Šta je novo?

Nizak fps na counteru sa 8800gt

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
@Misticix: kolko ja znam CS je baziran na HL1 engine-u a ako me secanje dobro sluzi, veci FPS od 60 si mogao da dobijes i na Radeonu 9800pro... Tako da ne stoji prica kako ljudi nisu znali za bolje.
Opet, to jeste vise plaebo efekat nego realna potreba ;) jer su ljudi igrali i na GF4 karticama i niko se nije zalio zbog 30 ili 40 FPS :)
 
A to za placebo efekat si gadno lupio,barem sto se tice ove igre,da si u zivotu barem 1 sat igrao CS znao bi o cemu pricam(o);)
@voodoo a reci mi na kom je engine-u baziran CS?

Za tvoju informaciju, igrao sam counter, i to dosta (u mladjim danima - 2002~2005). Cak sam isao i na CPL.

Jeste oduvek bilo prisutno tweakovanje Counter-a. Ali najbitniji nam je bio rate, fps_max i otkacinjanje FPS-a sa 72 na 99. Ali to nismo radili ne znam ni ja do cega, vec zbog toga da bi imali veci average fps. A sada u doba turbo mega giga grafickih to nema veze...

Nije quake u pitanju zaboga. (A i njega sam igrao, mnogo vise od CS-a)!
 
Ljudi napadate coveka bzvz oko stvari koja je stvarno nelogicna ali istinita ;)
CS je kao igra evoulirao tek sa verzijom 1.5, a svoj napredak je nastavio i sa 1.6 verzijom.
CS 1.6 ne mozes igrati sa 9800pro sa 15vs15, izadji na platformu na Aztec mapi baci pogled na vodu i dobices fps od 20-30, totalno ne igrivo, plus zavisi od servera i njegove zagusenosti. (o pingu da ne govorimo)
U doba najveceg ludila kad su svi zivi igrali CS po igraonicama postojao je samo CRT i igranje u 100 fps-a i sto vecem Hz monitora je svima davalo bolje performanse. Plus se grafika sakatila na perfromance u driverima za grafiku kako bi se dobio svaki frame plus.
Kakva je razlika tj. dal to ima ikakvog smisla na TFT-u ne znam, ali posle prelaska na TFT takodje sam drzao max fps na 100.
Zaboga ljudi su drzali win98 i win2000 samo zbog CS-a pa kad im se zaigra startuju win98 i igraju CS, posle se vrate na winxp, znaci poseban hdd samo za tu igru, tako da niste ni svesni dokle se islo sa tweak-ovanjem.
Sve ovo zvuci ludo i sve zvuci ne logicno ali tako je kako je i nismo mi to ludi srbi izmislili nego kupili od stranaca i sa raznih stranih foruma, takmicenja itd... aj poz.
 
Poslednja izmena:
@voodoo_ Kapiram ja da moze da se igra i sa 60 fpsa...ii igro sam tako dok nisam namestio :) ali veruj mi znas koja je razlika(barem meni) ogromna.Ne kazem ja da je slika brza nego jednostavno sve radi bolje.

Ja sam se naviko pre kupovine karte na 100 fpsa i to je to.. na 60 mogu da igram al nije to to..ii nije placebo efekat ko sto je neko reko u prethodnim postovima,razlika se primeti extra..:)
 
Poslednja izmena:
shta je vama ljudi bre grafa i nema veze tolike sa cs-om shta vam je bre?! i ovo za 15v15 sa 9800pro... UOPSHTE NIJE ISTINA ja sam imao 9600pro i igrao sam na serverima sa 30 igracha LADNO... i FPS UVEK na MAX!!!
 
Nije to toliko stvar drame koliko izbora,sada je kao sto sam vecj rekao mogucje igrati CS na 100 fpsa,znaci moze savrseno da radi,zasto bi igrao u 60 ako moze u 100,a kao sto sam rekao razlika je drasicna.A pre ljudi nisu kukali zato sto ljudi nisu znali za bolje,ja sam je isto igrao od samo njenog pojavljivanja kod nas (od silnog igranja skoro pa smo otplatili sve racunare u Playhouse-u:D ),ali sada mi je nezamislivo da igram counter ispod 100,mislim mogu da igram i u 60,ali to je stvarno mucenje,***....ljudi se razmaze..

Brate ala si lupio.

http://en.wikipedia.org/wiki/Frame_rate:smash:
 
^^^^ zasto li se CS noobovi ukljucuju u topic???
 
Ovaj deo mi se sviđa

"For example, a card may render a game at 100 FPS on a monitor running 75 Hz refresh, but no more than 75 FPS can actually be displayed on screen."
 
a dje u kanteru da namestim da iskljuchi Vsync ili gde uopshte da nameshtam osvezhenje ili to iz drajvera (mislim na Vsync)?!
 
a dje u kanteru da namestim da iskljuchi Vsync ili gde uopshte da nameshtam osvezhenje ili to iz drajvera (mislim na Vsync)?!
u konzolu ukucaj fps_max 100
@zeljkov020
smil42d2ceaa68084ki3.gif
sa ovakvim bicjima stvarno ne mogu da se raspravljam

@topic
vidim ja da se ovde smesi jedan lepi katancicj.
 
Poslednja izmena:
a dje u kanteru da namestim da iskljuchi Vsync ili gde uopshte da nameshtam osvezhenje ili to iz drajvera (mislim na Vsync)?!

U driverima od graficke trazi 3d settings, nadji vertical sync i stavi na off, always off, force off ili sta vec ima od ponudjenog...a onda u konzoli u CS-u ukucaj ovo sto je mistics naveo fps_max 101.

Ako imas tft osvezenje ti je vec namesteno na 60hz ili na 75hz zavisno od modela monitora.

Lepo sam napisao AZTEC - platforma - pogled na vodu - fps DROP !
sasvim slucajno imam screenshot sa tehnicom servera, na spawnu imam 70fps
vga 9600xt, sta mislis kolko bi bilo na platformi u sred akcije ? Ovo je screen iz polovine 2006, vise ne igram igru hvala bogu :smash:

 
Ne verujem da je jos jedna tema pokrenuta i da je jos jednom (po ne znam ni ja koji put) izbila svadja zbog FPS (frames per second)! Igram cs vec godinama (sa vecim i manjim pauzama). Dovoljno dobro znam da je ovo chinjenica a ne glupost ili moja fantazija: 60FPS vs 100FPS = NEBO-ZEMLJA. Moj stari CRT 17" je imao max refresh rate 85Hz, na kojem sam ga drzao. Fps nisam podizao do 100, ali jesam do 85! Ogromna je razlika izmedju 60 i 85! Glatkoca je u pitanju. Neko ko prvi put vidi cs (1.6) i odigra pola sata ne moze da primeti jer (obrati paznju na 2 alternative): ILI nema dovoljan OSECAJ za doticnu igru ili je jednostavno TJORAV i ne primeti razliku! Naravno da nema razlike izmedju 60 i 100 FPS ukoliko je monitor zakucan na 60HZ, ali to i vrapci vec znaju.
Pretpostavljam da vecina sto lupeta da nema razlike ni ne znaju sta je to refresh rate i na kom principu radi, a sumnjam da su u drajverima vrshili bilo kakve prepravke, naravno druga alternativa iz prethodnog pasusa i dalje stoji.
Trenutno posedujem 22" TFT monitor. Za Single player FPS i ostale zanrove volim finu nativnu rezoluciju, ali za FPS Multiplayer iskljucivo 1440x900 i 75Hz. Naravno da su mi i onda ukljuceni Vsync i triple buffering jer veci fps nema smisla ukoliko monitor ne moze da ga prikaze. ;)
 
Poslednja izmena:
CS ima takav engine da kad padne i 5 fps ispod 100 to se i te kako oseti... nije pravilo vec je slucaj bas sa ovom igrom...
 
Da, da.... Prvo:

CS nema endzin. Half-Life ima endzin, GoldSrc endzin, koji ima delove Quake I endizna u sebi... Znaci moze se reci CS=HL. Si primetio neku razliku u HL-u kada FPS padne 5 slicica ispod 100?
 
Čim je mod i ide preko glavnog hl.exe fajla, može se reći da "ima" endžin. Samostalna igra sigurno nije.
A kad se već hvatamo za endžin, to GoldSrc sviranje falusu što pričaju u Valveu može se okačiti mačku o rep. U pitanju je nagruvani Quake 1 endžin, koga su krenuli intenzivno da "malterišu" čim su videli da se development otegao a Quake 2 izašao. Najznačajnija razlika u odnosu na Q1 je skidanje ograničenja za palete na teksturama, što je ostao problem i u Q2.
http://developer.valvesoftware.com/wiki/Quake_Engine_Hierarchy
 
Poslednja izmena:
Ne verujem da je jos jedna tema pokrenuta i da je jos jednom (po ne znam ni ja koji put) izbila svadja zbog FPS (frames per second)! Igram cs vec godinama (sa vecim i manjim pauzama). Dovoljno dobro znam da je ovo chinjenica a ne glupost ili moja fantazija: 60FPS vs 100FPS = NEBO-ZEMLJA. Moj stari CRT 17" je imao max refresh rate 85Hz, na kojem sam ga drzao. Fps nisam podizao do 100, ali jesam do 85! Ogromna je razlika izmedju 60 i 85! Glatkoca je u pitanju. Neko ko prvi put vidi cs (1.6) i odigra pola sata ne moze da primeti jer (obrati paznju na 2 alternative): ILI nema dovoljan OSECAJ za doticnu igru ili je jednostavno TJORAV i ne primeti razliku! Naravno da nema razlike izmedju 60 i 100 FPS ukoliko je monitor zakucan na 60HZ, ali to i vrapci vec znaju.
Pretpostavljam da vecina sto lupeta da nema razlike ni ne znaju sta je to refresh rate i na kom principu radi, a sumnjam da su u drajverima vrshili bilo kakve prepravke, naravno druga alternativa iz prethodnog pasusa i dalje stoji.
Trenutno posedujem 22" TFT monitor. Za Single player FPS i ostale zanrove volim finu nativnu rezoluciju, ali za FPS Multiplayer iskljucivo 1440x900 i 75Hz. Naravno da su mi i onda ukljuceni Vsync i triple buffering jer veci fps nema smisla ukoliko monitor ne moze da ga prikaze. ;)


Kod mene je monitor na 60HZ-a ii veruj mi ima razlike...barem kod mene ne znam kod tebe.....pa zasto bi i cimo ovu temu da nisam osetio razliku....jednostavno sve ide glatko na 100 nego na 60...

POz:D :type:
 
Ahahah koja havarija od teme sa sve Misticx-om brani svoju kanterashku chast :d Marko rezervisacemo neko veche u kgb-u da te operem 1 na 1 :D

A i ne znam kuknjavu kad vam realni fremrejt sad 75 zbog tft monitora. To shto pishe 99 je apsolutno nebitno jer samo ozvezavanje ne moze toliko da odradi.

Sa vsync-om nisam imao neke primetne razlike shto na crt shto na tft-u dok sam se josh igrao sa cs. Ne treba mi neki ,,pro" da bi mi rekao shta je subjektivan osecaj
 
Ahahah koja havarija od teme sa sve Misticx-om brani svoju kanterashku chast :d Marko rezervisacemo neko veche u kgb-u da te operem 1 na 1 :D

A i ne znam kuknjavu kad vam realni fremrejt sad 75 zbog tft monitora. To shto pishe 99 je apsolutno nebitno jer samo ozvezavanje ne moze toliko da odradi.

Sa vsync-om nisam imao neke primetne razlike shto na crt shto na tft-u dok sam se josh igrao sa cs. Ne treba mi neki ,,pro" da bi mi rekao shta je subjektivan osecaj
i naravno staljadin,veciti palamud:D
proveo si toliko vremena za kaunterom,lozio se klanovi,turniri trte mrte i nisi primetio razliku izmedju 75 i 100FPS.....Dzabe tebi onolike godine provedene za kaunterom kad nista nisi naucio..
A sto se tice v synca,pponavljas pricu koji vecj svi znaju,ali to jendnostabno ne vazi u slucaju countera i quake,ali neke osobe su neverovatno nadobudne i stvarno misle da su uvek u pravu.
 
Čim je mod i ide preko glavnog hl.exe fajla, može se reći da "ima" endžin. Samostalna igra sigurno nije.
A kad se već hvatamo za endžin, to GoldSrc sviranje falusu što pričaju u Valveu može se okačiti mačku o rep. U pitanju je nagruvani Quake 1 endžin, koga su krenuli intenzivno da "malterišu" čim su videli da se development otegao a Quake 2 izašao. Najznačajnija razlika u odnosu na Q1 je skidanje ograničenja za palete na teksturama, što je ostao problem i u Q2.
http://developer.valvesoftware.com/wiki/Quake_Engine_Hierarchy

Upravo si sam sebe pokopao... Ponovicu ti da nikako ne moze da se kaze da sam Counter ima engine, jer NI NA KOJI NACIN NE MODIFIKUJE endzin HL-a.... I nema razlike izmedju 95 FPS i 100.... Neko je nudio pare za ovaj test...

Ja ti pokazem 5 puta 2 monitora, ako pogodis 2 puta koji ima 95, a koji 100 fps, dobijes 100 evra! A ako ne pogodis, ti meni 100 evra!
Moze???
 
Ne moze :) meni 20% :D

Zakljucak: uzivaj u FPS 60+ i to je to :)

Closed.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno