Šta je novo?

Battlefield 194...3?

Mislim da ogroman broj fanova igre BF1942 sa nestrpljenjem ocekuje ovako nesto. Ovo ce biti isti taj BF samo sa novom grafikom, mapama, naoruzanjem i jos par novina, sto je vise nego dovoljno da se privuku stari fanovi. EA ce osvezavati igru novim sadrzajem ~2x godisnje i time ce igru odrzavati u zivotu duzi vremenski period. Veliki broj igraca ce je kupiti zbog relativno niske cene i verovatno pristojnog MP-a i naravno, zbog nostalgije.

Da je leba bez motike, jeste, ali ovo ce da se igra vise nego sto mislite. :)
 
fala bogu da ce biti bad company 2 na PC, to ce biti pravi BF3
 
Kako što, pa imaće single :d
 
Katastrofa.Dobro je da nisu ubacili air to air rakete, kad već praktično jesu sa onim crvenim kružićem lock on u ww2 dogfight.Čisto da olakšaju debilima posao do kraja.
I snajperi ubice tenkova?WTF???
Iskreno se nadam da će bf2 igrači naseljavati servere još dugo,jer ovo je totalna degradacija serijala.
 
ma kakav single, Bad Company je ionako bio test za BF3, pretpostavljam da ce BC 2 biti pravi BF3, a ako 1943 bude i pola sto je bio 1942 igracu ga sa zadovoljstvom
 
Bukvalisto, jel treba da crtam? :p Kraj onakvog serijala kakav poznajemo. ;)

Ovo su sad neke nove igre u pitanju. Heroes takođe. Sem BF u imenu teško da će imati još zajedničkih elemenata. Siguran sam da će EA izbaciti još guguplex nastavaka sa tim imenom.
 
Poslednja izmena:
Mislim da ce uskoro postati popularan trend izbacivanja jeftinih (ne mislim i losih) i zaraznih multiplayer igara bez ili sa vrlo malom mesecnom pretplatom, koje ce vremenom dobijati nove mape i drugi sadrzaj. Battlefield 1943 je upravo takva igra.
 
Poslednja izmena:
Taj fazon. Logičan korak za gigantske izdavače koji su u stanju da to pokriju i na duže staze uzmu više love. Ta priča neće važiti za manje, kojima je jednostavnije da izbace "punokrvnu" igru, ali oni koji su u mogućnosti će se fokusirati upravo na takav tip funkcionisanja. Mene je strah samo da to ne pređe i u single vode. Tj. da ne krenu svi sa kojekakvim epizodama, po uzoru na Valve :)
 
Mislim da ce uskoro postati popularan trend izbacivanja jeftinih (ne mislim i losih) i zaraznih multiplayer igara

Ovo može da bude dobro za video igre u celini jer na ovaj način može da se izrodi drugo zlatno doba igara (Prvo je bilo sa Amigom 500) ;) a tome mogu da doprinesu niske cene i kratak sadržaj. Kod takvih igara će i cena izrade biti niža, pa će na osnovu toga da krenu i razni eksperimenti sa novim sadržajem jer neće biti velikih strahova od promašaja, a samim tim i gubitka investicije.

...

Ako ovo ne shvatim kao nastavak BF-a, već kao neku zasebnu igru od koje mogu da očekujem potpuno drugačiji način igranja, uopšte ne mora da bude loše, ali je loše takvu igru nazivati nastavkom kad sem tematike i imena nema više ništa zajedničko. To je ono što me u suštini nervira kod EA gamesa i to je isto kao kada bi Porše odlučio da napravi naslednika novog Karere, al da liči na Juga 55. :S: E da ga je...š, ne može.
 
Što se mene tiče, BF 1942 je najbolji, 2ka tu i tamo, a onaj u budućnosti je očajan...
 
Vidim ja kako ću i dalje igrati 1942, ovo sa 3 mape i max 24 igrača je smiješno...
 
Intervju sa jednim od programera:


64 players are of course awesome but will all good there is some hurting also. I can assure you that the 24 player limit is not about us being lazy but the experience of a massive battlefield is not bound to the amount of players!
And as many of you remember most clan wars where player with 8vs8 or 12vs12 and what we have seen many of the 64-player servers are mostly half-full or having lack of performance.

We have made it sure that Battlefield 1943 will feel big and have a fast pacing, bf1942 actually had very low pacing! If you place 100 people in one room it feels very small, but if you put 100 people on the streets it seems like nothing!
24 players will give us the benefit of having full servers almost all the time and the whole map area is being used!

Beside these design decisions there are technical limitations. There are very restricted bandwidth limits on the consoles and we are networking a lot more then 24 players:
- 24 players are networked
- Almost as many physics driven vehicles with movable and destroyable parts
- All destruction, if a wall is being destroyed on one client we need to update it on all the others, otherwise we could end up with players hiding behind non-existent walls.

If we did remove all destruction and all our vehicles we could have more players. But no other game gives you the wide gaming experience we have!

How many kits will there be in BF1943?
We have narrowed down the number of kits to 3 kits that enables you to do almost everything that you could do in BF1942 with 7 kits!

* Infantry - SMG, Hand grenades, Anti-tank rifle and a lethal Wrench!
* Rifleman - Semi-automatic Rifle (Garand etc), Rifle Grenade, Hand grenades, knife
* Scout - Bolt-action Sniper Rifle, Expack (C4), Pistol and sword/knife

How does the recoil and deviation system work?
BF1943 uses my new weapon design that instead of randomizing bullets in a big circle as in many other games, your bullets will instead “follow” after each other in a pattern.
This doesn’t mean that it’s easier to use the weapons but they will be easier to learn, control and master!

^(lol):d

Is there any stats system?
Yes, BF1943 will use a stats system very much like the one in Bad Company.




Ceo tekst:

http://www.gustavhalling.com/2009/02/08/battlefield-1943-qa/
 
How does the recoil and deviation system work?
BF1943 uses my new weapon design that instead of randomizing bullets in a big circle as in many other games, your bullets will instead “follow” after each other in a pattern.
This doesn’t mean that it’s easier to use the weapons but they will be easier to learn, control and master!

Pa ima da pljušte headshotovi :d Sećam se kako sam sa PKMom iz BF2 samo headshotove pravio (prvi metak je uvek u centru krstića i ako se dovoljno sporo puca, svaki će da pogodi u centar). Ovo će sada biti još lakše da se savlada.

Inače, u pravu su za 24 igrača na jednom mestu, to su lepo saznali iz Quake Warsa. ;) Tamo je 24 igrača limit, a s obzirom da su svi skoncentrisani oko jednog cilja na mapi, bitka je uvek žestoka (osećaj je kao u BF sa 64 igrača). Ovo u najavi može da znači da će osnovni mod igranja biti Assault lines, a ne Conquest. Oni koji su igrali BF2142 ili PR, znaju o čemu je reč - zastavice mogu da se zauzimaju samo određenim redosledom i nema ninja jurcanja oko ivice mape, pa uzimanje krajnje zastave s leđa.
 
Poslednja izmena:
Battlefield 1943 - release date, pricing, and Wake Island revealed


Electronic Arts, and DICE have announced that their upcoming throwback to World War II, Battlefield 1943 will be available on the Xbox 360 and PlayStation 3 in June this year, with a PC version to follow in September. The console versions of the game will be available through their respective digital distribution channels, and will be priced US$15 on the PlayStation Network, and 1200MS Points on the Xbox LIVE Marketplace.

To celebrate the announcement, DICE have released a new trailer, for the game, which focuses on the much-lauded and popular Wake Island map, which is due to make a return in the game, where gamers will be able to choose their loyalty - US Marines, or Imperial Japanese Navy, fighting for map control using a variety of vehicles including planes, tanks, and their very own feet.

Other maps to be included in Battlefield 1943 include Guadalcanal and Iwo Jima. Each map is lovingly recreated using the all new Frostbite Engine which was used for Battlefield: Bad Company, allowing for the new maps to take advantage of destructible environments, as explained by Gordon Van Dyke, Producer of the title:
"Using the same Frostbite engine that we developed for Battlefield: Bad Company, we are able to take players back to WWII and return to the roots of the Battlefield franchise, but with a new twist - destruction. We want to offer gamers the most accessible online shooter experience and the best value found in any premium download title with Battlefield 1943."

With a notable delay on the PC version of the title, all signs point to "I'm not a port", which should ensure that PC owners get the best possible experience out of Battlefield 1943 when it hits in September this year.

Sedam godina posle originala. :)

Wake Island trailer


P.S. Prebacite prethodne dve poruke u BC2 temu. :)
 
Poslednja izmena:
Evo nekih utisaka posle igranja na PS3; PC verzija ce verovatno lepse izgledati, ali ce gameplay sigurno biti isti. Igru poredim sa BF1942:

+ Air raid je bas lepo uradjen

+/- Nema magle, cela mapa je vidljiva

- Health se sam regenerise
- Neogranicena municija
- Avioni su potpuno neupotrebljivi za bilo sta, osim za unistavanje drugih aviona. Prvo, splash damage ne postoji kod bombi - ako padnu na 1 m od vas nece vas ni ogrebati. Drugo, prakticno je nemoguce videti neprijatelje, osim ako ne letite tik iznad zemlje. Rezultat svega ovoga je da svi na zemlji ignorisu avione, jer im ne mogu nista, a u BF1942 je bilo bas suprotno, svi su se plasili aviona.
- Nema nagaznih mina
- Mape deluju prazno i pored 20-24 igraca
- Na ostrvu Wake postoje camci na vrhovima, tako da je sada previse lako doci sa kraja na kraj
- Nema lezece pozicije, samo cucanj

Ukratko, preterano su je pojednostavili.
 
Igra je veoma jednostavna... Pojednostavili su dosta stvari, iznad post sve objasnjava. Ali nisu preterali, mnogo je zabavna, igra ima dobre efekte, i recoil je savrsen...za 15$..perfect preporuke.. ;) :banana::banana:
 
Evo nekih utisaka posle igranja na PS3; PC verzija ce verovatno lepse izgledati, ali ce gameplay sigurno biti isti. Igru poredim sa BF1942:

+ Air raid je bas lepo uradjen

+/- Nema magle, cela mapa je vidljiva

- Health se sam regenerise
- Neogranicena municija
- Avioni su potpuno neupotrebljivi za bilo sta, osim za unistavanje drugih aviona. Prvo, splash damage ne postoji kod bombi - ako padnu na 1 m od vas nece vas ni ogrebati. Drugo, prakticno je nemoguce videti neprijatelje, osim ako ne letite tik iznad zemlje. Rezultat svega ovoga je da svi na zemlji ignorisu avione, jer im ne mogu nista, a u BF1942 je bilo bas suprotno, svi su se plasili aviona.
- Nema nagaznih mina
- Mape deluju prazno i pored 20-24 igraca
- Na ostrvu Wake postoje camci na vrhovima, tako da je sada previse lako doci sa kraja na kraj
- Nema lezece pozicije, samo cucanj

Ukratko, preterano su je pojednostavili.

Pretpostavljam da je view distance problem što se iz vazduha ne vide neprijatelji sa pristojne distance.
 
Ako se jos neko seca ove igre...

Battlefield 1943 PC Release Delayed Until 2010

The PC release of DICE's World War II shooter-driver-flier Battlefield 1943 has again been delayed, producer Gordon Van Dyke told G4tv, now until the first quarter of 2010.

"This was a hard pill to swallow, but it was absolutely needed to ensure the features and functionality that PC players have come to expect from Battlefield on PC are not missing," said Van Dyke. Support for ranked server provider hosting, peripherals such as joysticks, VoIP, and the higher maximum player count of 32 were examples given.
"We haven't released a Frostbite built game on PC, so going into this project we lacked a starting foundation we had on console." Van Dyke explained. "It was and still is the absolutely right decision, for quality sake, to not release until it is ready."

Battlefield 1943 hit Xbox 360 and PlayStation 3 in July. The PC release was previously scheduled for September, potentially with gameplay closer in ways to Battlefield 1942.

Naravno, poboljsavanje kvaliteta je uzrok, a oni nikako da skapiraju da necemo ni ovaj 1943 ni BC2, vec BF3 :)
 
Izasla igra, ja je narucio preko EA store i kazu *****ali se doslo do greske, jos uvek nije izasla a nema ni pre-order tako da mi vratili pare WTF?:mad:
 
Igra ce biti predstavljena TGS-u, a izlazi ubrzo nakon zavrsetka sajma.
 
Nazad
Vrh Dno