Šta je novo?

Killzone 3

da se samocitiram.. nisam ga razumeo sto se tice podrhtavanja, jel stavio ruku na podlogu ili je potpuno ostavio move iz ruke?

Stavio je na tripod, stalak sta vec i u igri je i dalje treperilo. U MAG su oni najfiniji pokreti ublazeni tj. kursor na ekranu se pomera tek kad ga ljudski pomeris. Dok ga drzis a ruka ti recimo malo drhti, kursor (malo zafali da napisem kurosava LOL) se ne pomera na ekranu. Doduse tamo su i ponasanje oruzja malo modifikovali pa je drugacije sa DS3. Imas kod istog lika na YT analizu svega i svacega sto koristi Move.
 
zanimljivo je da kad je stavio uporednu sliku puske "u leru", move vs ds3, puska sa move-om se krece tako da prati nisan, dok puska sa ds3 ima neku svoju animaciju kretanja potpuno nevezanu za nisan koji se ne mrda :)
 
Poslednja izmena:
zanimljivo je da kad je stavio uporednu sliku puske "u leru", move vs ds3, puska sa move-om se krece tako da prati nisan, dok puska sa ds3 ima neku svoju animaciju kretanja potpuno nevezanu za nisan koji se ne mrda :)

Pa ako si video svi fp shooteri na wii-u tako funkcionisu, tj. kursor nije povezan sa kamerom. Ovde umesto kursora koji je uvek u centru imas bounding box tj. kvadrat unutar kojeg se kursor slobodno krece. Kad dodjes do granice tog box-a kamera pocinje da se pomera na tu stranu. E sad, ti mozes da smanjis taj box na minimum medjutim to i dalje bar po meni nije to. Ne volim nisan nezavisan od kamere a da ne pominjem da su ove animacije u KZ3 nekako drugacije od MAG, mislim na nerealno pomeranje ramena i puske na sve strane kao da je plastik men a ne covek.

Pogledaj recimo Conduit na wii-u kako funkcionise.

http://www.youtube.com/watch?v=lxzaSkEmdws
 
SOCOM 4 beta ce biti spakovana sa svim kopijama KZ-a 3 u SAD-u. EU igraci, nazalost, mogu da je dobiju samo preko Playstation Plusa.
 
Po meni je to sto crosshair nije stalno centriran na ekranu (kao na PC-u na misu) najveca mana. Mogu da shvatim zasto su ovako odradili, ali meni je lose da "skrolujem" kad dodjem do kraja levo ili desno. Resenje sa fiksnim nisanom bi bilo stvarno korak napred, kako god ga resili, a ovo je u mnogim stvarima i korak nazad.

Teze je implementirati ovo sto sam ja rekao, ali rezultat bi bio pravi...
 
Pricali su o tome i probavali su, ali je bio problem sa sitnim pokretima. Posto je nemoguce potpuno bespokretno drzati Move u ruci, ekran bi se stalno pomerao u sitnim koracima sto se lose odrzavalo na gameplay. Smoothing je moguc, ali unosi dodatni lag, a to se onda dalje lose odrzava na gameplay, pa je to resenje izbaceno u korist free movementa.

Mada, sudeci prema MAG-u, podesavanja ce biti moguce maksimalno prilagoditi svojih zeljama, pa je tako moguce i bounding box postaviti na vrlo nisku vrednost. Nije identicno onome sto ti zelis, ali je vrlo blizu i jako je pogodno za igranje shootera. Pogledaj iWaggle 3D klipove na YT-u vezane za MAG, videces da odlicno radi i da je kreator tog kanala vrlo zadovoljan implementacijom.
 
Poslednja izmena:
...koji opet ima milion svojih mana. Ovo ce da bude krajnje casual varijanta, to je valjda jasno. Neku vrstu smoothinga su mogli da ubace makar opciono, pa nek ljudi biraju sta hoce.

Kao probali su... Mogli su da naprave revoluciju sa tim, ovako ce ostati samo gimmick. Plus sto ce postati standard - svi ce tako da implementiraju. Smara me to...


Pricaju o nekim sitnim stvarima, a ne smeta im sto ce ti ovde trebati pola sata da se okrenes i to na naj*****niji nacin?
 
Poslednja izmena:
Konaci zakljucak ce biti izgleda da je Move promasaj kao i svaki motion controler za FPS (ozbiljne) igre.
Ali ajde da sacekamo jos mesec dana i probamo kako to radi. Mislim da ce biti ocajno i da je Move cista glupost. Daj za to 50e, igras 5 dana stondzu i shvatis da si bacio pare.
 
...koji opet ima milion svojih mana. Ovo ce da bude krajnje casual varijanta, to je valjda jasno. Neku vrstu smoothinga su mogli da ubace makar opciono, pa nek ljudi biraju sta hoce.

Kao probali su... Mogli su da naprave revoluciju sa tim, ovako ce ostati samo gimmick. Plus sto ce postati standard - svi ce tako da implementiraju. Smara me to...

Nije nikako casual, jer u Move vs. DS3 duelima obicno Move dobija. Bez autoaima, naravno.

Isprobane su sve kontrolne mogucnosti dosad, ovakav pristup provereno najbolje radi. Za mouse-like pokrete treba posebno prilagodjen hardware, poput onog novog Razerovog proizvoda.
 
Pa dobro, nije da je DS3 i joypad uopste neki pojam za igranje FPS-ova, naprotiv. Ja sam ocekivao ogroman napredak, a ne da se kolje sa dualshockom. Inace, shvatam sta pricas, verujem da su se oni potrudili oko svega toga i isprobali, ali ja nisam zadovoljan.

Zar nije ovo sto ja pricam isto reseno i na tom Razer kontroleru (video sam onu Portal 2 demonstraciju)?

Mislim da je problem oko svega ovoga ipak to sto ce Move biti pozicioniran i promovisan tako kako ce biti, ipak on nije namenjen nekome ko preterano misli o svemu tome, tu ce vaznije biti to sto igras na malo drugaciji nacin, nego sto ces nesto dobiti. A nije moralo da bude tako.

Ipak je to za neku drugu publiku, nije da su Move spremali za najnaprednije korisnike koji su samo to cekali da igraju FPS-ove. Zabole ih uvo. Cak im je bolje da lici na Wii po konceptu. E sad, sto ja ne mislim da to treba tako i da je dobro resenje, to ih tek zabole.
 
Poslednja izmena:
Jeste, taj Razer kontroler cilja upravo na to sto ti hoces.
 
Ivane, to sto se ti nikad nisi prilagodio na gamepad, ne znaci da nije kvalitetna alternativa :p Move i puske za isti nikada nemaju poentu sa ovakvim trenutnim resenjem. Sad u trenutku pisanja mi se javila genijalna ideja gde bi konacno imalo smisla furati plasticnu pusku.. :) Vise velikih televizora poredjanih tako da formiraju krug oko igraca.. dakle igrac u sredini i televizori oko njega :)
Dok se to ne pojavi, mis i gamepad ostaju najbolja resenja, jedno vise precizno nego stvarnost, drugo manje precizno, pa sta kome odgovara.
 
Ja gamepad i kapiram kao dobru alternativu, u tom (totalno drugacijem) fazonu mogu da igram svestan ogranicenja i prednosti, ali ovo je bila prilika da se uradi nesto bolje od toga za odredjeni zanr.
 
Poslednja izmena:
Sta znaci "vise precino" i "manje precizno" od stvarnosti? Poenta kontrolnih metoda je u tome da sto vernije prenesu kontrole koje igrac izvrsava do hardwarea koji ih dalje procesira u igru. To sto neko moze da u Quakeu napravi neke sulude poteze sa misom i tastaturom ne znaci da su oni "precizniji od stvarnosti", vec da dozvoljavaju maksimalnu fleksibilnost prilikom dizajna gameplaya i dozvoljavaju stvari poput onoga sto vidjamo u Quakeu i Unrealu.

Ja gamepad i kapiram kao dobro alternativu, u tom (totalno drugacijem) fazonu mogu da igram svestan ogranicenja i prednosti, ali ovo je bila prilika da se uradi nesto bolje od toga za odredjeni zanr.

Move je uradio nesto i povodom uvodjenja/usavrsavanja odredjenih zanrova. RTS-ovi su konacno postali savrseno igrivi.
 
Sta znaci "vise precino" i "manje precizno" od stvarnosti? Poenta kontrolnih metoda je u tome da sto vernije prenesu kontrole koje igrac izvrsava do hardwarea koji ih dalje procesira u igru. To sto neko moze da u Quakeu napravi neke sulude poteze sa misom i tastaturom ne znaci da su oni "precizniji od stvarnosti", vec da dozvoljavaju maksimalnu fleksibilnost prilikom dizajna gameplaya i dozvoljavaju stvari poput onoga sto vidjamo u Quakeu i Unrealu.



Move je uradio nesto i povodom uvodjenja/usavrsavanja odredjenih zanrova. RTS-ovi su konacno postali savrseno igrivi.


Meni je preciznost cak najmanji problem, najvise mi smeta brzina okretanja i gledanja unaokolo. Ne pricam sta je realno i to me ne interesuje. Znam samo da je to sto moze da se radi misem u quake-u i unreal-u cool stvar sto se tice gameplay-a, a sporost joypad-a opet radja neke nove taktike i novi dozivljaj svega toga, cak mi je bolje po nekim pitanjima.

Ali i dalje me sve to nervira, stalno ösecam kontroloer izmedju sebe i igre, ne mogu samo da igram...(pricam iskkljucivo o FPS-u)


A sto se tice tih strategija itd, tek cemo da viidmo. Neki potencijal postoji, kao i za sve sto je point 'n' click orijentisano. U tom smislu zaista donosi nove mogucnosti.
 
Poslednja izmena:
Znaci bas to sto si rekao.. :) Dobro znas da to nije slucaj samo u Quake-u i Unreal-u...

To moze da se napravi i na gamepadu.

R1 - 90 stepeni rotacija u desno.
L1 - 90 stepeni rotacija u levo.

Quake podesavanja fizike, kontrola, veci hitboxovi i video bi sta je moguce sa gamepadom napraviti. To sto mis i tastatura to mogu preciznije da izvedu ne znaci da su oni realniji od stvarnosti. Tvoji pokreti u igri su i dalje uslovljeni tvojim refleksima i percepcijom desavanja na ekranu, kb&m ti samo dozvoljavaju da efikasnije i preciznije izvedes zamisljene taktike.
 
Tvoji pokreti u igri su i dalje uslovljeni tvojim refleksima i percepcijom desavanja na ekranu, kb&m ti samo dozvoljavaju da efikasnije i preciznije izvedes zamisljene taktike.

Pa to i pricam... efikasnije i preciznije nego sto bi mogao u stvarnosti :) Kakav L1, R1, nije to ta sloboda kao na kb/mis.
 
Ne kapiras i dalje. Moguce je stvoriti takve kontrole koje bi i kod gamepada pruzile iskustvo koje je nemoguce replicirati u stvarnosti. Pogledaj Call of Duty na konzolama. Da li zaista mislis da neko onom brzinom moze da pomera oruzje u stvarnosti? To sto je preciznije sa kb&m kombinacijom ne znaci da je ona "stvarnija" od stvarnosti niti da je gamepad varijanta manje stvarna.
 
Dobro, o istom pricamo samo sto mozda nisam najbolje pojasnio.. U pravu si, i gamepad moze biti precizniji i brzhi nego stvarnost, hteo sam da kazem da je to lakse i intuitivnije na kb/misu.
 
Upravo i jeste u tome poenta, sto su quake, unreal i CS postavili standarde koji se sad ne mogu postovati na joypadima...
To je i normalno jer su se pojavili pre proboja konzola i sad je to tesko isterati...
Sve te koji cene taj nacin kretanja na kb/m bih zamolio da odu na partiju paintball-a i da pokusaju da skacu po 90 stepeni svaki cas levo desno....
Posteno, ja vise ni vola ne mogu da upucam na kb/m u igri koju sam igrao od 2003 (Americas Army) a koju jedino ponekad upalim na kompu....
 
Problem sa gamepadom je što kada igraš, imaš preglednost samo ispred sebe, to je bila prva stvar koju sam primetio kad sam prvi put upalio mp na konzoli. Ljudi jednotavno gledaju samo ispred sebe, recimo kad uđu u neku prostoriju, sigurno te neće primetiti ako si na 90 stepeni od njih, što deluje malo komično. Dok u stvarnosti oko sebe možeš baciti pogled i sagledati celu prostoriju u vremenima koje se mere stotinkama. Ovako kao da ti je vrat u gipsu. Ili kao da si u kupoli tenka...
 
Poslednja izmena:
To nema veze sa gamepadom vec sa podesenim POV-om.
 
Aj sad brto okreni lgavu za 90C u stvarnnosti na jednu i drugu stranu, pa zatim narpavi to isto sa DS3. Ili zarotiraj telo za, što u stvarnosti znači da se samo zarotira jenda noga, dok druga ostaje stajna. Ako to nije dovoljni pokazatelj hendikepiranosti igranja FPS sa ds3, ne znam. Uostalom zbog te limitiranosti u konzolnim/multiplatform igrama protivnici po pravilu se pojavljuju samo ispred tebe...
 
Ali barem možeš da sagledaš sve oko tebe, približno realnosti, dok si na ds3 fiksiran. To je valjda svima jasno :)
 
Sa misem samo mozes brze da se okrenes.. ostalo je sve isto :)
 
Aj sad brto okreni lgavu za 90C u stvarnnosti na jednu i drugu stranu, pa zatim narpavi to isto sa DS3. Ili zarotiraj telo za, što u stvarnosti znači da se samo zarotira jenda noga, dok druga ostaje stajna. Ako to nije dovoljni pokazatelj hendikepiranosti igranja FPS sa ds3, ne znam. Uostalom zbog te limitiranosti u konzolnim/multiplatform igrama protivnici po pravilu se pojavljuju samo ispred tebe...

Nije vezano samo za gamepad, vec i za field of view - nema razloga zbog kojeg npr. Red Orchestra 2 ne bi mogao raditi sa DS-om 3, a ova igra problem preglednosti resava ne oslanjanjem na okretanje misem, vec sa zestokim prosirenjem field of viewa.
 
Ima i toga, zato ima više tps nego fps na konzolama, baš zbog većeg fov-a.
 
Nazad
Vrh Dno