http://cl.ly/1k1f2K2j060i133d2t44
Sinoc je palo nekoliko sati voznje i mogu da kazem da su zvukovi najgori od svega, u smislu da se razlikuju po vernosti od automobila do automobila, a najsmeshnije je da se americhki automobili cuju najbolje :d
Shto se tiche ostalog, fizika je vrh, veza izmedju tochkova i puta je potpuno drugachija, kod jachih automobila bukvalno osecash kako imaju velike tochkove bash kao u realnosti. Kontra vishe nije lutrija, sada lepo osecash shta radish i auto mozesh da drzish na ivici ili da slajdujesh a da na kraju i izadjesh iz krivine

Kontakti medju vozilima su napokon kako treba, vishe se ne udaraju dva kamena vec je bash kako treba. Takodje mozesh i automobil ispred da okrenesh naopako ako ga gurash kako treba, nije kao neki supermen da mu ne mozesh nishta i da je obavezno brzi od tebe posle guranja

AI je takodje mnogo pametniji i vozi "ljudskije", mislio sam da cu opet na silu morati da vozim gomilu trka koje me ne interesuju, ali ovo uopshte ne izgleda dosadno i bez izazova.
Trke po kishi, snegu, zemlji su potpuno drugachije od GT4. Sada automobil ima grip i znash gde ide, nema vishe onoga kao po ledu da te izbaci iz svake krivine ako idesh preko 50

Na tim trkama je u trenucima nemoguce voziti jer nishta ne vidish od dima ovog ispred. Po snegu mi se chini da se na volanu osecaju chak i tragovi drugih automobila i da te onako sitno baca levo desno bash kao shto treba. Onaj zvuk snega shto nismo bili sigurni shta je na jednim youtubu klipu, jeste zvuk snega i uradjen je vrhunski, bukvalno cujesh kako guma gazi svez sneg i pravi tragove kao u realnosti. Te trke su potpuno upotrebljive, bez obzira shto ima malo staza, track editor moze da napravi chudo od staza, nishta loshije nego shto su prave rally staze.
Grafichki, automobili su malo bolji, oshtriji i chistiji, kao da imaju josh bolje teksture ili osvetljenje. Ali zato staze ubijaju, deluju kao da su duplo detaljnije nego u prologu, to sam se stvarno iznenadio. Igra se ne mora instalirati uopshte, krenesh da vozish odmah, a kako uchitash neku stazu on to baci na HDD, isto i sa automobilima, tako da svaki sledeci put ide brze. Sa HDDa, staze se uchitavaju brze nego u prologu, a duplo brze nego recimo u Forzi 3
Shto se tiche zvuka, kao shto rekoh, Marko nece biti odushevljen

Neki automobili su uradjeni vrhunski, dok su drugi jedva bolji od Prologa, a probao sam ih skoro sve u Arcade modu, znachi 30ak. Americhki i automobili sa velikim motorima se cuju odlichno, i vrlo slichno realnosti, zvukovi su josh puniji, oni koji imaju turbine, sada je to mnogo realniji zvuk. Takodje, zvukovi van kabine su mnogo poboljshani, i tu se cuje bash onako kako se cuju ti automobili, i kakve zvukove mi uglavnom i znamo pa onda dodje Marko i pricha kako to ne zvuci kako treba, iz kabine
Nordschleife nema u Arcade modu, tako da nisam ni mogao da ga probam, ali Tsukuba ubija kako je dobro modelirana.
I kao shto zmay reche, u startu imash osecaj da je to skoro isto kao prolog, ali kako vozish dalje i isprobavash, provaljujesh sve razlike koje su napravljene. Shto se tiche onih senki, vrlo su retke situacije gde su one onako uzasno stepenaste itd. Na svim stazama gde ima drveca, senke lishca uopshte ne smetaju, chak i daju super utisak celog osvetljenja koje razbija. Sve vrste svetla su uradjene fotorealistichno, kako sunce u sred dana, tako zalazak, a noc sa zvezdama tek ubija. Inache nocne staze takodje izgledaju vrhunski, farovi su kao pravi, a kako osvetle one znakove pored puta, oni krenu da bljeshte kao u stvarnosti. Neverovatno koliko detalja ima kojima je paznja posvecena, i zato se to zove "real driving simulator", a ne "simulator 10 retardiranih automobila na stazama gde u realnosti vozi Seat dizel" :d
Shto se tiche frameratea, ni jednom, u bilo kakvim uslovima ili guzvi nisam primetio pad, ne znam o cemu je Yamauchi prichao...
Zaboravih josh neshto, kartinzi su vrh, samo se nadam da ima i nekih jachih sa menjachem, ovaj prvi nije upotrebljiv ni za jednu vecu stazu. Skokovi su sada mnogo realniji, nije onako kao na jastuk, ako skochish ukoso, docekacesh se na 2 tochka i to ce se osetiti na volanu. Eiger sada ima i pitstop koji je otprilike dugachak skoro kao cela staza :d:d