Šta je novo?

MTS - Zaoukruzivanje u okviru paketa

Opste je poznato da MTS ne postuje rok za odgovor na reklamaciju od 8 dana niti vraca kamatu na iznos koji se, u slucaju pozitivno resene reklamacije, vraca korisniku preko sledeceg racuna.


A sve to lepo pise u ugovoru.

(Za ovo u vezi kamate i roka za reklamaciju - izvor je MTS forum na Mondo portalu)
Nije izvor samo mts forum, nego je izvor ugovor koji su potpisali postpaid korisnici, ali sta im mozes, ne mogu da razgovoram ni sa kim osim sa operaterom u CC, a ako imam primedbu na rad operatera onda samo mogu da posaljem mail na adresu koju cita isti taj operater, mislim sta reci ...:mad:
 
Ja sam 10 godina na MTS. Iskuliraću malo pa verovatno na VIP, očigledno je to ideja cele priče, verovatno imaju više love od rentiranja repetitora VIP-u, nego od svojih korisnika.

Prosto ne verujem da nemaju dovoljno prihoda?!
 
Imaju ali je problem u nacinu planiranja proizvoda. Zato se cesto desava da urade reviziju u hodu na stetu korisnika jer obicno skontaju da to i nije isplativo.

A sto se rentiranja tice, nece zadugo :)
 
Poslednja izmena:
Pored svih promena, i dalje je Mix najpovoljniji na 064. Iole ozbiljan korisnik ima većinu razgovora dužih od 60 sec.
E, a sad će MTS (od septembra) lepo da smanji Mix na početne vrednosti (60 na 50, 150 na 120 itd...), to je bedak...
 
Poslednja izmena:
Pored svih promena, i dalje je Mix najpovoljniji na 064. Iole ozbiljan korisnik ima većinu razgovora dužih od 60 sec.
E, a sad će MTS (od septembra) lepo da smanji Mix na početne vrednosti (60 na 50, 150 na 120 itd...), to je bedak...

Cenjeni gospodine moderatoru, molim Vas da pojasnite ovo Iole ozbiljan korisnik ima većinu razgovora dužih od 60 sec.. Bio sam na Bel 200, pa sam pre 2 meseca prešao na Bel 400, i računi su mi oko 2000-2500 din, i sada sam ja neozbiljan:wall::wall: Većina razgovora je duža od 1 min, ali koliko puta nemaš vremena, znači ono: "Evo stižem, siđi,...", ili kreneš da pričaš pa moraš da prekineš.
Ovaj potez je bezobrazan i neozbiljan od strane MTS. Svim zaposlenim u MTS, deoničarima, i onima koji materijalno zavise i za leba "zarađuju" na bilo koji način od lelekoma želim sve najgore u životu, na svim poljima, da im se sve ove svinjarije tokom svih ovih godina olupaju o glavu. U potpisu - JA - Marko Jovanović:mad: 064-203-87-75 (ne još dugo, i ja ću preći na VIP, pored svih negativnih strana toga), zabole me uvo i za broj i sve ostalo.
 
Poslednja izmena:
Ja ne vidim po cemu je sadasnji MIX povoljniji od PRENESI ili VIP 325 ?

Telenor ima prenosenje minuta a kod VIPa 325min NIJE promocija.
 
Pored svih promena, i dalje je Mix najpovoljniji na 064.

Ja sam ovo shvatio malo drugacije, od paketa NA 064 MIX je najbolji (a ne u poredjenju sa drugim mrezama); i sa tim se slazem...

A ovo "ozbiljan - neozbiljan" korisnik... ja placam sve svoje racune na vreme, i mada mi je ~60% razgovora krace od 60sec, smatram sebe ozbiljnim korisnikom ;).

I jos nesto, svi operateri sad imaju zaokruzivanje 60+1 (ako sam dobro shvatio); i nije to problem (iako ce me pogoditi finansijski sigurno :( ); problem je nacin na koji ja saznajem da se moj paket menja; pa sta da nisam clan Bencha? Kad mi dodje racun tamo oko 10 jula, tad bih shvatio da nesto nije u redu? Kao i za "promocije" za koje se ne zna ni kad pocinju ni kad se zavrsavaju....
 
Gledam VIP i Telenor cenovnike, vređaju nas u zdrav mozak. Nego se navukli ljudi na mobile i mogu da nas masiraju kako hoće, a mi ćemo da ih lizuckamo odozdole. Da smo neki narod pa da koristimo samo fiksne 24 sata, čisto iz principa. Ali naša glavna karakteristika je da umesto stavljamo guzu uza zid i otvorimo široko oči, mi glavu u pesak i otvorimo guzicu.
 
Da, mislio sam na 064, kao što je i napisano. Interesantan mi je Hello, ali kad se sabere cena minuta + cena uspostave poziva, gubi se računica...

A za RUSa: kapiram da ima tih situacija, ali ih nemaš 400 puta mesečno. U svakom slučaju moraćeš da smanjiš "cimanje" :)
 
Poslednja izmena:
Pa nema više "džabe cimanja". Moramo se navići na to.
Evo gledam pakete, tamo gde je ostalo tarifiranje po sekundi, naplaćuje se uspostava poziva + cena minuta koja ne može da parira ovim paketima o kojima pričamo (Bel, Mix). Došao je đavo (MTS) po svoje...
 
Posto vidim da dosta vas zeli da predje na VIP. Jeste li vi koristili Vip ili tek zelite.
Ja goru kvalitet u zivotu nisam video, pa oni ne znaju ni da se "Molimo vas sacekajte", pise sa velikim V (tj "Vas", jer nije mnozina nego persiranje). O mogucnosti razgovora da i ne pricam...
A i ne znam, zasto bi prelazili kad su jednako nepovoljni (skoro, mts jos ima tarifne dodatke), a ne nude nista bolje.
Ja sam nezadovoljan zbog ovih zaokruzivanja, ali ne vidim nikakvu dobrotu u prelasku na Vip (posebno vip).
 
Pa nema više "džabe cimanja". Moramo se navići na to.
Evo gledam pakete, tamo gde je ostalo tarifiranje po sekundi, naplaćuje se uspostava poziva + cena minuta koja ne može da parira ovim paketima o kojima pričamo (Bel, Mix). Došao je đavo (MTS) po svoje...

Aman kako bre džabe:wall::wall: Znači svaki mesec platim telefon 2000-2500 din i to je džabe:wall::wall: Ne radi se o cimanju, telefon koristim kako mi se ćefne, i na 13,4 sekundi, i na 20 minuta, nego o hebanju ljudi u zdrav mozak!!!
 
Poslednja izmena:
Razumem ja tebe, ali ne možemo nas par da promenimo tržište i uslove u Srbiji. Ja jedino što mogu da uradim ako sam nezadovoljan je da raskinem ugovor. Imaš neki pametniji predlog?
 
Zdravije je telefonirati manje, uvek u losem ima i nesto dobro :d
 
a kakvo je stanje sa tarifiranjem onih dodataka (postpaid extra, dodaj 120minuta recimo) ? jel to zavisi od tarife na kojoj smo ili je i tu po difoltu 60+1 ?
 
Poslednja izmena:
Za to kazu da je isto 60+1. Mada ovo nije iz iskustva, a i kako bi bilo kad su tek ti tarifni dodaci nekontrolisana zona!

Prepaid je super jer u realnom vremenu obracunava trosak, a na postpaidu tek posle par dana ako ne i vise..
 
Poslednja izmena:
nekad bilo tarifiranje na 15 sekundi pa smo i to precutali...
ono sto meni nikako ne ide u glavu, KAKO JE MOGUCE DA 064/065 SISTEM NE AZURIRA PODATKE PREOSTALOG BROJA MINUTA, nego se stavi neka okvirna cifra koja se ne menja danima? Zar je sistem toliko los/lose podesen i da niko od njih ne zna da ti kaze koliko ti je jeos ostalo minuta? Korisnicki servis vuce iste podatke kojima i mi pristupamo... a oni bi navodno morali da imaju sve ispred sebe... e to je ono sto mene ubija u pojam. I mislim da se u Srbiji (ne beogradu) i dalje prica <60 sec po razgovoru...
 
nekad bilo tarifiranje na 15 sekundi pa smo i to precutali...
ono sto meni nikako ne ide u glavu, KAKO JE MOGUCE DA 064/065 SISTEM NE AZURIRA PODATKE PREOSTALOG BROJA MINUTA, nego se stavi neka okvirna cifra koja se ne menja danima? Zar je sistem toliko los/lose podesen i da niko od njih ne zna da ti kaze koliko ti je jeos ostalo minuta? Korisnicki servis vuce iste podatke kojima i mi pristupamo... a oni bi navodno morali da imaju sve ispred sebe... e to je ono sto mene ubija u pojam. I mislim da se u Srbiji (ne beogradu) i dalje prica <60 sec po razgovoru...

Evo citiracu jedan post sa ES foruma, dosta koristan a i u vezi je bas te problematike tj aljkavosti, da ne kazem poslednje namere :trust:


Dakle:

Nisam baš ekspert za billing u mobilnoj telefoniji, ali pokušaću da objasnim, u kratkim crtama. Metodologija naplate u prepaidu i postaidu je potupno različita.

Kod postpaida centrala beleži zapise o razgovorima, takozvane CDR-ove (Call Detail Record), i na svakih nekoliko minuta ih isporučuje billing sistemu, koji ih dalje obrađuje. Ova obrada može da ide kako fajlovi pristižu, a neki operateri puštaju jednom dnevno, pa čak i ređe. Nakon što billing sistem isprocesira podatke stanje je koliko-toliko ažurno. U najboljem slučaju, stanje je ažurno posle par minuta. Međutim, postoje sitacije kada ni ovo nije sve. Kod roaminga operateri međusobno razmenjuju tzv. TAP fajlove u kojima se nalaze podaci o zaduženjuma koje su pretplatnici napravili u roamingu. Ovi fajlovi, takođe, moraju da prođu kroz billing sistem kako bi se stanje potrošnje ažuriralo. Problem je što ovi fajlovi kasne i po nekoliko dana. Čak i da se isporučuju jednom dnevno, stanje ne bi bilo ažurno u realnom vremenu. Takođe, moguće je da operateri naknadno obračunavaju neke popuste, što opet može da umanji stanje.

Kod prepaida
je sistem najčešće odvojen od postpaida i baziran je IN platformi koja komunicira sa centralom tokom samog razgovora i ažurira stanje u realnom vremenu. Ovakav sistem je nefleksibilan po pitanju raznih popusta i složenih tarifnih paketa i dosta je zatvoreniji za neke dodatne funkcionalnosti od postpaid billing sistema.

Provera stanja nije baš standardna funkcionalnost kod billing sistema koji imaju naši operateri, pa pretpostavljam da je to funkcionalnost koja je dodata sa strane.
 
Poslednja izmena:
Pa nema više "džabe cimanja". Moramo se navići na to.
Evo gledam pakete, tamo gde je ostalo tarifiranje po sekundi, naplaćuje se uspostava poziva + cena minuta koja ne može da parira ovim paketima o kojima pričamo (Bel, Mix). Došao je đavo (MTS) po svoje...

Cimanje nema veze sa uspostavom veze, nedajte se zbuniti. Cimanje je dzabe, a pod uspostavom veze se podrazumeva kada ona druga strana digne slusalicu!!!

Ne svidja mi se sto su stavili zaokruzivanje u toku paketa, ali makar ne naplacuju uspostavu veze u okviru paketa. Meni ovo i nije neka novina s obzirom da moji razgovori traju vecinom duze od minuta, a posle prvog minuta se zaokruzuje NA SEKUNDU. U principu najvise ide na stetu onima koji su razgovarali krace od minuta. Ako su povecali na mix 1000 sa 250 na 325 minuta zbog ovog zaokruzivanja, ako je to cena koja treba da se plati da nam zamazu oci za ovo zaokruzivanje, mislim da nam se i isplati, samo pod uslovom da ovo povecanje nije samo neka njihova promocija i da nas ne vrate na manje minuta. Ostajemo da cekamo i da vidimo.
 
samo pod uslovom da ovo povecanje nije samo neka njihova promocija i da nas ne vrate na manje minuta.

Lepo su rekli da je promocija. A promocije su ogranicenog veka trajanja.


Po tarifnim dodacima. Ako to nekome treba, naravno.

Na to sam zaboravio i to si potpuno u pravu.

Mada kao korisnik istih mogu da kazem da SMS dodaci imaju pun smisao dok ovi "minutni" dodaci su mogli kako tako da se kontrolisu (na MIXu) ali od sada je prilicno nepouzdano!


.
 
Poslednja izmena:
Cimanje nema veze sa uspostavom veze, nedajte se zbuniti. Cimanje je dzabe, a pod uspostavom veze se podrazumeva kada ona druga strana digne slusalicu!!!

OK, nisam ni mislio na klasično cimanje, nego na ovo "Siđi dole", "Stigao sam" i sl. U Svakom slučaju do sada je razgovor od par sekundi bio maltene džabe (sad će RUS opet da skoči :)), a sada već mora da se vodi računa o tim kratkim razgovorima.
 
da ali ovde psie da u najgorem slucaju to traje po jedan dan... ne bih se bunio (mnogo) da je taj slucaj (masina je savrsena, covek je taj koji gresi), ali desava se da to nije azurirano po 5-9 dana! e tu sad ulazimo u nesto sto moze da se nazove prevarom. jer ako ja pogledam, i vidim da imam neke minute, ja cu se opustiti i trositi te minute (platio sam ih zar ne), a onda se ispostavi da su ti minuti bili potroseni jos prosle nedelje! e to je po meni bezobrazluk!
 
Hehe...cjuti i uzhivaj, telenor nema ni to :) Kod telenora jedino gledanje u pasulj/kristalnu kuglu i slichne artikle je sinonim za proveru potroshenih besplatnih minuta:)
 
Poslednja izmena:
Lepo su rekli da je promocija. A promocije su ogranicenog veka trajanja.
.

Stvarno sam se potrudio da pronadjem, ali nigde na sajtu nisam video da je PROMOCIJA, cak su mi i u call centru rekli da nemaju informaciju da ce se smanjiti broj minuta. Stvarno se nadam da gresis, mada sa telekomom se nikada ne zna sta ce da im dune... :(
 
Ne pise ali se to povecanje vodi kao promocija i vazi dok ne rese da to ukinu ali verovatno ce ostaviti jer bi onda bili znacajno nepovoljniji od konkurencije. Inace ni broj minuta ni broj poruka nisu navedeni u ugovoru tako da mogu da smanjuju i povecavaju broj minuta i poruka kako hoce.
 
Poslednja izmena:
Stvarno sam se potrudio da pronadjem, ali nigde na sajtu nisam video da je PROMOCIJA

Tacno. I u poruci koja je dosla sa ovim obavestenjem nigde nije pisalo da je promocija.

Ja jos uvek nisam dobio nikakvu poruku. Ni ovu sa zaokruzivanjem, ni onu sa ukidanjem prebacivanja minuta.
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno