U slicnoj smo situaciji kako vidim (ako ne i maltene potpuno istoj) Ja sam 28. dec slao na reklamaciju isti disk ko ti kako vidim (Seagate Barracuda 7200 1TB ST31000524AS) isto preko Emmi uzimao.
Zvao sam ih (alti) 9. jan i rekli mi da je servis poceo da radi tog dana (bili na godisnjem) i da moj HDD jos nije ni stigao u servis.. Zvao sam ih 16. i kaze ova jos uvek nista i da nazovem cet. pet., ja nazvao u cet i kaze zovi sutra.. ja nazovem sutradan petak (19 jan) i kaze ona da je HDD jos uvek na dijagnostici?! i da cu biti verovatno finansijski razduzen, ja reko ok, kako to ide? kaze ona da se vraca svota koja stoji na fiskalnom racunu, sto je 5800 din a sada isti taj HDD preko 10 000 i rekla da se cujemo u ponedeljak :/
Ja njoj reko pa sada su HDD duplo skuplji bla bla bla, kaze pa to Asbis uvozi pa se mi ophodimo prema kupcu kako oni... i da cu mozda dobiti i zamenu (za sta sad vidim neku izuzetno mizernu sansu )... Nisam hteo opet ovaj ****ni Seagate pa je radnik u maloprodaji gde sam predavao disk bio ok i dopisao da nakon utvrde greske kupaz bi voleo zamenu za Hitachi ili Samsung ekvivalent (htedoh uzeti hitachi ali ga bas nije bilo kad sam kupovao, stiglo im na stanje nekih nedelju dana kasnije) ali bih sada bio srecan i sa Seagate...
Nadao sam se da ne mogu ovako da me ispale, ali sada vidim da ladno mogu..
Spremaj pare i idi da kupis hard sebi sto pre. Kapiram da je drug nervozan a ti pare neces dobiti nazad za manje od 40 dana. Hard ti sigurno nece dati.
Pa ne znam kakva je situacija sto se tice misa. On trpi fizicki pritisak prsta. E sad, kako ustanoviti dal si ga ti urnisao sa pesnicenjem ili je mis jednostavno losijeg kvaliteta ? Bas me zanima sta ce da ti kazu kao odgovor.
Ono što me čudi... Zar je moguće da je miš "primećen" tek nakon iniciranja upita o razrešenju reklamacije? Dalje, ono što je dečko u radnji potvrdio nakon nekoliko minuta korišćenja miša, njima je potrebno... Koliko dana? Još se pominje fizičko oštećenje miša?
Ма ја сам им послао један маил и они су одговорили да је он још увек на сервису.Мада немам намеру да их зивкам 500 пута,јер већ имам искуства са прошлим законом када ми се покварио ЛЦД од 100.000 динара,лепо сам га 4 пута слао на сервис од по 12 дана у року од 6 месеци и када је био на задњем сервису чим је прошао 45 дан лепо сам их позвао и питао како желе да ми уплате на руке или рачун.Они су рекли да су наручили део и да ће за неки дан стићи а ја сам онда лепо отишао у тржишну инспекцију,наравно пре тога све лепо исписао на папир са доказима када и колико је трајао сервис и тржишна је за 6 дана донеле решење да ми врате целокупан износ а не износ у том тренутку (а до тада је већ цена била пала за 18000 динара).После неколико дана су ме звали из сервиса и претили да ће ме тужити јер су већ наручили цео нов ЛЦД панел,ја сам им само рекао да могу да се договарају са тржишном јер ја имам решење
Koliko znam po novom zakonu o zaštiti potrošača garantni list nije obavezan, bitan je samo dokaz da je roba kupljena u toj prodavnici.
Koja memorija je u pitanju? Vecina memorija nema ni uredno ispisan SN kao i gomila fleseva i memorijskih kartica.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari