Šta je novo?

Problem 971p

miamia

Slavan
Učlanjen(a)
21.05.2007
Poruke
122
Poena
319
Zao mi je sto je problem uslovio uclanjenje na vas forum, ali . . .
Primetio sam vertikalnu liniju koja se proteze duz celog ekrana i prolazi kroz 1 dead pixel ( taj mrtvi, zeleni me i ne brine - kapiram da je i pomalo normalno da postoji ), ali me brine ta linija.
Monitor je nov, kupljen pre 2 nedelje i tek sam je sad primetio ( ne kazem da je nije bilo).Prikljucen je na gt6600 gdddr3 preko DVI kabla.
U prilogu saljem 2 print screen-a, pa ako bi neko bio ljubazan da mi pomogne sa objasnjenjem da li je to normalno ili je 'alarm-situacija' :) ?
Najlepse vam hvala ( unapred ). :)


 
1. Dobro došao na forum.
2. Ako monitor ima problema sa prikazom slike to se baš i neće videti na print screen-ovima urađenim iz Windoze. :)
 
jep, nista se ne vidi...
U svakom slucaju, nikakve linije preko ekrana ne bi trebalo da bude...mislim da je to vise nego dovoljan razlog za reklamaciju, pogotovo sto se radi o 971p monitoru, koji treba da ima (i ima) savrsenu sliku...
 
... i ukoliko se nevaram taj monitor bi trebao da ima zero bad pixel reklamaciju tj da ga mozes menjati i sa jednom mrtvom tackom!
 
^^^
Na zalost se varas :( i ja bih voleo da je tako.
U garanciji stoji da se tolerise do tri mrtvaka, a bilo kakve linije plave, crvene, zelene ili crne boje rezultiraju zamenom monitora, sto su mi potvrdili u Erc-ovom servisu i rekli mi da donesem monitor (samo se nadam da dijagnoza i -ili zamena nece trajati dugo ) .
Tako da . . .javicu vam sta je bilo :)
Najlepse vam hvala na vremenu i trudu koji ste odvojili za odgovore. :)
Pozdrav !
 
^^^
Na zalost se varas :( i ja bih voleo da je tako.
U garanciji stoji da se tolerise do tri mrtvaka, a bilo kakve linije plave, crvene, zelene ili crne boje rezultiraju zamenom monitora, sto su mi potvrdili u Erc-ovom servisu i rekli mi da donesem monitor (samo se nadam da dijagnoza i -ili zamena nece trajati dugo ) .
Tako da . . .javicu vam sta je bilo :)
Najlepse vam hvala na vremenu i trudu koji ste odvojili za odgovore. :)
Pozdrav !

Ne nisi u pravu, ako ti je prodavac dao garanciju nije tačna. Klasa P ko d samsunga označava profi monitor i kao takav ne sme imati ni jedan mrtav pixel, ako ima i liniju razlog je više da ga odneseš na reklamaciju. RMA traje oko nedelju dana ne više.
 
Poslednja izmena:
@v.benjocki
Tvoja tvrdnja za mrtve piksele ne može da ima neku težinu bez citata u kome to jasno piše (npr. na Samsung sajtu).
 
Ostao sam duzan epilog drugarima :) koji su mi pomogli :)
Odneo sam ga u Erc, posto su oni kao zastupnici za Samsung, oni su pogledali monitor, dijagnostikovali da je otisao panel, ali se monitor ne vodi na njihovoj listi uvezenih monitora
( po serijskom broju ) i vratili me u radnju u kojoj je kupljen da ga tamo reklamiram.
Tamo su, takodje, provalili kvar i uzeli monitor da ga zamene.
Koliko cu cekati - ne znam, nadam se ne jos puno, ali radnja je ugledna pa . . .
Jos jednom - najlepse hvala drugarima :) koji su se javili i podelili misljenje.
Pozdrav.
 
Vrh Dno