Šta je novo?

Usporenje interneta preko ADSLa - beotel

Jel vama od kad je pocelo ovo zaebavanje radi Facebook(vama koji imate profil) meni necje da radi u opste preko beotela:S:
 
CCCC Sad sam zvao Beotel teh. pod. i s obzirom da sam bio jako iznerviran radom interneta izdrao sam se na njih onako posteno,javila se devojka iz teh pod(njen glas mi je odavno poznat jer sam par puta vecj pricao sa njom i uvideo sam koliko blage veze nema sa poznavanjem racunara a svaki njen argument je bio "pa sta hocjete kkod mene kucji radi jos gore nego vama:S:")opisao sam joj problem i rekao joj da to sto beotel radi je max bezobrazno,drsko i jos par reci:D... na sta mi ona rece,citiram "pa vas broj telefona nije stavljen na tzv. crnu listu korisnika"(znaci lista ipak postoji)posto nije znala sta dalje da mi kaze prebacila me je kod kolege,on je naravno poceo da se pravi lud kako ne zna sta je ta crna lista,kako tako nesto nepostoji dza bu,i onako mi je malo podrugljivo rekao "evo posto rekoste da se razumete u racunare sad cje za koji min da vas pozove nas inzinjer,koji radi sa Cisco opremom pa cje vam on sve lepo i bolje od mene objasniti".I sad cekam da me on pozove i da vidim sta cje on da kaze.

REZIME:"crna" lista i te kako postoji,da, nama pojedincima i te kako ogranicavaju brzinu.Svi koji imate probleme zovite/spamujte teh. pod. ko zna,mozda se presaberu da im to nije pametno sto rade i prestanu(kao MTS sa onim porukama),ili to ili promena provajdera.
 
Poslednja izmena:
Radi normalno :trust:
Inace juce je posle 18h, kao sto sam i pretpostavio, drasticno opao protok, ali je to trajalo do nekih 23h, ranije su odvrtali slavinu tek posle 2...
Ovo sto kaze kobaya je sramota, rade vezbe nad postojecim korisnicima bez da su ih obavestili ili bilo sta, dok se teh. podrska pravi blesava. Bitno da su mi vec danas poslali mail da trebam da platim za februar :wall:
 
Poslednja izmena:
Jedna stvar je ne garantovati (ne utices na razvoj dogadjaja), a sasvim druga ogranicavanje. Sto se mene tice te dve stvari apsolutno nisu iste.

Na temu, naravno internet se i dalje kilavi, rekli su mi da zovem tad i tad da pricam sa nekim adminom naravno kad god zovem covek je na terenu, kad pitam da li ima neki drugi admin naravno opet svi oni su na terenu i tako..


prvo ne garantujes da bi mogao da ogranicavas i da sve ispadne "regularno".
Kad ti neko ovde kaze "ne garantujem" to znaci da ce da dobijes sipak.

nije mi samo jasno kako ce da im izgleda 4mbit paket, verovatno ocekuju da neko sa 4mbit uzima taj paket da bi gledao mail ili surfovao po beotelovom sajtu.
...ili zamisli uzmes 8mbit pa dobijes 5-30kb/s protok :)
 
Pa ne ide to bash tako.Ja ne snimam razgovore kada mi ljudi kazu nesto sto nije za javnost.Ne bih ni ovde to izneo da to vec nije javna tajna,jer svako od nas je svestan sta nam rade.A sto se tice prestanka prodaje,to isto ne ide bash tako lako.Imam nekoliko drugara koji su kod mene uzeli beotel i njima radi ok,jer nisu heavy downloaderi,tako da opcija prestanka saradnje sa njima nije subjektivna vec profesionalna stvar,a profesionalno nemam nikakvo opravdanje za tako nesto,jer su ovde uvrnuli mene kao jedinku a ne kao pravno lice.A ja sam(kao i vi ostali) na zalost manjina,tacnije kolateralna steta,sa kojom su se ocigledno pomirili kada su ovo poceli da rade.U svakom slucaju ja mogu samo da bacim cipelu i kazem:"Shame on you Bush" :D

1. To jeste za javnost jer je javnost ta koja je zakinuta. Imas svako pravo da odes u bilo koje novine sa tom informacijom jer ljudi treba da znaju sta se radi. Da sam na tvom mestu ja bih to i uradio -- zvao bih b92, Studio B, Kurir, koga god stignem jer ovo ne sme da prodje.

2. Oni koji danas nisu heavy downloaderi mozda ce sutra biti. Kako ces ih pogledati u oci ako si profesionalac?

3. To sto su tebe "uvrnuli" iako si im saradnik samo pokazuje sta ce tek raditi drugima (tvojim klijentima na primer) koji im nisu niko i nista -- to je po meni dovoljno jak razlog za prekid saradnje i to iz cisto profesionalnih razloga.

@xaver:
wexy je u pravu -- ovo je namerno ogranicavanje, a to se ne pominje u ugovoru koji si potpisao sa provajderom. Provajder je duzan da ulaze u prosirenje kapaciteta, a na u opremu za ogranicavanje protoka.

Sustina cele stvari je sledeca:

1. Provajder placa zakup linka.
2. Provajder naplacuje koriscenje linka krajnjim korisnicima.
3. Razlika izmedju te dve cifre je njihov profit.
4. Sto je vise korisnika to je veca zarada.
5. Sto je vise korisnika to je vece opterecenje na link pa se mora stalno ulagati u prosirenje istog.

Iz toga proizilazi da sto vise korisnika uspes da natrpas u sto manji link to ti je veci profit.

Beotel (a izgleda i Sezam) su ocigledno cheapskates. Smislili su nacin kako da povecaju sopstveni profit na stetu korisnika.

Inace u ugovoru sa Telekomom koji sam potpisao u clanu 1 jasno pise sta Usluga omogucava:
-Neogranicen pristup Internetu upotrebom Opreme protoka XXXX/YYY Kb/s.

Ako i vi imate takvu stavku u ugovoru, razmislite o tuzbi.
 
Poslednja izmena:
ocajan protok danas, paket 2megabit-a

jedan tred
18172317ny2.gif


i surf se vuce ko prebijena macka
 
U subotu sam slao mail RATEL-u, dobio sam odgovor u ponedeljak, traze gde da mi posalju odgovor posto salju pismeno, malo sam se razmisljao da li da dajem adresu ili ne al' toliko sam iznerviran ponasanjem Beotel-a da me realno nije ni briga pa sam im dostavio i adresu tako da ocekujem da mi odgovor stigne za koji dan, ako ne zvacu telefonom.

Mislim da ne bi bila losa ideja da svi koji imaju probleme urade nesto slicno, ne trazim da iko ostavlja svoje podatke ali ako im stigne 20 zalbi na rad istog provajdera verujem da im je dovoljna i jedna adresa na koju ce poslati odgovor da nesto pokrenemo.

Ovde mozete naci broj dozvole za pruzanje internet usluga:
http://registar.ratel.rs/cyr/reg1/?...datumIzdavanjaDo=&rokVazenjaOd=&rokVazenjaDo=

Diskutabilno je da li ovo moze da dovede do bilo kakvog poboljsanja ali vredi pokusati.

Danas sam dva puta zvao Beotel u nadi da cu dobiti tog cuvenog admina, na kraju posto je konstantno covek na terenu vec danima ostavio sam broj pa ce navodno da me pozove on, cisto sumnjam. Sa devojom koja se javlja na teh. podr. danas zaista nema smisla ni prepirati se ni svadjati kapiram da manje zna o svemu ovome od nas korisnika barem tako deluje preko telefona, a mozda su je namerno stavili danas posto se gomila ljudi zali pa eto, misle, nece ljudi da se svadjaju sa devojkom :).

I tako.
 
Zaboravih da napisem,posle mog "napada" na beotel preko telefona(pise u mom prethodnom postu sta kako) internet je gle cudom proradio kako treba i za sad radi super brzo. Slucajnost? how yes no

p.s. inace baja inzenjer me naravno nije zvao ni posle par sati,seva njima za nas korisnike
 
Mene su izgleda skinuli sa "liste" jer evo vec drugi dan i noc net radi NIKAD BOLJE. Prekljuce sam se zalio i raspitivao oko migracionog koda, juce od rano ujutru poceo sam da merim i testiram i imao sam 440kb/s u proseku za preko 12 sati downloada !! danas isto , nikad nisam imao ovako stabilan download, uvek je bilo malo padova na grafikonu a sada zakucano na 441/KB/s . Spadam u heavy downloder grupu i skidam dan noc sa retkim pauzama. Posle ove zalbe net kako kazem nikad bolji, cak mi se i ping smanjio.
Nastavicu da ih intezivno pratim ,ako do 1. bude ovako mozda im dam sanse i za sledeci mesec. Ovo takodje potvrdjuje da ako hoce mogu da obezbede kvalitetnu vezu.
 
Ovo takodje potvrdjuje da ako hoce mogu da obezbede kvalitetnu vezu.
Pa naravno,ali kod nas je poznat sistem poslovanja "sto da radim posteno ako mogu da jajarim i ucjarim vise":mad:
 
Pisem sa dial-up.Na srecu imam ISDN pa me to kao vadi pomalo.Elem juce sam poslao mail i zatrazio MIK.Posto mi danas nije stigao zvao sam i stigao je instant na mail.Forwardovao sam ga drugaru koji je Verat distributer da me prijavi za ADSL.Posle nekog vrmena Verat me je zvao,rekli su mi da MIK ne vazi,da ja u stvari nemam ADSL i da moram to da resim sa Beotelom.I zamislite istina je.Beotel mi je skratio vazecu pretplatu,demontirao mi po kratkom postupku port,i toliko.Na mojoj centrali portova vise nema.Zvacu sutra da se objasnim sa njima i da ih prijavim ratelu i trzisnoj inspekciji ukoliko odbiju da mi rese problem.Inace odgovor tehnicke podrske je bio: "da to je standardna procedura".Za ne poverovati.
 
Poslednja izmena:
Zaboravih da napisem,posle mog "napada" na beotel preko telefona(pise u mom prethodnom postu sta kako) internet je gle cudom proradio kako treba i za sad radi super brzo. Slucajnost? how yes no


Kakva smo mi zalosna zemlja. Znaci, u ugovoru za Beotelov ADSL bi trebalo da napisu nesto ovako:

"Ako Beotel pocne da bezobrazno korisniku zakida na downloadu, to se nece prekinuti sve dok korisnik ne okrene tehnicku podrsku telefonom... pa ako bude dovoljno iznerviran i vidimo da je vrag odneo salu, Beotel ce ga skinuti sa black liste."

Ja sam ih zvao vec 2 puta ali sam bio prilicno stalozen, mada sam im naglasio da ovo nikako nije u redu. Danas mi nisu uopste poboljsali net, iako je tip sa podrske rekao da ne zna uopste sto bi mene stavili na black listu jer mi je download smesno mali, i da ce "jos veceras urgirati da mi puste normalan protok."

Ne znam stvarno, ali lakse mi je da promenim provajdera nego da se raspravljam i svadjam.

Vrlo cudan potez Beotela, kako samo misle da ce to moci da rade duze vreme nije mi jasno. Svi ce ih napustiti ukoliko budu sistematski zakidali na zvanicnoj brzini.
 
Mene su izgleda skinuli sa "liste" jer evo vec drugi dan i noc net radi NIKAD BOLJE. Prekljuce sam se zalio i raspitivao oko migracionog koda, juce od rano ujutru poceo sam da merim i testiram i imao sam 440kb/s u proseku za preko 12 sati downloada !! danas isto , nikad nisam imao ovako stabilan download, uvek je bilo malo padova na grafikonu a sada zakucano na 441/KB/s . Spadam u heavy downloder grupu i skidam dan noc sa retkim pauzama. Posle ove zalbe net kako kazem nikad bolji, cak mi se i ping smanjio.
Nastavicu da ih intezivno pratim ,ako do 1. bude ovako mozda im dam sanse i za sledeci mesec. Ovo takodje potvrdjuje da ako hoce mogu da obezbede kvalitetnu vezu.

Ne nego ti spadas u grupu od nekih 10% ljudi koji se razumeju u materiju .
Onih 90% se ni ne buni tako da sa njima mogu da rade sta hoce .
Ovo samo dokazuje da su shvatili, u tvom primeru, da imaju posla
sa naprednim korisnikom .

Inace je Telekom smanjio cene zakupa (ako sam dobro procitao na netu) za 50%
tako da sada Beotel ostvaruje ekstra profit preko nasih ledja, mozda samo
nadoknadjuju gubitke od ranije ali to svakako ne bi smeli na ovaj nacin da rade .
 
Beotel mi je skratio vazecu pretplatu,demontirao mi po kratkom postupku port,i toliko.Na mojoj centrali portova vise nema.Zvacu sutra da se objasnim sa njima i da ih prijavim ratelu i trzisnoj inspekciji ukoliko odbiju da mi rese problem.Inace odgovor tehnicke podrske je bio: "da to je standardna procedura".Za ne poverovati.

Ja sam planirao da bežim sa Beotela, ali posle ovoga ne znam da li je pametno?
Da li je neko uspeo uopšte da izgura celu proceduru kako treba do kraja?
 
Da Telekom je smanjio cene zakupa,tako da je sada 4/4mbitps poprecne veze 38000 dinara.Bilo je preko 70000 dinara.A sto se tice prelaska sa Beotela,pa ni Telekom ovako nesto nije ni probao da mi uradi(a mogao je jer njemu ratel nista ne moze).Sto znaci da je Beotel pao na dno.Sitne jajare.A kako po zakonu nisu u pravu,ne verujem da imaju jaja da probaju to isto da urade recimo 50-orici ljudi,jer bi onda neko stvarno morao da odgovara za tako nesto_Ovako sa jednim(sa mnom u ovom slucaju) mogu da se provuku ladno.Doduse mogu da mi pljunu po prozor,jer za 2 dana Telekom dobija 400 portova,a kako sam annexB korisnik,za mene ce sigurno da bude port.Drugo,komsija mi se vec ponudio da mi sharuje privremeno svoj WIFI koji koristi samo u poslovne svrhe,a i da mi u uvede WIFI(koji inace odlicno radi ali je malo skuplji,recimo 10E 512/128,itd).Ali necu da dozvolim onim budalama da ovako olako prodju,ako nista drugo prijavicu ih pa cemo videti sta ce da bude,jer ovo je ocigledan revansizam(jer im se moj mail nije izgleda bash svideo :D ).Ako neko treba da odjavi moj port bicu to licno ja i samo ja.
 
Poslednja izmena:
P.S. Inace samo da znate,od pre nekog vremena nalozeno nam je da obavezno napisemo razlog zbog koga korisnik trazi MIK os Beotela,u suprotnom obrazac nece biti potpun.Taj mail je od 04.12.2008. a izgleda ovako(obratite paznju na podvucene reci):
Beotel.JPG
 
Poslednja izmena:
P.S. Inace samo da znate,od pre nekog vremena nalozeno nam je da obavezno napisemo razlog zbog koga korisnik trazi MIK os Beotela,u suprotnom obrazac nece biti potpun.Taj mail je od 04.12.2008. a izgleda ovako(obratite paznju na podvucene reci):
Pogledajte prilog 45907

kakav net da ocekujes u srbiji kad' vidis kako "kucka" jedan "inz. marketinga" :D
 
^
Uze mi reč iz usta.
Mail je blago rečeno nepismen, a s obzirom da dosta koristim poslovnu mail komunikaciju, rekao bih i prilično drzak (za moj ukus - bar ton kojim je pisan).
Anyway, presavij ti lepo tabak pa opleti tužbom, neka ih RATEL prodrma, ništa ne gubiš. Ipak su oni ispali j*****, savest ti je potpuno mirna, a možda pomogneš nekom budućem prebegu.
Pozz
 
Ja sam planirao da bežim sa Beotela, ali posle ovoga ne znam da li je pametno?
Da li je neko uspeo uopšte da izgura celu proceduru kako treba do kraja?


Zovi ratel telefonom ili jos bolje idi licno tamo, kazi da beotel po hitnom postupku demontira Adsl port uz pomoc neke veze u Telekomu ukoliko korisnik zatrazi MIK.
Trazi od njih da zvovu njihovog direktora ili Maju ne secam se kako se preziva mozda radovic, i nek sa njom razgovaraju, da se glavom ne igraju i da otkazuju port.
I sigurno ces se skinuti sa njih, snam dvoje koje su tako istovetno uradili.
 
@kobaya:
Telekom je napisao(la):
Vaš „stari“ ADSL provajder je obavezan da, na vaš zahtev, izda Migracioni kod.

Dakle posto u tvom slucaju nisu izdali pravi nego krivotvoreni kod, mislim da bi Telekom (narocito ako kazes da si hteo da predjes kod njih) bio veoma zainteresovan za tvoj slucaj. Ja bih otisao da razgovaram sa njima u neku od poslovnica i ispricao im sta se desilo. Mozda bi oni onda kaznili Beotel na neki nacin (na primer uskratili im odredjen broj portova za koji utvrde da su na takav nacin "oteti" od korisnika).
 
Nije bash da kucka ok(al s druge strane ne kuckam ni ja bash ok svaki onaj edit mi je zbog greski u kuckanju :D ).Dodushe ja znam da se "naglasiti" ne pishe "na glasiti" lol al sta je tu je...
Anyway nije mi bila ni namera da pokazem dal neko tamo zna pravopis(to je inzenjeru marketinga bitna stvar po meni ali nije moje da sudim o politici zaposlavanja u drugoj firmi).Ponavljam opet posto sam upoznao par ljudi iz Beotela proslog leta kada sam bio kod njih,mogu da vam kazem da su ok likovi.E sad to su tehnicari za kablove i wifi.Njihov sef je isto super lik(prijatelj mog kolege pa otuda mi tamo).Imao sam kontakte sa Branimirom Rackovicem koji je generalno zaduzen za odnose sa Telekomom (tj za prijavu i odjavu portova).Covek je smiren,usluzan,zna sta prica i sto je najbitnije radi svoj posao.I to bash brzo i kvalitetno.Znaci svakoga dana dobijamo po par mailova od njega sa update o svim centralama u zemlji i nestalim ili uvedenim kapacitetima za ADSL.Takodje kada je gusto covek zavrsi migraciju sa nekog ISP na Beotel za 10 minuta(ziv sam svedok tome,pozove Telekom i rese mu to odmah).E sad sto je isti taj Branimir danas meni odjavio port i neznajuci da je moj,verujem da je failur in communicate.Tacnije neko se tamo nadrndao i poslao mu nalog za demontazu.E tog nekog bih voleo da licno uhvatim za gusu(metoda koja mi je ponekad pomagala u zivotu da isteram svoja prava,100% uspesna,tax free itd...).Tad bi pevao drugu pesmu kao i svi kokoskari.
Svakako i pored mojih dobrih utisaka o likovima koje sam tamo upoznao,ukoliko mi ne rese problem tuzba sledi(ipak cu prvo da ih pozovem ujutru i pitam da li su normalni pre no sto kontaktiram inspekcije).A onda cu ako mi vrate port sam da ga odjavim,jer mi drugar uvodi 2mbit WIFI 4 free,iskoristice moju zgradu i moj mikrotik za jednu baznu stanicu(ako sve ide kako treba).Ako ga ne vrate,tuzba ratelu i trzisnoj,pa iako ne verujem da ce iko da odgovara za ovo ocigledno krsenje zakona,kao sto ne verujem da ce inspekcija uopste i da izadje na teren(iako su duzni po prijavi,nisu obuceni za ovako nesto pa ce 100% da izbegnu da izadju u proveru).Ako nista drugo,bude li jos prijava nece imati gde nego da provere sta se to desava tamo negde u Kumodraskoj 241,u zgradi od vise miliona eura,gde moras da se najavis kod nekoga da bi te strazar uopste pustio da udjes dalje od staklenih vrata u holu.Znaci zgrada i oprema kao iz americkih filmova,ali zaposleni su srbi gde neki od njih ocigledno i nisu bash za taj posao,al *** porodicne vezice su uvek jace od potreba firme :) .
 
Poslednja izmena:
Brzina je ogranicena na tvom portu,znaci ukoliko taj neko ima recimo 4mbit net a ti 1mbit kada se ulogujes kao on imaces i dalje 1mbit.

Ovo je samo delimično tačno. Ograničeno je i po username od skoro. Odnosno, taj što ima 4 mbit port, sa 1 mbit nalogom imaće 1 mbit.
 
Bio sam tamo da menjam modem za ruter, ono nije poslovni objekat ono je hotel realno.
 
Vladan, poznat mi je, nije mi verovao da imam problem sa internetom pa je hteo, pazi sad ovo, da dodje kod mene kuci sa laptopom svojim da se uveri da ja zaista imam problem. Takodje jednom prilikom mi je neko od njih koji rade na podrsci spustio slusalicu, mozda bas doticni. Uglavnom posle par rasprava na njihovom forumu, covek je rekao da vise nece da prica sa mnom.

ti kod svake promene brzine na ADSL-u imas problema:d
jedino se na beotel forumu nisi javljao kad je bilo promene sa 1,5 na 2mb.
ili te nisam primetio.:wall:
Ajde kazi kod kojeg adsl prodavca bi imao mogucnost da ti dodje tehnicka podrska u stan,proveri sve i eventualno resi problem?
druga je stvar sto ti nisi to hteo....a zasto to samo ti znas.
Vladan je tebi jako poznat,da si bilo kog drugog adsl prodavca tako pljuvao sa ili bez razloga po forumu(mnogi nemaju forume) odavno bi ti doneli MIK sami i platili 3 meseca kod drugog samo da prestanes da ...
ja da sam na njihovom mestu a nisam
dao bih ti i ruter po zelji i rapidshare nalog od 1god+500gb samo da odes i usrecis druge.:smoke:
 
Poslednja izmena:
ti kod svake promene brzine na ADSL-u imas problema:d
jedino se na beotel forumu nisi javljao kad je bilo promene sa 1,5 na 2mb.
ili te nisam primetio.:wall:
Ajde kazi kod kojeg adsl prodavca bi imao mogucnost da ti dodje tehnicka podrska u stan,proveri sve i eventualno resi problem?
druga je stvar sto ti nisi to hteo....a zasto to samo ti znas.
Vladan je tebi jako poznat,da si bilo kog drugog adsl prodavca tako pljuvao sa ili bez razloga po forumu(mnogi nemaju forume) odavno bi ti doneli MIK sami i platili 3 meseca kod drugog samo da prestanes da ...
ja da sam na njihovom mestu a nisam
dao bih ti i ruter po zelji i rapidshare nalog od 1god+500gb samo da odes i usrecis druge.:smoke:

Drljaca, slusaj napad drugog clana Bench zajednice zbog Vladana ili Beotela nije moguc i nije ispravan i nije korektan, bio taj u pravu ili ne.
Jedini koji bi to mogao da uradi je Vladan, ili Beotel koji su prozvani.
Ako si ti njihov predstavnik onda mozes i ti, ali onda ocekuj navalu na tebe, jednostavno onda ce se ljudi istresti na tebe sa svim pravom.
U suprotnom tvoj stav nije korektan.

Zato bih te zamolio da editujes post dok ti ne istekne timeout, jer ovo je bas pogresno.

Ovo je kritican trenutak u istoriji IT-ja ove zemlje.
Ukoliko se provajderi odluce na ovakav potez snosicemo posledice dugi niz godina.
Mozda je ovo cak trenutak da se i neko fizicki obracuna kako bi sevnulo u novinama.
Mozda kao u Grckoj molotovljev koktel u prostorije provajdera itd.

Svi kojima radi dobro nemate sta da trazite u ovom threadu, ili pruzite vasim saborcima pomoc ili zaobidjite.

Kakav je to nacin da se razgovara sa jednim userom koji je istih prava kao i ti.

Ja ne znam wexyja niti znam kako se ponasa ali to i nije bitno sada.
Po zakonu kupac ima pravo da izrazi i privatno i javno svoje misljenje, kupac moze biti i lud i bezobrazan i poremecen, prodavac to ne sme biti.
Prodavac mora da trpi i cuti, kupac ne.
 
Evo ja mogu da potvdim da sam imao slicne probleme kao wexy pri svakoj promeni/"uvecanju" brzine kod Beotela.Znaci covek nije usamljen niti laze ili izmislja.Ja ga se dobro secam sa beotelovog foruma i njegovih razgovora i prepirki sa admin-ima. U mom slucaju,net se postepeno "poboljsao" posle svake promene,ali Beotel je daleko od dobrog provajdera ili provajdera koji nudi najbolji odnos perf./cena!
Evo primer od skora sta je pocelo da se "desava".Naime,u mom slucaju, veza puca pri normalnom surfu ako se prave pauze duze od 1 minut(Sagem fast 800 modem).Podesio sam nekako connection keeper(freeware) da ping-uje 3 razlicita servera svaki minut i to je za sada jedino kakvo-takvo resenje.Cak sam razmisljao da iznajmim od njih ruter,ali probao sam sa TP-link ruterom od ortaka i veza je i dalje pucala!Znaci nije do modema/rutera vec do beotela ili telekoma. Mene iskreno ne interesuje do koga je,ali problem ocigledno postoji i na njima je da ga rese("ubise se" od resavanja btw).
Takodje DL u popodnevnim satima drasticno opadne,i umesto 1Mbit/s(~100KB/s) imam "varijabilnu" brzinu od 40-90KB/s,zavisi od servera do servera.Jedino torrenti idu oko ~90KB/s i to samo oni sa privatnih trakera i forsiranom enkripcijom. HTTP ili ftp DL ide kako sam opisao. Takodje,video stream a la youtube ide od 20-60KB/s u popodnevim satima.Tek uvece posle 21h situacija se vraca u normalu i DL se penje na ~95-100KB/s. Znaci problemi postoje.
 
Poslednja izmena:
@drljaca
Ako sam dobro pratio temu vidim da se i ti takodje zalis na isti problem, imajuci to u vidu zaista ne vidim svrhu skretanja teme na licna prepucavanja.

Ja bi te lepo zamolio da ne skreces temu, ako imas sta meni licno da kazes imas PM pa pisi koliko ti volja, mada unapred vec mogu da ti kazem da me ne zanimas :).
 
Ljudi nije vreme ni mesto za licnu raspravu!!! Drzite se teme!!!
 
@drljaca
Ako sam dobro pratio temu vidim da se i ti takodje zalis na isti problem, imajuci to u vidu zaista ne vidim svrhu skretanja teme na licna prepucavanja.

Ja bi te lepo zamolio da ne skreces temu, ako imas sta meni licno da kazes imas PM pa pisi koliko ti volja, mada unapred vec mogu da ti kazem da me ne zanimas :).


naravno da se zalim na njihov ADSL.
i on je zadnjih nekoliko nedelja grozan i kod mene i vidim kod tebe a i kod mnogih.
meni je zasmetao nacin na koji ti to iznsosis u "javnost". samo to.
mislim da ima mnogo vise emocija a manje razuma:wave:
 
Nazad
Vrh Dno