Šta je novo?

Kako pravilno povezati pojacalo za automobil i visokotonce

KIBLA`s

Čuven
Učlanjen(a)
11.12.2003
Poena
680
Moja oprema  
CPU & Cooler
i9 13900KF & NZXT kraken 360
Matična ploča
Asus Tuf Gaming Z690-Plus
RAM
2 x 32 GB Kingstone Fury DDR5
GPU
Asus Astral 5080 OS Gaming
Storage
2x1TB Kingston SFYRS/1000 + 2x1TB Patriot SSD
Zvuk
Creative Sound Blaster X3
PSU
Seasonic prime GX-1300
Kućište
Fractal Focus 2
Monitor
ROG SWIFT PG278QR 165Hz, G-SYNC
Miš & tastatura
DeathAdder v3 & Logitech Ultrax Premium
Laptop
Lenovo X1
Mobilni telefon
BlackBerry Classic (Q20) + iPhone 13 mini
Pristup internetu
  1. Kablovski internet
prvo i prvo totalni sam laik, ali ucim brzo :)
evo spisak komponenti:
pojacalo je SAL 240w
zvucnici Pioneer TS-E2095 300W nom. 90w
subwoofer: SAL e sad mislim da je 260w, nisam siguran bazuka ili kako vec
player je neki obican SuperTech 4 x 40w ima izlaze
kako sam ja povezao:
na pojacalu imam power remote i groud
na power idu zice direktno za akumulatora i to 2 x 1mm kabal (znaci obe zice sam spojio i dobio 1 x 2mm),
na remote ide 1 x 1.5mm i na ground isto ide 1 x 1.5mm
a pojacalo sa playerom je povezano preko line out-a na pleyeru, e tu nisam siguran koji je kabal u pitanju, ako je bitno pogleda cu
zvucni cu povezani 2 x 1mm kablom
e sada ono sto smeta je
kada player nije upaljen, stalno
se cuje neko zujanje u zvucnicima koje se pojacava sa dodavanjem gasa
verovatno zato sto pojacalo ide direktno na akumulator pa dobija tu "prljavu" struju
a zujanje se naravno cuje i kada pleyer radi
kako ovo resiti, tj. kako je najbolje po vama povezati pojacalo sa izvorom napajanja.

i jos jedno pitanje
kako povezati visoko - tonce
kupljeni su na buvljaku (cisto probe radi i zezanja) sve sto na njima pise je 8 oma
kako se oni povezuju, da li treba neka skretnica i koja,
njih bih povezao na player.