Šta je novo?

Test Drive Unlimited 2 (Test Drive High Life)

Hah:)

Pa ako je sudeci po ovim slikama

2zqre6x.jpg

34nscwn.jpg

24qpjcg.jpg

Nije neko "osetno" unapredjenje u grafici, broj poligona je tu negde kao u kecu (nemam instaliranu igru pa da bas uporedim Zonde), mozda veci ako gledam tockove...Motion blur (ako je sudeci po slici sa Viperom) je ovog puta realan, nije samo zamucenje slike kao pre, ima ga i na tockovima, btw, sto je neki standard danas.
Na slici sa Gumpertom se vidi i "magla" u daljini, nije to nesto napredno tipa volumetrik i sl, ali fino docarava daljinu u sceni...toga nije bilo pre.

Ono sto mi najvise pada u oci je manje kontrasta i boje koje ne vriste kao u kecu. Senke nisu "pitch black" , a refleksije na kolima su sada izrazenije, reflektuju se i detalji (vegetacija) u kecu toga nije bilo, samo ambijentalno svetlo, gradijent i tako nesto...

Bloom je opet tu (Zonda), sto mi se bas i ne svidja, osvetljenje i dalje deluje vestacki, ali bolje nego u kecu.

Ovo sve pod uslovom da su slike zaista iz igre, tj da ih nisu "doradjivali" ... Dosta mudrovanja od mene:D
 
Bloom se dodaovao u foto opcijama u igri.

Jedna od stvari koju sam primetio jeste da su na fotki sa Zonda F uključene maglenke, ali ne i glavna svetla.

U kecu je postojala refleksija koja je bila, ti ćeš razumeti, nadam se, samo jedna ogromna panorama grada. I tipa kada si u sred šume, ti okreneš kameru i vidiš na kolima zgradu. :D
 
U bre Nemanja, kaze se nije bilo realtime refleksija, razumemo to i mi.:D
 
^^Moguce, mada se ja toga ne secam:)
 
upućeni kažu da je u pitanju Ibiza mesto na kome će se odvijati TDU2.

Uuuuuu!!!!! Voleo bih da jeste, ali nisam baš previše siguran.
Ono, nisam bio na Havajima da bih mog'o da uporedim, al' Ibica nije baš prevelika i nije da su joj putevi neko ludilo.. Ali bih baš voleo da bude Ibica u pitanju :D
 
Bez zelje da ispadnem preveliki hejter ali posto smatram da zabavne voznje moraju imati state of the art grafiku ne mogu da prokomentarisem modele auta. Ljudi, ja sam u GTA Vice City imao par modela kvaliteta onih gore sa slika sto nije ni cudno s obzirom da su ti modeli exportovani iz TDU. Toliko o napretku grafike...

TDU je za ono vreme imao odlicnu grafiku, bio daleko ispred NFSa i vecine ostalih simulacija voznje. Ovo sa slika nema smisla porediti sa poslednjim NFS, cak bih rekao da je i Burnout Revenge daleko graficki napredniji (mozda gresim). Nije sve u grafici ali nije red sa izgleda kao da je trebala izaci 2008. godine.
 
Meni ovo vise vuce na 2006-u, btw...ali neke stvari jesu unapredjene u odnosu na keca i to je to...nazalost, slike ne obecavaju grafiku na danasnjem nivou, a modeli automobila su mozda malko unapredjeni, ali ovo osvetljenje, iako jeste bolje nego u kecu, danas deluje cartoony...i najvise ubija kvalitet.
***, steta je, ali tako je kako je...:p

Ostaje nada u gameplay, ako pored onoga sto je vec bilo, ubace i ovo sto su najavili, igra moze da bude odlicna i ako se zanemari grafika.

Edit- sad primetih, na slikama se vidi ambient occlusion, to je "u trendu"...:p
 
Poslednja izmena:
meni kec i danas ima lepu grafiku, jedno vreme sam bio žešće navučen na igru
kontam da će i dvojka biti dobra čim su ovoliko čekali sa nastavkom
 
Ja b' rek'o da su maaaalčice preterali sa maglenkom... :)
 
Fizika će verovatno biti očajna kao i u kecu, ali će ubaciti gomilu fori za online napredovanje i budženje, pa to onda nije ni bitno :) Samo da se nešto budži :)
 
Hahah, jos jedan komentar pao s Marsa...tj planete Obvious Trollus:d Ae molim te, rekni nam jos nesto o Mass Effectu 2...moze i neka prica o religijama i mitologiji, sve onako, u Duhu Vremena...:) da se skupimo oko vatrice i slusamo sta nam Filipenko zbori:D
 
Poceo izgleda mnogo da se druzi sa drajverom.. ;)
 
Fizika u TDU je bila jedna od boljih u arkadnim voznjama. Ovaj novi shot pokazuje da ima dosta vishe poligona na modelu automobila nego u originalnom TDU. Svetlo i bloom kvare sliku...
 
Uopšte ne sumnjam da će većini publike da se svidi, jer većina ionako igra Need for Speed i takve naslove, ali naspram iole ozbiljnije urađenih vožnji, fizički model TDU je loš. Sa druge strane, osnova igre i nije u tome, već u budženju, kupovini, stotinama eventova, trkanju protiv drugih ljudi, pa će tako poboljšanja verovatno biti skoncentrisana na taj deo, a ne na onaj deo gde je najmukotrpnije raditi, a koji je kada se makar malo razmisli najbitniji za vozačku igru. Grafika će biti malo unapređena (oni šotovi, ma koliko da su socijalni generalno, su miljama ispred TDU keca) i to će biti to.

Valjda trebamo svi da padnemo na d*pe što ćemo dobiti istu igru kao pre nekoliko godina sa novim online opcijama. Svest o tome koliko je TDU suštinski iza sam dobio zapravo kada sam uzeo GT5 Prologue. Ta razlika se ne može opisati rečima, što kada se govori o grafici, što kada se govori o fizičkom modelu - oba u korist GT5P. Imao sam obe igre u istom trenutku, i nisam mogao da verujem da nešto može biti toliko iza u osnovnoj stvari kod svake trke - ponašanju na stazi i osećaju u vožnji. Naravno, ne kažem niti očekujem da bi sada TDU trebao da bude takav, ali poslednji NFS je pokazao da nije rešenje ni ići u suprotnu krajnost i praviti suludi fizički model koji isto tako veze sa životom nema, ali je zeznutiji za provaljivanje. Ovo kažem zato što očekujem da će i novi TDU 2 doneti nešto što je tipično za vožnje u poslednje vreme, a to je neigriv model za one koji igraju preko tastature, baš kao i NFS i Dirt 2. Naravno, TDU je imao i TDU2 će nesumnjivo nuditi gomilu raznoraznih navlaka, od kupovine stotina vozila i garaže, preko customizovanja, otključavanja, istraživanja ostrva, tuce eventova i online/offline dešavanja koji navlače ljude da ga igraju.

Poenta je samo u tome što nekima od nas te stvari jednostavno nisu toliko bitne, već im je najbitnije da uživaju u samoj vožnji i žele da se tu, u osnovnoj stvari, dešavaju najveći pomaci. Nekako mi je najlakše da uporedim to sa relacijom Borderlands - Crysis (ili bilo koji drugi, uslovno rečeno, pravi fps). Borderlands ima tonu fora i fazona, budženje, stotine zadataka, misija, coop mod, online roštiljanje i tako dalje. Ali, džaba to (meni i verovatno još nekima) kada je napucavanje krš i fizika užasna, i onda igra jednostavno prilikom X-tog ponavljanja zadatka samo protiv neprijatelja koji su level 16 umesto level 14 jednostavno smori.. Kapiram da ima onih koji cene i vole to što im TDU daje, ali dozvolićete da ima i ljubitelja vožnji koji od tih igara očekuju nešto drugo.


Ono što jeste konstanta - forumašima u PC sobi prolaze igre koje imaju nekakvo budženje. Ko to ubaci u igru, teško može da omane i svi ga hvale, makar ovde. Da li je to još jedan MMO, da li je to trka, da li je to RPG, da li je to akciona igra, samo dok se budži, super je. Nije mnogo drugačije ni na globalnom nivou, i to nas ubi, jer se oni koji prave takve igre ne koncentrišu da poboljšaju neke najbazičnije stvari, nego gledaju da ponude crvenu opremu, pa zlatnu, pa epik, pa pušku +10, pušku +12, pušku legendarnog recoil-a +17...a ovde verovatno neće biti drugačije i zbog toga sam razočaran.
 
Poslednja izmena:
Auh.....

I baš nam je drago što je tako, jer PC igra treba da mi pruži DOBRU ZABAVU.
I TDU to radi saasvim zadovoljavajuće, kao i ostale igre koje igramo na PCu.


Čemu sad ova polemika? Čemu GT5P ovde? :(((
 
to bre, jedva se ceka, taman ovih dana igram tdu i razmisljam kad ce da naprave dvojku
 
Valjda trebamo svi da padnemo na d*pe što ćemo dobiti istu igru kao pre nekoliko godina sa novim online opcijama. Svest o tome koliko je TDU suštinski iza sam dobio zapravo kada sam uzeo GT5 Prologue. Ta razlika se ne može opisati rečima, što kada se govori o grafici, što kada se govori o fizičkom modelu - oba u korist GT5P. Imao sam obe igre u istom trenutku, i nisam mogao da verujem da nešto može biti toliko iza u osnovnoj stvari kod svake trke - ponašanju na stazi i osećaju u vožnji. Naravno, ne kažem niti očekujem da bi sada TDU trebao da bude takav, ali poslednji NFS je pokazao da nije rešenje ni ići u suprotnu krajnost i praviti suludi fizički model koji isto tako veze sa životom nema, ali je zeznutiji za provaljivanje. Ovo kažem zato što očekujem da će i novi TDU 2 doneti nešto što je tipično za vožnje u poslednje vreme, a to je neigriv model za one koji igraju preko tastature, baš kao i NFS i Dirt 2. Naravno, TDU je imao i TDU2 će nesumnjivo nuditi gomilu raznoraznih navlaka, od kupovine stotina vozila i garaže, preko customizovanja, otključavanja, istraživanja ostrva, tuce eventova i online/offline dešavanja koji navlače ljude da ga igraju.

Ovaj pasus, a pogotovo boldovani deo je prosto smeshan - moj sin od nepunih 4 godine je preshao NFS Shift i Dirt 2 na tastaturi. Da li je moguce da od igranja na konzolama toliko "uvene" osecaj voznje na tastaturi?!?
 
TDU dva od budženja je imao samo šop u kome kupiš paket opreme i farbarsko/molerajsku radnju. :)
Mislim da budženje/customizacija nije loša stvar gledano u vozačkim igrama. Ja stalno uzimam za primer Need For Speed Porsche Unleashed (negde se zvao i Porsche 2000). Postojala su podešavanja, od pritiska u gumama, preko nagiba automobila, čvrstoće amortizera, rasporeda kočionih sila do izbora spojlera (negde i negde si mogao da kupiš Duck spojler) i ukucavanja brojeva na autu. Mislim da bi takav set opcija bio sasvim zadovoljavajući. Ne vidim negativne poene u tome.

Što se tiče fizike. Najbolja fizika u nekoj auto igri, za moje poimljenje, je Colin McRae 2. Ta stara, matora, a posve odlična igra. Bez problema se igrala na tastaturi. Ja sam TDU dosta, baš dosta vremena igrao na tastaturi bez nekih problema. Kasnije sam zakačio gamepad (Logitech Chillstream) i bilo je potrebno malo prilagođavanja, ali ništa drastično.

Na drugu notu, ja sam navikao da se privikavam auto igri (ili igri generalno) tako da se igra mora "naučiti". Što se tiče fizike u igri, to prepuštam dev timovima. Pa ako mi se dopadne, ja ću da se potrudim da savladam. Ne robujem tome da fizika mora biti apsolutno identična. Znate zašto?
Zato što imam apsolutno identičnu fiziku kao u realnom automobilu, to mi ne znači ništa ako nemam kompletan osećaj (sila povlačenja, trzanje, zanošenje) za celo telo. Najbolje što se sada može uraditi jeste Logitech G25. Ali ta "tuča" sa volanom dok ja pokušavam da skrenem mi nije svrsishodna. Koji procenat ljudi ima mehanička sedišta povezana sa G25 kako bi simulirali sve ovo?
Ada Huja, platiš sat vremna, sedneš u neki dobar auto i izvozaš se u apsolutno realnoj fizici i okruženju, grafika fotorealistična. :)
Eto, to je moj pogled na GT serijal, i zašto se osobe koje ga vole, ne moraju, da se mešaju u ovu temu samo zbog toga da bi tvrdile da je GT bolji u tome i tome.

Na kraju, poruka svima koji vole GT serijal. Ovo nije tema o tome. Mi ne ugrožavamo vašu ljubav prema GT serijalu niti pokušavamo da vam nešto nametnemo kao gold standard. Ne sumnjam da je GT5P odlična (demo) igra, ali prosto rečeno, nije za nas.

zerbah, možda je moguće. Posle joypada, je malo teže prebaciti se na tastaturu.
 
Poslednja izmena:
Auh.....

I baš nam je drago što je tako, jer PC igra treba da mi pruži DOBRU ZABAVU.
I TDU to radi saasvim zadovoljavajuće, kao i ostale igre koje igramo na PCu.

Čemu sad ova polemika? Čemu GT5P ovde? :(((

GT5P je pomenut ne kao nešto što treba da izaziva gnušanje, već kao pravi put kojim igre trebaju da se unapređuju iz generacije u generaciju. Core gameplay se usavršava, a tek potom ostale stvari. Takve igre vrede igranja, ostalo su sve generički naslovi.

Ovaj pasus, a pogotovo boldovani deo je prosto smeshan - moj sin od nepunih 4 godine je preshao NFS Shift i Dirt 2 na tastaturi. Da li je moguce da od igranja na konzolama toliko "uvene" osecaj voznje na tastaturi?!?

Da li je moguće da je osećaj mržnje prema drugoj igračkoj platformi toliki da se ni ne čita šta se piše? Govorio sam o osećaju uživanja u vožnji, fizici, mehanici koja ne daje osećaj kao da voziš nešto potpuno neprirodno. Naravno da je NFS Shift i Dirt 2 moguće preći, poenta je što ne vidim zašto bi želeo da ih pređe neko ko je odigrao više od 5 trka u životu. Detetu od 4 godine su zanimljive, tu se slažem.


Još jednom, bojim se da ste prilično zastranili na tim relacijama PC igre - konzolne igre. To je danas maltene jedna ista industrija, iste se firme bave pravljenjem igara za sve platforme, uz par izuzetaka. Međutim, ovde je problem kada neko i spomene igru sa konzola, ma u kom kontekstu, a najveći paradoks je što se i TDU2 takođe pravi za konzole. Da ste dosledni, gnušali biste se takve igre.
 
TDU dva od budženja je imao samo šop u kome kupiš paket opreme i farbarsko/molerajsku radnju. :)
Mislim da budženje/customizacija nije loša stvar gledano u vozačkim igrama. Ja stalno uzimam za primer Need For Speed Porsche Unleashed (negde se zvao i Porsche 2000). Postojala su podešavanja, od pritiska u gumama, preko nagiba automobila, čvrstoće amortizera, rasporeda kočionih sila do izbora spojlera (negde i negde si mogao da kupiš Duck spojler) i ukucavanja brojeva na autu. Mislim da bi takav set opcija bio sasvim zadovoljavajući. Ne vidim negativne poene u tome.
Nemam ni ja ništa protiv budženja i setovanja kao takvih, potpuno suprotno. Problem je, međutim, kada to postane vodeći adut igre, pa se osnova gejmpleja zapostavlja ili ostavlja istom, a sva pažnja posvećuje omogućavanju da farbaš, dokupljuješ, nadograđuješ, da ti daju još 100 staza na silu...Isto sam voleo Porsche Unleashed, ali to je NFS sa verovatno najboljom fizikom do sada. Da je imao fiziku poput ovih nakon njega, džaba bi mu bilo da ima 500 poršea i 1800 opcija za podešavanje, kupovinu, budženje. NFSove nakon njega sam bacao u smeće nakon 30-ak trka, plafon. Ne zato što ne umem da ih igram, kako neki misle :d , već zato što ne želim to da igram.

Što se tiče fizike. Najbolja fizika u nekoj auto igri, za moje poimljenje, je Colin McRae 2. Ta stara, matora, a posve odlična igra. Bez problema se igrala na tastaturi. Ja sam TDU dosta, baš dosta vremena igrao na tastaturi bez nekih problema. Kasnije sam zakačio gamepad (Logitech Chillstream) i bilo je potrebno malo prilagođavanja, ali ništa drastično.
I ne vidiš nikakav problem u tome što ti je najbolja fizika u toliko staroj igri? I ja sam je cepao kao blesav, a najbolja vožnja od tih arkadnih i poluarkadnih naslova mi je i dalje Rally Masters. Upravo zato što mnogi priželjkuju "zabavu" mi imamo stvari koje se vrte u krug godinama, nezavisno od platforme. Ne shvataju ljudi da dok se na tom planu nešto ne uradi, daljih pomaka neće biti. Pa nas bombarduju gomilom jednih te istih nastavaka. Pa samo je Colin igara izašlo 5 komada nakon nje, valjda su one trebale da budu naprednije od prethodnika. I dobili smo još neupravljivija vozila, Pontijake, Dodge-eve, Leksuse i kadilake, SUV-ove i kamionete u relijima...I uprkos svim tim dodacima i novitetima tebi ostaje u sećanju upravo ona igra koja je davala vrhunski balans i odličnu fiziku, bez obzira što nije imala 300 vozila i 145 eventova.

Na kraju, poruka svima koji vole GT serijal. Ovo nije tema o tome. Mi ne ugrožavamo vašu ljubav prema GT serijalu niti pokušavamo da vam nešto nametnemo kao gold standard. Ne sumnjam da je GT5P odlična (demo) igra, ali prosto rečeno, nije za nas.
Ovde niko nije ni pokušao da skrene temu u pravcu GT-a, osim par mrzitelja koji su sam pomen te igre (u potpuno drugačijem kontekstu) iskoristili da napišu nekoliko postova o tome koliko je ne podnose i kako joj ovde nije mesto. Niko nije poredio igre po kvalitetu, već po tome šta donose i gde se unapređuju.
 
Poslednja izmena:
Onaj model Vajpera je smehotresan. Grafika ništa posebno, ali je za sandbox igru solidno - uzmite i to u obzir, jer ova trka može da se poredi samo sa Burnout Revenge, koji je ipak dosta manji - ovo bi trebalo da bude celo ostrvo. Drugo, poenta TDU nije ni u budženju ni u fizičkom modelu (mada bi im bilo bolje da ga urade kako treba ovoga puta, makar da bude na nivou NFS Shift, recimo), nego u slobodi koju imaš u kretanju... u izboru automobila i trka...
 
filipenko, mislim da imamo iste poglede na svet auto igara (ne i simulacija), tako da bih samo dodao da TUD nije zasnovan na tome što može da se customizuje vožnja, već kao što Max kaže sandbox. Ogroman prostor Ohau ostrva je zaista impresivan. Da bi obišao čitavo ostrvo treba ti sat vremena, i to sa nekim "super automobilom".
Tako da TDU nije na tome zasnovan niti reklamiran. U TDU2 su napomenuli da će biti razrada te teze, što je dobrodošlo. I da se vartimo na ono što je najbitnije. Ako igra ima taj X faktor, grafika može da bude i pixel art zakucan na 600x480. :)

Ako bih ja pravio TOP 10, za sebe to bi ovako izgledalo:
1. NFS-PU
2. ColinMcRae 2
3.
4.
5. TDU
6. NFS-U
7.
8.
9.
10.

Po ovim shotovima bice to jos jedan crtani film...
Bice interesantno videti kako su odradili Dubai, ali kapiram da me nece drzati vise od nedelju dana ... ako i toliko.

Koji sad Dubai? :trust:

Pogledao sam ponovo Vajpera i onaj prostor za maglenku, mislim da je predimenzioniran zbog položaja i ugla kamere. Postoje opcije u foto editoru opcije kojima bi ovo moglo da se preuveliča... Svejedno. Refleksija na maglenci je ono što je bilo "problem". Mada sada vidim da je zbog ugla pod kojim je fotka uzeta, to razlog zbog čega se vidi "flora i fauna".
 
Poslednja izmena:
Grafika ništa posebno, ali je za sandbox igru solidno - uzmite i to u obzir, jer ova trka može da se poredi samo sa Burnout Revenge, koji je ipak dosta manji - ovo bi trebalo da bude celo ostrvo.

Hteo si reci Burnout Paradise?

Posto je Burnout Revenge poprilicno matora igra.
 
I jedno 3x bolja od Paradise-a...
 
filipenko, mislim da imamo iste poglede na svet auto igara (ne i simulacija), tako da bih samo dodao da TUD nije zasnovan na tome što može da se customizuje vožnja, već kao što Max kaže sandbox. Ogroman prostor Ohau ostrva je zaista impresivan. Da bi obišao čitavo ostrvo treba ti sat vremena, i to sa nekim "super automobilom".
Tako da TDU nije na tome zasnovan niti reklamiran. U TDU2 su napomenuli da će biti razrada te teze, što je dobrodošlo. I da se vartimo na ono što je najbitnije. Ako igra ima taj X faktor, grafika može da bude i pixel art zakucan na 600x480. :)

Ako bih ja pravio TOP 10, za sebe to bi ovako izgledalo:
1. NFS-PU
2. ColinMcRae 2
3.
4.
5. TDU
6. NFS-U
7.
8.
9.
10.



Koji sad Dubai? :trust:

Pogledao sam ponovo Vajpera i onaj prostor za maglenku, mislim da je predimenzioniran zbog položaja i ugla kamere. Postoje opcije u foto editoru opcije kojima bi ovo moglo da se preuveliča... Svejedno. Refleksija na maglenci je ono što je bilo "problem". Mada sada vidim da je zbog ugla pod kojim je fotka uzeta, to razlog zbog čega se vidi "flora i fauna".

Neko spomenu Dubai? ... moja greska :)
Nebitno.

Ono sto jeste bitno je da ako uzmemo u obzir ono sto si napisao, TDU treba da bude virtuelni vodic na ostrvu... a ne trkacka igra.
 
Mogu da rade sta 'oce...samo da ne bude jos jedna u nizu igara sa vrcenjem u krug po stazi do beskonacnosti, oko koje ce se pricati iskljucivo o vremenu za koje si prosao stazu ili palamuditi o fizici do kraja sveta i veka...

U vreme kad je kec izasao vec odavno nije bilo valjane arkadne voznje, a kamoli slobodne voznje od tacke A do tacke B. Izuzev u TDU, toga nema NI DANAS.

Iskreno me zabole za grafiku kad je ovakav tip igre u pitanju , svakome ko o tome imalo razmislja jasno je da igra sa ovolikom mapom ne moze da ima grafiku kao sto imaju Shift / GT5p a da izlazi za sve platforme.
Zvaka o fizici je postala toliko deplasirana. Odigram jednu voznju i to mi postane VR' a sve ostale su krs...GT5p da bude "uzor" ? ... Neka hvala...
Budzenje i budzenje...Akcenat u TDU uopste nije u tome, niti je ikad bilo tako...to samo moze da kaze neko ko igru nije ni primirisao.
 
Neko spomenu Dubai? ... moja greska :)
Nebitno.
Radi se o Ibizi.

Ono sto jeste bitno je da ako uzmemo u obzir ono sto si napisao, TDU treba da bude virtuelni vodic na ostrvu... a ne trkacka igra.
Kako sad izvede taj zaključak?

Inače, postoje dva mesta, gde se put u TDU završava u planini. Znači ideš, voziš i samo planina ispred tebe, i put "normalno" nastavlja "ispod" planine... :D

Igra sa dosta potencijala, ogromnim brojem ideja, šteta što su neke ne realizovane. Pre svega restorančići, benzinske pumpe, svi putevi...

Biće zanimljivo videti kada krene ciklus dan/noć, ti voziš sa kamerom unutar vozila i instrument tabla počinje da svetli.

Još jedna od stvari koja je must (iz NFS-PU) migavci! MUST!
 
Vrh Dno