Šta je novo?

Gran Turismo 5

Pa naravno da nije ;).
Ovo je obican tech analysis, pri cemu DF pod tech podrazumeva samo grafiku i ponekad zvuk.
A ako cemo vec da trazimo zamerke, poslednji pasus je dosta gori od tog koji si quote-ovao.

Ma jel, a osetio se prozvanim da igru klasifikuje kao pseudo simulaciju. Po kom osnovu? Sto se ne drzi onoga sto zna najbolje a to su framebufferi, pixel shaderi, teksture itd nego da ovako proizvoljno k*nja.
 
Pa ti zazmuri na deo koji ti smeta, a citaj ono u sta se razume :).
 
Zasto onda spominje online i upravljanje automobilima?

Zato sto je polako ali sigurno pocelo da mu se svidja da uz tech analizu bude i reviewer igara.

@shin

Mene ne potresaju nimalo ovakve stvari ali je smesno sta covek radi a istovremeno se njegovo neko expertsko misljenje pocelo ceniti svuda na netu.
 
Poslednja izmena:
a borise, sta bi sa tim online iskustvima , i lfs ligama i cudesima? :d

a vadjenje na brata i na volan je takav klise... :p

Cek malo da se priviknem na ovu uproscenu fiziku :p i na ovih 900 stepeni volana :D

A ovaj patch je doneo restrikcije u broju konja i tezini automobila za Online trke.. nisam siguran kako ce to da radi, treba debelo da se prostudiraju automobili da bi se nasla neka kombinacija pa da moze da se vozi sa par razlicitih, ovako ce uvek neki biti bolji.. tako da do tada je najbolje da svi vozimo sa istim automobilima kad smo online.
 
Poslednja izmena:
@shin
Mene ne potresaju nimalo ovakve stvari ali je smesno sta covek radi a istovremeno se njegovo neko expertsko misljenje pocelo ceniti svuda na netu.

Cenim njegovo misljenje dok prica o grafici i performansama.
Sve ostalo ignorisem.

Tj. da promovise igre na Eurogamerovoj pozadini. :D

Sigurno je zbog toga :D.
Pa Mafia 2 je dobila 4, a reklamirali su je nedeljama.

tako da do tada je najbolje da svi vozimo sa istim automobilima kad smo online.

Izgovori, izgovori.
I to od coveka koji bira Ruy-a i A.Madrid :D.
 
Poslednja izmena:
Otkad to DF ocenjuje igre? :d

Inace, bas nedavno su imali ogroman feature tekst sa ljudima iz Criteriona. Slucajnosti na sve stane. :d
 
DF se odavno lozi na Criterion.
Siguran sam da to i sam znas.
 
Realno, ciljnoj grupi koju su gadjali je glavni feature photo mode i osvetljenje u replay-u. I sa ovim sto su uradili su ih pronasli jer stvarno taj photo mode ima toliko mogucnosti i shotovi napravljeni sa njim izgledaju vrhunski.
Sve ostalo takvi tesko mogu da vide. Kad vidim da raspravljaju o fizickom modelu a voze joypadom!!!! WTF! Kako i gde primete finese, transfer mase, promene gripa.....?
I Amar, tipican consumer GT serijala, administrator foruma posvecenog GT uradi rani review gde lepo kaze da ne moze da vozi bez ABS-a. Ili taj engine nije dobar (sumnjam da su mogli toliko da pogrese) ili on, kao wannabe simracer, ipak nije dostigao nivo koji zahteva vrhunska simulacija.

Vec sam napisao ali ponovicu: najveca zamerka je upravo sto se toliki hype podigao na osnovu replay filmova i shotova iz photo moda, a takve grafike nema ni u tragovima u live trkama.
I malo mi je smesno kad vidim postove pune odusevljenja online trkom protiv jos 3,4,5 zivih protivnika. WOW, kakav kvantni skok!
To je publika koju GT trazi i kojoj su dovoljne fancy refleksije i kisne kapi da im zatrepere okice. I to je trziste gde mogu racunati sa milionskim tirazima.
Pitam se kako bi doziveli grid od 25-30 simracera, svi sa volanima i bez opcije da se ukljuci bilo kakva pomoc.
 
Jos malo (nezasluzeno) o DF analizi :d
Sa cim on zavrsava tekst o GT5. Sramota :d

Realnost danasnjih gaming medija.

oqxNL.jpg
 
Pisao sam vec o tome.
Ne citas komentare :D ?
 
Cek malo da se priviknem na ovu uproscenu fiziku :p i na ovih 900 stepeni volana :D

A ovaj patch je doneo restrikcije u broju konja i tezini automobila za Online trke.. nisam siguran kako ce to da radi, treba debelo da se prostudiraju automobili da bi se nasla neka kombinacija pa da moze da se vozi sa par razlicitih, ovako ce uvek neki biti bolji.. tako da do tada je najbolje da svi vozimo sa istim automobilima kad smo online.

Uproscenu fiziku? mozda si ti zaboravio da iskljucis traction control (mora rucno off svaki put kada promenis auto) i da restriktujete gume (sa svakim kime sam ja vozio su bile "sport hard" ili prevedeno na prologue - S1.
Isto tako treba grip podesiti na real , a ne po defaultu ne neki bedni procenat.

Na volan bi do sad trebalo da si navikao , pa nisi ga juce nabavio :p

I nema nikakve veze sada ta restrikcija. Slican broj konja i tezina mozda jeste samo deo parametara koji bi trebalo da bude tu, ali ono sto je kod jednog automobila prednost, kod drugog je slabost, a ti kao poznavalac automobila bi to trebao da znas, i koristis.

Online u gt5 je prava stvar. Vozio danas nordschleife sa nekim nemcima, nocu, znaci kakav trip, koja fer voznja sa njihove strane, ma osecaj je fantastican.
Onaj career mode je tesko i dosadno njesra u poredjenju sa multijem.

I ekipica sa bencha je odlicna. Zmay, aca, Ranko... sve odlicni vozaci.
verovatno se i dalje vozikaju :d

par ne editovanih shotova za one koji jos cekaju igru :p
 

Prilozi

  • Bern - Marktgasse_1.jpg
    Bern - Marktgasse_1.jpg
    378.5 KB · Pregleda: 88
  • Nürburgring GP_F.jpg
    Nürburgring GP_F.jpg
    240.8 KB · Pregleda: 70
  • Toscana_1.jpg
    Toscana_1.jpg
    311.1 KB · Pregleda: 87
  • Toscana_2.jpg
    Toscana_2.jpg
    253.9 KB · Pregleda: 72
Poslednja izmena:
Izgovori, izgovori.
I to od coveka koji bira Ruy-a i A.Madrid :D.

Haha, zone-eru, nemas pojma :) Znam da se zezas, ali da dodatno objasnim, ne mogu sad da se uzmu 3, 4 'slicna' automobila i da se kao trkaju svi ravnopravno. Mora malo detaljnije da se probere da bi te trke imale nekog smisla i da ne bi jedan auto dominirao...

@ soko

Hype se jeste podigao oko photo mode slika, realno, grafika nema veze sa tim dok vozis uzivo.. u nekim kokpitima ne vidim brojeve uopste na brzinometru i obrtometru koliko su mutni.. ocekivao sam vise od kokpita, al dobro.. i dalje spada u jednu, ako ne i najlepsu grafiku medj' voznjama i simulacijama.
I dalje su mi podeljena misljenja u vezi fizike, istina, nisam se nikad bavio nekim pravim trkanjem, ali kao da fali 'informacija' fizickom modelu, ne sa svim kolima, sa nekim kolima je stvarno fenomenalno..

Recimo MX5/Eunos Roadster je strava! Trebalo bi sa njim da se organizuje jedna online trka..

bernmarktgassecopy.jpg


ahrweilergate1copy.jpg
 
Poslednja izmena:
Pisao sam vec o tome.
Ne citas komentare :D ?

Ma ko da iscita sve, tak sam posle ovo za NFS video, jos sam bio sokiran onim pseudo simulation pasusom. A pratio sam njegove clanke jos dok je samo bio digital foundry i kad nije ke*ao o igrama vec iskljucivo analizirao tehnologiju ispod.
 
Ma ko da iscita sve, tak sam posle ovo za NFS video, jos sam bio sokiran onim pseudo simulation pasusom. A pratio sam njegove clanke jos dok je samo bio digital foundry i kad nije ke*ao o igrama vec iskljucivo analizirao tehnologiju ispod.

***, dok je xbox pobedjivao nije bilo potrebe da se prica o kvalitetu igara :D.
 
A cime si se ti bavio kada sebi dajes za pravo da takvim tonom govoris o drugima?
Soko je '96 vozio E30 od 105HP koji sam sam platio. Koliko konja je imao tvoj Jugo tada?

Staze si video na BHM i Youtube, neko te jednom pustio da sednes u trkacki auto i kupio si Hondu sastavljenu od 3 auta staru 15 godina. Izuzetna karijera i kredibilitet.
 
Poslednja izmena:
^Opa! :D
 
E ovo je vrh, znaci zamislite koliko ste zabrazdili kada vas Psiho (sa pravom) podjebava :D
 
Jos malo (nezasluzeno) o DF analizi :d
Sa cim on zavrsava tekst o GT5. Sramota :d

Realnost danasnjih gaming medija.

oqxNL.jpg

Ja ne znam da li sam toliko mator, ali u vreme kada smo mi imali hot pursuit, nije trebala zasebna sekvenca svaki put da mi da do znanja kada bi se jos jedno vozilo ili helikopter priljucivali poteri :p

Ovo me podseca na americko rvanje - vise uopste nije bitno samo rvanje (koje je ionako balet) vec spanska serija koja sledi kao uvertira :S:

[YOUTUBE]e_dc5e2eFLU[/YOUTUBE]
 
A cime si se ti bavio kada sebi dajes za pravo da takvim tonom govoris o drugima?
Soko je '96 vozio E30 od 105HP koji sam sam platio. Koliko konja je imao tvoj Jugo tada?

Staze si video na BHM i Youtube, neko te jednom pustio da sednes u trkacki auto i kupio si Hondu sastavljenu od 3 auta staru 15 godina. Izuzetna karijera i kredibilitet.

A ti ochigledno nisi gledao ni youtube jer zivish u svetu u kome je Alvirovic vrhunac automobilizma. Shta ti je to BHM, nije ni chudo shto se nisi pomerio od Golfa i BMWa E30...

I nisam morao da vozim ni Hondu, moj jugic bi ti pokidao tog BMWa :d:d:d
 
Poslednja izmena:
Mnogo dobar osecaj sa ovim Eunosima na Tsukubi :Klanjanje
Obavezno ga uzmite kao pocetni auto, ja sam prvo uzeo skuplji, '91-o godiste, ali onaj jeftiniji iz 89-e je ladno brzi, ima 10 kila manje :)
Igra sija u ovoj kombinaciji...
 
I nisam morao da vozim ni Hondu, moj jugic bi ti pokidao tog BMWa :d:d:d

Vozis Yuga?! Najgori auto u zabelezenoj istoriji? Jedini auto koji kad vozis treba da nosis pola gepeka rezervnih delova? Nije ni cudo da se primas na trkacke igre... U stvarnom zivotu te i bajsevi cepaju :p
 
Bice da je vozio Yuga pre ove Hondice. ***, nije ni cudo sto mu je CRX do yaya... :d :d :d
 
Yugo je jedna opaka paklena masina, i pravi promasaj je sto nema jednog u gt5.
Secam se samo jednog broja top speeda od pre 4, 5, god. Neki ludi italijan je uradio glavu za yugica 16V i na stolu je se vrteo kao lud ulazio cak i u 9000, obrtaja, kazu da je razvijao oko 190ks, ako se ne varam!!! Dali su yuga na test, ovima iz ferija, i lik koji je testirao kaze, da se osecao kao list na vetru, svakog trenutka je mogao da poleti, dok se sve oko njega uvijalo i zvizdalo pri brzini od 240 km na sat! :D
Pa sad recite da yugo nije masina :D
 
Jedino što je dobro na jugiću je da kompletna generalka izađe ko štop svetlo na nekom nemcu :D
 
Yugo je jedna opaka paklena masina, i pravi promasaj je sto nema jednog u gt5.
Secam se samo jednog broja top speeda od pre 4, 5, god. Neki ludi italijan je uradio glavu za yugica 16V i na stolu je se vrteo kao lud ulazio cak i u 9000, obrtaja, kazu da je razvijao oko 190ks, ako se ne varam!!! Dali su yuga na test, ovima iz ferija, i lik koji je testirao kaze, da se osecao kao list na vetru, svakog trenutka je mogao da poleti, dok se sve oko njega uvijalo i zvizdalo pri brzini od 240 km na sat! :D
Pa sad recite da yugo nije masina :D

To vise govori o onima koji su ga tako sredili nego o samom Yugu.

U fazonu - kad smo od ovog njesra uspeli da napravimo da leti, zamislite sta tek mozemo sa necim ljudskim :p
 
As investigated by GTPlanet.net forum, Gran Turismo 5 has a progressive damage system. This means that as you level up and become more experienced each level of damage becomes unlocked. A report indicates that at level 20 in the game, near full damage becomes unlocked with moderate mechanical issues and at level 40 full damage becomes unlocked with significant mechanical issues.


Video uploaded on GTPlanet by a user that unlocked advanced damage at level 40

At full damage, mechanical failures play a critical role in the vehicles drivability and aerodynamics. At this level car hoods, trunks, and even doors will be hanging by a hinge as pieces of the car fall off.

Evo ti Lozacu, sad imas i mehanicki damage.
 
Niko nije rekao da su stock jugici kvalitetni ili dobri, a ko kaze da sam ja to vozio :d I posto volite da nagadjate i igrate se gluvih telefona, CRX je prodat pre 9 godina, a jugica su bila dva, 1600/140ks i 1400/100ks, oba spremana za trke, i oba bi pokidala tog BMWa sa bregastom od 100 kila i krivom snage kao EKG :d Sada vozim Civica 1998. 1.6/125 Vtec, porodicni auto, pa slobodno dodjite na Huja track day na prolece sa tim dizel kombijima :d:d, pogotovo bih voleo da vidim velikog poznavaoca Vuka gejmera u svom muscle caru, i u krivini :d
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno