Šta je novo?

Sky Star pomoć!

• Začetnik teme Začetnik teme drpiga
  • Datum pokretanja Datum pokretanja

drpiga

Čuven
Učlanjen(a)
25.08.2004
Poena
620
Pozdrav za sve Benchmarkovce
Imao bih nekoliko pitanja,pošto sam za ovu struku na početku,a za početnike najbolje pitat.
Htio bih da uzmem Sky Star 2 za desktop kompjuter,eto većina je hvali pa se odlučih.
Zanima me šta mi je sad najbolje,imajte u vidu da sam laik za ovu oblast.Da kupim karticu,i ostalu prateću opremu,eto ne znam šta sve ide uz to ,kolko shvatih LNB i tanjir i da se sve to poveže.Da sve to kupim ,pa da probam sam da čačkam po nekom uputstvu,da sve to kupim,pa da zovem nekog iskusnog da mi to sredi,po preporuci ako ima nekog ovdje,.
Da naručim komplet,karticu i svu prateću opremu sa montažom i instalacijom,sa tanjirom sa motorom,sve to oko 350 evra sam našao,potrudiću se da pronađem link.
Da li mi je bolja opcija,pošto nema mnogo tekstova o eksternoj Sky Star kartici,pošto imam
laptop,pa može da zatreba,da li mi je bolje uzeti tu karticu.
Ili da sve to zahebem i zalomim neki dreambox,pa kad se uzima da uzme?
Hvala unaprijed za sve savjete.Pozdrav

Pozdrav za sve Benchmarkovce
Imao bih nekoliko pitanja,pošto sam za ovu struku na početku,a za početnike najbolje pitat.
Htio bih da uzmem Sky Star 2 za desktop kompjuter,eto većina je hvali pa se odlučih.
Zanima me šta mi je sad najbolje,imajte u vidu da sam laik za ovu oblast.Da kupim karticu,i ostalu prateću opremu,eto ne znam šta sve ide uz to ,kolko shvatih LNB i tanjir i da se sve to poveže.Da sve to kupim ,pa da probam sam da čačkam po nekom uputstvu,da sve to kupim,pa da zovem nekog iskusnog da mi to sredi,po preporuci ako ima nekog ovdje,.
Da naručim komplet,karticu i svu prateću opremu sa montažom i instalacijom,sa tanjirom sa motorom,sve to oko 350 evra sam našao,potrudiću se da pronađem link.
Da li mi je bolja opcija,pošto nema mnogo tekstova o eksternoj Sky Star kartici,pošto imam
laptop,pa može da zatreba,da li mi je bolje uzeti tu karticu.