Šta je novo?

Sve stvari koje ste želeli da znate o Apple-u

Ako sam dobro razumeo, yoyo se bavi razvojem aplikacija za iOS? Mogu da se ne slazem sa njim oko nekih stavova ali covek ima jako puno prakticnog znanja.

Nego, jel' to sto je android otvoreniji kao sistem plus se vrti na brzem hardweru dovelo do toga da je vecina aplikacija za isti genijalno i nikad bolje reseno? Koji je najpopularniji sms klijent na toj platformi? Sistemski ili neki drugi? Mail klijent? Web browser? hm? Licno, nisam koristio nista bolje od safarija na iOS-u.

YoYo: Da li trazis partnera za pravljenje softwera za iPad/iPhone :)

Ja sam programer, ali jos uvek nisam skapirao XCode koji mi se jako razlikuje od Delphi-a, C#-a, PHP-a i sl. Imam neku ideju za iPad igru, ali ne znam kako bih je isprogramirao :( Nista mi nije jasno u vezi objective c-a (tu su neki Outleti, View-i ...) Pravio sam u Visual C++-u OpenGL aplikacije, ali ovo je spansko selo za mene :(

@switch:
Ja razvijam iphone aplikacije i znam kako iOS funkcionise iznutra. Ikonice uopste nemoraju da budu unificirane. Na aplikaciji je da prosledi ikonicu i upali flag da li zeli zaobljene iknoce ili ne. Znaci unifivcirane ikonice su nonsens.

Imam gomilu ideja sta bi moglo da se uradi sa iPhone ali 95% je neizvodljivo zbog politike ogranicavanja Applea. Zalosna istina je da ce Apple polako da popusta te zabrane i ekspolatise trziste (tj da uzima pare korisnicima).

@dzef:
Ja sam C++ programer. Obj-C koristim samo za UI i kao startup-code za igru koju razvijam. Inace o Obj-C nemam lepih reci.

iphone ima izuzetan hw... sw (iOS) je uzas. Ja to dozivljavam na sledeci nacin.. napravili su lepo dizajniranu spravu i onda su istrazivali mogucnost upravljanja i koriscena telefona sa ogranicenjima koje dizajn namece.

Meni objective-c izgleda jezivo. Nije slican ni jednom jeziku.

No moracu da se naucim da radim u njemu. Kad sam mogao da programiram na C64, moci cu i ovde :)