CountMike
Old but gold
- Učlanjen(a)
- 01.07.2012
- Poruke
- 11,459
- Poena
- 1,105
Moja oprema
- CPU & Cooler
- Ryzen 9 7900x Arctic Liquid Freezer III 360
- Matična ploča
- ASrock B650 Pro RS
- RAM
- Kingston 6000 2x16GB.
- GPU
- Gigabyte, AMD Rx 6600xt
- Storage
- Kingston KC3000.1TB. Samsung 970 Evo Plus, 500GB. Samsung 960 Evo 250GB, , Cruical P1 1TB, Lexar NVME 2TB
- Zvuk
- On board Realtek 870
- PSU
- Seasonic 750W
- Monitor
- 3 x 27"
- Laptop
- HP 630
- Mobilni telefon
- Samsung A12
- Pristup internetu
- Mobilni internet
Nisu ni ostali ništa bolji, svi kradu šta se krasti može. Ja sam imao takve bitke i sa Telenorom, ukinuli najmanji paket, počeli da naplaćuju duplo skuplji i to bez obaveštenja, samo se pojavio novi račun, kažu postavili su to obaveštenje na njihovom portalu. Sve to sa ugovorom "bez ugovorne obaveze" koji nisu hteli da raskinu. Pre mesec dana mi stiže račun sa ekstra 750 dinara za internet iako moj telefon Sony Ericsn 810i i nema šansu za to. Tek kada sam se pobunio i posle nekoliko nedelja "svađe" sa njima dadoše mi ugovor na 2 godine za 300 din. mesečno zbog toga što sam već 9 ili 10 godina njihova mušterija, što u prepaid, što u postpaid i isključili mogućnost interneta (nisam ni znao da to može, nigde ne piše to).Narode evo i ovde da postavim i pitanje i ako neko ima kakav savet dobro bi mi došao!
Naime devojka ima Smart 1100 paket,stiže pismo od Vip-a gde kažu da usled povećanja cena..bla,bla,bla moraju da povećaju cenu pretplate za 8%.I u skladu sa tim ako se ne slažem da mogu podneti zahtev za prevremeno raskidanje ugovora.
I tako odemo juče sa idejom da raskinemo ugovor i pređemo kod nekog drugog,kad čovečuljak za pultom kaže: O pa vi ne možete da prenesete broj!Zato što raskidate ugovor,a nije istekla ugovorna obaveza!Možete samo da raskinete ugovor i da pređete na prepaid...u suprotnom se gasi broj.
Ja uljudno zamolim da provere tačnost tog uslova i čovek reče kao evo rečeno mi je da će vam se neko javiti u roku od 24h...naravno niko se nije javio nego su poslali SMS da je JA njima javim!U međuvremenu podneo sam zahtev za prenos broja u Telenor gde su se ljudi nasmejali na poslovanje Vip-a i objasnili mi da oni imaju vrlo poseban način poslovanja koji je totalno drugačiji od Telenora i MTS-a...
Shodno tome jave mi iz Telenora da Vip pravi problem i neće da da dozvolu za prenos broja,naravno iz Vip-a ništa.Opet odemo lepo i uljudno u KS i ovog puta zatražim da se raskine ugovor,ugasi broj i pri tom kažem da želim da platim svoja dugovanja.
Onaj mali smr..da na pultu kaže naravno,nema problema...sve sa ćutnjom da mojoj devojci da potpiše ugovor bez reči i pitanja.
U toku potpisivanja primetimo neku kao rečenicu 3 meseca,30 dana itd...Kad smo malo bolje pročitali radilo se o sledećem: Daju nam da raskinemo ugovor ali taj raskid ne znači da smo oslobođeni od plaćanja mesečne pretplate koja je bila prilikom zaključenja ugovora(ugovor koji se poništava).To znaači da sam u obavezi po njima da plaćam do juna meseca mesečnu pretplatu a da neću moći da koristim tu pretplatu pošto ću biti preepaid!
I da,najbolja stvar! ako ne potpišem novi ugovor sa njima na tu pretplatu koja je sad ide +8% što iznosi do kraja obaveze oko 1800din! :O tako da ako želim da se rastosiljam stoke moram em da čekam da se završi stari ugovor em da im platim penale koje su oni jednostrano uveli!Inače ako se potpiše novi ugovor obavezan sam opet 2god da ostanem kod njih!
Sad mi nije jasno kako mogu da ponište ugovor a da nastave da naplaćuju uslugu?Pošto nisu dva odvojena ugovora sačinjena već jedan.Prosto su napravili takvu stvar da automatski daju mogućnost za raskidanjem pri čemu naglašavaju da nema penala a traže da se otplate sve ugovorne obaveze raskinutog ugovora.