mi se zaglupi, tj mogao sam da ga pomeram, ali nije reagovao na levi-desni klik... nervira me jos sto mi treba srednji klik na misu, a to nemam, pa stalno trazim Q na tastaturi, kanda cu da iskopam gamepad, pa da probam (tek se na njemu ne snalazim |)))

Na ovom mom n53sv lepo radi na medium na njegovom ekranu, nisam jos probao da ga bacim na full hd tv.
 
Meni se borba i kamera zapravo svidjaju. Ovo u opste nije obican hack'n'slash. Kombinovana upotreba blokiranja, znakova, napitaka i izbegavanje protivnika su obavezni jer i na normal tezini najobicniji protivnici mogu biti izuzetno opasni, a kamoli boss stvorenja. Inace sve pohvale za igru. Cak i na low podesavanjima igra izgleda fantasticno.
 
...trebalo bi veceras da instaliram i pocnem pa me zanima koja je procedura za ubacivanje sejvova iz prvog dela... Da li je neko to radio ili mozda zna kako to da uradim?
 
Ides u C:/users/ime/documents
i tu treba da imas The Witcher folder u kome je folder "saves" ...

Pokrenes dvojku i start new game i odaberes import save-a
 
borba uopste nije obicno kliktanje... zameram borbi sto je toliko nepohodno raditi ono skakanje u stranu, kolut napred/nazad (sto se videlo i u trejlerima)... time se lako nadjes iza ledja prtivniku i zavrsavas ga u dva tri brza poteza (one malo lakse)

borba je opet raznolika i prema razlicitim tipovima neprijatelja, drugacije se ponasaju lako oklopeljni, srednje i tesko oklopljeni protivnici... ali je lek uvek sican, hop hop iza ledja sec sec povuci se i tako u krug :) sa svakim pogotkom neprijatelja sledeci potez je smrotnosniji, tako da ima zaista dobrih kombinacija


na ono sto me je vise razocaralo od borbe su dijalozi koji su totalno u onom retardiranom bioware stilu iz mass effecta... precesto se desava da geralt kaze ono sto nema veze sa opcijom u dijalogu (bar na pocetku, da se ogradim)

igra izgleda odlicno, 1080p, ultra setting osim ubersamplinga zaista sjajnobajno (prvo sam naravno zaboravio da stavim novije drajvere, pa je pucala igra na desktop)

kamera se baguje kada su uski prostori, ali ne vise nego kod drugih igara sa tps izvodjenjem (jedan od razloga zasto ga ne volim)
block je tu i mora imati dobar tajming, nakon uspesnog bloka mozes zadati veoma ubitacan udarac, ne mozes se kretati sa blokom sto pozdravljam, ali jednsotavnije i brze je kotrljati se okolo


ako se neko seca rasprave, otkud tolika prica da je igra samo za pc, da pc nije umreo i ostalo od strane developera :) dodirnuli smo i tu opciju da ce igra biti mnogo vise za konzole nego prvi deo, i da je u principu sve samo dobro usmeren marketnig... e pa za sada deluje da je tako (mada ja nisam razocaran, ocekivao sam nesto ovako cim sam video sta je sve promenjeno)

igra defitinivno ima vise mass effect vajb, nego wicher 1 vajb :d ali ima kvaliteta, i zasluzuje da se igra
 
Poslednja izmena:
Ustvari, kad malo bolje razmislim to makljanje macem mi najvise lici na KOTOR, koji sam takodje voleo... malo da navezbam kolute, pa ce biti OK... samo da skontam zasto nisam uspeo da umlatim strazara (ako stignem danas da je upalim uopste).
 
Unreal 3 engine, Xbox360 kontroler radi out of the box (i mogu reci da je vrlo lep ugodjaj igrati na istom)... Momci iz CPR nece imati ni malo problema da portuju igru na konzole.
 
Poslednja izmena:
Ovo nije Unreal 3 engine...iako se ponasa slicno u nekim situacijama i igra izgleda slicno kad se gledaju neki efekti...ali nije taj endzin:)

Inace, dovoljno je da samo povecaju malo UI u gameplay ekranu i to je maltene sve sto "iznad haube" fali za portovanje na konzole.
 
Poslednja izmena:
Hmmmm, zasto li onda u install direktorijumu igre stoji CookedPC? :trust: Skoro svaka U3 igra za PC sadrzi ovaj direktorijum. Takodje igra koristi dodatne third party plugine koji idu uz U3 engine, scaleform, fmodex, speedtree... Nikako ne mogu da se oduprem utisku da igram U3 baziranu igru... Moguce da je ovo uber modifikovan U3, ko zna...

Inace igra je strasno procesorski zahtevna. Na low detaljima E8400 ne moze da uposli 8800GTS 512 do kraja na pojedinim deonicama. GPU usage je tada obicno od 65-80%.
 
Poslednja izmena:
Šta ima da se pomene, videlo se i pre nego što je igra izašla na svim onim klipovima da je i kamera i borba očajna. Sem grafike, nešto i nisam oduševljen.

Uzasno smarate sa borbom i kamerom, kao da su to jedine bitne stavke u RPG-ju. :) A gde su: atmosfera, prica, dijalozi (ovo je poprilicno bangavo uradjeno, a retko ko je to uopste primetio...), raspodela skillova/talenata, level & character design, linearnost/nelinearnost - mogucnost i sloboda izbora, side questovi (na ovo, za sada, nisam naisao, sto je debeo minus... doduse tek sam krenuo sa act 1.), profesije, etc?... Uhvatili ste se tog combata kao da je cela igra konstantni hack & slash, a i ta borba uopste nije tako "konzolaski" ocajna kao sto pricate...

Meni je samo interesantno kako je jedan "konzolaski" Demon's Souls sa "konzolaskom" borbom, jedna od najtezih i najkomplikovanijih igara koje sam igrao, dok je DA2, sa pause and play & taskbar + skills sistemom moze da se predje levom nogom na hard difficulty i jedan je od najvecih failova u istoriji ovog zanra...

No i ja sam lud sto uopste citam ovaj forum dok igram TW2. Kad je predjem dacu svoj konacni sud, a dotle ce, kao i u slucaju keca, 90% usera promeniti svoje misljenje, sto nije nista neuobicajeno za Bench...
 
Hmmmm, zasto li onda u install direktorijumu igre stoji CookedPC? :trust: Skoro svaka U3 igra za PC sadrzi ovaj direktorijum. Takodje igra koristi dodatne third party plugine koji idu uz U3 engine, scaleform, fmodex, speedtree... Nikako ne mogu da se oduprem utisku da igram U3 baziranu igru... Moguce da je ovo uber modifikovan U3, ko zna...

Inace igra je strasno procesorski zahtevna. Na low detaljima E8400 ne moze da uposli 8800GTS 512 do kraja na pojedinim deonicama. GPU usage je tada obicno od 65-80%.

Tacno, dosta stvari je slicno, a te middleware-ove su verovatno izabrali jer su dokazani kad su multiplatform igre u pitanju, samo su ovde recimo upotrebili havok, dok uz UE3 ide PhysX. Fale i oni prepoznatljivi UE cfg fajlovi i jos kojesta...Ali prosto, cim nema nigde Unreal logo-a niti Epic-a, znaj da nije UE3:p


Meni je samo interesantno kako je jedan "konzolaski" Demon's Souls sa "konzolaskom" borbom, jedna od najtezih i najkomplikovanijih igara koje sam igrao, dok je DA2, sa pause and play & taskbar + skills sistemom moze da se predje levom nogom na hard difficulty i jedan je od najvecih failova u istoriji ovog zanra...

Ahaaaa....
 
raspodela skillova/talenata, level & character design, linearnost/nelinearnost - mogucnost i sloboda izbora, side questovi (na ovo, za sada, nisam naisao, sto je debeo minus... doduse tek sam krenuo sa act 1.), profesije, etc?

...pa dobro, ni prvi deo nisu bas krasili ti elementi sto si naveo... Vise je to po meni bila akciona rpg avantura... nego HC RPG
 
Poslednja izmena:
eto sad se kuka sto ne radi na dual coru kako treba, a sa druge strane konacno nesto iskoriscava kvadove :)

njihov je engine, uspevali su to da spomenu na malte ne svakom trejleru i video snimku dok igra nije izasla
 
Odlicna je igra, makljanje je meni bas dobro odradjeno, prica za sad obecava, grafika najbolja do sad, ambijent ili ti atmosfera u igru je stvarno fantasticna.
 
Vrh Dno