Šta je novo?

Kako zaštiti komponente od groma?

Da li ovo apc cudo ili ovaj sa 8 uticnica sljakaju normalno sa SBB kablovskim netom? Pitam posto planiram kupovinu

attachment.php

Nije mi dalo mira pa sam morao da ga rasturim :) Lepa stvar je što je za telefon totalno odvojeno tako da ne verujem da je neki problem da se popravi :) EVo kako izgleda, pogledajte sliku. Ja sam laik što se elektronike tiče ali znam da zalemim ponešto i da koristim unimer za osnovne stvari:)))) Ovi osigurači izgledaju OK? Probao sam unimerom i niti jedan od njih ne propušta struju... Nešto naopako radim?:) Vidim da ima i 3 varistora... Da li bi pomagalo da sva 5 komada zamenim? Tako i tako nema ničeg drugog a to nije skupa investicija :)

Edit: na varistorima piše:
CNR 14D51 1K i zaokruženo 5A
CNR 10D27 1K i zaokruženo 5A

Šta predstavljaju ove cifre?:D

Poslednja izmena:
Nije mi dalo mira pa sam morao da ga rasturim :) Lepa stvar je što je za telefon totalno odvojeno tako da ne verujem da je neki problem da se popravi :) EVo kako izgleda, pogledajte sliku. Ja sam laik što se elektronike tiče ali znam da zalemim ponešto i da koristim unimer za osnovne stvari:)))) Ovi osigurači izgledaju OK? Probao sam unimerom i niti jedan od njih ne propušta struju... Nešto naopako radim?:) Vidim da ima i 3 varistora... Da li bi pomagalo da sva 5 komada zamenim? Tako i tako nema ničeg drugog a to nije skupa investicija :)

Edit: na varistorima piše:
CNR 14D51 1K i zaokruženo 5A
CNR 10D27 1K i zaokruženo 5A

Šta predstavljaju ove cifre?:D

Pa zasto bi menjao varistore ako ti osiguraci ne provode?Zameni ih i vozi.

Da li ovo apc cudo ili ovaj sa 8 uticnica sljakaju normalno sa SBB kablovskim netom? Pitam posto planiram kupovinu[/IMG]
Nema razloga da ne šljaka. Meni štiti UTP od Webstara do rutera jer mi tako diktira raspored u sobi ali probao sam i coax direktno u APC i nema smetnji.

Pa zasto bi menjao varistore ako ti osiguraci ne provode?Zameni ih i vozi.