U poslednje vreme Sezam se usudio da primeni secu brzine u terminima u kojima im je link opterecen.
U sustini pravi bezobrazluk, i pored toga sto je u pitanju pro paket sa statickom IP adresom, problem sa brzinom je prisutan od skoro.
U sustini 80% u toku dana brzina je limitirana na 50%, odnosno ako je paket od 1.5mbit realne brzine 169kb, brzina koja se dobija je u proseku 90kb, medjutim postoje termini kada satima ne prelazi 40kb, i to naravno napucano sa recimo 10 ili 20 konekcija.
Sto je najgore ovaj ADSL prikljucak je poklon Sezamu, posto se u sustini ne koristi, vec je u pitanju bekap link, kada glavni link otkaze, nekada ali povremeno kada glavni padne, Sezam kao bekap obicno radi par sati nekada eventualno dan dva, ali uglavnom 80-90% kapaciteta je u potpunom mirovanju.
Upload je na 1.2% u najgorem slucaju od maksimalne potrosnje.
Razmisljamo se ovi dana da Ratelu prijavimo ovu Sezamovu drskost.
Neozbiljan provajder.
A da ne zaboravim, Korisnicki servis radi do 22h, medjutim obicno prekidaju u 9.25h, a tada i krece najgora seca.
U toku jutra se obicno brzina popravi na nekoliko sati, a kad padne , Administrator nije tu a ljudi iz korisnickog servisa nemaju privilegiju da pogledaju taj nivo problematike.
Bezobrazluk i sramota, lopovska posla.
U sustini pravi bezobrazluk, i pored toga sto je u pitanju pro paket sa statickom IP adresom, problem sa brzinom je prisutan od skoro.
U sustini 80% u toku dana brzina je limitirana na 50%, odnosno ako je paket od 1.5mbit realne brzine 169kb, brzina koja se dobija je u proseku 90kb, medjutim postoje termini kada satima ne prelazi 40kb, i to naravno napucano sa recimo 10 ili 20 konekcija.
Sto je najgore ovaj ADSL prikljucak je poklon Sezamu, posto se u sustini ne koristi, vec je u pitanju bekap link, kada glavni link otkaze, nekada ali povremeno kada glavni padne, Sezam kao bekap obicno radi par sati nekada eventualno dan dva, ali uglavnom 80-90% kapaciteta je u potpunom mirovanju.
Upload je na 1.2% u najgorem slucaju od maksimalne potrosnje.
Razmisljamo se ovi dana da Ratelu prijavimo ovu Sezamovu drskost.
Neozbiljan provajder.
A da ne zaboravim, Korisnicki servis radi do 22h, medjutim obicno prekidaju u 9.25h, a tada i krece najgora seca.
U toku jutra se obicno brzina popravi na nekoliko sati, a kad padne , Administrator nije tu a ljudi iz korisnickog servisa nemaju privilegiju da pogledaju taj nivo problematike.
Bezobrazluk i sramota, lopovska posla.