Nažalost, izložiću i svoje negativno iskustvo sa Tehnomanijom pa ako neko ima savet, neka se javi, bila bih zahvalna. Naime, pre oko mesec dana kupila sam preko interneta parnu stanicu na akciji koju sam reklamirala (trazila sam povracaj novca) u najbližoj radnji jer nije uopšte ispuštala paru i delovalo je kao da je korisćena. Nakon 8 dana stigao je sms da je reklamacija odbijena i da će nastaviti sa testiranjem, da bi mi 25 dana nakon otvorene reklamacije stigao mail da parna stanica radi i da ce je poslati u radnju da je preuzmem, te da je reklamacija odbijena. Zvala sam call centar, kažu da to nije do njih i da je do ovlašćenog servisera i da ja mogu opet da reklamiram parnu stanicu ako ne radi??? Ko je ovde lud, prave nas *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau**mjau*ma za nas novac i vređaju nam inteligenciju?! Pegla koja nije uopšte radila, sad radi? Kako da znam da je nisu popravljali pa mi uvalili popravljanu, a ja dala 40 000 din.
Kome da se žalim i ima li smisla da se žalim bilo kome? Hvala unapred!