E vidis nisam koristio te magije
mada ih nisam nesto ni primetio, a i vise volim da koristim olovo 
U demou od heroja su samo force commander (valjda je on neki dzedaj
) i bibliotekar. U stvari ima neka kako magija koju ima bibliotekar, neki kao udarac. I uglavnom sam ih ubacivao u timove samo zbog morala i da bih imao vise ljudi 
Posto ima samo jedan tutorial nivo, jedan nivo u kampanji, i dve skirmish mape, od toga je jedna ona iz tutoriala. A i igra se samo sa marincima pa mi je taktika uglavnom bila da malo artiljerijom oslabim odbranu, onda posaljem marince, tenkove i drednote. A sa jedne strane, posaljem odred ili dva assault marinaca koji imaju jetpackove pa mogu da prelete odredjene razdaljine, idealno za preko brda, sume, reke...
Da, kada krene borba, pogotovu bliska borba, svaka jedinica ima nekoliko poteza za ubijanje, macevi i tako to. Mada mi je tu najbolji drednot, jedna ruka bacas plamena i mitraljez, a druga je klasicna sa metalnim kandzama kojom razbaca orkove koji ga opkole, ili uhvati orka digne ga u vis i polomi
Onda dobra stvar je sto artiljerija ima dosta velik domet, ali zna da bude neprecizna, pogotovu ako gadja nesto sto ne vidi. Ali opet to je i dobro, posto moze da gadja preko brda ili iz nekog zaklona.
Zatim ima i terena koji mogu da posluze ako manji ili veci zaklon za jedinice, uglavnom pesadiju, pa tu sem sto ih manje trose, brze im se puni moral. Ali opet ima i terena na kojem se jedinice brze trose i sporije idu, kao sto su prelazi reka kada idu kroz vodu.
Tako da sam ja licno vrlo zadovoljan ovom igrom. Nadam se da ce sto pre doci, i da nece biti starforce zastita
U demou od heroja su samo force commander (valjda je on neki dzedaj
Posto ima samo jedan tutorial nivo, jedan nivo u kampanji, i dve skirmish mape, od toga je jedna ona iz tutoriala. A i igra se samo sa marincima pa mi je taktika uglavnom bila da malo artiljerijom oslabim odbranu, onda posaljem marince, tenkove i drednote. A sa jedne strane, posaljem odred ili dva assault marinaca koji imaju jetpackove pa mogu da prelete odredjene razdaljine, idealno za preko brda, sume, reke...
Da, kada krene borba, pogotovu bliska borba, svaka jedinica ima nekoliko poteza za ubijanje, macevi i tako to. Mada mi je tu najbolji drednot, jedna ruka bacas plamena i mitraljez, a druga je klasicna sa metalnim kandzama kojom razbaca orkove koji ga opkole, ili uhvati orka digne ga u vis i polomi
Onda dobra stvar je sto artiljerija ima dosta velik domet, ali zna da bude neprecizna, pogotovu ako gadja nesto sto ne vidi. Ali opet to je i dobro, posto moze da gadja preko brda ili iz nekog zaklona.
Zatim ima i terena koji mogu da posluze ako manji ili veci zaklon za jedinice, uglavnom pesadiju, pa tu sem sto ih manje trose, brze im se puni moral. Ali opet ima i terena na kojem se jedinice brze trose i sporije idu, kao sto su prelazi reka kada idu kroz vodu.
Tako da sam ja licno vrlo zadovoljan ovom igrom. Nadam se da ce sto pre doci, i da nece biti starforce zastita