Šta je novo?

prima mail, neće da šalje

wild1waltz

Slavan
Učlanjen(a)
18.07.2005
Poruke
187
Poena
319
win 7, na ženinom lap-u.

mail klijenti (probano nekoliko) primaju mail, ali neće da šalju. svi javljaju da je isteklo vreme na smtp serveru (ili tako nešto).

reinstal win-a, ili ima neko pomoćno rešenje.
 
Da li si cekirao opciju My server requires authentication u zalistku Servers u podesavanju naloga, obicno to hoce da pravi problem.
Pozzz
 
Teško da je to do windowsa. Biće da neka od podešavanja nisu uneta kako treba, nije štiklirana neka opcija i sl.

Ili eventualno SMTP server nije u funkciji trenutno.
 
reč je o mail klijentima (thunderbird, eudora, sea monkey....). sva podešavanja su ok. čak sam prenosio i sa drugog računara, tako da to otpada.

što se smtp servera tiče, isti nalog normalno radi na mom kompu (žena je na mts, a ja na telekomovom adsl-u).

reinstalirao sam ESS, sumnjajući da on nešto brlja...

da je moj komp, već bi pao reinstal, kako žena ni sama ne zna gde joj se šta nalazi i šta nema sačuvano, gledam da prođem sa što manje čeprkanja:d

ps
šalje normano na web mailu, ali navikla je iz klijenta, pa mi sedi na glavi.
 
Poslednja izmena:
1. Open Outlook Express
2. Click on 'Tools' ( found along the top)
3. Select 'Accounts'. This opens up the Internet Accounts window.
4. Select the 'Mail' tab.
5. Click on add (top right hand corner)
6. Select 'Mail'. This will start the setup wizard.
7. Enter the display name (what people see in their inboxes). Click 'next'.
8. Enter the e-mail address of the account you are setting up. Click 'next'.
9. Your server is a POP3 server.
10. Your incoming (POP3) server is: pop3.koji god and your outgoing (SMTP) server is: smtp.koji god . Click 'next'.
11. Enter your username and password as found in your welcome e-mail.
12. Do NOT select log on using Secure Password Authentication (SPA).
13. Click 'next' then 'finish'.
14. Highlight the newly created account and select 'Properties'.
15. Click the 'servers' tab along the top.
16. Tick 'My server requires authentication'.
17. Next to 'My server requires authentication' click the settings box.
19. Tick 'Use same settings as my incoming server'
20. Click apply and OK until you have exited. Thats it!


SMTP authentication
The process of identifying yourself is called authentication. This is normally done by submitting a username and password.
In most e-mail software, there is an option to enable SMTP authentication. If you are using this service you need to make sure this is enabled and that you use the same settings (username and password) as your incoming server.
If you do not do this and attempt to send e-mail via certain SMTP server, the e-mail will be returned with a 'relaying denied' error.



Pozovi na kraju krajeva svog ISP-a i reci im da nije u redu ako i pored ovoga, ne mozes da koristis mail klijent.
Meni je recimo sezampro bio blacklistovan i mogao sam da se slikam...naravno web mail radi..
 
sve je normalno radilo do pre par dana, a žena naravno nije dozvoljavala win-u da radi backup (ko će da čeka), tako da sad nemam od čega da krenem.

znači, podešavanja su u redu. mozbeckup je preneo sa drugog kompa sa kojeg normalno šaljem. lap nije hteo ni kad sam ga kablom priključio na adsl, tako da otpada i ISP, a ostaje samo nešto u win-u :wall:
 
Da nemas neki firewall koji ti blokira port 25, ili ISP.
 
ess (eset smart secutity) sam deinstalirao baš zato. probao sam i da mu isključim fw, mrka kapa...:crash:
 
Znaci provereno si probao ovo sto sam napisao ? Napravio novu konekciju na taj nachin i nece da radi ?

Ok to je za obican outlook

Evo ti podesavanja na primer za Microsoft Outlook 2007

1. Start Microsoft Outlook 2007. When the Startup Wizard displays, click Next.
NOTE: If the Startup Wizard doesn't automatically display, from the Tools menu, select Account Settings, and then click New. In the Add New E-mail Account dialog box, select Microsoft Exchange, POP3, IMAP, or HTTP, then click Next.
2. On the Account Configuration page, select Yes to indicate you want to configure an email account, and then click Next.
3. On the Auto Account Setup page, enter the following:

Your Name: Enter your first and last name.
E-mail Address: Enter your email address.
Password: Enter the password you created for your email account.
Retype Password: Enter your password again.

4. At the bottom of the page, select Manually configure server settings or additional server types, and then click Next.
5. On the Choose E-mail Service page, select Internet E-mail, and then click Next.
6. On the Internet E-mail Settings page, enter your email account information as follows:

Your Name: Enter your first and last name.
E-mail Address: Enter your email address.
Account Type: Select POP3.
Incoming mail server: Type pop3.koji god for your incoming mail server.
Outgoing mail server (SMTP): Type smtp.koji god for your outgoing mail server.
User Name: Enter your email address again.
Password: Enter the password you created for your email account.

7. Select the Remember Password checkbox, and then click More Settings.
8. In the Internet E-mail Settings window, go to the Outgoing Server tab.
9. Check My outgoing server (SMTP) requires authentication and select Use same settings as my incoming mail server.
10. Go to the Advanced tab. Verify that you have 110 for your incoming server (POP3) and 25 for your outgoing server (SMTP), and then click OK.
11. Click Test Account Settings. Microsoft will send itself a message to test your incoming and outgoing capabilities. Once this is complete, click Next.
12. Click Finish.
 
Ja znam da nadlanu zna da zeza u pre podnevnim casovima do 10. radi ok posle nece da salje i na kraju oko 17-18h opet radi tako je bar kod mene u gradu
 
nije reč da ne radi povremeno, već danima. izgleda da će na kraju morati da padne reinstal:mad:
 
najprije će biti da je dotični SMTP server blokiran kod ženinog provajdera (mts)
 
Mozda nije kod tebe slucaj ali meni se slicno nedavno desilo sa Thunderbirdom...primao postu ali nije hteo da salje...sva moguca cackanja po podesavanjima su bila uzaludna...
Stvar sam resio tako sto sam deinstalirao TB zatim izbrisao i Profil, pa onda opet instalirao...i evo ga radi...sta je tacno bio problem ne znam ali od tada ponovo radi bez problema...
 
Da nemas mozda avast instaliran? Sa jednim od poslednjih update-ova se desava upravo to sto si opisao. Treba iskljuciti mail shield ili promeniti podesavanja u avastu..
 
Ma brljave im serveri ovih dana, do njih je, slican problem sam imao samo ja nisam mogao da primam, iscimao sam se pomislivši da mi je neko hakovao mail, ali video sam da je kod njih
 
za sad sam ustanovio gde nije problem. win je "čist", jer kad sam modem prebacio na desktop (koji normalno šalje mail adsl-om) dobio sam istu grešku.
u beotelu su mi rekli da smtp mora da ima podešavanja provajdera (kako onda šalje sa telekoma gde takođe nalog ima beotelova setovanja?!), a u mts-u su uzeli moj broj kartice i telefon pa će "da mi jave kad ustanove gde je problem". :mad:
 
za sad sam ustanovio gde nije problem. win je "čist", jer kad sam modem prebacio na desktop (koji normalno šalje mail adsl-om) dobio sam istu grešku.
u beotelu su mi rekli da smtp mora da ima podešavanja provajdera (kako onda šalje sa telekoma gde takođe nalog ima beotelova setovanja?!), a u mts-u su uzeli moj broj kartice i telefon pa će "da mi jave kad ustanove gde je problem". :mad:
Nesto mi tu sve zamumuljeno, Ako saljes mail a nisi konektovan na maticnog provajdera ciji mail koristis onda moras da koristis web-mail. Imam jos jedan dial-up nalog kod PTT i to tako funkcionise. Nijedan provajder ne dozvoljava da koristis njegov mail server a da nisi ulogovan-okacen na tog provajdera. Nadlanu uopste nije mts-ov mail, to je iznajmljeni mail server.
 
Nesto mi tu sve zamumuljeno, Ako saljes mail a nisi konektovan na maticnog provajdera ciji mail koristis onda moras da koristis web-mail. Imam jos jedan dial-up nalog kod PTT i to tako funkcionise. Nijedan provajder ne dozvoljava da koristis njegov mail server a da nisi ulogovan-okacen na tog provajdera. Nadlanu uopste nije mts-ov mail, to je iznajmljeni mail server.

žena je i ostavila nalog kod beotela zato što si kod njih uvek mogao da proveravaš poštu i kad nisi konektovan preko njih.
 
E vidis tu isto postoji razlog zbog cega se to radi. Zbog cega bi na primer MTS preopterecivao svoj SMTP ako se kacis preko Beotela ? ISP-ovi se na taj nacin izmedju ostalog stite od potencijalnih spamova, sto je i u jednu ruku logicno kao sto je lega99 rekao.
 
Beotel e-mail nalozi rade bez greške, recimo, na Telenor internet vezi. Uključujući i slanje
Beotel radi Open Relay, time se diče, koliko znam
 
da razjasnim. ženin mail nalog je na beotelu, a na net se kači preko mts 3g. u isto vreme adsl nema problema sa slanjem pošte na beotelov smtp server.
 
da razjasnim. ženin mail nalog je na beotelu, a na net se kači preko mts 3g. u isto vreme adsl nema problema sa slanjem pošte na beotelov smtp server.
Beotel je to dozvoljavao, bio sam i ja godinama na beotelu dzabaka (nije bitno kako) i dan danas mogu da se okacim na mail server ali to ne radim. To sto dozvoljavaju da se kacis sa bilo kog naloga to je njihov problem. Jasno je ko dan da drugi provajderi to ne dozvoljavaju zbog spama, kiliko to moze biti opasno iskusio sam kad smo u firmi podigli mail server na w2k i dozvolili relay. Pokusavam da razumem tvoju recenicu ali stvarno mi ne jasno ko koga tu i zasto tako da odustajem. ;)
 
danas me zvali da pitaju u čemu je problem. podrobno objasnim službenici sve šta se dešava. ona se zamisli i kaže da će da prijavi, pa će da mi se javi neko ko se bolje razume?!

pošteno sa njene strane, ali vrlo neprofesionalno od strane mts-a:wall:
 
Vrh Dno