Šta je novo?

G92

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
I sada polako na pitanje da li je G92 mainstream ili high-end moze da se odgovori: I jedno i drugo!
 
We learned that G92 and RV670 are sporting dual-precision units (128, 112 or 96 to be available in G92, RV670 will have 320 units), albeit it is unknown what type of Binary Floating-Point formats are these units supporting. Who is supporting IEEE 754 format, 32-bit or 64-bit - time will tell.

Link
 
Meni ova pisanija po internetu deluju kao da ih pisu novinari ovdasnjih senzacionalistickih medija.
Mislim dovoljno je pogledati ovu sliku, pa da se vidi kakve sve gluposti padaju ljudima na pamet da salju na net.
Onaj ko je pravio ovu sliku je tako lupao ove skorove da ja nemam reci.
 

Prilozi

  • 8800GT-compare.jpg
    8800GT-compare.jpg
    66.1 KB · Pregleda: 139
Ha ha, ma to je jedan od onih testova tipa manje je bolje. :d
 
Ako je broj shader jedinica stvarno veci, a i veci klokovi, onda bi morala da bude brza. E sad, sto ima 256b magistralu... :-devil-::d

Ja pretpostavljam da novi 8800gt ima 96 shadera... zato i dobija slicne skoreve kao 8800gts 320... nije se prevario ni onaj koji je uzeo skoro 8800gts a ni onaj koji ce cekati 8800gt... nije sve u 3dmarku zavisi kako se ponasa u igrama... nekim igrama ce vise lezati tih 320bit-a nego 256... a sad za memoriju neznam... posto cifra od 320mb je dosta cudna jer neke igre ne prepoznaju tih dodatnih 64mb-a...
 
Prema najnovijim informacijama, ima 112 SP-a

Pa onda bi trebalo i da premasi ovaj 8800gts... ali ga gusi ta 256bitna magistrala... ali za 1280x1024 bi trebalo da bude dovoljno... evo ja sam klokovao moju 8800gts na 620/1900 ali u 1024x768 nema neke bitne razlike 500 poena u 3dmarku06 ali zato u 1280x1024 sam dobio 1000poena vise 10600, najverovatnije mogu da podignem memoriju na 2000mhz... ako 8800gt bude dosta overklokabilan, kao sto bi i trebalo sa 65nm gpu-om... bice odlicna kupovina... ali meni to neigra nesto veliku ulogu... jer neverujem da ce nesto znaciti u 1024x768 rezoluciji koju ja najcesce koristim...
 
Poslednja izmena:
Cekaj, sto vozis 1024 kad imas TFT i dovoljno jak komp da izgura 1280 ?
 
Poslednja izmena:
Cekaj, sto vozis 1024 kad imas TFT i dovoljno jak komp da izgura 1280 ?

Previse mi je sitno...corav sam hahaah... zato i ne ukljucujem ni AA i AF... nevidim ja ta ublazavanja ivica... samo je vazno da je velika glava da mogu da pogodim... hahah... Ajd sad mi recite kakva je razlika uopste u kvalitetu grafike izmedju 1024 i 1280... zar nije bitno da se texture i ostalo stavi na high a ne rezolucija da se penje u nebesa... i isto ce izgledati i na 1024 i na 1280... osim sto ce na 1280 biti sve jos sitnije nego sto je na 1024
 
Zavisi kako kome. Nekome ko ima LCD smeta bilo sta ispod native rez, jer je mutnjikavo i jos skaliranje u rez koja nema isti aspekt, kao sto je to slucaj sa 17" i 19" LCD-ovima. Mada, to donekle moze da se kompenzuje sa AA...
 
lupte glavu bzvz. Karta ce imati 112 shadera, klokovi ce biti ostavljeni vendorima za igranje... 8800gts 320 is dead - long live 8800GT ! :d
 
Malo previse dobro, za kartu od ispod 200$. Ne bunim se ja zbog mog jadnog GTSa, ses meseci je stara, skoro pa vecnost. Mada mi je zao sto karticu od 320e necu moci da uvalim ni za sto za neki mesec.

Nego, ako ima 15% vise klokove, i 15% vise shadera, kako moze da bude toliko brza od GTS 640? Razumem da u 1920x1200 sa tonama AA i AF GTS 320 gusi nedostatak memorije, ali zasto ponegde ispada toliko brza i od GTS 640?!
 
Malo previse dobro, za kartu od ispod 200$. Ne bunim se ja zbog mog jadnog GTSa, ses meseci je stara, skoro pa vecnost. Mada mi je zao sto karticu od 320e necu moci da uvalim ni za sto za neki mesec.

Nego, ako ima 15% vise klokove, i 15% vise shadera, kako moze da bude toliko brza od GTS 640? Razumem da u 1920x1200 sa tonama AA i AF GTS 320 gusi nedostatak memorije, ali zasto ponegde ispada toliko brza i od GTS 640?!

Prvo,pitanje dal je tacno ovo sto citamo u vezi G92.
Drugo,ako su barem specifikacije tacne,onda po meni treba i jos vise da bude brza nego sto ovi grafikoni prikazuju.Nisu 15% veci clockovi nego 25%(1500 prema 1200),i to uz 16SP-a vise daje oko 45% veci shader power.Ostaje da se vidi kakva je situacija sa ostatkom chipa(TMU,ROP jedinice..).
A moje misljenje je da 256-bitna magistrala uz veliki clock memorije ne bi trebalo da bude bottleneck(pogotovo ako su uradili neke optimizacije na mem.kontroleru).
 
Definitivno upada u "moja masina" kad se pojawi...
 
jos ima ljudi koji se bave 3dmarkom ? pogotovo 05?
 
reko sam ja 8600gt best buy :)
Jadni oni sa 8800GTS-om,vredece 150e polovan.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno