Šta je novo?

Crysis 2 'Maxing Out' the PS3

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
I tko je tu sad u pravu a tko u krivu jer trudim se da i ja nesto naucim al ne znam koga da slusam,sta je ustvari istina.Moze li netko da jednostavno pojasni?

pa.. svi su u pravu i niko nije u pravu :)

elem, grafika na konzolama (xb i ps3) je stara oko 3 godine (zanemarujem razliku u trenucima izlazenja konzola). niko ni ne ocekuje (osim hard kor fanbojeva) da ce konzole imati lepsu grafiku neko hajtek igre na hajtek pc-evima. ali, ono sto su neki pricali pre 3 godine je (sto se ispostavilo kao apsolutno tacno, iako neki dezurni smarac(i) koji svojim nimalo duhovitim sarkazmom jedva cekaju da ga prozivaju a ni jedan normalan post osim tog isiljenog sarkazma nemaju) da grafika na pc-u napreduje napredovanjem hardvera, dok grafika na ps3 napreduje pametnijim programiranjem (citaj: izvlacenjem maximuma iz postojeceg hardvera). ps3 ima isti hw kao i pre 3 godine, a pogledaj kolko je napredovala grafika od izlaska pa do sad. da je kz2, gt5, gow3, uncharted 1 ili 2 izasao cim se ps3 pojavio pojeo bi sve sto postoji na pc-u u tom trenutku. ali 2 godine kasnije, sa "puno inferiornijim" hardverom mi i dalje poredimo kz2 (kao najlepsi fps na konzolama) i krizu (kao najlepsi fps na pc-u), gt5 (kao najlepsu voznju na konzolama) i ... sta god bilo najlepsa voznja na pc-u :)

poenta je, da ce grafika na ps3 napredovati kako se njen vek blizi kraju, ali manje ce napredovati od pc-a koji svake godine izbacuje sve brze i brze graficke. u ovom trenutku je najbrza graficka nekoliko puta brza od onih u konzolama.

e sad, meni u sustini nije jasno sta tebi nije jasno :) .. nit mi je jasno o cemu se ovde raspravlja:) da li ce kriza2 biti lepsa na pc-u nego na konzolama - oce bez dileme. dali crytek moze da napravi najlepsu igru na konzolama - cisto sumnjam. sta znaci ono sto krajtek kaze da je cell opetrecen 100%? upravo to sto kazu :). da li to znaci da ps3 ne moze bolje - ne znaci. sonijevi programeri iz razlicitih timove dele znanje i fore (ko je igrao ucharted i gledao bonus materijal moze da vidi u kom su odnosu njihovi timovi). logicno mi je da to sam krajtek tesko moze i da dostigne a kamoli prestigne.
 
pa.. svi su u pravu i niko nije u pravu :)

... apsolutno netacno.


e sad, meni u sustini nije jasno sta tebi nije jasno :) .. nit mi je jasno o cemu se ovde raspravlja:) da li ce kriza2 biti lepsa na pc-u nego na konzolama - oce bez dileme. dali crytek moze da napravi najlepsu igru na konzolama - cisto sumnjam. sta znaci ono sto krajtek kaze da je cell opetrecen 100%? upravo to sto kazu :). da li to znaci da ps3 ne moze bolje - ne znaci. sonijevi programeri iz razlicitih timove dele znanje i fore (ko je igrao ucharted i gledao bonus materijal moze da vidi u kom su odnosu njihovi timovi). logicno mi je da to sam krajtek tesko moze i da dostigne a kamoli prestigne.

A zasto poredimo KZ2 i Krizu? Zato sto je trenutni tehnicki vrh koji obe platforme mogu da ponude.

Kako ti je to logicno da sam krajtek tesko moze da dostigne? Tamo rade simpanze ili? ... Pricamo ipak o timu koji je napravio tehnicki najkompleksniji i najimpresivniji engine koji je i pored svih trolovanja i smaranja poprilicno skalabilan u zavistnosti od konfigracije. ***. nije svaki PC isti. Danas sa vrhunskim hardwerom mozes da teras taj monstruozni engine u full HD rezoluciji sa svim detaljima i malo preko toga. I sta sad?
Nemojte samo da ulazite u to kako je PC rupa bez dna, itd. To svi znamo. Ja na prvom mestu. Zato sam i uzeo macbook i xbox da se ne bih vise opterecivao time da li mi treba bolja graficka ili jos brzi CPU ili napajanje.

Konkretno, ja mislim da cemo u narednih godinu dana doci do nekog "limita" ovog hardwera. Vec sam spomeno da malo pogledate unazad i pokusate da vidite koliki je realan napredak u tom vizelnom segmentu. Vec 2 god se igra po istom principu - "seci pa krpi na nekom drugom mestu". To vazi i za box i za ps3. U KZ2 mi se svidelo to sto su memorisko ogranicenje ps-a nadoknadili detaljima u vidu broja objekata, poligona itd. sto je ocigleno jaca strana Cell-a.
 
... apsolutno netacno.

ok, smisao za humor = 0

Kako ti je to logicno da sam krajtek tesko moze da dostigne? Tamo rade simpanze ili? ... Pricamo ipak o timu koji je napravio tehnicki najkompleksniji i najimpresivniji engine

cemu taj ton?? simpanze? sta pricas bre ti??? jel sam ja negde rekao da su ****** ili da ce da naprave neko go*no od igre pa tako reagujes? sa jedne strane imamo nekoliko firmi koji imaju programiranje ps3 igara kao primarno i jedino zanimanje i pri tom dele sve bitne informacije i time se bave od pocetka postojanja konzole (a mozda/verovatno su imali test masinu i pre toga). sa druge strane imamo drugu firmu, kome je programiranje ps3 igara sekundaran posao (ako ne i gore) koji cisto sumnjam da se time bave od pocetka i sta izvale sami - to im je. logicno gledano, ovi drugi ce da urade bolje od onih prvih samo ako su simpanze kod prvih..

ali ne, bitno je da glumimo nesto ovde..
 
Hvala na objasnjenju,ipak videcemo kroz vreme.Morat ce se znati tko kosi a tko vodu nosi.
 
Da iznesem i ja svoje misljenje.
Moram da se slozim sa Borisom jer je ovo ocigledno bull talk u pitanju i klasicna paljevina mase...
Sami su rekli da ce 360 i ps3 verzije izgledati isto sto govori da koriste identicno ako ne i isto kodiranje za obe konzole (standard za mutiplatform naslove) i prema tome nemoguce je sa takvim kodiranjem iskoristiti maximum snage jedne konzole...
Da je neka ekskluziva u pitanju ciji su developeri imali ranija iskutva sa istom platformom onda bi ovakav govor bio na mestu, setimo se Naughty Dog-a koji tvrdi da sa Unchartedom 2 izvlaci maksimum iz trojke i napominjem, ne salzem se ni sa jednim izjavama o izvlacenju maksimuma iz bilo koje platforme ali bar ND ima pravo za tako nesto jer ljudi vec dugo razvijaju engine samo za tu platformu...
 
ok, smisao za humor = 0



cemu taj ton?? simpanze? sta pricas bre ti??? jel sam ja negde rekao da su ****** ili da ce da naprave neko go*no od igre pa tako reagujes? sa jedne strane imamo nekoliko firmi koji imaju programiranje ps3 igara kao primarno i jedino zanimanje i pri tom dele sve bitne informacije i time se bave od pocetka postojanja konzole (a mozda/verovatno su imali test masinu i pre toga). sa druge strane imamo drugu firmu, kome je programiranje ps3 igara sekundaran posao (ako ne i gore) koji cisto sumnjam da se time bave od pocetka i sta izvale sami - to im je. logicno gledano, ovi drugi ce da urade bolje od onih prvih samo ako su simpanze kod prvih..

ali ne, bitno je da glumimo nesto ovde..

Zavrsavam muzicku akademiju, ne glumu. Ako te je moj prethodni post uvredio, izvini, nije mi bila namera.

Da, imamo nekoliko firmi koje rade iskljucivo za ps3 ali im naslovi graficki i nisu nesto impresivni za sad.
Videcemo Crytek kad izadje Kriza za konzole.
 
I Cevat sada i Gabe Newell ranije su se prilicno arogantno izlupetali (iako cenim ovog drugog). Pali su s Marsa u konzolni fazon i sad oni treba svima da drze lekcije o iskoriscavanju hardvera (posebno tog). Uopste ne pricam o playstation-u, nego generalno. Po svakoj izjavi se vidi da ti dugogodisnji PC developeri imaju skroz drugaciji pristup i cak i to "do more" totalno drugacije kapiraju. Mislim da su oni poslednji koji treba bilo kome da pricaju sta ps3 ili xbox moze. Plus su se pored svega odlucili za multiplatform. Uvek zvuce kao da se pitaju sta je tu dobro, zgodno ili lako za njih, a ne da li bi nesto mogli da postignu maksimalnom posvecenoscu. Takvi su im i rezultati, bar po mom misljenju.
 
Poslednja izmena:
Da, imamo nekoliko firmi koje rade iskljucivo za ps3 ali im naslovi graficki i nisu nesto impresivni za sad.
Videcemo Crytek kad izadje Kriza za konzole.

Jel si ti video neku igru na PS3 ? :) Pa u svakom zanru postoji jedna koja josh uvek ima bolju grafiku nego na PCu, na kome je Crysis jedini. Ako pod grafikom podrazumevash velichinu tekstura, onda je tema promashena.

A tek ako bi uporedili sa PCjem koji ima 256+256 rama :d:d
 
Ko su Cevat i Newell, pa i Carmack da vama sole pamet...
 
Cela ova prica oko grafike je glupost... Crysis 2 ce verovatno dobro izgledati, ali ce biti smor igra... Stvar je u tome da oni zaradjuju time sto prodaju engine drugima, a igra im je u stvari neka vrsta demoa sta engine moze da uradi... Sem toga, oni maksimum mogu da izvuku samo ako engine totalno prilagode konzoli (neisplativo) i dobiju od Sony-a sve podatke i trikove vezane za hardver (ovo je njima prvi izlet na konzole)... Verujem da ce neki PS3-only izvuci i vise... Razlog zasto tako mislim mozes videti u svim multiplatform igrama koje su se prvo pojavile na konzoli pa posle na PC... Uglavnom su kontrole bile totalno sj*bane, a razlog za to je sto je igru radila firma koja radi igre konzole pa nisu uzeli u obzir specificnosti PC platforme... Slicno ce biti i sa Crytek koji su bili PC-only developer...

BTW meni je mnogo bitnija igrivost i atmosfera od grafike... Pogledajte Burn Zombie Burn ili Ragdoll KungFu... Kad pocnem to da igram ne prekidam dok mi palcevi ne poplave... :)

Sem toga, najprodavanija i najpopularnija igra svih vremena je Tetris... Sta vam to govori o znacaju grafike?
 
Strasno...

Kako vam samo nije logicno da svaki developer ima vremenski limit u okviru kog mora da uradi najbolje sto zna u tom trenutku. I ljudi iz Evolutiona su napravili MotorStorm najbolje sto su mogli za vreme koje su imali. Da je datum izlaska igre novembar 2010. umesto 2006., naravno da bi igra bolje izgledala i mozda se priblizila onom trejleru iz 2005.

Molim te Boze, oslobodi Boze ovu zemlju i svet od kulta obozavanja "demokratskih" politicara, bizMismena, ratnih zlocinaca, polupismenih javnih licnosti, proizvodjaca mikroprocesora i grafickih karti i PS3 game-developera...
 
Poslednja izmena:
I nisu nesto namlatili lovu od prodaje endzina, samo jedna igra ga koristi za sada (onaj krs od gigabajta). Mnogo je isplatljivije uzeti UE3 od Epica, dobro izgleda, ni priblizno zahtevan ko Crysis i teraj.
 
@ colt

Pa sam si sve rekao sad :) Naravno da bi Motorstorm izgledao bolje 2010-e nego 2006-e, zato sto bi se vise upoznali sa hardverom i imali bi duze vremena za poliranje igre. Motorstorm 2 (ako izadje 2010-e) ce izgledati dosta bolje, zar ne, na istom tom hardveru iz 2006-e.
Onda, po toj logici, GTA IV, Bioshock (unesi koju god hoces skoriju PC igru) bi trebale da rade takodje na PC-u iz 2006-e, zar ne?
 
Poslednja izmena:
Ne vredi da se raspravljam. Zaboravi, jednostavno.

Taj post je tu da potkrepi ono sto si rekao da je to ko koliko vise iskoriscava hardver za lozane i fanbojeve.

A sad vidim da je taj post nestao, kao i onaj gde si rekao da si seru. Mogu misliti zasto...

Kakav ROFL od foruma.
 
Poslednja izmena:
Ne, ali zaista, i mene nervira vise ta rasprava, ali je PC industrija fu*ked up. Hardver iz 2006-e pruza KZ2, pruzice GT5, GOW3, zasto to isto ne moze i PC od 400, 500 eura iz 2006-e :) ***, sam si poceo.. ali necemo vise o tome ako neces.

EDIT:
A sad vidim da je taj post nestao, kao i onaj gde si rekao da si seru. Mogu misliti zasto...

Kakav ROFL od foruma.

Ja ih nisam brisao, ako to mislis :)
 
Poslednja izmena:
Ne mogu da se poredi dve totalno razlicite arhitekture i to znaju i oni koji zapocinju raspravu na tu temu. Stvarno nemam zivaca da se raspravljam sa "ja znam najbolje" i "brisem postove koji mi se ne svidjaju" "ekipom".
 
Poslednja izmena:
I nisu nesto namlatili lovu od prodaje endzina, samo jedna igra ga koristi za sada (onaj krs od gigabajta). Mnogo je isplatljivije uzeti UE3 od Epica, dobro izgleda, ni priblizno zahtevan ko Crysis i teraj.

Evo spisak igara koje koriste engine koji je bio u Crisys:

http://en.wikipedia.org/wiki/CryEngine_2

Naravno, moras da uzmes u obzir da je potrebno 2 godine da bi igra dosla na trziste (nekad i duze) tako da tek ove godine treba da izadju neke igre koje su pocele razvoj 2007...
 
pa.. svi su u pravu i niko nije u pravu :)

elem, grafika na konzolama (xb i ps3) je stara oko 3 godine (zanemarujem razliku u trenucima izlazenja konzola). niko ni ne ocekuje (osim hard kor fanbojeva) da ce konzole imati lepsu grafiku neko hajtek igre na hajtek pc-evima. ali, ono sto su neki pricali pre 3 godine je (sto se ispostavilo kao apsolutno tacno, iako neki dezurni smarac(i) koji svojim nimalo duhovitim sarkazmom jedva cekaju da ga prozivaju a ni jedan normalan post osim tog isiljenog sarkazma nemaju) da grafika na pc-u napreduje napredovanjem hardvera, dok grafika na ps3 napreduje pametnijim programiranjem (citaj: izvlacenjem maximuma iz postojeceg hardvera). ps3 ima isti hw kao i pre 3 godine, a pogledaj kolko je napredovala grafika od izlaska pa do sad. da je kz2, gt5, gow3, uncharted 1 ili 2 izasao cim se ps3 pojavio pojeo bi sve sto postoji na pc-u u tom trenutku. ali 2 godine kasnije, sa "puno inferiornijim" hardverom mi i dalje poredimo kz2 (kao najlepsi fps na konzolama) i krizu (kao najlepsi fps na pc-u), gt5 (kao najlepsu voznju na konzolama) i ... sta god bilo najlepsa voznja na pc-u :)

poenta je, da ce grafika na ps3 napredovati kako se njen vek blizi kraju, ali manje ce napredovati od pc-a koji svake godine izbacuje sve brze i brze graficke. u ovom trenutku je najbrza graficka nekoliko puta brza od onih u konzolama.

e sad, meni u sustini nije jasno sta tebi nije jasno :) .. nit mi je jasno o cemu se ovde raspravlja:) da li ce kriza2 biti lepsa na pc-u nego na konzolama - oce bez dileme. dali crytek moze da napravi najlepsu igru na konzolama - cisto sumnjam. sta znaci ono sto krajtek kaze da je cell opetrecen 100%? upravo to sto kazu :). da li to znaci da ps3 ne moze bolje - ne znaci. sonijevi programeri iz razlicitih timove dele znanje i fore (ko je igrao ucharted i gledao bonus materijal moze da vidi u kom su odnosu njihovi timovi). logicno mi je da to sam krajtek tesko moze i da dostigne a kamoli prestigne.

Ovo sto si izjavio nema nikavog smisla. I meni ne pada na pamet porediti Krizu i KZ2.

Nije svakom razvojnom timu u cilju izvuci maksimum iz PS3, pa otud i razlika u grafici. Nekima je bitniji gameplay. Crytek-u je glavni adut grafika, i za ocekivati je da ce izvuci maks. iz ove konzole.

Druga stvar, programiranje za Cell je veoma zahtjevno, ali ja to definitivno ne bih nazvao pametnim programiranjem. Carmack o PS3 - http://www.youtube.com/watch?v=_PFUw29U4J8
 
Poslednja izmena:
Ovo sto si izjavio nema nikavog smisla.

haha.. jednom starac - uvek starac :)

ps3 ima isti hw kao i pre 3 godine

aha, znaci hw se premomenio. izgleda mi je neko prckao po konzoli dok nisam bio tu i dodavao neki novi hw :)

a pogledaj kolko je napredovala grafika od izlaska pa do sad.

lepo meni rece neko da mu lepse izgleda resistance kec od kz2 a ja mu ne verujem :)

I meni ne pada na pamet porediti Krizu i KZ2.

oket, poredicemo ga sa stalkerom :D
 
Cela ova prica oko grafike je glupost... Crysis 2 ce verovatno dobro izgledati, ali ce biti smor igra... Stvar je u tome da oni zaradjuju time sto prodaju engine drugima, a igra im je u stvari neka vrsta demoa sta engine moze da uradi... Sem toga, oni maksimum mogu da izvuku samo ako engine totalno prilagode konzoli (neisplativo) i dobiju od Sony-a sve podatke i trikove vezane za hardver (ovo je njima prvi izlet na konzole)... Verujem da ce neki PS3-only izvuci i vise... Razlog zasto tako mislim mozes videti u svim multiplatform igrama koje su se prvo pojavile na konzoli pa posle na PC... Uglavnom su kontrole bile totalno sj*bane, a razlog za to je sto je igru radila firma koja radi igre konzole pa nisu uzeli u obzir specificnosti PC platforme... Slicno ce biti i sa Crytek koji su bili PC-only developer...

BTW meni je mnogo bitnija igrivost i atmosfera od grafike... Pogledajte Burn Zombie Burn ili Ragdoll KungFu... Kad pocnem to da igram ne prekidam dok mi palcevi ne poplave... :)

Sem toga, najprodavanija i najpopularnija igra svih vremena je Tetris... Sta vam to govori o znacaju grafike?

Očigledno nisi ni igrao Crysis, on je ipak mnogo više od običnog tech demo-a ;)

U ostalom evo par komentara na Crysis Warhead

Igra naprosto sabija:Klanjanje. Napucavanje je vrh, grafika takođe. Atmosfera do jaja, vidimo se:)

Amen to that!

Dok sam prelazio igru osecao sam se kao da igram neki dobro rezirani, visokobudzetni akcioni sci-fi film sa tonom specijalnih efekata. Jedine zamerke idu na cinjenicu da se igra rusila 6-7 puta dok sam je prelazio i to da je kratka.

Takodje povlacim ono sto sam potvrdio(da je igra smor). :smash:
Nakon predjenih nekoliko nivoa, mogu da konstatujem da je igra zaista odlicna. Postoji par novih oruzja i vozila a za divno cudo nisam primetio nigde glisera i camaca. Cini mi se da je u Warhead-u veci akcenat bacen na timsku igru, sto znaci da cete skoro svaki 2-3 nivo ici u grupi.

Sve u svemu igra uopste nije losa. :p

Meni se igra svidela skroz. Ovo je ispeglani krajzis. Original mi je ipak delovao malo praznjikavo za razliku od warheda koji je nabijen akcijom. Grafika je neverovatna, stvarno u nekim trenutcima mi dodje da aplaudiram:d Zvuk je takodje fenomenalan, nivoi... Bas sam se prijatno iznenadio. Igra koristi vise rama nego originalni crysis. Na 2gb bas ume da zasvapuje, pogotovo onaj deo u podmornici kad ide cut scene mucenja psycho-a.

Odlicna igra...ovo je nesto kao sto je svojevremeno bio Primal Hunt za AvP2, dakle akcija i samo akcija.Odlicno izrezirano.Graficki mi deluje napucanije od originala, ali mi nivoi deluju "uzi" no sasvim dovoljno za manevar i da ne deluje linearno.
Hehe, gledam helis prilazi da istovari korejance, par C4 paketa na heliodrom, stek u zbun, klik i BOOM :D Mine, klejmori, zabava do yaya.
A posto AI uvek pokusava da me opkoli (a npc-ova ima na pretek), klejmori su vr' :d
Zanimljivo, cini mi se da mi bolje radi pod DX10.Inace, tu je negde po zahtevnosti sa prvom krizom, mozda malo bolje radi, ali posto su nivoi malo zatvoreniji, nije ni cudo.
Obavezno staviti u cfg r_texturestreaming=0 , inace ce igra imati one ruzne blurovane teksture ponegde, dok se hi-res ne ucita.
Zvuk izuva, sa svim onim efektima, plus odlicna muzika.
Naravno, ni ovo ne treba igrati na tezini ispod delta, AI je sasvim dovoljno balansiran na delta tezini, sve ispod toga bi bilo previse lagano i nezanimljivo.

Done and Done!
Prilicno kratka igra ali izuzetno zanimljiva i uzbudljiva. :)
 
Hocesh da ti nadjem 3x vishe ovakvih komentara za bilo koju igru ? :)
 
Očigledno nisi ni igrao Crysis, on je ipak mnogo više od običnog tech demo-a ;)

U ostalom evo par komentara na Crysis Warhead

Nisam ni rekao da je tech demo, vec demo koji treba da prikaze sta sve engine moze... Igrivost tu nije primarna... Sto se Crysis tice, nisam ga igrao... Igrao sam Far Cry koja je tad bila vrhunac sto se tice izgleda, ali sam se smorio vec negde na pola... Posto sam video ko pravi Crysis nisam se ni trudio :) Sto se komentara tice, odaberi koju hoces igru i ja cu naci nekoga ko ce je hvaliti...

U svakom slucaju, promasio si poentu mog posta... Ono sto sam hteo da kazem je da uopste nije bitno kakva ce biti grafika... (verujem da ce biti medju najboljim u tom momentu) Ono sto je najbitnije je igrivost... Sta mislis zasto ljudi jos igraju stari CS?

BTW jesi li primetio da je u svim ovim komentarima zajednicko da je igra kratka i da nema mnogo od price? Sta mislis zasto je to tako?
 
Poslednja izmena:
Mozda zato sto se radi o Warhead ekspanziji, koju takodje nisi probao?

Ocigledno da ti masis poentu, jer igru koju nisi ni primirisao (kao i vecina ovde) nazivas demoom, demonstracijom endzina, ciji ce nastavak biti smor (kao sto je jelte tebe smorio Far Cry), igrivost nije primarna lol...uostalom, nebitno...klasican komentar za ovaj podforum.

Igrivost jeste bitna, ali ono sto je tebi IGRIVO, mozda nije i drugome;) Sto ne znaci da je igra losa...


Ovde se babra o grafici, jer su se lokalni eksperti zabrinuli kako to moze neki tamo SKLJ tim da kaze da je iskoristio toliko resursa za nesto sto ce biti krsh (jerbo je Crysis krsh, FC sa teksturama, i sl), i to na platformi koju su maltene juce videli. Kako to leba ti, da PS3 i X360 budu iskorisceni do maksimuma a da igra izgleda isto, kad u knjizi indzijeli pise da je PS3 jaci 75.24 puta od X360? Samo na jednoj platformi igre graficki napreduju, a na drugoj izgledaju isto...(iako to nema veze s mozgom?) ...i odatle sva ova prica.

Ako je multiplatform=losije izgleda od ekskluziva (onih za PS3 naravno).
 
Poslednja izmena:
Ps ima najlepse igre na svetu:)
Jedva cekam i ovaj 2.Konacno i konzolasi da dobiju nesto sto vredi sa pc-a:)
 
Ja odigrah jedno 10 puta Crysis, a ne pamtim koji drugi FPS sam odigrao do kraja u poslednjih par godina. Može nekome da se ne sviđa, ali izjava da "nije igriv" prosto ne pije vodu.
Neću ni da komentarišem ljude koji kukaju kako je neoptimizovan. Ja sam ga igrao od HD2600XT, preko HD3850, pa sada na HD4890, uz promenu ploče i procesora između. Svaki put mi je bio sjajna zabava, radio je odlično kada se podese detalji, a posle svakog upgrade-a je izgledao sve fantastičnije.
Po mojim kriterijumima, to su odlike vrhunske igre u svom žanru.
 
haha.. jednom starac - uvek starac :)



aha, znaci hw se premomenio. izgleda mi je neko prckao po konzoli dok nisam bio tu i dodavao neki novi hw :)



lepo meni rece neko da mu lepse izgleda resistance kec od kz2 a ja mu ne verujem :)



oket, poredicemo ga sa stalkerom :D

Low texture, velikim dijelom pre-baked osvjetljenje i sjenke, kulise, fake HDR... ne poredim sa Krizom. A i PC nije konzola koja 6-7 godina fura isti hardver, tako da je ne mozes stavljati u isti kos sa PS3.
I ako igra izgleda ljepse, ne znaci da koristi napredniju tehnologiju.

Stalkeru i KZ2 je zajednicko samo to sto koriste Deferred rendering tehnologiju. I decki iz Cryteka su sa CryEngine 3 odlucili poci istim putem.
 
Mozda zato sto se radi o Warhead ekspanziji, koju takodje nisi probao?

Nisam probao, ali drugi jesu... Koliko vidim prica (za Crysis) traje 8-10 sati, a za npr Dead Space (koji je takodje shooter) traje 15-20... Doduse uvek mogu da je poredim sa Q3Arena u kojoj nema price uopste... :) Ne kazem da je losa igra, ali nije moj tip...
 
Ova temu treba pod lock do se ne pojavi nesto konkretno u vezi Crysisa 2. Ovako svi lupetamo o igri o kojoj jos uvek nista ne znamo. Znaci 4 strane traje PC vs Console war.
Mnogo mi je drago da cu igrati Crysis 2 na mom PS 3, mislimd ace igra biti full pogodak ako se malo ugleda na Killzone 2, prevenstveno MP, fiziku i efekte.

Ne bi reko da Crytek nece izvuci mnogo iz PS 3, ljudi su meni jedan od 3 najbolja studia sto se tice znanja oko engina za igre.

Samo da ne bude igraa bez fizike zbog kutijetine.
Muka mi je od Halo like igara.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno