Ne staje na jedan screen, pa evo teksta....
U ovu prepisku nije ukljuceno bar jos 15, 20 ljudi sa kojima sam, na
obostranu zalost, morao da komuniciram od* 26. juna* do danas, odnosno za
ova skoro 2 meseca koliko traje agonija zvana reklamacija jedne obicne
masine za pranje i susenje vesa.
Ukratko cu vam objasniti samo delic procesa i abnormalnu kolicinu
budalastina koje sam prosao, a da jos nista nije reseno. Imajte u vidu da
je ovo skracena verzija!
Posebno pogledajte tacke 5 - 11!
1. masina se pokvarila jubilarni 10 put i reklamirana je ovlascenom *Candy
servisu - Novatehnici 26. juna*. Kako me je pre par dana jedna od
gospodjica iz Gigatrona pitala, zasto njima nisam prijavio kvar, morao sam
da je uputim da za pocetak procita napisano, gde je mogla i da vidi da je
masina u produzenoj, proizvodjackoj garanciji i da je prijava kvara upucena
na relevantnu adresu.
2. probijeni su svi moguci zakonski rokovi i za odgovor i za resavanje
kvara i dolazimo do toga da treba da uplicemo inspekciju, tuzbe i sl, a u
medjuvremenu ta masina sve vreme stoji u mom kupatilu dok u njoj cveta
flora i fauna zbog koje bi neka sluzba za javno zdravlje zatvorila ceo
komsiluk, da ne prenesemo neku novu zarazu
3. kada smo dosli do pominjanja inspekcija, tuzbi, uplitanja svih mogucih i
nemogucih cinilaca, slucaj se pomera i od Novatehnike dobijam prvo imejl da
ce biti izvrsena zamena uredjaja
4. izmedju svih ovih aktivnosti je bilo jos milion poziva, ali bih sada
pomenuo jedan gde mi je dat savet da u Gigatronu otvorim tiket, tj
reklamaciju, sto sam i ucinio
5. u subotu, 19.08. od Novatehnike i preuzimam pisani primerak potvrde u
kojoj se navodi da uredjaj nije moguce popraviti i da se odobrava zamena
6. navedenu potvrdu istog dana odnosim u Gigatron radnju, G54, kod BG Arene
gde se pridruzuje otvorenom tiketu i gde saznajem da se to salje
Gigatronovom kontrolnom servisu - Neposystem. Ponudio sam da odnesem sam
taj papir, kada vec prolazim tuda, ali eto, ima procedura i mora ovako
7. posle toga kontaktiram Neposystem da vidim sta ce vise da urade i kako
ce resiti reklamaciju, gde saznajem da Nepo vrsi proveru!? Proveru cega,
posto je masina i dalje na mojoj adresi!? Otprilike ispada da oni
izigravaju vestake i utvrdjuju autenticnost dokumenta koji je izdao
ovlasceni servis!? Logicno pitanje, zasto sam ja u subotu isao i lutao po
Zelezniku da nadjem Novatehniku, nosio to u G54 kod BG Arene, da bi oni to
prosledili Neposistemu, koji onda treba da utvrdjuje validnost tog
dokumenta!? *Zato onda Nepo to nije pribavio direktno od Novatehnike i
skratio ceo proces!?*
8. ko je uopste Nepo sistem u celoj prici, jer zakon poznaje kupca
(ja), prodavca (Gigatron), proizvodjaca (Candy) i servis (servis koji vrsi
popravku, a to je Novatehnika)!?
9. u celoj ovoj gunguli, na prosto pitanje sta znaci zamena aparata, vec
par dana slusam abnormalnu kolicinu budalastina, sa jednom floskulom koja
se ponavlja do iznemoglosti - proverice kolege... Pa nisam trazio da budem
prvi sprski astronaut, niti da moja masina bude poslata na Medjunarodnu
svemirsku stanicu, pa da zahteva provere tolikog tima ljudi.
10. na posletku, posto ovo ne ide nikuda, ponudio sam 2 varijante. Dakle
2, ne 1002, pa da to zahteva jos mesec dana. Zamenite mi masinu za
*ekvivalentnu
Haier, posto je Haier sada vlasnik Candy ocigledno kvalitetniji uredjaj,
ili mi vratite *novac prema fiskalnom racunu, ali mi odgovorite sta od ta
2 planirate, posto ne mogu narednih 100 godina da perem ves po tudjim kucama
11. organizujte odvozenje one pokvarene, strokave masine iz moje kuce sto
pre, ne zelim da zaradimo neku bolestinu zbog mikroorganizama koji po ovoj
vrucini cvetaju u njoj
Pokrio sam najvaznije stvari,a bilo ih je jos mnogo. Boldovano vam je
najvaznije i u toj skracenoj verziji.
Izvolite, dogovorite se sta je cija odgovornost, da ne slusam stalno
prebacivanje odgovornosti na drugog i neka neko ovo razresi odmah. Valjda
je svima jasno da ovo nije ni prva ni poslednja masina koja se pokvarila i
ako ovakva aljkavost i nemar budu model resavanja buducih reklamacija koje
cete imati, potrosicete previse vremena, zivaca i novca na iste.