Šta je novo?

Crysis!

U onom imbecilnom delu igre (sta napravise od one prelepe igre iz prethodnog dela...) kada lebdim kroz nesto sto ne znam kako ni da nazovem... i kada stignem do one "prostorije" u kojoj ide neka struja na sve strane sve jace i jace... i kada Nomad kaze Striklendu "those things are alive" i da zapali sa svom vojskom sa ostrva... e na tom mestu ja se mucim jedno pola sata, ne znam sta da radim... nemam resenja... i onda odjednom se cuje Striklendov ili ne znam ciji glas i pocinje nesto da mi prica, ispred mene se pojavljuje neka rupa i ja sam kao nasao izlaz!?!? WTF!?!? Taj momenat mi uopste nije jasan.

AI nije impresivan, moram da priznam, barem ne na srednjoj tezini.

Kada sam bio na jednom delu kada je trebalo da ocistim tlo od neprijatelja kako bi brod mogao da sidje... i na mene pucaju neki likovi u nano odelima... i ja se tu mucim, znaci ne mogu da im prismrdim... imao sam dzip i rek'o ajde da se odaljim i kao da ih cekam da pridju... i kako sam se odaljio, sve utihnulo i kao presao sam misiju... koji shit... ocigledno je u pitanju neka greska...

Sve u svemu, igram je na svojoj masini na 1280x1024, AA off (i neprimecuje se neka razlika sto je sjajno) i sve na MEDIUM i igra izgleda apsolutno savrseno, znaci ono je stvarno neverovatno.

Ne svidja mi se onaj imbecilni deo sa pocetka posta i ne svidja mi se sneg. Deo sa suncem, plazama, peskom, palmama bih ja mislim bio u stanju da igram mesecima i da mi ne dosadi.
 
U onom imbecilnom delu igre (sta napravise od one prelepe igre iz prethodnog dela...) kada lebdim kroz nesto sto ne znam kako ni da nazovem... i kada stignem do one "prostorije" u kojoj ide neka struja na sve strane sve jace i jace... i kada Nomad kaze Striklendu "those things are alive" i da zapali sa svom vojskom sa ostrva... e na tom mestu ja se mucim jedno pola sata, ne znam sta da radim... nemam resenja... i onda odjednom se cuje Striklendov ili ne znam ciji glas i pocinje nesto da mi prica, ispred mene se pojavljuje neka rupa i ja sam kao nasao izlaz!?!? WTF!?!? Taj momenat mi uopste nije jasan.
U toj prostoriji se uključuje struja u jednom po jednom delu i bude se oni elijeni koji su bili u hibernaciji. Zar nisi primetio da ih ima sve više kako vreme prolazi?
Kada se pouključuju sve te stvari, onda su očigledno svi probuđeni i otvaraju se vrata da bi počeli da puštaju vojsku napolje. Ne vidim šta je tu nelogično.
 
LoL...
Taj deo u Core-u: pa tu bi trebalo da imas neka dva otvora,koliko se secam...(a i pomenuse ga vec u tredu) jedan od njih vodi dalje...
Edit: u stvari ne znam...ajde neki skrinshot.
Ipak ce pre biti da je ovo sto rece Dandy...boss-type "arena" pred izlaz iz Coreta

A to sa nanosuit korejancima na groblju...nemam komentar :D
Izgleda da igra ima neki fail safe ako igrac zaglavi? Nem' pojma kako da to nazovem.Nisam to iskusio, a bas sam i ja imao problema na ta dva mesta...doduse nije mi palo na pamet da se vracam do dzipa.?..jbmlg...mozda greska neka
 
Poslednja izmena:
Aman vise!!AMAN!!!
:D :D
A jesi li ti uopste vozio tenk??Otkud znas gde sve moz' da zapne :p
 
U toj prostoriji se uključuje struja u jednom po jednom delu i bude se oni elijeni koji su bili u hibernaciji. Zar nisi primetio da ih ima sve više kako vreme prolazi? Kada se pouključuju sve te stvari, onda su očigledno svi probuđeni i otvaraju se vrata da bi počeli da puštaju vojsku napolje. Ne vidim šta je tu nelogično.

Pa nelogicno je to sto ja nisam nista ukljucivao!!!! Bukvalno sam se 20 minuta vrteo levo desno jer nisam znao sta treba da radim. Primetio sam da se struja pojacava i da ima sve vise i vise onih stvorova ali to uopste nije bilo ni u kakvoj vezi sa onime sto sam ja radio!? Uopste mi nije jasno, samo je odjednom poceo da prica Striklend i ispred mene se pojavio kao neki prolaz, ja cak nisam ni dosao do tog nekog prolaza nego se on bukvalno pojavio ispred mene...

@Nex Ja se nisam vracao do dzipa, ja sam do tog mesta dosao dzipom. Stvarno ne znam kako bih ih ubio da nisam imao dzip. U stvari, ja uopste nisam njih ni ubio, cak ni sa dzipom nisam mogao da im prismrdim, nisam mogao jednog da ubijem iako sam ga rokao samo tako... a bilo ih je 3-4... ubiju me ladno snajperima... i ja se tako malo odaljio dzipom i posle 30-ak sekundi evo ga slece brod... :trust: Nije mi bas bilo drago, presao sam a u stvari nisam...
 
Poslednja izmena:
@Civil: Au...znaci ladno ima neka vrsta fail-safea za prelazak.Mozda samo na tom nivou tezine i easy?
***, stvarno ne znam sta drugo moze da bude onda.Okaci screen tog dela u Coreu, pa cu ti ja ili neko drugi reci sta dalje. (ako zelis ponovo da predjes) .A ti nanosuit korejanci jesu zeznuti, zato sto su jaki poput tebe i pametni su.Treba taktike dosta, pa jednog po jednog...VTOL nije nikako dolazio sve dok ih nisam sve pobio.
 
Poslednja izmena:
Pa nelogicno je to sto ja nisam nista ukljucivao!!!! Bukvalno sam se 20 minuta vrteo levo desno jer nisam znao sta treba da radim. Primetio sam da se struja pojacava i da ima sve vise i vise onih stvorova ali to uopste nije bilo ni u kakvoj vezi sa onime sto sam ja radio!? Uopste mi nije jasno, samo je odjednom poceo da prica Striklend i ispred mene se pojavio kao neki prolaz, ja cak nisam ni dosao do tog nekog prolaza nego se on bukvalno pojavio ispred mene...
Pa i nemaš veze sa time što se događa :D
Ako nisi primetio, u principu ti u toku Core nivoa ni na koji način ne utičeš na "big picture", tj. pobiješ tu i tamo par elijena i to je to. Sve vreme ustvari samo pokušavaš da se izvučeš napolje, dok se oko tebe polako bude sistemi i priprema se vojska koja treba da izleti i napravi pičvajz :p
i ja se tako malo odaljio dzipom i posle 30-ak sekundi evo ga slece brod... :trust: Nije mi bas bilo drago, presao sam a u stvari nisam...
Pazi, tebi je bio zadatak da očistiš mesto za sletanje. Sasvim je moguće da su svi krenuli tebe da traže pošto si se odvezao odatle, a sletište je ostalo bezbedno za VTOL.
 
Poslednja izmena:
^Cekaj, ne misli on na deo ispred rudnika, nego na onaj fajt protiv njih 4-5 na groblju.A ti moras da ih pobijes, kako bi VTOL dosao da te pokupi.
A trigger za taj show ispred rudnika je kad dodjes blizu samog ulaza.VTOL su mi skenjali odmah :D ...vec sam pricao zasto :p
 
Poslednja izmena:
Da da, ukapirao sam. Posle sam i obrisao taj deo iz mog posta, ali si ga ti već pročitao :p
 
ahahah, pazi ovo tvoje objasnjenje ima smisla...lepo su rekli da nece da slete dok je charli u blizini :D
A Civil im je utekao u nepoznatom pravcu :d :p
 
^Cekaj, ne misli on na deo ispred rudnika, nego na onaj fajt protiv njih 4-5 na groblju.A ti moras da ih pobijes, kako bi VTOL dosao da te pokupi.
A trigger za taj show ispred rudnika je kad dodjes blizu samog ulaza.VTOL su mi skenjali odmah :D ...vec sam pricao zasto :p

Ajaj...pa ja apsolutno zaboravio na taj deo...e to je tek komicno...ulecem ja sa dzipom i naravno naletim na neki nevidljivi k.rac koji me zaglavi, cekam VTOL kad vidi ovo...njih 3-4 u Nanosuitima...ja otisao na drugu stranu tamo prema onoj maloj izbocini i sakriven tako malo cloak malo surenje po neprijatelju - sanse nisam imao, picis mecima a oni samo svetlucaju po mraku...nisam mogao da pisnem dok nisam ponovo dosao do dzipa i na masinki ubio SAMO JEDNOG sa Nano-om, i lepo svi odjednom nestaju i dolazi mi letelica....ma daj. Isto kao i kada Propheta vodim preko mosta, on mi samo cvili da mu je 'ladno i da treba da ga stitim a ja na maximum speed vec propicio most a on jos uvek na predzadnjem check-pointu ostao na drugoj strani daleko od mene i samo fade out...kao most je vec srusen bla bla utekli smo u zadnji momenat...ma bag do baga...e da secam se da sam kod prve prepreke dok prophet stoji u onom kontejneru isto morao da 4-5 puta krecem iz pocetka jer mi je jedan vanzemaljac stalno ostajao ****.o zaglavljen u mestu i nece da explodira a ovaj mi ***** da mu je hladno a dok svi ovi reptili ne naprave sbadaboom skripta ne krece dalje...e super uzivanje!!!
 
Pa nista...sad mi je jasno kako si presao igru za 5 sati...intro, maximum speed i kraj.
Uzivanje si preskocio negde usput :D
 
Mnogo se pricalo u zadnje vreme ovde o silnim bagovima! Otkud to, ali stvarno...???

Cini mi se da je ovo najpedantnije odradjena igra u svakom pogledu u zadnjih 5 godina!

U demou primera radi primetio sam jako grubi prelaz u prvom cinematiku prilikom spaljivanja onog lesa. U finalnoj igri je ta sitnica otklonjena. Da ne govorim da finalna verzija igre i nesto lepse radi. Dakle ljudi koji su radili na ovoj igri su zbilja perfekcionisti i koliko god je to bilo moguce a opet u okviru vremena koje su imali, ispegalali su stvari pre objavljivanja finalne verzije igre! Igra mi ni jednom nje pukla a prilicno sam eksperimentisao sa cfg fajlovima, i sve je uvek fino radilo!

Licno, jako se obradujem kada primetim takav nivo preciznosti i pedantnosti u nekoj igri, a to se ovde itekako oseca bez obzira na neke sitne propuste kojih naravno ima kao i u svakoj igri.

Tekstura za stenu o kojoj sam pisao ranije, je problem druge vrste. Iako cudan, jer ovo jest moglo dosta bolje biti napravljeno, razlog zasto su ovakve je verovatno uobicajen za video igre. A jedan od osnovnih razloga je obicno taj sto se za izradu koriste razliciti setovi tekstura na kojima su opet radili razliciti ljudi, pa je najcesci problem u pojedinim igrama izvesna stilska neujednacenost u tom vizuelnom delu. Sto se ove igre tice, izuzev stena i mozda takodje pomenutih oblaka sve je na najvisem nivou pa s toga ne bi trebalo da cepidlacimo previse! Naravno bilo bi lepo da je i ovo takodje do perfekcije odradjeno, ali nazalost tako je to u game industriji!

Navescu i ovaj primer. Kada je Stalker izasao na mnogim inostranim forumima koji se bave video igrama, ljudi su pisali kako je tim koji je radio na igri pokrao teksture iz HL2 i Doom-a 3. To je naravno bila obicna besmislica, jer se ispostavilo na kraju da pomenute sporne teksture nisu uopste koriscene u igri vec su jednostavno ostale u setu sa drugima koje se koriste jer je verovatno neko zaboravio da ih ukloni odatle. Medjutim sto je najbitnije, ove sporne teksture nisu izradili ni ljudi is id-a ni ljudi iz valve-a vec su ih pomenute firme kupile! Kasnije je utvrdjeno i koje su to tacno teksture i iz kog komercijalnog seta poticu. Nakon toga mnogi ljudi su ostali bez teksta jer prosto nisu mogli da poveruju da njiove omiljene kuce kupuju jeftine teksture i koriste iste za izradu njihovih najomiljenijih igara. Tek toliko da se zna sta je sta i ko je ko, i to da mnoge stvari nisu uopste originalne niti su cak namenski odradjene! Crysis je nastao za nesto vise od 2 godine, sto je fenomenalno kratak rok i ako nista, napraviti igru koja je vizuelno vrhunska u ovom trenutku a za to vreme stvar je za postovanje! Primera radi Doom3 ili HL2 radjeni su barem duplo duze i toliko o tome!

I dajte pojedinci malo mesta i ostalom svetu da kaze sta ima, a ne da gledamo ovde sitna prepucavanja! Ako ima neko nekakav tweak ili mod ili nesto korisno neka ga okaci ovde i napise nesto o tome, a ostale stvari izbacite malo iz brzine! Dosta se polemisalo o tome sta valja a sta ne u ovoj igri! Svako to moze da vidi i na osnovu toga i same igre kada je bude odigrao donese licni sud o istoj!

Ova igra kao i svaka druga ima svoje vrline i mane, nekome ce se svideti vise a nekome manje, pa ko voli nek izvoli!
 
Evo, konacno sam instalirao igru kad sam video kod drugara kako izgleda dobro i na medium sa konfiguracijom slicnom kao moja..
Ja sam stavio 13xx X 7xx rezoluciju, sve na medium osim senke i voda na high.. radi strava! Kako su ljudi pricali ovde, mislio sam da necu moci da pokrenem ali igra leti u ovim podesavanjima, probacu jos nesto da stavim na high...
Igra je poprilicno lozenje, sto mi se svidja, mada ne verujem da cu je igrati, mrzi me, ali s vremena na vreme cu malo raspaljivati po drvecima i korejancima i brckati se u onoj perverznoj vodi :)
 
evo sa novim OC-om kartice za svaki dan (priblizno ~14000 3dMarkova 05), sam skocio sa 21-30 fps na 30 (minimum minimuma) pa do 47fps-a.

Doduse poslednji nivo je 15-29, igrivije nego na 9-20 prvi put :)


ovo od 30-47 je u 90% igre.
 
heh, sad obicno treba da ide ono, pics or STFU (ili GTFO) :)
 
Mnogo se pricalo u zadnje vreme ovde o silnim bagovima! Otkud to, ali stvarno...???

Cini mi se da je ovo najpedantnije odradjena igra u svakom pogledu u zadnjih 5 godina!

U demou primera radi primetio sam jako grubi prelaz u prvom cinematiku prilikom spaljivanja onog lesa. U finalnoj igri je ta sitnica otklonjena. Da ne govorim da finalna verzija igre i nesto lepse radi. Dakle ljudi koji su radili na ovoj igri su zbilja perfekcionisti i koliko god je to bilo moguce a opet u okviru vremena koje su imali, ispegalali su stvari pre objavljivanja finalne verzije igre! Igra mi ni jednom nje pukla a prilicno sam eksperimentisao sa cfg fajlovima, i sve je uvek fino radilo!

Licno, jako se obradujem kada primetim takav nivo preciznosti i pedantnosti u nekoj igri, a to se ovde itekako oseca bez obzira na neke sitne propuste kojih naravno ima kao i u svakoj igri.

Tekstura za stenu o kojoj sam pisao ranije, je problem druge vrste. Iako cudan, jer ovo jest moglo dosta bolje biti napravljeno, razlog zasto su ovakve je verovatno uobicajen za video igre. A jedan od osnovnih razloga je obicno taj sto se za izradu koriste razliciti setovi tekstura na kojima su opet radili razliciti ljudi, pa je najcesci problem u pojedinim igrama izvesna stilska neujednacenost u tom vizuelnom delu. Sto se ove igre tice, izuzev stena i mozda takodje pomenutih oblaka sve je na najvisem nivou pa s toga ne bi trebalo da cepidlacimo previse! Naravno bilo bi lepo da je i ovo takodje do perfekcije odradjeno, ali nazalost tako je to u game industriji!

Navescu i ovaj primer. Kada je Stalker izasao na mnogim inostranim forumima koji se bave video igrama, ljudi su pisali kako je tim koji je radio na igri pokrao teksture iz HL2 i Doom-a 3. To je naravno bila obicna besmislica, jer se ispostavilo na kraju da pomenute sporne teksture nisu uopste koriscene u igri vec su jednostavno ostale u setu sa drugima koje se koriste jer je verovatno neko zaboravio da ih ukloni odatle. Medjutim sto je najbitnije, ove sporne teksture nisu izradili ni ljudi is id-a ni ljudi iz valve-a vec su ih pomenute firme kupile! Kasnije je utvrdjeno i koje su to tacno teksture i iz kog komercijalnog seta poticu. Nakon toga mnogi ljudi su ostali bez teksta jer prosto nisu mogli da poveruju da njiove omiljene kuce kupuju jeftine teksture i koriste iste za izradu njihovih najomiljenijih igara. Tek toliko da se zna sta je sta i ko je ko, i to da mnoge stvari nisu uopste originalne niti su cak namenski odradjene! Crysis je nastao za nesto vise od 2 godine, sto je fenomenalno kratak rok i ako nista, napraviti igru koja je vizuelno vrhunska u ovom trenutku a za to vreme stvar je za postovanje! Primera radi Doom3 ili HL2 radjeni su barem duplo duze i toliko o tome!

I dajte pojedinci malo mesta i ostalom svetu da kaze sta ima, a ne da gledamo ovde sitna prepucavanja! Ako ima neko nekakav tweak ili mod ili nesto korisno neka ga okaci ovde i napise nesto o tome, a ostale stvari izbacite malo iz brzine! Dosta se polemisalo o tome sta valja a sta ne u ovoj igri! Svako to moze da vidi i na osnovu toga i same igre kada je bude odigrao donese licni sud o istoj!

Ova igra kao i svaka druga ima svoje vrline i mane, nekome ce se svideti vise a nekome manje, pa ko voli nek izvoli!

Ovakve open world igre nikad nisu bile savrsene i pedantne, i skoro sve takve igre pate od bugova. Primjer su ti Oblivion, Gothic, Stalker, a Kriza je jedan od sampiona sto se tice bugova - http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=103090 O propustima i bugovima se mora pricati, logicno!

Ne vidim nista lose u tome ako neki razvojni tim pozajmi ili kupi texture, to se radilo oduvijek. Stalker konkretno koristi takve texture za prikaz vodenih povrsina, koje pak cine mozda tek 2% igre. Neki drugi razvojni timovi koriste takve texture jer nemaju dovoljno vremena da naprave vlastite, ili jednostavno nece da se cimaju oko toga.
Iza Crysisa ti stoji najveca developersko izdavacka kuca - EA. Na toj igri je radio ogroman broj ljudi, i veliki broj njih je iz EA, jer Crytek je premali tim. To ti je razlog zasto je igra izbacena tako brzo. No i pored svega toga igra je bugovita i prekratka. Takve stvari moras uzeti u obzir kada govoris o razvoju igara.
 
Tesko da bi se kriza mogla nazvati sampionom po bugovima...par ljudi ovde i tred od 10ak postova i that's all...ja sam doziveo jedan ili dva bug-a koji nisu nista bitno zeznuli i to je sve...
Drugo je kad imas kvest od koga ti zavisi citava igra, pa ne mozes da je predjes zato sto su kerovi pojeli nekoga ili se neko zaglavio u mestu...
Onaj kvadar kroz auto izgleda sjajno btw :D ...graficki glitch, a koliko sam video vecina postova na nvnewsu ( a ima ih celih 15) je oko tenka i bagova, NE SA ZBUNOM ( :p ), nego sa fizikom koja malo poludi :D
Koliko je to katastrofalno, ne znam...ja to video nisam.Mozda su igru malko natweakovali na pogresan nacin, ko ce ga znati.
 
No. 1 medju bagovitim igrama je Boiling Point: Road to Hell. Crysis, proporcionalno velicini i kompleksnosti je "najnebagovitija" igra koja se pojavila u poslednje vreme.
 
Poslednja izmena:
Onaj kvadar kroz auto izgleda sjajno btw :D ...graficki glitch, a koliko sam video vecina postova na nvnewsu ( a ima ih celih 15) je oko tenka i bagova, NE SA ZBUNOM ( :p ), nego sa fizikom koja malo poludi :D
Koliko je to katastrofalno, ne znam...ja to video nisam.Mozda su igru malko natweakovali na pogresan nacin, ko ce ga znati.

Ajd na stranu bagove, ali ne znam sta je toliko specijalno oko grafike osim volumena vode, senke i lisca? Daj mi to objasnite, u redu...face su lepo napravljene...ali zar je to dovljono da bi to bila revolucija? Igra je graficki kad se pogleda drugi put nista extra posebno, bolje jeste od konkurencije ali ne mnogo, evo pored zbuna postoji jos jedna stvar koja mi je zapela za oko, prvo...u tako super realnoj igri o kojoj se pretupljivalo svaki dan vise od godinu dana ma gde da se okrenes na netu i kako vi kazete gde su autori vodili racuna o svakoj sitnici... kada pogodis lubenicu ona se UVEK rastavi na iste komade i izgleda kao da je zaledjena, znaci komadici se ne rasipaju kao u realnosti nego animacija izgleda izuzetno jadno, zasto se banane kada ih pogodim ne razlecu u komadice nego onako jadno rasturaju? Ugao padanja palmi u dobrom procentu nije uvek dobro napravljen u odnosu na pomeranje lisca i kretanje vetra kao i sam polozaj drveta, to sam isprobao na vise mesta i to mozda izgleda realno na prvi pogled ali kako sam rekao u vecini slucajeva nema veze sa fizikom. Sve u svemu, Crysis...nista posebno.
 
Ajd na stranu bagove, ali ne znam sta je toliko specijalno oko grafike osim volumena vode, senke i lisca? Daj mi to objasnite, u redu...face su lepo napravljene...ali zar je to dovljono da bi to bila revolucija? Igra je graficki kad se pogleda drugi put nista extra posebno, bolje jeste od konkurencije ali ne mnogo, evo pored zbuna postoji jos jedna stvar koja mi je zapela za oko, prvo...u tako super realnoj igri o kojoj se pretupljivalo svaki dan vise od godinu dana ma gde da se okrenes na netu i kako vi kazete gde su autori vodili racuna o svakoj sitnici... kada pogodis lubenicu ona se UVEK rastavi na iste komade i izgleda kao da je zaledjena, znaci komadici se ne rasipaju kao u realnosti nego animacija izgleda izuzetno jadno, zasto se banane kada ih pogodim ne razlecu u komadice nego onako jadno rasturaju? Ugao padanja palmi u dobrom procentu nije uvek dobro napravljen u odnosu na pomeranje lisca i kretanje vetra kao i sam polozaj drveta, to sam isprobao na vise mesta i to mozda izgleda realno na prvi pogled ali kako sam rekao u vecini slucajeva nema veze sa fizikom. Sve u svemu, Crysis...nista posebno.
S'a da kazem...ubedio si me. Igra je sr*nje. :D
 
kada pogodis lubenicu ona se UVEK rastavi na iste komade i izgleda kao da je zaledjena, znaci komadici se ne rasipaju kao u realnosti nego animacija izgleda izuzetno jadno, zasto se banane kada ih pogodim ne razlecu u komadice nego onako jadno rasturaju?
a to tako bitno utice na sam tok radnje da ne mogu da ti opisem :d
 
Tesko da bi se kriza mogla nazvati sampionom po bugovima...par ljudi ovde i tred od 10ak postova i that's all...ja sam doziveo jedan ili dva bug-a koji nisu nista bitno zeznuli i to je sve...
Drugo je kad imas kvest od koga ti zavisi citava igra, pa ne mozes da je predjes zato sto su kerovi pojeli nekoga ili se neko zaglavio u mestu...
Onaj kvadar kroz auto izgleda sjajno btw :D ...graficki glitch, a koliko sam video vecina postova na nvnewsu ( a ima ih celih 15) je oko tenka i bagova, NE SA ZBUNOM ( :p ), nego sa fizikom koja malo poludi :D
Koliko je to katastrofalno, ne znam...ja to video nisam.Mozda su igru malko natweakovali na pogresan nacin, ko ce ga znati.



Blah. Anyway when you have to defend the troops after getting out of the shell.. If the squids die in air while attacking, the mission wont end. The AI will keep shooting at them.
Ozbiljan bug kojeg je vise njih prijavilo.

Vehicle controls in general go to hell if you touch anything physics based. I've had my jeep launch into the air while trying to leave from a parked position while ontop of sheet metal.

This happened to me too in xp32. I shot a tank with the rocket launcher and it went up in the air about 50 feet and kept going round and round shooting at me. I shot it again and it turned upside down. I had to shoot it several times to destroy it

I also once saw an enemy fly through the sky. I think he glitched on something (this game has terrible physics, things often go flying or I get killed simply by touching something).

E sad sve zavisi od toga kako se igra, a ova igra je napravljena s ciljem da se moze prelaziti na vise nacina, bar jedan dio igre. Nece svi vidjeti iste bugove.

@Jovyland
Boiling Point: Road to Hell je prica za sebe. A Kriza ti ima oko 7 sati onog cistog klasicnog FPS gameplaya. Jako kratko i nimalo kompleksno. Kompleksna je recimo fizika, ali i bugovita.
 
@Starac:
Taj "ozbiljan bug" je bullshit...sve squidove i ubijas dok su u vazduhu...***, ja sam ih namlatio gomilu plasma rifleom dok su letuckale okolo, prangijale...i nista.
Glitchevi se uvek mogu naci, sto je igra kompleksnija, veca je sansa da se pojave.
A i totalno bespotrebno quotujes ljude sa nvnewsa.Ko da mi ovde nemamo mozak ni ochi.I nista se u principu ne menja...Stormwatch i ti cete nastaviti jednu-te-istu pricu itd itd... Mozes paste-ovati i ovo od stormwatcha do mile volje...auuu *** koliiiiiko bugovaaaaa....
Inace zamislite ovo: onoliko kokosaka, a nigde nema jaja ni pilAdi :d
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno