Šta je novo?

C&C3 Tiberium Wars - 1.05 Patch

P$ych0

Slavan
Učlanjen(a)
07.06.2005
Poruke
2,030
Poena
390
Moja oprema  
CPU & Cooler
AMD Ryzen 9800x3d, Phanteks Glacier One 420
Matična ploča
ASUS ROG Crosshair x870e Hero
RAM
48GB G.Skill Trident Z Neo 8000
GPU
Nvidia RTX 5090
Storage
4TB Crucial T705, 4TB Samsung 990 Pro
Zvuk
Sennheiser Game Zero, Momentum 3 wireless
PSU
Seasonic Prime TX1600 Noctua Edition
Kućište
Antec Flux Pro
Monitor
Aorus FO32U2P, Dell U2715H
Miš & tastatura
Logitech MX518 Legendary, Corsair K70
Laptop
Lenovo Legion
Mobilni telefon
Pixel 7 pro
Pametni uređaji
Philips Hue, Shelly, Alexa
Pristup internetu
  1. Kablovski internet
Veliki sam fan C&C Serijala. Igrao sam sve igre sem prvog dela (Command and Conquer). Vec par nedelja igram Tiberium Wars, patchovan na 1.04 (SP i Skirmish). Jos nisam pretrcao kampanju, ali generalno gledano igra je ODLICNA, kako SP, tako i MP. EA je zbog silnih kritika pocela rad na 1.05 zakrpi. Radi se punom parom, a lista "PROMENA" je DUGA. (http://commandandconquer.filefront.com/news/Release_Notes_for_Patch_105;33383)

Po meni vecina izmena je sasvim OK. Sem korigovanja cena rafinerija i Harvestera i "ukidanja" mogucnosti promasaja mete koja se krece od strane balistickog oruzja :wall: .
Sta mislite (igraci C&C3) kakav ce uticaj imati ovaj patch, jer ocigledno menja dosta stvari?

Drugo pitanje: Dali ima voljnih ljudi da odigramo koju partiju online? Pretpostavljam da mozemo putem hamachi-ja napraviti LAN (http://www.hamachi.cc/) i izbeci EA servis ;). Zainteresovani mogu da me kontaktiraju preko PM.
 
Za početak bih voleo da srede pucanje igre na mom računaru...
Stojim i dalje na 4. misiji GDI kampanje zato što mi igra već 4 puta puca u toku misije i više nemam živaca da je počinjem ponovo.
 
"Armageddon Bomber: Health increased by 33%. (Note: This aircraft
only appears when summoned by certain Support Powers.)"

Jel postoji mozda ova jedinica u nekoj kampanji? Ja je nisam primetio.Takodje se u GDI kampanji spo0minje nova verzija onog walkera iz C&C2.Ja ocekivao da ce da se pojavi u igri al nista.A realno je da i GDI i NOD imaju po jos jednu specijalnu jedinicu koja moze samo jedna da se praviu kao sto je Mothership od Scrina.

"Avatar: Cost/buildtime reduced by 27% to 2200/22. Flamethrower
upgrade attack power increased by 150%."

Ovo se ocekivalo-jednostavno su Avatari bili slabiji od Mamooth tank-a i Anihilator Tripod-a.

"Some structures on each side no longer provide Ground Control
for base expansion. These include: Power Plants, Reactors,
Tiberium Silos, Barracks, Hands of Nod, and Portals. "

Odlicno,juce sam zbog ovoga izgubio partiju-doduse bila mi je prva protiv zivog igraca :)


Gomila ispravki,mislim da ce biti mnogo bolja igra posle patch-a.
 
Poslednja izmena:
Za početak bih voleo da srede pucanje igre na mom računaru...
Stojim i dalje na 4. misiji GDI kampanje zato što mi igra već 4 puta puca u toku misije i više nemam živaca da je počinjem ponovo.

ocgiledno je nesto do tvog racunara drugar, a ne do igre. Moze biti samo da ti se instalacija nesto "pokondirila" :) a mozes uvek i da probas da spustis FSB za 10mhz i da probas onda :) I ja sam mislio da mi je komp stabilan na 2750mhz dok nisam instalirao titan quest pre neki dan, a prolazio je 10-tak sati orthosa, S&M i raznorazne testove...ali titan pukne za par minuta :S:
 
Koliko modifikacija sa 1.05 patchom. Glavna ekipa se vratila sa odmora izgleda. ;)

Mamuta su bash "umorili" ali ne mari.

· Mammoth Tank: Speed reduced by 7%. Attack power of rockets
reduced by 25%. Rate of fire with Railguns upgrade reduced by 35%.
Attack power with Railguns upgrade increased by 35%.

Ipak mislim da ce pravi bum da bude kad izadje SDK za ovo.

Na internetu kazu da ce preko 50 modova preko noci da se pojavi chim svetlo dana ugleda SDK. I to kakvi modovi.

Evo jednog projecta

C&C3:Tiberian Twilight
http://www.ppmsite.com/forum/viewtopic.php?t=13876&postorder=asc&start=50
 
Za početak bih voleo da srede pucanje igre na mom računaru...
Stojim i dalje na 4. misiji GDI kampanje zato što mi igra već 4 puta puca u toku misije i više nemam živaca da je počinjem ponovo.

Mozda ti je cak do napajanja, overklokovao si CPU i imas dobru Grafu. Probaj da izbacis neki HDD ili smanji klok procesora...
 
"Rate of fire with Railguns upgrade reduced by 35%"

Ovo ne razumem,jel to znaci da:

1) sa samim railgun upgrade-om se ubrzava pucanje mamooth-a(u igri pise da railgun upgrade samo povecava damage) pa ga sa novim patch-om smanjuju

2)smanjuju rate of fire ali povecavaju damage pa tako kompenzuju.Mada ako se rate of fire smanji za 35% i ukupan damage ce biti smanjen za isti procenat,s druge strane ako se damage bonus raigun-upgrade-a poveca za 35%(pretpostavimo da se damge mamooth-a poveca za 50% kada dobiju railgun upgrade sa starim patchom),ukupan damage nece biti povecan za 35%(u nasem primeru ce biti povecan za 17,5%)

??
 
Attack power of rockets reduced by 25%. - damage koji nanosi Mamut drugima je manji za 25%(raketama, verovatno i prema letelicama). Generalno ga slabi. Bar tako mislim.
Rate of fire with Railguns upgrade reduced by 35%. Vishe vremena mu treba da ponovo opali ali zato...(reload time increased ;) )
Attack power with Railguns upgrade increased by 35%. ....nanosi vishe shtete

Ne moze bash da se kaze da je upola povecan. Negde je bitan rate of fire jer tako sa manje mamuta ne mozesh da unishtish neshto shto se samo popravlja. On opali jednom i dok se opet napuni ovaj je opravio shtetu. Bez obzira shto je ovaj naneo za 35% vecu. Ako se te dve vrednosti poklapaju ovaj moze da puca non stop a ovaj da popravlja non stop, i sve shto ovaj srushi ovaj popravi stim da i ona na tebe puca a ako tvog mamuta nishta ne popravlja....

Ovako neshto mi se deshavalo u igri i naravno vrlo brzo ti napad bude odbijen. Pogotovo ako idesh sa mamutima na Obelisk of light. Tachno ti treba jedan odredjen broj mamuta da prodjesh. Koncentrishesh paljbu na jedan i ako se on obnavlja brze nego shto ti nanosish stetu eto problema. Da ne govorim da te u isto vreme puni i drugi obelisk. I tako oba obeliska ostanu ziva a ti ostanesh bez 2-3 mamuta. Jedan mamut ne moze protiv obeliska ako se ovaj obnavlja pa i chak i bez obnove.

Kad na ovo dodamo da je sporiji za 7%.

Mamuta su olenjili ali su mu povecali kalibar. :D

Ako sad pogledamo ovu "korekciju" iz drugog ugla. Mamut zbog "redje" paljbe moze da utiche na bolje performanse grafike. Pogotovo ako ih ima vishe na mapi. Znachi manje ce da puca ali kad te pukne odpadaju ushi. ;) Mozda ova moja konstatacija nema nekog znachaja s obzirom da je igra limitirana na 30fps-a.
 
Poslednja izmena:
Jooj, ne bunim se nista, i sad je plotun iz nekoliko mamuta cistio sve, sta bre sada tek da rade. Malo mikroa ce tu trebati ali ***.
 
@Ivica:Nisi dao dobar primer,evo zasto:pretpostavimo da imamo tenk A i tenk B,A ima veci damage a manji rate of fire a B obrnuto veci rate of fire a manji damage,ali tako da im je konacan damage output jednak(nek bude da tenk A ima 2x veci damage ali puca 2x sporije).Ako napadaju gradjevinu sa sa dosta helta(tvoj primer obelisk of light) potrebno je vise vremena da se gradjevina unisti pa ce oba tenka biti tu negde(u nekoj situaciji moze cak i tenk A da bude efikasniji:npr obelisku ostane helta tacno toliko da ga tenk A srusi iz jednog metka,a tenk B iz dva metka:tenk A ce ga odmah srusiti a B ce morati da opali 2 metka sto traje neko vreme). A to sa popravljanjem jos vise ide u prilog tenku A:naime,ako A nanese veliki damage odjedamput gradjevina nece stici da se popravi,dok kad B konstantno nanosi damage preko vremena gradjevina se za to vreme popravlja i to je lose za tenk B.

E sad,generalno je bolje imati tenk B iz ovog razloga:eek:pali gomila tenkova A u neku jedinicu srednjeg helta(koju ista grupa tenkova B moze da ubije kad jednom opali),i A i B tenkovi je unistavaju ali A grupa tenkova mora duplo vise da ceka za sledeci pucanj(na sledecu jedinicu) i zato trpi damage od nje.

E sad,testirao sam malopre railgun upgrade,i utvrdio da duplira damage mamutima(testirao sam samo topove,ne i rakete).Sta ovo znaci sa novim patch-om? Lose po mamute:pretpostavimo da mamut pravi 10 damage-a(zbog jednostavnosti racunice),imamo:



damage-stari patch: 10*2=20

damage-novi patch: 10*2.35=23.5*0.65=15,275


Kako sam dosao do ove cifre? Ako kazu da je railgun upgrade(dakle samo upgrade) povecan za 35% a on je iznosio 100%,znaci sada imamo 135%(tj.mnozimo sa 2,35).Dobijeni damage umanjujemo sa mnoziocem 0.65(tj. 35% sporije pucanje) i dobijamo konacan damage-output koji je dosta slabiji sa novim patch-om.

Medjutim,kopka me rec WITH u njihovoj recenici: "Attack power with railgun upgrade increased by 35%" ,pa je moguce da to izgleda ovako:

10*2=20*1.35=27*0.65=17,55

U oba slucaja ukupan damage je manji sa novim patchom,ali sta je tacno ne znam.Sta vi mislite?
 
Poslednja izmena:
@Ivica:Nisi dao dobar primer,evo zasto:pretpostavimo da imamo tenk A i tenk B,A ima veci damage a manji rate of fire a B obrnuto veci rate of fire a manji damage,ali tako da im je konacan damage output jednak(nek bude da tenk A ima 2x veci damage ali puca 2x sporije).Ako napadaju gradjevinu sa sa dosta helta(tvoj primer obelisk of light) potrebno je vise vremena da se gradjevina unisti pa ce oba tenka biti tu negde(u nekoj situaciji moze cak i tenk A da bude efikasniji:npr obelisku ostane helta tacno toliko da ga tenk A srusi iz jednog metka,a tenk B iz dva metka:tenk A ce ga odmah srusiti a B ce morati da opali 2 metka sto traje neko vreme). A to sa popravljanjem jos vise ide u prilog tenku A:naime,ako A nanese veliki damage odjedamput gradjevina nece stici da se popravi,dok kad B konstantno nanosi damage preko vremena gradjevina se za to vreme popravlja i to je lose za tenk B.

E sad,generalno je bolje imati tenk B iz ovog razloga:eek:pali gomila tenkova A u neku jedinicu srednjeg helta(koju ista grupa tenkova B moze da ubije kad jednom opali),i A i B tenkovi je unistavaju ali A grupa tenkova mora duplo vise da ceka za sledeci pucanj(na sledecu jedinicu) i zato trpi damage od nje.

E sad,testirao sam malopre railgun upgrade,i utvrdio da duplira damage mamutima(testirao sam samo topove,ne i rakete).Sta ovo znaci sa novim patch-om? Lose po mamute:pretpostavimo da mamut pravi 10 damage-a(zbog jednostavnosti racunice),imamo:



damage-stari patch: 10*2=20

damage-novi patch: 10*2.35=23.5*0.65=15,275


Kako sam dosao do ove cifre? Ako kazu da je railgun upgrade(dakle samo upgrade) povecan za 35% a on je iznosio 100%,znaci sada imamo 135%(tj.mnozimo sa 2,35).Dobijeni damage umanjujemo sa mnoziocem 0.65(tj. 35% sporije pucanje) i dobijamo konacan damage-output koji je dosta slabiji sa novim patch-om.

Medjutim,kopka me rec WITH u njihovoj recenici: "Attack power with railgun upgrade increased by 35%" ,pa je moguce da to izgleda ovako:

10*2=20*1.35=27*0.65=17,55

U oba slucaja ukupan damage je manji sa novim patchom,ali sta je tacno ne znam.Sta vi mislite?

Da, u pravu si. Prva racunica ti je tacna sto se tiche mamuta. Ja inace volim vise NOD, pa me jako nervira to sto je mamut prejak u odnosu na Avatara (bez obzira na upgrade), cak je i SKUPLJI. Da ne napominjem da WALKERI ne mogu da koriste "rikverc", dok mamut moze (tako mu prednji - najjaci armour - ostaje usmeren ka neprijatelju i "trpi" manju stetu). 50% je veci damage ako jedinicu napadas s ledja. Po meni je znaci ovo za mamuta sasvim ok, mada mogli su da ga uspore jos malo (za recimo 10%, sto bas 7%) :-devil-:

Drugo, par postova pre reche da si izgubio zbog zgrada. Jesi igrao online ili preko LAN? Ja sam juche probao s jednim Amerom da odigram. Kreirao je preko hamachi-a LAN (LAN preko interneta). Prvo me je iritiralo sto nisam mogao da udjem u kreiranu sobu (connection timed out), a ni on. Nakon restarta igre, uspeo sam da udjem iz 2 pokusaja. Bolje da nisam... Pocela mapa, kad ono BRZINA do yaya, brze bi smo odigrali partiju SAHA! Napominjem da imam lelekomov 256k ADSL. Pretpostavljam da je UPLOAD ovde bitan, na ovoj brzini upload je 64k (256/4). Ima li neko iskustva sa ovim? Dali je moguce da ova brzina nije dovoljna za kolko-tolko "normalno" igranje :wall:
 
Poslednja izmena:
Drugo, par postova pre reche da si izgubio zbog zgrada. Jesi igrao online ili preko LAN? Ja sam juche probao s jednim Amerom da odigram. Kreirao je preko hamachi-a LAN (LAN preko interneta). Prvo me je iritiralo sto nisam mogao da udjem u kreiranu sobu (connection timed out), a ni on. Nakon restarta igre, uspeo sam da udjem iz 2 pokusaja. Bolje da nisam... Pocela mapa, kad ono BRZINA do yaya, brze bi smo odigrali partiju SAHA! Napominjem da imam lelekomov 256k ADSL. Pretpostavljam da je UPLOAD ovde bitan, na ovoj brzini upload je 64k (256/4). Ima li neko iskustva sa ovim? Dali je moguce da ova brzina nije dovoljna za kolko-tolko "normalno" igranje :wall:
Ne znam kako se ponaša C&C konkretno u mrežnom okruženju, nisam probao, ali pada mi par stvari na pamet.
Za početak, Hamachi sam po sebi unosi određeni overhead i smanjuje brzinu (koja je btw na granici sa tih tvojih 64kbps upload-a), a moguće je i da sama igra misleći da je u LAN-u forsira previše čestu razmenu informacija i tako još više zaguši link.
 
Dandy, hoćeš li sejv iz 5. misije? :d Nemoj se stideti, ionako ih ima par desetina...:)
 
Odlican patch.Najvise se radujem sto nece da bude itota koji imaju 4 krana i u trenutku vidis 5 power plantea da idu 1 za drugim i onda 5 sonic emittera u tvojoj bazi i kraj.konacno pesadija ce da bude ok e ima neko ko igra ovo na netu?
 
Odlican patch.Najvise se radujem sto nece da bude itota koji imaju 4 krana i u trenutku vidis 5 power plantea da idu 1 za drugim i onda 5 sonic emittera u tvojoj bazi i kraj.konacno pesadija ce da bude ok e ima neko ko igra ovo na netu?

E upravo tako me i dobio neko kad smo igrali. Taj Sonic turret je nenormalan!
 
Poslednja izmena:
Da, u pravu si. Prva racunica ti je tacna sto se tiche mamuta. Ja inace volim vise NOD, pa me jako nervira to sto je mamut prejak u odnosu na Avatara (bez obzira na upgrade), cak je i SKUPLJI. Da ne napominjem da WALKERI ne mogu da koriste "rikverc", dok mamut moze (tako mu prednji - najjaci armour - ostaje usmeren ka neprijatelju i "trpi" manju stetu). 50% je veci damage ako jedinicu napadas s ledja. Po meni je znaci ovo za mamuta sasvim ok, mada mogli su da ga uspore jos malo (za recimo 10%, sto bas 7%) :-devil-:

Drugo, par postova pre reche da si izgubio zbog zgrada. Jesi igrao online ili preko LAN? Ja sam juche probao s jednim Amerom da odigram. Kreirao je preko hamachi-a LAN (LAN preko interneta). Prvo me je iritiralo sto nisam mogao da udjem u kreiranu sobu (connection timed out), a ni on. Nakon restarta igre, uspeo sam da udjem iz 2 pokusaja. Bolje da nisam... Pocela mapa, kad ono BRZINA do yaya, brze bi smo odigrali partiju SAHA! Napominjem da imam lelekomov 256k ADSL. Pretpostavljam da je UPLOAD ovde bitan, na ovoj brzini upload je 64k (256/4). Ima li neko iskustva sa ovim? Dali je moguce da ova brzina nije dovoljna za kolko-tolko "normalno" igranje :wall:

Posle patch-a ce situacija biti mnogo bolja za Avatare.Nije on los,samo je za 3000 davao manje od mamooth-a i Tripoda.Tripod po meni recimo vredi svih 3000 iako je jedan na jedan slabiji od mamootha.Imaju prednost walkeri kao sto je:veca brzina i mobilnost,veci range.E sad prednost Tripoda nad Avatarom je to sto 'odmah puca' dok Avatar mora da cucne i malo saceka.Takodje Tripod ima veci rate of fire a manji damage,ali ukupan damage-output mu je takodje veci cini mi se.E sad Avataru moze da upgrade-uje damage sa beam cannon-om,mada drugi laser je izgleda duplo slabiji nego primarni,sto znaci da dobije 50% damage-boost.Mada kad mu smanje cenu na 2200(i samim tim gradnju na 22 sekunde) bice Avatar prava stvar.

Igrao sam online iz igraonice.Svratio cisto da probam.Ne znam kakvu vezu imaju tamo,ali po onome sto sam odigrao,net nije bio problem,cak mislim da radi ber primetnog kasnjenja.Jedino sto su im masine slabe pa je zato igranje polupodnosljivo.Po meni su zbog ovoga igraonice izgubile smisao,mada to sad nije tema.
 
Evo ja sam za da probamo preko hamachi-a. Moze sutra posle podne koju partiju da odigramo. Valjda nece biti problema....
 
Evo ja sam za da probamo preko hamachi-a. Moze sutra posle podne koju partiju da odigramo. Valjda nece biti problema....

Ja se iskreno nadam. Kakva ti je konekcija? Imas 1.04 patch? Koristis MSN?
U medjuvremenu treba da sredim HDD kloniranje, u suprotnom mi ne gine format C: ... :mad:

@DAS:
Sto se tiche TRIPODA, extra je jedinica. Vanzemaljcima mnogo znaci, jer su im ostale kopnene jedinice mnogo slabije od GDI i NOD. A kad dobije "zvezdicu" (veteran) bolje bezi, tad i pesadiju resava po kratkom postupku. Da ne pricam o onom Forcefield upgrade-u...

Ta igraona mora da je smesna, mislim imaju para za original igre a ne za upgrade!
 
Poslednja izmena:
Da imam 1.4 patch, a internet je kablosvski sbb 256\128. Ajde kasnije ti saljem msn na pm, pa se dogovaramo...
 
@P$ycho: Kad Tripod dobije najveci cin onda postaje bruka-gadja trojicu odjedamput!

Pa znas kakve su igraonice,najjacu grafu sto sam video u nekoj igraoni da imaju je 6600GT.I to je jos i dobro,u mnogim i dalje drze 9600XT.
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno