Pozdrav kolege forumaši, imam par nekih nedoumica, pa ako može mala pomoć. Pokušah da pronađem u pretrazi, ali ne nađoh konkretni problem.
Ovako. Klincu iz komšiluka obećali roditelji novu mašinu krajem godine ako upiše fax, još on tu štedeo neki novac, radio kao obezbeđenje za 80din/sat, baš se trudio da skupi neki novac da se ponovi.
Pošto nije imao celokupan novac u kešu, odluka je pala de će uzeti u lokalnoj winwin prodavnici, pa valjda preko administrativne zabrane ili čega već i dobro.
Sklopim mu ja neku mašinu za njegov budžet i to za nekih 80000 otprilike. Naglasim mu da traži garanciju na pojedinačne komponente, a ne celo kućište da može posle da ubaci neke stvari iz starog konpa tipa optiku, da može da očisti konp povremeno, prebaci stvari sa starog harda... sve u svemu da ne dobije onu čuvenu nalepnicu. Nije bilo problema u ww, kao sve je ok, samo naravno kupovina traje na ovaj način duže, nego kada se poruči kuririma, ali nije bio problem.
I danas stigla mašina, ali kao ima nalepnicu i kažu oni njemu da mora tako, jer bez nalepnice nema pravo na garanciju, iako je dobio sve posebne stavke na garanciji. On naravno preuzeo, ali meni krivo, pa sad kad je video da je meni krivo, shvatio je da je uprskao.
Da li on sad ima neko pravo da se žali oko toga i da insistira na uklanjanju nalepnice bez gubitka garancije?
Meni je lično to apsolutno glupo što su odradili sa nalepnicom. Prvo em što ne može bez njih ništa da odradi što se tiče stavki spomenutih gore, em što su mogli da mu uvale npr neko jeftinije napajanje ili još gore repariranu komponentu. Ona fora o povraćaju novca u roku od 14 dana je valjda samo u slučaju da se kupuje na daljinu, tako da na to nema pravo, mada nije problem u tome. Samo da sme da otvori kućište, a da posle nema problema.