@željko
Nemam nameru da se zamlaćujem sa tobom, pišem kako je u toj "evropi" koju stalno pominješ, račun služi kao garancija, i neophodan je radi ostvarivanja svojih prava kao kupca. Nema nikakavih serijskih brojeva i sl.
Ovo nije politicka tema, i ne radi se o evropi vec o celom koliko toliko normlanom svetu... praksa je da svuda traze neki vid dokaza kupovine i to nema veze sa EU ili kinom ili USA vec sa normalnom logikom, pogotovo ako se porizvod kupuje online, za IT sam vec rekao serijski broj u 90% prolazi kod fabricke garancije koju daje svaka iole normalna firma, na primer na sajtu WD-a ukucas serijski i pise lepo dokle fabricka garncija vazi, isto imas za intel i za svaku firmu koja STOJI iza svojih proizvoda
A ti zivi u svojoj iluziji jer vani je normalan svet a ne fukara
primer: wdsupport.wdc.com/warranty/warrantycheck.asp?custtype=end
Eva na primer moj lican primer: WD prolupao pre 3-4 godine, star 2.5 garancija domaca od godinu cini mi se istekla, garantni i sve ostalo baceno... kupljeno u MK zrenjanin, uvoznik propao mislim flemingo... odem lepo u MK novi sad koji nema nista sa ZR poslovnicom lepo objasnim da HDD ima i dalje fabricku garanciju WD-a i da sam pisao WD i da su mi oni nalozili da prosledim isti do najblizeg distributera i da moraju da rese...
MK zamolim da u moje ima prosledi HDD, oni pristanu ali se ograde o vremenu cekanja, nakon ~50 dana me zovu da dodjem da podignem zamenski HDD... napominjem ni jedan papir nisam imao
A tako imas i gorilu iz nekog NS shopa koji mi dva puta uvali neispravnu zvucnu (pin uvzonik marka kineska znaci ne isplati im se da mi je zamene) cak i na moje oci testira sa slusalicama i rece perfektan zvuk (laze ko ker na 3m od mene), ja dodjem kuci kad ono skripi na sve strane... i tako opet jovo nanovo... 4 meseca i dve neispravne zvucne od ~700din
Poslednja izmena: