Šta je novo?

Q9400

bany

Cenjen
Učlanjen(a)
22.12.2009
Poena
159
Da se odma ogradim, totalni sam pocetnik u OC PC-ja

i u napred se izvinjavam ako nesto ne napisem kako treba

Danas sam iz vise navrata pokusao dobiti stabilan sistem podizuci CPU sa 2.6 na 3.6mhz

Podigao sa FSB sa cini mi se 333 na 444 i dobio 3.57mhz CPU, memorija koja je bila na 800mhz skocila na 1067 sto je ok posto radi na 1066.

Voltazu CPU-a sam podigao na 1.35V i FSB Terminated na 1.4

To je sve sto sam uradio.Sistem se podigne ali kako udjem u igricu on me izbaci, igrica radi lepo kada CPU radi na 2.66 tj. po standardu.Temperature se krecu oko 50 do 65C sto je cini mi se OK.Imam neko CM hladjenje ne bi znao tacno koje ali OK.je nije BOX kuler.

Konfiguracija:

MB:Asus P5Q DELUXE
CPU:Intel QuadCore q9400 2.6mhz
GPU:vidia 9600GT
RAM:Geil BlackDragon 2x2GB 1066MHZ DDR2
Napajanje:CHIEFTEC
CFT-750-14CS 750W

Sta sam izostavio, one mnozioce nikako ne znam gde se nalaze u opcijama tako da to nisam mogao da diram a pitanje je i da li je potrebno?!Moze sada mala pomoc?!
Hvala!

Poslednja izmena:
Da se odma ogradim, totalni sam pocetnik u OC PC-ja

i u napred se izvinjavam ako nesto ne napisem kako treba

Danas sam iz vise navrata pokusao dobiti stabilan sistem podizuci CPU sa 2.6 na 3.6mhz

Podigao sa FSB sa cini mi se 333 na 444 i dobio 3.57mhz CPU, memorija koja je bila na 800mhz skocila na 1067 sto je ok posto radi na 1066.

Voltazu CPU-a sam podigao na 1.35V i FSB Terminated na 1.4

To je sve sto sam uradio.Sistem se podigne ali kako udjem u igricu on me izbaci, igrica radi lepo kada CPU radi na 2.66 tj. po standardu.Temperature se krecu oko 50 do 65C sto je cini mi se OK.Imam neko CM hladjenje ne bi znao tacno koje ali OK.je nije BOX kuler.

Konfiguracija:

MB:Asus P5Q DELUXE
CPU:Intel QuadCore q9400 2.6mhz
GPU:vidia 9600GT
RAM:Geil BlackDragon 2x2GB 1066MHZ DDR2
Napajanje:CHIEFTEC
CFT-750-14CS 750W