Šta je novo?

Frontlines: Fuel of War

ja pre 2 sekunde uzeo kljuc...Mozda ima veze sto redovno ucestvujem u tim beta testovima ?! :trust: (mada ne verujem)
 
Oooo :) Dobrodosao nazad :d lol - Newcomer :p
 
Poslednja izmena:
Uzeo i ja, hvala :)
 
Meni se ovo ne sviđa. Probao sam i smorio se jer je sve previše arkadno za moj ukus. Grafika sa svim na high nije ništa spektakularno jer čak i QW izgleda bolje od ovoga, a gameplay je na nivou blago usporenog UTa 3. Nema nikakve zaštite od spawnrape-a i to je jedan veliki minus sa moje strane.

Mnogo sam očekivao, a na kraju cvrc. Bzvz, baš sam se razočarao :-/
 
Hmmmm probao ... mozda premalo za prve utiske ... odmah me je grafika razocarala .. na 1280 x 1024 sve high ...nista spek. verovatno nas je onaj Crysis dotukao .. tj njih ... brz Load na serveru i brz ulazak u igri ... spawn kratak ... puno vozila na Spawnu od tenkova do dzipova.
igramo ovih dana ... ,)
 
Poslednja izmena:
Uopste nisam impresioniran...sta vishe...razocaran sam.

1. Gameplay. Jako monoton i naporan. Uzasno nelogican. Rakete su jako cudne, kao anti-tank nema puno smisla igrati, svako vozilo ima decoys koji se brzo pune (brze nego moj roket launcher), 3-4 pogotka je potrebno da bi se skino tenk ili APC. Kao anti-tank imas Rocket launcher (ubijanje pesadije sa njime je podjednako "lako" kao u ET:QW) i pistolj. Pistolj je beskoristan. Takodje imas i nagazne mine.

Druge klase necu opisivati, manje vise klasika, anti-tenk opisujem zato sto vozila ima na sve strane. Ljudi se uglavnom pentraju po mapi i kampuju do besvesti. Ovo je veoma cudno sobzirom da je penjanje toliko po*ebano da je prosto smesno. Same merdevine nisu problem, problem je sici sa njih na zeljenom mestu. LEvo-desno nece, moras da skocis, onda se desava da si ili previsoko ili prenisko (po kriterijumima igre) i onda padnes u svoju smrt (posto su sva mesta za penjanje uglavnom 10m i navise) ILI preskocis platformu i opet padnes u svoju smrt. Ja sam se sam sebi smejao, od 5 pokusaja da se popnem na toranj 3 puta sam pao i ubio se. Onda sam odustao od tih ideja.

2. Atmosfera: Ne postoji. Imam osecaj kao da igram Tribes ili tako neki $hit. ET:QW je ultra atmosfericna igra naspram ovoga. O BF-u da ne govorim.

3. Grafika: :vomit: (attachments, 1280x1024, sve na max, 4xAF.)

4. Zvuk: "ala ga je napravio svaka mu cast, stalno mi iz zvucnika curi neka mast"

Ovo je definitivno "next bundlle hit game" (kao sto sam bio u pravu za GRAW 2 tako cu biti i za ovo :d (graw 2 se dobija za dz uz clanarinu na nekim sajtovima :D ) )

za samo 19.99 dobijace se FFOW, E.Earth 3 i Barbie: Ken's Ultimatum & Ken's Supremacy. Merry Christmas to everyone :D
 

Prilozi

  • FFOW-Beta.exe 0 05-27-09 .jpg
    FFOW-Beta.exe 0 05-27-09 .jpg
    232.4 KB · Pregleda: 91
  • FFOW-Beta.exe 0 05-33-49 .jpg
    FFOW-Beta.exe 0 05-33-49 .jpg
    360.7 KB · Pregleda: 98
  • FFOW-Beta.exe 0 05-34-31 .jpg
    FFOW-Beta.exe 0 05-34-31 .jpg
    297.6 KB · Pregleda: 83
hahah

ne diraj mi QW! :p

E u pravu si za sve, a pogotovo za zvuk. Samo se čuje POM POM POM POM POM od nekih glupih eksplozija, pogotovo na onoj maloj pešadijskoj mapi.

Ovi iz Kaos studija su se žešće zeznuli što su objavili javno ovu betu. Napravili su sebi totalnu anti-reklamu.

Ništa, moje igre za sledećih godinu dana s obzirom da se do sledećeg decembra ništa značajno neće pojaviti:
1. QW
2. Forgotten Hope 2
3. EVE online

Toliko najavljenih hitova, a ono najgori sh*tovi.
 
Poslednja izmena:
E voleo bi da sam snimio filmic koji prikazuje kolko je net code ocajan. Znaci napravio sam kasetno bombardovanje GL-om ( :eyebrows: kreno malo da spamujem mapu :p ) po liku koji se mrdao levo desno, probao sam u njega, pa pored njega, pa ispre, iza...on se nesto kao izbegava me i gadja me rocket launcherom, na kraju je on mene ubio posle moja 4 neuspela pokusaja GL-om. Ping mi je bio ~60, znaci nije do toga.

Znaci sve je nakako tromo, kao da je pokvareno sve, sama mehanika igre, ne znam...Single Player ce verovatno biti sasvim solidan sobzirom da imerzivnost ne zavisi od saigraca itd. vec od dizajna nivoa ( i nemoj da mi je neko reko "nije nivo nego mapa", posto se mapa ne pise "level" na engleskom vec "map" :D )...Videcemo.
 
Stvarno je bezveze...mislim na igru. Ama bas nista mi se nije svidelo.
BTW sniper je cudo...preko 40 "kill-ova" po rundi...Roknuli su me samo jednom...i to kasetnim bombama :)
Kako stvari stoje jos jedna igra za izbegavanje...bas kao i ETQW :D
 
:zgran: oh dear
 
Poslednja izmena:
^^Slazem se, igra je bezveze...pucao sam u tipa sa pet metara odstojanja izmedju zida i stuba koji je naslonjen na isti, i normalno nisam ga upokojio zato sto meci ne prolaze kroz taj otvor u zidu :)))) :d
 
U odnosu na QW:ET, meni je FFOW neuporedivo bolji, nijednom nisam imao problem sa izivljavanjem na Respawn tackama, nemam problem sa zvukom koji vi pominjete(???), sve je sjajno, jedino sto mi smeta jeste traljav netcode (ali uglavnom je u svim igrama koje pogoni UE3 to trenutno problem, postoji neprihvatljiv lag, jos od RS Vegas pa na ovamo), i mozda bih duplirao maksimalni broj igraca na serveru kako bi fight dobio jos vise na intenzivnosti
 
Kada sam gledao trailere za ovu igru i isečke iz igre preko youtube-a, ja sam mislio da će ovo biti jedna od najboljih igara ikada napravljenih. Očekivao sam raznovrsnost oružja, ogromne mape, dobru atmosferu, komplikovanost, izbalansiranost... nešto što neće svaki noob moći da igra i da rula od samog starta. Očekivao sam BF2 onako kako je trebalo da bude napravljen. Sve to je trebalo da mi budu aduti da tu igru i krenem uopšte da igram i eventualno da zbog nje batalim ostale koje igram. Reputacija ovog studija sa DC modom za BF1942 je bila stvarno velika, ali izgleda da ne mogu svi moderi, ma koliko dobri bili, da postanu i dobri developeri.

Kao što je GX napisao - igra je dosadna, nema atmosferu. Oružja su totalno neinteresantna, zvuk je jako loš - kao da su za efekte uzimali besplatne klipove sa nekog bzvz sajta. HUD je pretrpan nepotrebnim glupostima, a grafika na maksimumu je totalno očajna. Teksture ko da su uzeli iz kantera. Net code će sigurno srediti do finalne verzije jer je to boljka od koje sve bete boluju, ali za ostatak čisto sumnjam da može nešto drastično da se izmeni. Čak i ako finalna verzija bude imala extra net code, grafiku i zvuk - atmosferu neće imati.

Igru sam tada, pre nego što se pojavila beta, poredio sa QW-om jer mi se učinilo da imaju dodirnih tačaka zbog svih pozitivnih stvari koje sam nabrojao na početku teksta, ali ispada da ovo i dalje liči na neki mod... neki loš mod za BF2 recimo, a to nema veze sa QWom. Zbog toga sam i napisao da nema šanse da batalim QW zarad ovog i ne znam šta ste se vi ostali zalepili za QW kad to uopšte nije iz vaše priče?!? Niti igrate QW, niti shvatate kako se QW igra na osnovu vašeg iskustva od 30 minuta, niti ćete QW ikada igrati jer to nije vaš tip igre, niti ova FOW i QW imaju dodirnih tačaka za poređenje. To je bio moj komentar za moje neko lično iskustvo. Napišite - nema šanse da batalim BF2/COD4/GRAW/whatev'r zbog ovog sh*ta i ne smarajte sa glupostima. Naravno, ako vam se igra ne sviđa. Ako vam se sviđa, široko vam polje - uživajte u svakom ispaljenom metku u FOW-u. ;)
 
Poslednja izmena:
Ovo je stvarno lose izdanje ... steta za nade koje smo imali ... BF2 je matora igra ali i takva kakva je daleko je ispred ovog sto smo videli ...
Imao sam priliku da dozivim u 2 partije za redom SPawn Rape i to klasican sa sve sniperima koji izdaleka pokrivaju a dronovi lete iznad glava ... :wall:

Cak na kraju krajeva nisu krive ni igre ... kriva je kriticna masa igraca koja zaokupi server svojim glupim shvatanjem igre " da cilj opravdava sredstvo " ,)
Krivi su igraci koji vide Exploit i onda ga iskoristavaju maximalno zarad licnog benefita....

SPawn point MORA BITI RANDOM PLACE inace je sve propast :S:
 
Ako vam se sviđa, široko vam polje - uživajte u svakom ispaljenom metku u FOW-u. ;)

Ne mogu posto ne vidim neprijatelja od nametag-a iznad njega koji je veci od moje puske :wall: Legnem, zumiram, nisanim lika u daljini, vire mu ramena i glava, snimim ga na brzinu, nanisanim kad gle iznenadjenja, nametag ide preko njega, taman da pokrije i to malo glave i totalno onemoguci da nanisanim :S:

A inace, mislim da nisi kompetentan da komentarises HUD :D Meni je on ok manje-vise, sem nametagova ocigledno, za razliku od ET:QW gde je HUD centar desavanja, obavestajni stab, saren ko sa pijace, ovaj u FOW je odlican ! :) U ETQW neznam ni kolko municije imam, ni gde sam, ni koji su moji na radaru, a ni gde je neprijatelj. O teamchat-u da ne govorim, od silnih info poruka o statusu, ubistvima i ko zna cemu, jedini nacin komunikacije medju clanovima tima je team speak. Jel vi tu igru uopste igrate timski ili svako otprilike zna sta treba da radi i vidi koje klase fali pa to popunjava u zavisnosti od trenutnog objective-a ? Aj iskreno mi odgovori molim te. (ozbiljno) Mislim, nisam igrao 30 minuta, igrao sam dobrih 20 sati igru (betu) i skontao da su skoro svi "one man army" aka Rambo...

@Goranstein: Nemam nikakve probleme sa zvukom sem sto je jadibedus. Sto se ostataka tice, sve sam vec napisao. Celokupan osecaj kretanja je naporan, kao da lik koga vodim ima grceve u stomaku ili tako nesto. Kod napucavanja imam osecaj da igram paintball, eto takav je zvuk...
 
Poslednja izmena:
Opet ide ista prica kao za Crysis beta. Sacekajte full pa onda pljujte i hvalite igru.
 
Igrao sam par večeri FFOW i neki moji utisci su:
  • NETCODE JE KATASTROFA! Na i3d serverima, gde mi je ping inače 50-55ms nema šanse da pogodim pešadinca koji se kreće. Probao sam i preticanje, i direktno pucanje i pucanje u "nevidljivi hitbox iza marinca" (ne dirajte mi BF2 :p) i nisam uspeo da uhvatim neko pravilo. Najčešće preticanje upali, ali kod bilo kakve promene smera kao da se totalno poremeti detekcija pogodaka :(
  • Imam neki gadan trip sa tenkom. Čini mi se da puca automatski :D Nije svejedno da li kliknem jednom ili zadržim pucanje. Ako držim pritisnuto konstantno, kao da opali 3-4-5-6 puta (kako-kad), ništa više ne vidim pred sobom od dima i vatre iz cevi, a neprijatelj primi samo jedan pogodak u svakom slučaju :trust: Speed boost na tenku nemože da se "potroši", radi dokle god držiš Shift?!
  • Zvuk eksplozija mi se dopada iako zvuči pomalo kao tapkanje košarkaške lopte o beton (ne curi mi nikakva mast iz zvučnika :D)
  • Sviđa mi se mogućnost delimičnog oštećenja okoline (npr. rušenje nastrešnice iznad tenka)
  • Koja je fora sa RC vozilima (igračkama)? Odletim/odvezem ga do neprijatelja (pešadinac ili vozilo, svejedno) i detoniram i... NIŠTA! Kao da nisam napravio nikakav damage, čak ni pešadinca ne ubije.
  • Nedostatak bilo kakve timske igre i organizacije. Postoje squadovi ali sem spawn pointa, totalno su beskorisni. Za ove stvari, BF2 je tata!
  • Helikopter, hmm... Pojednostavljeno upravljanje do bola, letenje skoro vertikalno bez gubljenja visine, ma daaaaj.
  • Skoro konzolaški HUD. Kao da je pravljen za američku decu (da ne kažem debile). Nametag (kao što reče gx-x) kao neonska reklama.

Ima tu još dosta posla, ako bude kao i sa Crysis MP, onda se neće nešto proslaviti.
 
Frontlines(TM): Fuel of War(TM) Ships to Retail Outlets Worldwide
Monday February 25, 5:30 am ET
Open-World FPS Delivering First Ever 50-Player Xbox LIVE(TM) Gaming Experience

AGOURA HILLS, Calif.--(BUSINESS WIRE)--THQ Inc. (NASDAQ:THQI - News) today announced Frontlines™: Fuel of War™ has shipped to retail outlets worldwide for the Xbox 360™ video game and entertainment system from Microsoft and Windows-based PC. Set against a desperate, near-future energy crisis, the game lets players experience the intense battlefields of tomorrow through a cinematic, single-player campaign and epic, 50-plus-player multiplayer games. Developed by THQ’s Kaos Studios, Frontlines: Fuel of War is available for the suggested retail price of $59.99 on Xbox 360 and $49.99 on Windows PC.
 
Prosek ukupno 16 review-a je 79/100. Iskreno, ocekivao sam bar 85.
LINK
 
Za one sa GF8xxx kartama

Now a word to the NVIDIA GeForce 8 Series users of the world: turn the foliage setting all the way down if you're running the game on "very high." There is apparently some optimization that needs to be done with the latest NVIDIA driver, because as it is now the game hangs intermittently for a few seconds if the foliage setting is turned up. It's a combination of a complex foliage system that is a bit over the head of the 8 Series and a lacking driver. We've seen this mentioned in the game's forums and have spoken to the developer who is expecting a partial remedy for the issue shortly.
 
zar to nisu ocene od konzolnih sajtova koji igru uporedjuju sa halo 3?
 
Poslednja izmena:
Ko prvi nabere onih 9.5 gb-a neka javi utiske.
 
Jel ova igra ima single player ili je multiplayer limunada tipa Battlefield 2?
 
Vrh Dno