Šta je novo?

1993 OS/2 vs NT Shootout

kovacm

Čuven
Učlanjen(a)
28.01.2005
Poena
870
Poslednja izmena:
Nestalo je u roku od odmah. Baš me čudi...

...ima 5 delova, lako se pronalaze ;)

ima jos brdo zanimljivih klipova, kao npr.:

NeXT vs Sun (part 1)

(mozda ce ovo mipka da zanima ;))

Poslednja izmena:
Ja sam koristio OS/2 jedno vreme (skoro godinu dana) i bio sam fasciniran kako je to radilo. Npr.. u to vreme je bio popularan Doom 2. U OS/2 na 486 sa 16MB rama sam uspo da pokrenem nekoliko instanci (4-5) Doom2 i svaka instanca je bila u mreznoj igri sa drugim racunarima.

Sto se programiranja tice, postojao je Watcom C/C++ za OS/2 sa svojim okruzenjem. Watcom IDE je bio prilicno siromasan pa sam cesto radio sa make fajlovima.

Nazalost, nisam stigao da se igram sa OS/2 prozorima jer sam tada bio "pocetnik" u C/C++. Odusevljavalo me to sto sam bez problema mogao da razvijam DOS 32bitne programe (dos4wg extender) i da ako program pukne ne resetuje masinu vec ga OS/2 zaustavii vrati mi kontrolu nad sistemom.

U OS/2 na 486 sa 16MB rama sam uspo da pokrenem nekoliko instanci (4-5) Doom2 i svaka instanca je bila u mreznoj igri sa drugim racunarima.
u to vreme 286/6mhz/Herkules video/512kb rama radio je u Office 3.0 (Word 2.0c) na Win3.11 u mrezi i kao data entry za finansije ;)
kad nisu ljudi imali osecaj za Dumolike igre nego za posao :d

Sve sto je mogao MS i PC , mogla je i bilo koja masina iz tog doba , mnogo bolje i uljudnije.

... kakav je to OS koji se placa , i jos se namece (platezno) office resenje od iste firme...
al eto, svaka im cast sto su ugradili svoju cenu u sve ( i super sigurnie ie browser ovih dana)

Na kakvu platformu se moze instalirati OS/2? Jel to bese IBM-ov OS?

... kakav je to OS koji se placa , i jos se namece (platezno) office resenje od iste firme...

pa jedina razlika je bila sto si MS OS mogao nezavisno da instaliras pa je "izazvao paznju javnosti"